Lijkt mij ook totaal geen argument.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom laat je je studiekeuze afhankelijk zijn van zoiets debiels als de vrouw/man verdeling?
Ik vroeg ambitieuze meiden. Pabo heeft niet echt heel veel niveau.quote:
Als je zo denkt is het ook niet vreemd dat de TU te hoog gegrepen is voor TS.quote:
Dat past goed bij je. Dat bleek al uit je vraag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vroeg ambitieuze meiden. Pabo heeft niet echt heel veel niveau.
Ik vroeg ambitieuze meiden. We hebben al genieg psychologen in NL.quote:
Dit zegt genoegquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/405562
Nogmaals ambiteuze meiden!quote:
21+ en kameraden gaan doordeweeks uit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:37 schreef Welvaert het volgende:
Wat een trieste gast ben jij, beter stap je vanavond een willekeurige kroeg binnen
installeer even Tinder op je telefoon. Je gaat me eeuwig dankbaar zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:39 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
21+ en kameraden gaan doordeweeks uit.
Wat is Tinder?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:40 schreef Welvaert het volgende:
[..]
installeer even Tinder op je telefoon. Je gaat me eeuwig dankbaar zijn
Eat, poop, sleep and reproduce.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:25 schreef Godtje het volgende:
Je carričre afstemmen op het aanbod vrouwen op je opleiding! Jij komt er wel.
Als je een weekdier bent zoals jij klopt dat inderdaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eat, poop, sleep and reproduce.
Al het andere is overrated in het leven.
nuff saidquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
een app op je telefoon. Je meld je aan met facebook en kiest foto's uit. Meiden bekijken die foto's en geven aan of ze jou zouden doen of niet. Jij krijgt foto's van chicks (heeel veel studentes) te zien en zegt ook of je ze zou doen. Als 2 mensen elkaar allebei zouden doen wordt je gekoppeld om een afspraak te maken om te seksen. Werkt Super goed, want je komt alleen in contact met mensen waarvan je weet dat ze seks met je willen.quote:
Ik wil geen seks, wil gewoon een keertje bij een meisje in de auto voor een dagje uit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:02 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
een app op je telefoon. Je meld je aan met facebook en kiest foto's uit. Meiden bekijken die foto's en geven aan of ze jou zouden doen of niet. Jij krijgt foto's van chicks (heeel veel studentes) te zien en zegt ook of je ze zou doen. Als 2 mensen elkaar allebei zouden doen wordt je gekoppeld om een afspraak te maken om te seksen. Werkt Super goed, want je komt alleen in contact met mensen waarvan je weet dat ze seks met je willen.![]()
je spreekt jezelf tegenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil geen seks, wil gewoon een keertje bij een meisje in de auto voor een dagje uit.
Jep alles gaat over vrouwenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
homoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik wil geen seks, wil gewoon een keertje bij een meisje in de auto voor een dagje uit.
En die rare obsessie om met ze in de auto te zitten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Jep alles gaat over vrouwen
Doet mijn broertje ook, en het stikt daar inderdaad van de ambitieuze dames.quote:
De andere studie was een WO studie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:18 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Doet mijn broertje ook, en het stikt daar inderdaad van de ambitieuze dames.
Als je overigens een andere HBO opleiding te zwaar vindt omdat het tempo te hoog ligt raad ik je dit toch niet aan, de Pabo is niet zo simpel als het lijkt.
Iedere week 5 reflectieverslagen inleveren, elke paar maanden stage lopen en daar gigantische verslagen over maken (honderden pagina's met competenties en shit). Deadlines van heb ik jou daar, constant reflecteren op je eigen handelen en emotionele gesteldheid. Zwaar kan ik je vertellen.
Ah, nou dan valt het misschien mee. Er zijn in elk geval een hoop HBO's studies waar het tempo een stuk relaxer is dan de Pabo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:19 schreef Dressers het volgende:
[..]
De andere studie was een WO studie.
Vond het tempo in het begin wel aardig hoog liggen bij mijn studie hbo logistiek & economie. Heb het idee dat het gaandeweg allemaal wat relaxter wordt. Kan ook aan gewenning liggen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:22 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ah, nou dan valt het misschien mee. Er zijn in elk geval een hoop HBO's studies waar het tempo een stuk relaxer is dan de Pabo.
*Ik was elke week 3 dagen vrij tijdens mijn voltijd studie Informatica.*
Helaas, ik ben van vlees, bloed en bot. Zou jij toch moeten weten, volgens jou sprookjesboek heb je mij op de wereld gezet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je een weekdier bent zoals jij klopt dat inderdaad.
Hoe is het niveau van dat soort opleidingen tov vwo-nt. Vind logistiek wel interessant, maar ik denk (onterecht misschien) dat LE slappe troep is als je vwo-nt heb gedaan.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:26 schreef Dressers het volgende:
[..]
Vond het tempo in het begin wel aardig hoog liggen bij mijn studie hbo logistiek & economie. Heb het idee dat het gaandeweg allemaal wat relaxter wordt. Kan ook aan gewenning liggen natuurlijk.
Ik heb geen idee hoe die verhouding is. Vwo heb ik mij nooit aan gewaagd. Qua vrouwelijk schoon is het wel bedroevend bij logistiek trouwensquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:34 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hoe is het niveau van dat soort opleidingen tov vwo-nt. Vind logistiek wel interessant, maar ik denk (onterecht misschien) dat LE slappe troep is als je vwo-nt heb gedaan.
Ik baseer mijn keuze niet op de man/vrouw-verhouding binnen de opleiding.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:36 schreef Dressers het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe die verhouding is. Vwo heb ik mij nooit aan gewaagd. Qua vrouwelijk schoon is het wel bedroevend bij logistiek trouwens
Ow, kwam zo over.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:47 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik baseer mijn keuze niet op de man/vrouw-verhouding binnen de opleiding.
Heb al met moeite vwo gehaald en ik wil gewoon meer YOLO en Swag in het leven. En de vakken (wiskunde/mechanica/matlab) zijn niet leuk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:39 schreef Deshain het volgende:
En die zitten dan opgescheept met een 'ambitieuze' TS die zó ambitieus is dat hij na 2 maanden op de TU al de handdoek in de ring wil gooien omdat het te ver reizen was en hij niet te veel moeite wil doen om een WO-graad te halen?
Cool story bro..
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heb al met moeite vwo gehaald en ik wil gewoon meer YOLO en Swag in het leven.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Heb al met moeite vwo gehaald en ik wil gewoon meer YOLO en Swag in het leven.
Welk deel vind je zoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:14 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat je meer 'YOLO' en 'Swag' wilt natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:36 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Welk deel vind je zo?
Dat ik met moeite vwo heb gehaald of meer YOLO en Swag wil?
Wil gewoon meer leuke dingen doen in het leven (uitgaan, etc.) ipv alleen maar leren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:08 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Dat je meer 'YOLO' en 'Swag' wilt natuurlijk.
Zeg dát danquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:10 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Wil gewoon meer leuke dingen doen in het leven (uitgaan, etc.) ipv alleen maar leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |