SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe join ik de FOK!forum GTA Online Crew?
Ga naar http://socialclub.rockstargames.com. Registreer je, link je PSN of XBL account aan je Rockstar Social Club account. Ga naar Crews, dan klik je Crew Up aan en zoek je op FOK Crew. Join de crew en ik zal je accepteren.
http://socialclub.rockstargames.com/crew/fok_crew
Waarom geen aparte crews voor elk platform?
PS3 en Xbox 360 bezitters die lid zijn van FOK!forum melden zich op socialclub.rockstargames.com aan bij één crew: FOK Crew.
PS spelers spelen met elkaar, en Xbox spelers spelen met elkaar. Het is één crew, het is niet nodig om aparte crews te gaan maken voor elk platform. De statistieken van PS- en Xbox spelers worden verzameld en getoond op de crew pagina zodat we als PS- en Xbox spelers van het FOK!forum GTA Online Crew boven de andere crews komen te staan.
De features van GTA V Online:
- Multiplayer modus waarin maximaal 16 spelers in een gamesessie kunnen spelen!
- Je kan je eigen huis kopen en die naar je eigen wens aanpassen.
- Je kan je eigen auto's kopen én die ook verzekeren tegen diefstal en/of schade!
- Je kan je online character aanpassen door nieuwe kleding te kopen, tattoos te laten zetten.
- Samen met je vrienden overvallen plegen, straatraces houden, deatmatches en veel meer!
- Er zijn 700 missies die jij samen met je vrienden online kan spelen!
GTA V Online Trophies/Achievements:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste auto's om te verkopen:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Sorry maar ik wilde dit heel graag
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef bobbernaut het volgende:
Sorry maar ik wilde dit heel graag
Fuck today, it's tomorrow.![]()
ik ziek hard over de autobahn scheuren om op tijd terug te zijn, krijg ik dit.quote:hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
quote:
Miniruis is nu ook online. misschien wil hij wel meedoenhier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
sorry schatjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik ziek hard over de autobahn scheuren om op tijd terug te zijn, krijg ik dit.![]()
![]()
ik moet opnieuw opstarten daarna die ik met alle liefde van de wereld meequote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef Grielen het volgende:
Miniruis is nu ook online. misschien wil hij wel meedoen![]()
![]()
even een baller met bloed op de bumper verkocht. Nu heli jattenhier schreef kensei: haha komen
HGood luck niggaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:52 schreef kensei het volgende:
Ik ga nog even op tailgater jacht ik heb weer de goede sms van die simeon brooh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Die tien euro van bol.com is ook binnen trouwens. Nu heeft niemand meer een excuus om een headset aan te schaffen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Referral mag niet man.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:54 schreef Roces18 het volgende:
Die tien euro van bol.com is ook binnen trouwens. Nu heeft niemand meer een excuus om een headset aan te schaffen.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Vanaf morgen is ie weer geldig op accessoiresquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:54 schreef Roces18 het volgende:
Die tien euro van bol.com is ook binnen trouwens. Nu heeft niemand meer een excuus om een headset aan te schaffen.ging weer iets fout bij hun
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Nee mang sorryquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Bobbermans je bent er wel bij toch vanavondOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
accept die race danhier schreef kensei: haha komen
Niets ontvangenquote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
ik ben met janky killer aan het grindenquote:hier schreef kensei: haha komen
straks zal ik opnieuw proberenhier schreef kensei: haha komen
Zal ik doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:03 schreef Painore het volgende:
Vanavond 20:45 mij joinen voor crew sessie.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
invites komen nuhier schreef kensei: haha komen
olepje mang kom nou eens yohier schreef kensei: haha komen
werkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
hallon hallon
hoe verdien ik nou veel geld ik wil een huis kopen
gr gr![]()
Typ maar eens bol.com in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, dat is geen referral, check de URL.![]()
wat dacht je van niet doodgaan.quote:
Ook altijd tijdens een missie , sta je op de weg. Schiet je gewoon op je vijand en al dat overige verkeer rijdt als een mongool op de verkeerde weghelft om jou uit de weg te ruimen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik had een random-car gekozen.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
hallon hallon
hoe verdien ik nou veel geld ik wil een huis kopen
gr grHelemaal rechtsonder de map, bij de havens. Je moet eerst de auto resprayen en daarna komt er een 'S' rechts onderin te staan waar je de auto heen kunt brengen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef Aerioz het volgende:
Waar moet je die wagens inleveren die je krijgt in dat smsje van Simeon?![]()
Congratsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef kensei het volgende:
Na 2 uur en 15 minuten zoeken eindelijk beloond, mijn Obey Tailgater![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
Straks ff een sedan race doen?
Nog geen performance upgrades erin, moet eerst nog sparen voor mn entityquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Congrats![]()
Straks ff een sedan race doen?![]()
![]()
Aw jammer..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Nog geen performance upgrades erin, moet eerst nog sparen voor mn entity
Thanks, nog speciale plekken waar je kunt zoeken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Ruif het volgende:
[..]
[..]
Helemaal rechtsonder de map, bij de havens. Je moet eerst de auto resprayen en daarna komt er een 'S' rechts onderin te staan waar je de auto heen kunt brengen.
Ben pas level 8.![]()
![]()
Ik zou er niet bewust naar zoeken omdat Simeon meestal vrij gierig is en je niet echt binnenloopt door auto's voor hem te verzamelen. Er zijn een aantal auto's (zie de eerste post) die je voor 9000 dollar kan inwisselen bij de Los Santos Costums, dat loont meer:-).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Thanks, nog speciale plekken waar je kunt zoeken?
Ben pas level 8.![]()
nu 4 dagen bad sport, lameeee'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
PainoreIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
even invitenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:38 schreef Leonos het volgende:
Kunnen GabrielKnox en ik zo nog meedoen?hier schreef kensei: haha komen
oh sorry 8 personen. straks doen we de avond event. dit is de laatste die ik host. straks bij painore joinenhier schreef kensei: haha komen
Hoe laat is de fok-meet?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
![]()
deze race
hier schreef kensei: haha komen
Wat ie painoire's psn?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Allemaal naar Mazebank?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Hoe kom je erin?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
On the way bitches!Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Hoe sluit ik me aan bij de fokcrew?? Bij de rockstar social club online sta ik er al bij, althans voordat t spel uit was...![]()
![]()
. Wat een chaos.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Was ik mee bezig, kreeg ik een time outquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja join mij, wiwatron, painore, miniruis16, etc.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Gaat nooit lukken kwartier later zijn er nog steeds maar 2 auto'squote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Kom eraan
Gaan we dat gedoe op de maze bank doen?![]()
![]()
![]()
Hoeveel staan er boven?If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Waarom spreken we niet af dat we beneden aan de viaduct wachten en een voor een de viaduct oprijden. Juist door met vele bij elkaar te staan ontstaat er een chaos.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Omdat Fok! crewquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:14 schreef Muto het volgende:
Waarom spreken we niet af dat we beneden aan de viaduct wachten en een voor een de viaduct oprijden. Juist door met vele bij elkaar te staan ontstaat er een chaos.![]()
Hetzelfde als... Met z'n allen een parajump maken vanaf de kraan van de Mile High Club.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:14 schreef Muto het volgende:
Waarom spreken we niet af dat we beneden aan de viaduct wachten en een voor een de viaduct oprijden. Juist door met vele bij elkaar te staan ontstaat er een chaos.
Er is er altijd wel iemand die gaat klooien<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Bah, word het niet meer vanavond.. Moet er morgen alweer om 5 uur uit...MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
![]()
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik leek nergens last van te hebben in m'n witte SUVquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef Duuc-nl het volgende:
Het leek goed te gaan
[ afbeelding ]
Maar..
[ afbeelding ]
Faal met de bus
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Je beukte mijn heli er bijna af met je SUVquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik leek nergens last van te hebben in m'n witte SUV
[ afbeelding ]
PSN: Duuc-nl![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Je beukte mijn heli er bijna af met je SUV
In betere tijdenhier schreef kensei: haha komen
DOE DIE KUTMUZIEK UIThier schreef kensei: haha komen
BLOED STROOMT UIT MIJN ORENhier schreef kensei: haha komen
Dat de GTA$ maar snel komen.
Ik heb nog maar $24
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
okIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Das fijn...draai me om staat er een autotje voor me neus die 9000$ opleverd.
Dus ff snel 10 meter naar de garage rijden
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
Sabotage. Wel goed teruggekomenhier schreef kensei: haha komen
Klonk goedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef kamikazebanaan het volgende:
12 fokkers die karma chameleon zingen![]()
![]()
![]()
Dat is niet genoeg.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:03 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Verwacht ondertussen wel 5 miljoen van rockstar voor al die downtime
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Whipped!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben weg, vriendin komt op TV en zo![]()
meiden van holland?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben weg, vriendin komt op TV en zo![]()
als da hier zou gebeuren, zou ik toch zeggen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben weg, vriendin komt op TV en zo
godverdomme komt er eensch van afmee bekant vangde gin haas.![]()
Ik krijg gvd ooraids van die muziek"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller![]()
10 meter boven NAP ---
'
'
'
'
NAP --------------------------
'
'
'
'
'
Het niveau -------------------hier schreef kensei: haha komen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef Grielen het volgende:
10 meter boven NAP ---
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Het niveau -------------------
Wel beter, zonder die incest xbox'ersOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
Het goede nieuws is dat mijn SUV weer heel is. Het slechte nieuws is dat hij in de ghetto staathier schreef kensei: haha komen
ze zoeken ons niveauquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef Grielen het volgende:
10 meter boven NAP ---
'
'
'
'
'
'
'
'
'
Het niveau -------------------![]()
![]()
Ik probeerde wiwatron te joinen, dit was een grote fout. ik zie al 2 minuten: loadinghier schreef kensei: haha komen
OKE SORRIE HOORquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:16 schreef kensei het volgende:
[..]
De helft zit nog bij elkaar in de game wacht dan gewoon tot je daar een invite van krijgtPSN: Duuc-nl![]()
Ik ga ook horizontaal, morgen 900 km rijden. tot maandag
Zal wel volgende maand worden rockstar kennendequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:27 schreef SchavuitPiet het volgende:
hoe laat morgen krijgen we dat geld van Rockstar?PSN: Duuc-nl![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:29 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Zal wel volgende maand worden rockstar kennende![]()
doeiiiiquote:
skillsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef j95 het volgende:
Waarom ben ik echt 10 keer slomer als de rest![]()
Hoe kom je aan zon dik hoofd serieusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker chillen onder water![]()
![]()
Weet ik veel, niet hatenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:55 schreef kensei het volgende:
[..]
Hoe kom je aan zon dik hoofd serieus
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller![]()
Salut.Iemand een idee wanneer de eerste 250.000 gestort worden op mijn rekening? Anders doe ik wel even iemand skimmen.
![]()
roemeentje kom mee racen danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:05 schreef Roemeen013 het volgende:
Salut.Iemand een idee wanneer de eerste 250.000 gestort worden op mijn rekening? Anders doe ik wel even iemand skimmen.
![]()
![]()
Roemeentje gaat te bed, morgen moet ik weer in de sportschool aanwezig zijn om mijn goddelijk lijf te trainen dus heb energie nodig.quote:![]()
![]()
Fuck it, kom er al aan...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:07 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Roemeentje gaat te bed, morgen moet ik weer in de sportschool aanwezig zijn om mijn goddelijk lijf te trainen dus heb energie nodig.![]()
![]()
Ik luister 'Slow Down' te vaak.Het is wel een redelijk goed nummer, maar ook grappig.
If not now, then when.![]()
heb je een xbox?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:20 schreef Row-1 het volgende:
Misschien heb ik iets gemist maar waarom zit ik niet meer in de FOK Crew?![]()
Nice, thanks!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef kensei het volgende:
[..]
meld jezelf even weer aan op social club dan accepteer ik je
edit
Je zit er weer in![]()
Moet ik me opnieuw aanmelden bij een andere crew of zitten we nou gewoon bij de zelfde als eerst??:)
Psn ballyx"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
abba werd ook niet leuk bevondenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:24 schreef Roemeen013 het volgende:
Waarom haat iedereen op mijn muziek...
mee bekant vangde gin haas.![]()
Meld je aan bij socialclub en post hier je socialclub naamquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:29 schreef SlevinX het volgende:
Moet ik me opnieuw aanmelden bij een andere crew of zitten we nou gewoon bij de zelfde als eerst??:)
Psn ballyx![]()
Social is ook Ballyxquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Meld je aan bij socialclub en post hier je socialclub naam
Maar zat al in de oude maar gezien de splitsing vroeg ik me af of dat nu een andere crew is geworden"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Je zit er gewoon inquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:33 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Social is ook Ballyx
Maar zat al in de oude maar gezien de splitsing vroeg ik me af of dat nu een andere crew is geworden![]()
![]()
Jeeeee
Waar blijven dan de invites voor jobs van jullie:)"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
nou die miljoenen maken hem niet gelukkigerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Klein kindje die 18 miljoen bij elkaar gelitched heeft
Haha gay!![]()
Klonk als bollywoodquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:37 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Maar dat snap ik wel...Maar Roemeense muziek.
![]()
![]()
#SEVSWAGquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:40 schreef SevD het volgende:
Hoi bitches, ik was in du slaapje gevallen maar omw![]()
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:36 schreef kensei het volgende:
[..]
Klein kindje die 18 miljoen bij elkaar gelitched heeft
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Heb ik niet:) ga ik nog kopen speciaal voor gta"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
goed bezig #nietkwaatquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:49 schreef SlevinX het volgende:
Heb ik niet:) ga ik nog kopen speciaal voor gta![]()
Echt welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:37 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
nou die miljoenen maken hem niet gelukkiger
Lol heb toch geen mic volg ze maar Bram:)"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Nog steeds 1e gewordenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:55 schreef SlevinX het volgende:
Lol heb toch geen mic volg ze maar Bram:)
Okquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:58 schreef Painore het volgende:
Ga er dan uit en join mij, zit met de restJe bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:00 schreef kawa4 het volgende:
Bladel
[ afbeelding ]
ben dus geen Drentse boer![]()
![]()
Bedankt! Vloog 10 m in de lucht en lag op z'n kop beneden bij t viaduct"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Waren 4 auto's die mij plette"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Gaaaaayquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:09 schreef kawa4 het volgende:
denkt het ook niet,
mmar we kappen er weer mee.![]()
Weltruste Niels, was me weer een genoegenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:09 schreef kawa4 het volgende:
denkt het ook niet,
mmar we kappen er weer mee.![]()
Ik ben compleet van PSN afgegooid wat is deze
Geen invites meer pain?"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Dan maar ff cruisen en naar bed. Bedankt weer en tot de volgende keer"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens![]()
Gezellig dat je erbij wasquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:23 schreef SlevinX het volgende:
Dan maar ff cruisen en naar bed. Bedankt weer en tot de volgende keer![]()
![]()
Weltruste schatjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:21 schreef BramPowert het volgende:
Nou, het was me wel weer een genoegen.![]()
![]()
ok Gquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:43 schreef Painore het volgende:
Ga wel opnieuw hosten, invites komen er aan![]()
Dat wist iedereen alquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:13 schreef Zhano het volgende:
Als je met Supercars rijd schijn je voor elke klasse de unlocks vrij te spelen..![]()
![]()
Niet ver van mij dusquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:00 schreef kawa4 het volgende:
Bladel
[ afbeelding ]
ben dus geen Drentse boer(Veldhoven)
![]()
Niemand kan met muscle rijden dus zal vastquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Behalve ik dusVandaar dat niemand Muscle wil (of het komt doordat ik dan alles win
)
![]()
![]()
Mijn Gauntlet rijdt superquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:18 schreef kensei het volgende:
[..]
Niemand kan met muscle rijden dus zal vast![]()
![]()
Ik heb ook een full upgrade gaunlet maar voor mn plezier zal ik er nooit in rijdenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mijn Gauntlet rijdt super
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Echt een dweil op de weg![]()
![]()
Ja, je moet niet full speed de bochten in gaan zoals ik iedereen zie doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb ook een full upgrade gaunlet maar voor mn plezier zal ik er nooit in rijden
Echt een dweil op de weg![]()
Je moet echt een kilometer vantevoren al beginnen met remmen in die klote auto'squote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, je moet niet full speed de bochten in gaan zoals ik iedereen zie doen.![]()
![]()
Neuh, gewoon een beetje rem tappen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Je moet echt een kilometer vantevoren al beginnen met remmen in die klote auto's![]()
Wel toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:47 schreef kensei het volgende:
Wtf, je kan niet eens Los Santos Custom in met een Entity om de kleur aan te passen??![]()
Nou ik heb hem maar in de zee gegooid en teruggehaald bij de verzekering (voor 10k lol). En nu werkt het wel
#KWAAT![]()
Dat #kwaat is wel erg grappig trouwens. Ik kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 02:21 schreef kensei het volgende:
Nou ik heb hem maar in de zee gegooid en teruggehaald bij de verzekering (voor 10k lol). En nu werkt het wel
#KWAATJe bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
Waarom ben je #KWAAT?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 02:28 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Dat #kwaat is wel erg grappig trouwens. Ik kan er geen genoeg van krijgen.![]()
Headset van Sonyquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 02:34 schreef YazooW het volgende:
Wat is een beetje een goede draadloze headset voor max 30¤? Welke hebben jullie?Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.![]()
o jawel, ik wil ook wel eensch een keer mee zn alle die muscle car races doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 01:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Behalve ik dusVandaar dat niemand Muscle wil (of het komt doordat ik dan alles win
)
maar die zijn niet geliefd onder de mede FOKkersmee bekant vangde gin haas.![]()
Ik kan prima overweg met mijn dominator. Kom maar op dus.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Ik heb nog bijna geen races met sedans gehad. Vandaag maar eens kijken.
Wil mn tailgater beetje tweaken. Nog 3 tot de turbo vrij is.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Custom races zijn pas eerlijk als iedereen een auto max getuned is, anders is het niet te doen hahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb nog bijna geen races met sedans gehad. Vandaag maar eens kijken.
Wil mn tailgater beetje tweaken. Nog 3 tot de turbo vrij is.![]()
op lang rechte stukken maakt het geen drol uit dat je auto getuned is,quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:49 schreef Droathoah het volgende:
Custom races zijn pas eerlijk als iedereen een auto max getuned is, anders is het niet te doen haha
want het enige wat je echt kunt veranderen aan de auto zijn de brakes, en de acceleration.
dus sneller worden ze niet, jammer genoegmee bekant vangde gin haas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |