Klopt, er gaan er soms wel 8 op één dag doorheenquote:
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sick ja.
weet nog wel dat ik hier alleen met stu en ess postte bijna.
ik ookquote:
Ik ook net een jaarquote:
Wooop wooopquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ook net een jaar
Als ik met ong 200 posts per dag (wat ik ongeveer nu doe) post, dan heb ik minder dan een jaar 100000 posts
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ook net een jaar
Als ik met ong 200 posts per dag (wat ik ongeveer nu doe) post, dan heb ik minder dan een jaar 100000 posts
2 jaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
naja ik heb de laatste weken overdag ongeveer 150 posts alleen in het weekend 20/30 dus ik weet niet hoe snel ik dan ben.
Wow…quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wooop wooop
Ik zit dit jaar inmiddels op 89k
Krankzinnig eigenlijk. Alleen Karina kan mij dit jaar nog inhalenquote:
Dat is ook wel veel als het pas vanaf april isquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik sta op bijna 29k dit jaar maar eigenlijk pas vanaf april is dat.
26.5k is het vanaf aprilquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook wel veel als het pas vanaf april is
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:24 schreef Toto69 het volgende:
GODVERDOMME.
Waar het ook wegkomt, ik heb weer bloed ontdekt. Ik weet wel genoeg, fuck dit.
Wattes?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:24 schreef Toto69 het volgende:
GODVERDOMME.
Waar het ook wegkomt, ik heb weer bloed ontdekt. Ik weet wel genoeg, fuck dit.
Mag je vliegen wel als t nodig is?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:39 schreef Toto69 het volgende:
Sorry, ik ben het zo spuugzat hiermee![]()
ik ga morgen dnk ik een hele moeilijke en kutte beslissing maken
Jammer dat het toch mis js gegaanquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als t nodigis zal ik wel moeten. Ik ga mn geld maar regelen morgen...
Zo ineens. Niet gesport, gek gedaan, niks.vanavond gevallen op de trap maar ik viel voorover, misschien dat bij die beweging de boel weer eens opengeknapt is. Godsamme. Ik denk dat ik in Nederland maar de hele dagen op de bank ga liggen. Dit is gewoon ziekelijk.quote:
Waarom.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 02:03 schreef richolio het volgende:
Gare zwarte piet discussie hoor. Best sneu vind ik het
Gianniquote:
alles goed op deze vroege ochtend?quote:
Bijna weekend/vakantiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles goed op deze vroege ochtend?
ook bijna weekendquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bijna weekend/vakantie![]()
Dus ja gaat goed en met jou?
Ook leuk jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij leek een combi van de sims en RCT altijd wel leuk
Werken en leren. Jij?quote:
kleine van mn zus wordt 3, dus daar morgenmiddag feestje. daarna wokken met mn team, dan feestje bij een kennis.quote:
cutiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:47 schreef c-u-t-e het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ook leuk jaSpeelde ik ook altijd..
Druk weekendje dus.. leuk!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kleine van mn zus wordt 3, dus daar morgenmiddag feestje. daarna wokken met mn team, dan feestje bij een kennis.
zondag nog niet echt gepland
[..]
cutie
mwa, ik noem dit niet heel drukquote:
Tsjah, voorheen was dit voor mij ook niet druk.quote:
en dan ga je nog eens lekker op stap?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:55 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Tsjah, voorheen was dit voor mij ook niet druk.
Maar momenteel zijn de weekenden zo saai haha..
Niet dit weekend, maar volgend weekend gaat mn zoontje uit logeren
Feliiiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kleine van mn zus wordt 3, dus daar morgenmiddag feestje. daarna wokken met mn team, dan feestje bij een kennis.
zondag nog niet echt gepland
[..]
cutie
vooral in het wokkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Feliii
Klinkt gezelligzin in?
Mogguhquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:59 schreef hugecooll het volgende:
hallo kinders, wat zijn jullie vroeg op
Dat is lekker inderdaadquote:
arbeit macht frei enzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:59 schreef hugecooll het volgende:
hallo kinders, wat zijn jullie vroeg op
en gezellig met het hele teamquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en gezellig met het hele team
en drank is ook inclusief
Mogguh cachiequote:
nee, niet jij ook alquote:
In principe gewoon controle, maar ik heb zo'n last van 1 kies dat ik er geld op durf te leggen dat er geboord en gevuld gaat wordenquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ach kom op die van mij valt super erg mee
Je bent gewoon jaloers dat je onze jonge hippe generatie niet bij kan houden, ouwequote:
Gaatjes hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
In principe gewoon controle, maar ik heb zo'n last van 1 kies dat ik er geld op durf te leggen dat er geboord en gevuld gaat worden
Ik poets m'n tanden 2, soms 3 keer per dag. Sommige mensen poetsen amper en hebben nooit gaatjes. Je kan ook gewoon een wat minder sterk gebit van jezelf hebben, hè.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaatjes hebben
Beter je tanden poetsen. Hoef je ook niet bang te zijn.
dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je onze jonge hippe generatie niet bij kan houden, ouwe
Waar.. Heb ik door mn medicijngebruik.. Meh.. Kan je poetsen van je wil, maar de tandarts is altijd blij voor zn portemonnee als ik weer kom..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik poets m'n tanden 2, soms 3 keer per dag. Sommige mensen poetsen amper en hebben nooit gaatjes. Je kan ook gewoon een wat minder sterk gebit van jezelf hebben, hè.
Heeft niks te maken met wel of niet goed poetsen. Zelfde met sommige mensen die heel dik haar hebben en sommige mensen met heel dun en fijn haar, ookal verzorg je dat haar supergoed het is van nature gewoon van een wat slechtere kwaliteit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:32 schreef xcachet het volgende:
Hoe dan?
Vraag tips hoe je het beter kan doen dan?
Moguh cutequote:
Nee laat maar ik dacht even aan die ene blauwe, dat is ook iets met een Fquote:
Fopje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee laat maar ik dacht even aan die ene blauwe, dat is ook iets met een Fhoe heet die nouuu
Goed hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik schijt momenteel 7 kleuren, met u?
ik denk dat ik het zometeen bij 1 kleur houdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik schijt momenteel 7 kleuren, met u?
Wil ik het wetenquote:
Fapjequote:
niet tijdens werktijdquote:
Nee gaat een beetje moeilijkquote:
nee, en zit met alleen mannen op kantoorquote:
Ja papaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:00 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh tandartshaha.. moet ik je handje vasthouden
Valt best mee hoorquote:
Care to explain ?quote:
Laat ik het zo zeggen, vrouwen hebben niet per sé hun handen nodig (of die van iemand anders, of andere dingen van iemand andersquote:
Lekker duidelijk allemaal weer :Squote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, vrouwen hebben niet per sé hun handen nodig (of die van iemand anders, of andere dingen van iemand anders). Zijn heel veel vrouwen die die manier zelf nieteens kennen en ik heb ook geen zin om dat hier uit te gaan leggen eigenlijk
Waarom haat je dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:12 schreef c-u-t-e het volgende:
Argh ik haat het om mn wenkbrauwen te epileren..
doe dat dan nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:12 schreef c-u-t-e het volgende:
Het is rotwerk. En ik gebruik mn tijd liever voor iets anders, maar helaas, het moet gebeuren..quote:
Ik heb daar zo'n vet handig mini scheerdingetje voor, van de Action volgensmij. Moet je het wel iets vaker doen, maar het duurt serieus 1 minuut en dan ben ik klaar, zonder pijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:12 schreef c-u-t-e het volgende:
Omdat ik een hele flitsende persoonlijkheid benquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoi
waarom heeft zelfs dearest een schokkende UI?
Ohh.. mijn zus gaat weleens naar zo een turk die doen dat met touwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Het is rotwerk. En ik gebruik mn tijd liever voor iets anders, maar helaas, het moet gebeuren..
Ik word heir niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Omdat ik een hele flitsende persoonlijkheid ben
Ja, die heb ik ook gebruikt. Vond hem ideaal, tot ik een keer verkeerd scheerde en toen zat ik met een gat in mn wenkbrauw hahaha! Maar kan inderdaad die dingen wel weer eens halen. Dankje, was het helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n vet handig mini scheerdingetje voor, van de Action volgensmij. Moet je het wel iets vaker doen, maar het duurt serieus 1 minuut en dan ben ik klaar, zonder pijn
ja, dat heb ik hier ook wel eens gezien ja..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ohh.. mijn zus gaat weleens naar zo een turk die doen dat met touw
vroegah was dat stoer om streepjes uit je wenkbrauw te scherenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:14 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gebruikt. Vond hem ideaal, tot ik een keer verkeerd scheerde en toen zat ik met een gat in mn wenkbrauw hahaha! Maar kan inderdaad die dingen wel weer eens halen. Dankje, was het helemaal vergeten!
Ja tegenwoordig ook weer onder de hipstersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah was dat stoer om streepjes uit je wenkbrauw te scheren
trends herhalen zich toch om de zoveel jaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig ook weer onder de hipsters
Murp murpquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trends herhalen zich toch om de zoveel jaar
Ik heb altijd 1 streepquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah was dat stoer om streepjes uit je wenkbrauw te scheren
Ik krijg dan altijd last van m'n rugquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Omg spierpijn door squats en crunches…
Je geilt op squats?quote:
Oh, ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd last van m'n rugEn niet een beetje.
Ik heb ook een zware rugblessure (gehad). Misschien ligt het daaraan.quote:
Ohquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Neevrouwen die squatten hebben mooie billlen
Door Murp is het begonnenquote:
murp is begonnen met wenkbrauwen scheren?quote:
Oh, wacht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
murp is begonnen met wenkbrauwen scheren?
quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij had het over de epilepsie UI's?
Ga je dan ook Olympisch paaldansen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:35 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik moet ook maar weer eens beginnen met squatten en sporten. Als ik dan genoeg conditie heb dan meld ik me wel weer aan voor paaldansen.. (en nu niet overdreven reageren, het is een hele zware leuke sport)
HAHAHA.. Lijkt me niet..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je dan ook Olympisch paaldansen?
oke, niet overdreven:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:35 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik moet ook maar weer eens beginnen met squatten en sporten. Als ik dan genoeg conditie heb dan meld ik me wel weer aan voor paaldansen.. (en nu niet overdreven reageren, het is een hele zware leuke sport)
Toen we elkaar ontmoetten zat ik op paaldansen en hij snapt wel dat het voor mij puur de sport is. Ik ga niet in een kroeg aan de paal hangen ofzoquote:
Lolquote:
Nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:50 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Toen we elkaar ontmoetten zat ik op paaldansen en hij snapt wel dat het voor mij puur de sport is. Ik ga niet in een kroeg aan de paal hangen ofzo![]()
Maar je krijgt er wel een verdomd mooi lichaam van, eerlijk is eerlijk..
niet? okequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:50 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Toen we elkaar ontmoetten zat ik op paaldansen en hij snapt wel dat het voor mij puur de sport is. Ik ga niet in een kroeg aan de paal hangen ofzo![]()
Spierpijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Omg spierpijn door squats en crunches…
Nou inderdaad..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
alle jongetjes krijgen een harde pielemuis van het woord paaldansen.
het gras is groen.
das een ander verhaal, Wil niet zeggen dat het een leuke Mi kan zijn hahaha ^^quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:54 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik ben gewoon niet iemand die aandacht vraagt door midden in een kroeg te gaan paaldansen..
Ben ik blij dat ik geen jongetje meer benquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
alle jongetjes krijgen een harde pielemuis van het woord paaldansen.
het gras is groen.
Kan ik me eigen voorstellen ja... dat je er een mooi lichaam van krijgtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:50 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een paal in huis gewild, maar die dingen (als je een goede wilt) zijn niet te betalen en daarbij wil ik dan mn eigen huis hebben en geen huurhuis..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan ik me eigen voorstellen ja... dat je er een mooi lichaam van krijgt
Maar af en toe een privé voorstelling voor je vriend
bye babequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:06 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik ga er vandoor luitjes! Fantaseer er lekker op los!
Mooi kanten pakje, bruin golvend haar, hakken (als je dat mooi vind).. Met een mooie glanzende paal.. Nou, vooruit, GO!
Doei doei
Het heeft dus behoorlijk wat nadelen aangezien alles zo duur isquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:05 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een paal in huis gewild, maar die dingen (als je een goede wilt) zijn niet te betalen en daarbij wil ik dan mn eigen huis hebben en geen huurhuis..
De sport zelf is ook duur, dus zal ook zelf meer moeten werken voor ik het weer kan doen..
Voor nu gewoon fitness..
Doei c-u-t-e!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:06 schreef c-u-t-e het volgende:
Mooi kanten pakje, bruin golvend haar, hakken (als je dat mooi vind).. Met een mooie glanzende paal.. Nou, vooruit, GO!
Doei doei
Wahaha No thanks zo erg ist nu ook weer nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:06 schreef c-u-t-e het volgende:
Doei doei
hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:17 schreef Dearest het volgende:
He jakkie, wat is dat? Oh ik zie het al, her regent hormonen
Valt me wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:17 schreef Dearest het volgende:
Voelt goedquote:
Het is hier mistig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:17 schreef Dearest het volgende:
dat is de hormonen nevelquote:
Ik zie het ook! Zou het te maken hebben met jouw aankomst?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:17 schreef Dearest het volgende:
Ik train sinds gisteren mn schouders weerquote:
haaiquote:
het is dan ook ietwat ambitieusquote:
ik moet morgen werkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik denk dat het nooit werken zal gaan
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:51 schreef essnhills het volgende:
Mijn klacht van gister heeft de FB gehaald
FB / Nieuwe rage knipperende smilies?
Miniempjequote:
Haaiquote:
quote:
Xeorquote:
Je hebt ze allemaal weg gejaagdquote:
Ik denk het jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Je hebt ze allemaal weg gejaagd
Goed hoorquote:
Ja maar ... ooit enzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:03 schreef essnhills het volgende:
Ooit was mijn verschijning aanleiding voor het topic om vol te stromen
Ja ook helemaal goedquote:
Ik ben er tochquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:03 schreef essnhills het volgende:
Ooit was mijn verschijning aanleiding voor het topic om vol te stromen
Vervlogen tijdenquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja ook helemaal goed
[..]
Ik ben er toch
en dan ook nog alleen enzoquote:
quote:
Knuffelquote:
quote:
Naast mij aan het slapenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat was ik aan het doen in je droom?
quote:
Sofjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
mijn ouders en broertjes zijn een weekendje naar Duitsland
hello freedom
goedemorgen
mogguhquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
hello freedom
goedemorgen
Vandaar dat ik zo lekker uitgerust benquote:
LBquote:
Essquote:
Haaiquote:
Wat ben je van plan dan dit weekend?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
hello freedom
goedemorgen
Hoe is het?quote:
Goed hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zo lekker uitgerust benIk heb dubbel geslapen
Zullen we dat vaker doen?quote:
Mooiquote:
quote:
hoi damesquote:
vanavond werken en morgen met vriendinnen uit etenquote:
Omdat mistquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:22 schreef supersof het volgende:
[..]
vanavond werken en morgen met vriendinnen uit eten
En met jou?quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:15 schreef supersof het volgende:
hello freedom
goedemorgen
Dat viel mij ook al opquote:
ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:24 schreef LittleBrownie het volgende:
http://signup.trevolta.com/invite/4669S156384
Iemand travellen?
quote:
Geinigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:24 schreef LittleBrownie het volgende:
http://signup.trevolta.com/invite/4669S156384
Iemand travellen?
Nu is het wel wat minderquote:
Ik kom altijd gewoon standaard te laat bij de tandarts, het loopt toch wel uit..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:32 schreef Dearest het volgende:
Zit al 20 minuten te wachten bij de tandarts verdomme
O.o das best lang ...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:32 schreef Dearest het volgende:
Gewoon kloppen en roepen: "IK BEN NU AAN DE BEURT!"quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:32 schreef Dearest het volgende:
1x was het zo mistig 's nachts toen we in de auto zaten.. We konden niet eens de borden meer lezen, of überhaupt zienquote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nokia heeft een van de betere Social Media aanpakken
Dit stond op hun fb-pagina
[ afbeelding ]
Beerquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Krijg gewoon echt oog aids van je uiquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat zal ik vandaag gaan doen?
Fubarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Krijg gewoon echt oog aids van je ui
LBquote:
Ik krijg oogaids van dikke vrouwen in de trein.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ik vind die van LB nog wel meevallenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ja?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind die van LB nog wel meevallen![]()
Ja dat ook ja!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg oogaids van dikke vrouwen in de trein.
Oh fuck off plxquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Grapje hoorquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze pesten onsquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
NS.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:56 schreef xcachet het volgende:
Tot nu toe vandaag alleen nog maar gereisd met vertraging
Wat?quote:
Bazen promotiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
tis al weer goedquote:
quote:
quote:
Omdat mistquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:56 schreef xcachet het volgende:
Tot nu toe vandaag alleen nog maar gereisd met vertraging
| Forum Opties | |
|---|---|