Geen probs hier:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Website krijg ik niet geopend, blijft laden. Bij jou werkt het wel?
Video van 13 min. duurt me te lang, het onderwerp vind ik niet interessant genoeg om aandachtig te luisteren..
Is goed hoor HM.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:00 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Mag ik nu wel reageren op een paar losse quote's?
In die zin heeft dialoog weinig zin toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:20 schreef Bilge het volgende:
'Dialoog' heeft in de religieuze literatuur een andere betekenis dan in het dagelijks spraakgebruik. Het houdt in dat aanhangers van verschillende geloven bij elkaar komen, niet om elkaar te overtuigen van het eigen gelijk, alswel om de ander te snappen en de wereld vanuit elkaars perspectief te bekijken. Sommige aanhangers van de interreligieuze dialoog gaan zelfs verder door de gedeelde waarden en normen tussen verschillende geloven te onderstrepen en botsende waarden en normen te negeren. Dan kun je betwisten of er niet in wezen een nieuwe religie wordt geschapen door afvalligen.
Asscher mengt zich met een opgeheven vingertje in een academische discussie zonder te weten waar het over gaat. Populisme weegt natuurlijk zwaarder dan onbenulligheden als inhoudelijke kennis, vrije woord en academische vrijheid.
Dat is al een heel ander verhaal. Het is een theologische discussie of je alevieten als moslim moet zien of niet.quote:
De vraag was, mag je een Cemevi en Cami samenbrengen binnen een ruimte.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:03 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Dat is al een heel ander verhaal. Het is een theologische discussie of je alevieten als moslim moet zien of niet.
Vervang die 2 woorden eens voor bv. jood en moslim, of blanke en neger. Oh nee, het gaat over moslims, die mogen wel uitsluiten en discrimineren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De vraag was, mag je een Cemevi en Cami samenbrengen binnen een ruimte.
Enorm uit verband gerukt dus, ik neem mijn woorden terug.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De vraag was, mag je een Cemevi en Cami samenbrengen binnen een ruimte.
Cemevi is een sociaal ontmoetingsplaats voor Alevieten, Cami is een gebouw met een doel, het gebed te verrichten, dus een moskee, het gaat hier niet eens om mensen, maar om doeleinden.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:06 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Vervang die 2 woorden eens voor bv. jood en moslim, of blanke en neger. Oh nee, het gaat over moslims, die mogen wel uitsluiten en discrimineren.
hata hivyo rahisi huh, kuwasiliana kwa Kiholanzi, sisi ni hatimaye kwenye jukwaa Kiholanzi.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cemevi is een sociaal ontmoetingsplaats voor Alevieten, Cami is een gebouw met een doel, het gebed te verrichten, dus een moskee, het gaat hier niet eens om mensen, maar om doeleinden.
Wanneer neem je mij terugquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:06 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Enorm uit verband gerukt dus, ik neem mijn woorden terug.
Man, ik dacht wat doe jij nou...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:09 schreef HardMetal het volgende:
[..]
hata hivyo rahisi huh, kuwasiliana kwa Kiholanzi, sisi ni hatimaye kwenye jukwaa Kiholanzi.
Edit: bovenstaande tekst vertaald uit het Swahili:
Toch wel gemakkelijk he, communiceren in het Nederlands, we zijn tenslotte op een Nederlandstalig forum.
Nee, was meer een reactie op het feit dat jij hier met Turkse termen strooit alsof dat hier de voertaal is. Maar ik begrijp wel dat jouw reactie beter voor jouw ego is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trollen bij gebrek aan inhoudelijkheid.
Jij hebt altijd een speciale plaats in mijn hart.quote:
Ja, mijn ego, hihi super.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:14 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Nee, was meer een reactie op het feit dat jij hier met Turkse termen strooit alsof dat hier de voertaal is. Maar ik begrijp wel dat jouw reactie beter voor jouw ego is.
Word?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:18 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jij hebt altijd een speciale plaats in mijn hart.
Kan je dat wat toelichten, linkje, inhoud etc?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Triggershot en D_C: Wat vinden jullie dan van de uitspraken van deze rector die hij gisteren uitte?
Zijn uitspraken dat de demonstranten tegen Erdogan “goddelozen”, “moskeevijandige architecten”, “aanhangers van Assad die moslims doden” en “mensen met een westerse levensstijl” zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je dat wat toelichten, linkje, inhoud etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |