Je moeder!quote:
Nee zn kapsel.quote:
Oh. Nee jouw kapsel trekt volle zalen?quote:
Boeit dat ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh. Nee jouw kapsel trekt volle zalen?
Een handleiding voor het leven. Altijd handig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, voor mezelf. Ik zat te denken aan Life Coaching icm voedingsleer. Zoiets...
En ik wil geen life coach worden, gewoon een leidraad wat betreft het leven an sich... Dat zoek ik.
Psies, daarna schrijf ik dat boek en dan word ik rijk!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:58 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Een handleiding voor het leven. Altijd handig!
doet half fok tenslottequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:21 schreef moussy het volgende:
Gewoon een mindfullnesdingestje er tegen aan gooien joh
En als je dat drie keer daags doet heb je helemaal nergens last meer vanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:58 schreef simmu het volgende:
beter gewoon lekker een fles wijn open trekken en de boel gewoon de boel laten
bijná hetzelfde!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als watten in je kop hebben?
Alcohol lost het probleem niet op, maar melk ook niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:58 schreef simmu het volgende:
beter gewoon lekker een fles wijn open trekken en de boel gewoon de boel laten
Maar Rocka wil zelf de opleiding tot coach doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb dus wel een soort van coach gehad.
Toen ik niet wist hoe om te gaan met een dierbare die niet lang meer zou leven en wel of niet bepaalde harde keuzes maken. Ik heb daar echt enorm veel aan gehad. Hij heeft mij zeker in veel dingen wel het positieve laten zien en waarom het niet erg is dat je niet meer dat altijd positieve gevoel hebt.
daar ging het gisteren bij dr phil overquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:21 schreef moussy het volgende:
Gewoon een mindfullnesdingestje er tegen aan gooien joh
Ik bedoelde ook niet dat ze er heen moest gaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:01 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar Rocka wil zelf de opleiding tot coach doen.
Ik heb me vandaag ziek gemeld op m'n werk. Langdurig. Burn out, of hoe je het ook wilt noemen. Helemaal volgens het boekje iig.
Oi Spring....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:01 schreef -Spring het volgende:
Ik heb me vandaag ziek gemeld op m'n werk. Langdurig. Burn out, of hoe je het ook wilt noemen. Helemaal volgens het boekje iig.
Veel te lang. Stoppen was geen optie, vond ik. Ik behoorde niet tot 'die groep'. Nu is het alleen geen keuze meer. Het is op. Paniekaanvallen op mn werk, hyperventileren, door rood rijden terwijl ik gewoon naar het stoplicht kijk. Dat. En nog meer. Ik leef op een fractie van m'n bewustzijn. En ik kan niet meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oi Spring....
Verstandig dat je je hebt ziekgemeld. Heb je er lang mee doorgelopen?
Ai... sterktequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:01 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar Rocka wil zelf de opleiding tot coach doen.
Komt vanzelf weer terug als je dingen doet die leuk zijn. En als de cursus je leuk lijkt, go for it!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Psies, daarna schrijf ik dat boek en dan word ik rijk!
Ik vind het soms gewoon allemaal erg moeilijk en kloten... En ik wil eigenlijk weer gewoon de 'oude' zijn en dingen ALTIJD positief kunnen benaderen.
Ben je een loser? Je bent over je grenzen gegaan. En die prijs is best hoog. Maar als je het nu goed aanpakt kun je er je voordeel mee doen. Ik spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:13 schreef -Spring het volgende:
[..]
Veel te lang. Stoppen was geen optie, vond ik. Ik behoorde niet tot 'die groep'. Nu is het alleen geen keuze meer. Het is op. Paniekaanvallen op mn werk, hyperventileren, door rood rijden terwijl ik gewoon naar het stoplicht kijk. Dat. En nog meer. Ik leef op een fractie van m'n bewustzijn. En ik kan niet meer.
Ik voel me nu een enorme loser. Enerzijds omdat ik heb opgegeven, anderzijds juist omdat ik het zover heb laten komen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:13 schreef -Spring het volgende:
[..]
Veel te lang. Stoppen was geen optie, vond ik. Ik behoorde niet tot 'die groep'. Nu is het alleen geen keuze meer. Het is op. Paniekaanvallen op mn werk, hyperventileren, door rood rijden terwijl ik gewoon naar het stoplicht kijk. Dat. En nog meer. Ik leef op een fractie van m'n bewustzijn. En ik kan niet meer.
Ik voel me nu een enorme loser. Enerzijds omdat ik heb opgegeven, anderzijds juist omdat ik het zover heb laten komen.
Nou, misschien 's ochtends wel iets met 'watten in de kop'quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je dat drie keer daags doet heb je helemaal nergens last meer van
Oh, zou dat het zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, misschien 's ochtends wel iets met 'watten in de kop'
Daar heb je echt een gruwelijke hekel aan, hè?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:58 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Het einde van de herfstvakantie nadert. Ik mag weer proefwerken nakijken.
dat herken ik wel. ik probeer tegenwoordig maar om niet terug te kijken naar vroeger, want die persoon ben ik niet meer. van vergelijken met vroeger word ik alleen maar depressiever. ik heb mezelf voorgenomen om haalbare doelen na te streven ipv iets onmogelijks.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind het soms gewoon allemaal erg moeilijk en kloten... En ik wil eigenlijk weer gewoon de 'oude' zijn en dingen ALTIJD positief kunnen benaderen.
je geeft toch juist niet op, je doet er toch iets aan!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:13 schreef -Spring het volgende:
[..]
nou, wel goed dat het nu gestopt is. En wat enorm kut dat je er zo diep inzit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:13 schreef -Spring het volgende:
[..]
wiskunde hè?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:05 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Het is saai, het is veel (te veel) werk, gewoon niet mijn ding. Ik krijg mezelf er niet goed toe gezet. Zeker 's avonds niet. En vooralsnog lukt het me nog niet goed om het overdag te doen als de kinderen erbij zijn.
Zijn de docenten berucht, of de proefwerken?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wiskunde hè?
Die zijn berucht. Althans op de school van mijn zonen wel.
de nakijksnelheid van de docenten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:45 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Zijn de docenten berucht, of de proefwerken?
oudste z'n docent maakt het soms zo bont dat het volgende proefwerk al is gegeven en de uitslag van de eerdere er nog niet is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:48 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh echt? Haha. Bij ons niet.Ik ben zelf nog nooit te laat geweest met nakijken. Zelfs niet als ik ziek was ofzo.
Ik denk dat de genadeklap de dood van mijn vader is geweest. Dat was juli vorig jaar. Hij was mijn rots in de branding en degene die me altijd troostte en met wie ik alles besprak, ook al was dat vaak maar 2 woorden, meer was niet nodig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wanneer was je die oude eigenlijk wèl nog Rocka? Is dat van vóór de kinderen nog?
Het enige dat ik echt mis van toen (van voor de kinderen), is het slenteren. Uren en uren onderweg zijn, niks doen, fietsen en rondhangen. (Terwijl ik toen ook studeerde en werkte enzo, maar toch...)
Maar wat er voor in de plaats is gekomen, geeft me wel veel meer een gevoel van geborgenheid. Gezinsmens als ik ben. En ik weet ook dat dat ooit wel weer terugkomt, daarom vind ik het ook weer niet heel erg moeilijk om het nu te moeten missen.
Sterkte meisquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:05 schreef -Spring het volgende:
Ik weet het allemaal. Ook dat het niet zwak is, dat het goed is dat ik er iets aan doe, de hele mikmak. Ik voel het alleen nog niet zo. Maar dat komt vast wel. Ik heb er sowieso vertrouwen in dat het goed komt.En wat jij zegt, Moonah, dat het misschien zelfs iets goeds brengt. Ik hoop het!
Ik heb hulp, Buuf. Al een tijdje. Maar dat zal nu wel intensiever worden. De Arbo-arts gaat zich er nu ook mee bemoeien.
De psych heeft al een paar keer antidepressiva geopperd. Maar dat vind ik hele helemáál zo'n stap. En hoeveel verhalen lees je wel niet mensen die achteraf hadden gewild dat ze er nooit aan begonnen waren.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik denk dat de genadeklap de dood van mijn vader is geweest. Dat was juli vorig jaar. Hij was mijn rots in de branding en degene die me altijd troostte en met wie ik alles besprak, ook al was dat vaak maar 2 woorden, meer was niet nodig.
Niet gek, dat je je gevoel van optimisme dan kwijt bent. Het lijkt me vreselijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik denk dat de genadeklap de dood van mijn vader is geweest. Dat was juli vorig jaar. Hij was mijn rots in de branding en degene die me altijd troostte en met wie ik alles besprak, ook al was dat vaak maar 2 woorden, meer was niet nodig.
Ik ben er nog niet helemaal uit hoor. Vitaalcoaching komt nl ook erg in de buurt van wat ik zoek. Ben nu het aanbod aan het doorspitten qua lesstoffen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:36 schreef flowerbox het volgende:
mindcontrol is niet mijn ding. Maar in dat licht is een studie wel goed idee, zoals Troel zei.
Knuffel en heel veel kracht en sterkte ermee.... Ook ik heb in die situatie gezeten en wat schaamde ik me ervoor, want ik vond mezelf ook zwak en een loser. maar ik ben dr ontzettend veel bete van geworden, weet nu waar de grens ligt, hoe ik deze ksn bewaken en wat ik zelf graag wil. ... Zet hem op!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:13 schreef -Spring het volgende:
[..]
ik heb een tijd gedraaid op een homeopathische hoeveelheid van mitazapine. En achteraf gezien, had ik t maar maanden eerder gedaan. Nu leef ik i n de moeilijke maanden met bachbloesem welke me goed helpen om niet weer in een depressie te rollen. Net even die handreiking om de touwtjes wel onder controle te houden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:05 schreef -Spring het volgende:
Ik weet het allemaal. Ook dat het niet zwak is, dat het goed is dat ik er iets aan doe, de hele mikmak. Ik voel het alleen nog niet zo. Maar dat komt vast wel. Ik heb er sowieso vertrouwen in dat het goed komt.En wat jij zegt, Moonah, dat het misschien zelfs iets goeds brengt. Ik hoop het!
Ik heb hulp, Buuf. Al een tijdje. Maar dat zal nu wel intensiever worden. De Arbo-arts gaat zich er nu ook mee bemoeien.
De psych heeft al een paar keer antidepressiva geopperd. Maar dat vind ik hele helemáál zo'n stap. En hoeveel verhalen lees je wel niet mensen die achteraf hadden gewild dat ze er nooit aan begonnen waren.
Dat is zeker een mooie combi. Ik had het Rocka ook al aangeraden. Vooral als je cognitief het wel allemaal snapt. Haptonomie/-therapie werkt juist vanuit het gevoel. En om echt dáármee in contact te komen is voor velen een uitdaging.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:47 schreef Cathmar het volgende:
Spring, echt niet leuk! Maar grootste stap gezet. Sterkte hoor.
Al veel 'tips', maar hier enorm veel gehad aan haptonoom/psycholoog combi.
Hehe, maar als je vier wordt, hoort het er nog wel even bijquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:34 schreef livelink het volgende:
Ik doe al een aantal jaren niet meer aan verjaardagsbezoek, dat geeft pas rust.
Ja, dat wel. Gefeliciteerd met je grote jongenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Hehe, maar als je vier wordt, hoort het er nog wel even bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |