http://www.rdw.nl/Particu(...)culier/Auto/Verkopenquote:U moet het complete kentekenbewijs in uw bezit hebben, anders kan de koper het voertuig niet op zijn naam zetten. Als u een deel of delen van het kentekenbewijs kwijt bent, dan moet u eerst een vervangend kentekenbewijs aanvragen. De koper is minimaal 18 jaar oud (16 jaar als u een brommer wilt verkopen)
maar fok zit vol met knurften die spullen kwijtraken en ik hoor het liever van een ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens had je natuurlijk ook zelf even op rdw.nl kunnen kijken ipv een topic op een forum te openen. Of opbellen. Ze hebben telefoon bij de RDW.
Met een Lada Niva zal dat wel niet zo'n vaart lopen denk ik..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:13 schreef HunterSThompson het volgende:
Dan gaat de koop niet door. Overschrijvingsbewijs is zo'n beetje het belangrijkste papiertje. Iemand anders kan nu, als hij dat van jou vindt, op zijn naam zetten. Dag auto.
Export?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:15 schreef Alexxxxx het volgende:
... maar in plaats van online aanvragen, kunnen we bij rdw langs om het meteen te regelen? ligt toch op de route.
nee, heb vanmiddag een afspraak in Heerenveen en de Niva gaat eerst een paar maanden naar Brabant voor hij naar Burkina Faso rijdt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Export?
Bel toch maar ff naar Grunnigen.
Voor deze ene keer.
dat dan weer nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:21 schreef Woelwater het volgende:
Anders moet je toch ook nieuwe platen laten maken? Met zo'n 1 boven het streepje?
Of is dat alleen als de platen gestolen zijn?
Ja,dit dus..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:26 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Zonde zeg! Dat is namelijk echt een hele toffe auto!
vooralsnog rijdt ik Seat Cordobaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:28 schreef GizartFRL het volgende:
En de grote vraag is natuurlijk, wat komt ( of is er al?) voor terug?
Nog steeds zonde...of is het een zonde..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
zelfs een keer uitgeroepen tot tofste auto van PTA, dit specifieke exemplaarmaar hij had een lekke koppakking, ik geen budget en in Burkina Faso had een dominee een auto nodig
nee, weg laten rotten op je oprit omdat je er geen geld voor hebt hem op de weg te houden, DAT is zonde.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:35 schreef Charged het volgende:
[..]
Nog steeds zonde...of is het een zonde..
True,kan je daar alleen maar gelijk in geven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, weg laten rotten op je oprit omdat je er geen geld voor hebt hem op de weg te houden, DAT is zonde.
Geloof het of niet, maar jouw instelling wat dit betreft bevalt me wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 13:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, weg laten rotten op je oprit omdat je er geen geld voor hebt hem op de weg te houden, DAT is zonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |