SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:28 schreef Scrutinise het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bannetje voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gr. gr.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
2 maanden ban, dit is mijn uitspraak, hier zult u het mee moeten doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:35 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik gaf uitleg over knopen leggen, dat mag altijd.
Omdat de studie niet leuk en te moeilijk is en het tempo te hoig ligt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:33 schreef Paxcon het volgende:
Dus je wil stoppen met je studie omdat zij op dezelfde uni zit?
Dus ik zit 2 maanden lang met je moeder opgescheept?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
2 maanden ban, dit is mijn uitspraak, hier zult u het mee moeten doen.
Als ik naar me zin heb, stop ik met klagen. Wil meer YOLO en Swag in het leven.quote:
Grote mond en geestelijke beperkt...sneuquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Dus ik zit 2 maanden lang met je moeder opgescheept?
Geen interesse.
Praat normaal brutaal mormel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als ik naar me zin heb, stop ik met klagen. Wil meer YOLO en Swag in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |