even invitenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:38 schreef Leonos het volgende:
Kunnen GabrielKnox en ik zo nog meedoen?
Was ik mee bezig, kreeg ik een time outquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ja join mij, wiwatron, painore, miniruis16, etc.
Gaat nooit lukken kwartier later zijn er nog steeds maar 2 auto'squote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Kom eraan
Gaan we dat gedoe op de maze bank doen?![]()
![]()
Omdat Fok! crewquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:14 schreef Muto het volgende:
Waarom spreken we niet af dat we beneden aan de viaduct wachten en een voor een de viaduct oprijden. Juist door met vele bij elkaar te staan ontstaat er een chaos.
Hetzelfde als... Met z'n allen een parajump maken vanaf de kraan van de Mile High Club.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:14 schreef Muto het volgende:
Waarom spreken we niet af dat we beneden aan de viaduct wachten en een voor een de viaduct oprijden. Juist door met vele bij elkaar te staan ontstaat er een chaos.
Ik leek nergens last van te hebben in m'n witte SUVquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:34 schreef Duuc-nl het volgende:
Het leek goed te gaan
[ afbeelding ]
Maar..
[ afbeelding ]
Je beukte mijn heli er bijna af met je SUVquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik leek nergens last van te hebben in m'n witte SUV
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Je beukte mijn heli er bijna af met je SUV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |