Lijkt mij ook totaal geen argument.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom laat je je studiekeuze afhankelijk zijn van zoiets debiels als de vrouw/man verdeling?
Ik vroeg ambitieuze meiden. Pabo heeft niet echt heel veel niveau.quote:
Als je zo denkt is het ook niet vreemd dat de TU te hoog gegrepen is voor TS.quote:
Dat past goed bij je. Dat bleek al uit je vraag.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:27 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik vroeg ambitieuze meiden. Pabo heeft niet echt heel veel niveau.
Ik vroeg ambitieuze meiden. We hebben al genieg psychologen in NL.quote:
Dit zegt genoegquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:27 schreef kanovinnie het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/405562
Nogmaals ambiteuze meiden!quote:
21+ en kameraden gaan doordeweeks uit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:37 schreef Welvaert het volgende:
Wat een trieste gast ben jij, beter stap je vanavond een willekeurige kroeg binnen
installeer even Tinder op je telefoon. Je gaat me eeuwig dankbaar zijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:39 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
21+ en kameraden gaan doordeweeks uit.
Wat is Tinder?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:40 schreef Welvaert het volgende:
[..]
installeer even Tinder op je telefoon. Je gaat me eeuwig dankbaar zijn
Eat, poop, sleep and reproduce.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:25 schreef Godtje het volgende:
Je carričre afstemmen op het aanbod vrouwen op je opleiding! Jij komt er wel.
Als je een weekdier bent zoals jij klopt dat inderdaad.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eat, poop, sleep and reproduce.
Al het andere is overrated in het leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |