Je moeder!quote:
Nee zn kapsel.quote:
Oh. Nee jouw kapsel trekt volle zalen?quote:
Boeit dat ?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh. Nee jouw kapsel trekt volle zalen?
Een handleiding voor het leven. Altijd handig!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, voor mezelf. Ik zat te denken aan Life Coaching icm voedingsleer. Zoiets...
En ik wil geen life coach worden, gewoon een leidraad wat betreft het leven an sich... Dat zoek ik.
Psies, daarna schrijf ik dat boek en dan word ik rijk!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:58 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Een handleiding voor het leven. Altijd handig!
doet half fok tenslottequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:21 schreef moussy het volgende:
Gewoon een mindfullnesdingestje er tegen aan gooien joh
En als je dat drie keer daags doet heb je helemaal nergens last meer vanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:58 schreef simmu het volgende:
beter gewoon lekker een fles wijn open trekken en de boel gewoon de boel laten
bijná hetzelfde!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als watten in je kop hebben?
Alcohol lost het probleem niet op, maar melk ook niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:58 schreef simmu het volgende:
beter gewoon lekker een fles wijn open trekken en de boel gewoon de boel laten
Maar Rocka wil zelf de opleiding tot coach doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:55 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb dus wel een soort van coach gehad.
Toen ik niet wist hoe om te gaan met een dierbare die niet lang meer zou leven en wel of niet bepaalde harde keuzes maken. Ik heb daar echt enorm veel aan gehad. Hij heeft mij zeker in veel dingen wel het positieve laten zien en waarom het niet erg is dat je niet meer dat altijd positieve gevoel hebt.
daar ging het gisteren bij dr phil overquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:21 schreef moussy het volgende:
Gewoon een mindfullnesdingestje er tegen aan gooien joh
Ik bedoelde ook niet dat ze er heen moest gaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:01 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar Rocka wil zelf de opleiding tot coach doen.
Ik heb me vandaag ziek gemeld op m'n werk. Langdurig. Burn out, of hoe je het ook wilt noemen. Helemaal volgens het boekje iig.
Oi Spring....quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:01 schreef -Spring het volgende:
Ik heb me vandaag ziek gemeld op m'n werk. Langdurig. Burn out, of hoe je het ook wilt noemen. Helemaal volgens het boekje iig.
Veel te lang. Stoppen was geen optie, vond ik. Ik behoorde niet tot 'die groep'. Nu is het alleen geen keuze meer. Het is op. Paniekaanvallen op mn werk, hyperventileren, door rood rijden terwijl ik gewoon naar het stoplicht kijk. Dat. En nog meer. Ik leef op een fractie van m'n bewustzijn. En ik kan niet meer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:09 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oi Spring....
Verstandig dat je je hebt ziekgemeld. Heb je er lang mee doorgelopen?
Ai... sterktequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:01 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar Rocka wil zelf de opleiding tot coach doen.
Komt vanzelf weer terug als je dingen doet die leuk zijn. En als de cursus je leuk lijkt, go for it!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:01 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Psies, daarna schrijf ik dat boek en dan word ik rijk!
Ik vind het soms gewoon allemaal erg moeilijk en kloten... En ik wil eigenlijk weer gewoon de 'oude' zijn en dingen ALTIJD positief kunnen benaderen.
Ben je een loser? Je bent over je grenzen gegaan. En die prijs is best hoog. Maar als je het nu goed aanpakt kun je er je voordeel mee doen. Ik spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:13 schreef -Spring het volgende:
[..]
Veel te lang. Stoppen was geen optie, vond ik. Ik behoorde niet tot 'die groep'. Nu is het alleen geen keuze meer. Het is op. Paniekaanvallen op mn werk, hyperventileren, door rood rijden terwijl ik gewoon naar het stoplicht kijk. Dat. En nog meer. Ik leef op een fractie van m'n bewustzijn. En ik kan niet meer.
Ik voel me nu een enorme loser. Enerzijds omdat ik heb opgegeven, anderzijds juist omdat ik het zover heb laten komen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:13 schreef -Spring het volgende:
[..]
Veel te lang. Stoppen was geen optie, vond ik. Ik behoorde niet tot 'die groep'. Nu is het alleen geen keuze meer. Het is op. Paniekaanvallen op mn werk, hyperventileren, door rood rijden terwijl ik gewoon naar het stoplicht kijk. Dat. En nog meer. Ik leef op een fractie van m'n bewustzijn. En ik kan niet meer.
Ik voel me nu een enorme loser. Enerzijds omdat ik heb opgegeven, anderzijds juist omdat ik het zover heb laten komen.
Nou, misschien 's ochtends wel iets met 'watten in de kop'quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je dat drie keer daags doet heb je helemaal nergens last meer van
Oh, zou dat het zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, misschien 's ochtends wel iets met 'watten in de kop'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |