Zal ik doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:03 schreef Painore het volgende:
Vanavond 20:45 mij joinen voor crew sessie.
werkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
hallon hallon
hoe verdien ik nou veel geld ik wil een huis kopen
gr gr
Typ maar eens bol.com in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, dat is geen referral, check de URL.
wat dacht je van niet doodgaan.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
hallon hallon
hoe verdien ik nou veel geld ik wil een huis kopen
gr gr
Helemaal rechtsonder de map, bij de havens. Je moet eerst de auto resprayen en daarna komt er een 'S' rechts onderin te staan waar je de auto heen kunt brengen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef Aerioz het volgende:
Waar moet je die wagens inleveren die je krijgt in dat smsje van Simeon?
Congratsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef kensei het volgende:
Na 2 uur en 15 minuten zoeken eindelijk beloond, mijn Obey Tailgater![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nog geen performance upgrades erin, moet eerst nog sparen voor mn entityquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Congrats![]()
Straks ff een sedan race doen?
Aw jammer..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef kensei het volgende:
[..]
Nog geen performance upgrades erin, moet eerst nog sparen voor mn entity
Thanks, nog speciale plekken waar je kunt zoeken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Ruif het volgende:
[..]
[..]
Helemaal rechtsonder de map, bij de havens. Je moet eerst de auto resprayen en daarna komt er een 'S' rechts onderin te staan waar je de auto heen kunt brengen.
Ik zou er niet bewust naar zoeken omdat Simeon meestal vrij gierig is en je niet echt binnenloopt door auto's voor hem te verzamelen. Er zijn een aantal auto's (zie de eerste post) die je voor 9000 dollar kan inwisselen bij de Los Santos Costums, dat loont meer:-).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Thanks, nog speciale plekken waar je kunt zoeken?
Ben pas level 8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |