Wil ik het wetenquote:
Fapjequote:
niet tijdens werktijdquote:
Nee gaat een beetje moeilijkquote:
nee, en zit met alleen mannen op kantoorquote:
Ja papaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:00 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh tandartshaha.. moet ik je handje vasthouden
Valt best mee hoorquote:
Care to explain ?quote:
Laat ik het zo zeggen, vrouwen hebben niet per sé hun handen nodig (of die van iemand anders, of andere dingen van iemand andersquote:
Lekker duidelijk allemaal weer :Squote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, vrouwen hebben niet per sé hun handen nodig (of die van iemand anders, of andere dingen van iemand anders). Zijn heel veel vrouwen die die manier zelf nieteens kennen en ik heb ook geen zin om dat hier uit te gaan leggen eigenlijk
Waarom haat je dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:12 schreef c-u-t-e het volgende:
Argh ik haat het om mn wenkbrauwen te epileren..
doe dat dan nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:12 schreef c-u-t-e het volgende:
Het is rotwerk. En ik gebruik mn tijd liever voor iets anders, maar helaas, het moet gebeuren..quote:
Ik heb daar zo'n vet handig mini scheerdingetje voor, van de Action volgensmij. Moet je het wel iets vaker doen, maar het duurt serieus 1 minuut en dan ben ik klaar, zonder pijnquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:12 schreef c-u-t-e het volgende:
Omdat ik een hele flitsende persoonlijkheid benquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoi
waarom heeft zelfs dearest een schokkende UI?
Ohh.. mijn zus gaat weleens naar zo een turk die doen dat met touwquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Het is rotwerk. En ik gebruik mn tijd liever voor iets anders, maar helaas, het moet gebeuren..
Ik word heir niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Omdat ik een hele flitsende persoonlijkheid ben
Ja, die heb ik ook gebruikt. Vond hem ideaal, tot ik een keer verkeerd scheerde en toen zat ik met een gat in mn wenkbrauw hahaha! Maar kan inderdaad die dingen wel weer eens halen. Dankje, was het helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik heb daar zo'n vet handig mini scheerdingetje voor, van de Action volgensmij. Moet je het wel iets vaker doen, maar het duurt serieus 1 minuut en dan ben ik klaar, zonder pijn
ja, dat heb ik hier ook wel eens gezien ja..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:13 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ohh.. mijn zus gaat weleens naar zo een turk die doen dat met touw
vroegah was dat stoer om streepjes uit je wenkbrauw te scherenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:14 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook gebruikt. Vond hem ideaal, tot ik een keer verkeerd scheerde en toen zat ik met een gat in mn wenkbrauw hahaha! Maar kan inderdaad die dingen wel weer eens halen. Dankje, was het helemaal vergeten!
Ja tegenwoordig ook weer onder de hipstersquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah was dat stoer om streepjes uit je wenkbrauw te scheren
trends herhalen zich toch om de zoveel jaarquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig ook weer onder de hipsters
Murp murpquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
trends herhalen zich toch om de zoveel jaar
Ik heb altijd 1 streepquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah was dat stoer om streepjes uit je wenkbrauw te scheren
Ik krijg dan altijd last van m'n rugquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:21 schreef LittleBrownie het volgende:
Omg spierpijn door squats en crunches…
Je geilt op squats?quote:
Oh, ik nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd last van m'n rugEn niet een beetje.
Ik heb ook een zware rugblessure (gehad). Misschien ligt het daaraan.quote:
Ohquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:28 schreef Xeor het volgende:
[..]
Neevrouwen die squatten hebben mooie billlen
Door Murp is het begonnenquote:
murp is begonnen met wenkbrauwen scheren?quote:
Oh, wacht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
murp is begonnen met wenkbrauwen scheren?
quote:
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij had het over de epilepsie UI's?
Ga je dan ook Olympisch paaldansen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:35 schreef c-u-t-e het volgende:
Ik moet ook maar weer eens beginnen met squatten en sporten. Als ik dan genoeg conditie heb dan meld ik me wel weer aan voor paaldansen.. (en nu niet overdreven reageren, het is een hele zware leuke sport)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |