HAHAHA.. Lijkt me niet..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga je dan ook Olympisch paaldansen?
oke, niet overdreven:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:35 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik moet ook maar weer eens beginnen met squatten en sporten. Als ik dan genoeg conditie heb dan meld ik me wel weer aan voor paaldansen.. (en nu niet overdreven reageren, het is een hele zware leuke sport)
Toen we elkaar ontmoetten zat ik op paaldansen en hij snapt wel dat het voor mij puur de sport is. Ik ga niet in een kroeg aan de paal hangen ofzoquote:
Lolquote:
Nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:50 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Toen we elkaar ontmoetten zat ik op paaldansen en hij snapt wel dat het voor mij puur de sport is. Ik ga niet in een kroeg aan de paal hangen ofzo![]()
Maar je krijgt er wel een verdomd mooi lichaam van, eerlijk is eerlijk..
niet? okequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:50 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Toen we elkaar ontmoetten zat ik op paaldansen en hij snapt wel dat het voor mij puur de sport is. Ik ga niet in een kroeg aan de paal hangen ofzo![]()
Spierpijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Omg spierpijn door squats en crunches…
Nou inderdaad..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
alle jongetjes krijgen een harde pielemuis van het woord paaldansen.
het gras is groen.
das een ander verhaal, Wil niet zeggen dat het een leuke Mi kan zijn hahaha ^^quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:54 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik ben gewoon niet iemand die aandacht vraagt door midden in een kroeg te gaan paaldansen..
Ben ik blij dat ik geen jongetje meer benquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
alle jongetjes krijgen een harde pielemuis van het woord paaldansen.
het gras is groen.
Kan ik me eigen voorstellen ja... dat je er een mooi lichaam van krijgtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:50 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een paal in huis gewild, maar die dingen (als je een goede wilt) zijn niet te betalen en daarbij wil ik dan mn eigen huis hebben en geen huurhuis..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan ik me eigen voorstellen ja... dat je er een mooi lichaam van krijgt
Maar af en toe een privé voorstelling voor je vriend
bye babequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:06 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik ga er vandoor luitjes! Fantaseer er lekker op los!
Mooi kanten pakje, bruin golvend haar, hakken (als je dat mooi vind).. Met een mooie glanzende paal.. Nou, vooruit, GO!
Doei doei
Het heeft dus behoorlijk wat nadelen aangezien alles zo duur isquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:05 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een paal in huis gewild, maar die dingen (als je een goede wilt) zijn niet te betalen en daarbij wil ik dan mn eigen huis hebben en geen huurhuis..
De sport zelf is ook duur, dus zal ook zelf meer moeten werken voor ik het weer kan doen..
Voor nu gewoon fitness..
Doei c-u-t-e!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:06 schreef c-u-t-e het volgende:
Mooi kanten pakje, bruin golvend haar, hakken (als je dat mooi vind).. Met een mooie glanzende paal.. Nou, vooruit, GO!
Doei doei
Wahaha No thanks zo erg ist nu ook weer nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:06 schreef c-u-t-e het volgende:
Doei doei
hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:17 schreef Dearest het volgende:
He jakkie, wat is dat? Oh ik zie het al, her regent hormonen
Valt me wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:17 schreef Dearest het volgende:
Voelt goedquote:
Het is hier mistig.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:17 schreef Dearest het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |