Gaatjes hebbenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
In principe gewoon controle, maar ik heb zo'n last van 1 kies dat ik er geld op durf te leggen dat er geboord en gevuld gaat worden
Ik poets m'n tanden 2, soms 3 keer per dag. Sommige mensen poetsen amper en hebben nooit gaatjes. Je kan ook gewoon een wat minder sterk gebit van jezelf hebben, hè.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gaatjes hebben
Beter je tanden poetsen. Hoef je ook niet bang te zijn.
dat zal het zijn jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:20 schreef Dearest het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je onze jonge hippe generatie niet bij kan houden, ouwe
Waar.. Heb ik door mn medicijngebruik.. Meh.. Kan je poetsen van je wil, maar de tandarts is altijd blij voor zn portemonnee als ik weer kom..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik poets m'n tanden 2, soms 3 keer per dag. Sommige mensen poetsen amper en hebben nooit gaatjes. Je kan ook gewoon een wat minder sterk gebit van jezelf hebben, hè.
Heeft niks te maken met wel of niet goed poetsen. Zelfde met sommige mensen die heel dik haar hebben en sommige mensen met heel dun en fijn haar, ookal verzorg je dat haar supergoed het is van nature gewoon van een wat slechtere kwaliteit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:32 schreef xcachet het volgende:
Hoe dan?
Vraag tips hoe je het beter kan doen dan?
Moguh cutequote:
Nee laat maar ik dacht even aan die ene blauwe, dat is ook iets met een Fquote:
Fopje?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee laat maar ik dacht even aan die ene blauwe, dat is ook iets met een Fhoe heet die nouuu
Goed hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik schijt momenteel 7 kleuren, met u?
ik denk dat ik het zometeen bij 1 kleur houdquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 08:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik schijt momenteel 7 kleuren, met u?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |