abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132311446
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:25 schreef Dot. het volgende:

[..]

Partussen? Oh, bevallingen :D Jawel, maar ik ken alleen mensen met slechte ervaring met het ASZ. En dan dusdanig slecht dat het ziekenhuis excuses moest maken. En ze gaan nu alles omgooien waardoor er allerlei nieuwe verpleegkundigen bij komen en er komen nieuwe protocollen, dus ik ben dan ook een beetje bang voor een team dat niet gewend is aan elkaar en de nieuwe regels.
Oh wat een gedoe. Ja logisch dat het dan niet zo goed voelt.
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:43:15 #102
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_132311878
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:13 schreef Burdie het volgende:
O+ zo gezellig, dat getrappel in mijn buik O+
O+

Net 1, 5 uur liggen slapen op de bank. En aangezien ik niet ziek ben moet ik dus wel zwanger zijn _O- en nu ga ik naar bed :O
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_132311915
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:43 schreef Chanty het volgende:

[..]

O+

Net 1, 5 uur liggen slapen op de bank. En aangezien ik niet ziek ben moet ik dus wel zwanger zijn _O- en nu ga ik naar bed :O
*O*

Slaap lekker :*
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:57:58 #104
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132312507
Hoi! Ik kom ook weer eens binnen vallen tussen alle prachtige echo's, kloppende hartjes, LLM's en wat al niet meer O+.

Heerlijk he Nik en Burdie, dat getrappel? Ik kan niet genoeg van die momentjes op een dag hebben O+. Even connecten met mini.

Ik heb lekker een dagje vrij gehad vandaag, omdat op echt op is. Flink bijgeslapen, maar ook een druk en gezellig weekend voor de boeg. Met als hoogtepunt zondag Anouk! *) samen met mams en Inc. Hotelletje in verband met halve wereldreis :P . Ik hoop dat beeb t ook gezellig vindt haha.

Oh en lieverds: filet americain, carpaccio, ossenhaasjes en kattenbakken: doe die echt maar even niet ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_132313075
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 21:59 schreef Limone het volgende:
Oh Purple, ik maak na de 37 weken geen avond-afspraken meer. Ik wil 's avonds gewoon thuis zijn. Dan kan het best zijn dat andere zwangeren tot hun vliezen breken nog allerlei borrels en dineetjes aflopen, maar daar heb ik niet zo veel mee te maken En jij ook niet, toch?
Klopt, daar heb ik weinig zin in. Ben sowieso sochtens op mn best en de energie neemt in de loop van de dag af!

Fijne dag morgen!
pi_132313152
Kimpossible wat een naar verhaal, ben ik toch bij dat ik enigszins voorzichtig ben geweest met kattenbakken en tuinieren. Had van die mooie handschoenen gekocht en daarna supergoed handen wassen ingevoerd.
pi_132313212
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:57 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi! Ik kom ook weer eens binnen vallen tussen alle prachtige echo's, kloppende hartjes, LLM's en wat al niet meer O+.

Heerlijk he Nik en Burdie, dat getrappel? Ik kan niet genoeg van die momentjes op een dag hebben O+. Even connecten met mini.

Ik heb lekker een dagje vrij gehad vandaag, omdat op echt op is. Flink bijgeslapen, maar ook een druk en gezellig weekend voor de boeg. Met als hoogtepunt zondag Anouk! *) samen met mams en Inc. Hotelletje in verband met halve wereldreis :P . Ik hoop dat beeb t ook gezellig vindt haha.

Oh en lieverds: filet americain, carpaccio, ossenhaasjes en kattenbakken: doe die echt maar even niet ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat verdrietig ;( Was ze zich er ook bewust van waar het van kwam? Dat lijkt me dan helemaal naar, dat je weet dat het voorkomen had kunnen worden :{
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:24:55 #108
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132313373
Heel goed purple!

Dot, nee, ik geloof het niet. Wel honden, geen katten. Ik neem aan dat ze ook niet (bewust) rood vlees heeft gegeten. Maar: wel een tuin waarin gewerkt is. Weten doe je het niet, maar voor mij is dat most likely.

Ik had veel zin in alles wat niet mag, maar das wel een beetje klaar nu ;)
pi_132313509
Kattenbak heb ik trouwens bij het zwanger worden overgedragen aan mijn man! Gebeurd nu alleen wat minder vaak.......staat gelukkig op zolder.
pi_132313566
Tot hoeveel maanden kunnen de gevolgen van toxoplasmose eigenlijk optreden?
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 23:32:06 #111
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_132313591
Ik ook! Alleen jammer dat ons kitten zichzelf nog weleens bevuild met z'n lange vacht. En als ik dan alleen thuis ben moet ik wel. Maar daarna aan de dettol!

Onbeperkt, volgens mij. Alleen is de kans op overlijden van t kindje steeds kleiner. En evenredig neemt de kans op aangeboren afwijkingen toe.. Oogjes zijn volgens mij met name gevoelig.
pi_132313819
Ja en het gaat ook echt om kittens. Onze katten zijn wat ouder. Eentje slaapt het liefst naast mn kussen, even bij de vk nagevraagd maar kon geen kwaad.
pi_132317797
Wat een horror KP. Voor de mensen zelf lijkt het me wel "fijn" dat er een reden is gevonden. Al krijgen ze het mannetje er natuurlijk nooit mee terug, ze weten wel dat het niets erfelijks of iets dergelijks is waardoor de kans op herhaling groot is. Maar bah, het blijft verschrikkelijk. ;-(

Gelukkig kijk ik enorm uit voor de dingen die afgeraden worden. Ik ga ook eigenlijk liever niet naar restaurants e.d. omdat je eigenlijk nooit exact weet wat er met het voedsel gebeurd is. Hoe hygiënisch ze werken etc., het is simpelweg niet te controleren.
pi_132317933
Goedemorgen dames

Wat vreselijk kp...ben blij dat ik toch voorzichtig heb gedaan.

Purple en limone, hier ook niet veel meer qua afspraken hoor, en savonds al helemaal niet.
Komende week komen ze hier de trap schuren en schilderen en eerlijk gezegd zie ik dar zelfs tegenop :@ laat staan een sociale event met allemaal mensen enzo ;)
pi_132317986
Goedemorgen medebollies :D

Kim wat een naar nieuws maar wat 'fijn' dat er een duidelijke oorzaak is gevonden. Fijn weekend en veel plezier bij Anouk zondag!

Martine, veel plezier maar ook succes vandaag met de verjaardag van je grote jongen!

Hier vannacht iets beter geslapen. Met de nadruk op iets want nog een keer of 8 wakker geweest. Ik heb nu een houding waardoor de pijn in schaambot minder is en het draaien dus iets soepeler gaat. Niet één maar 2 kussens tussen mn benen :')
35 weken vandaag *O*
pi_132318060
Jeej! Voor het beter slapen en de 35 wkn!
pi_132318098
Mabawa 35 weken! *O* het eind is in zicht. :)
Ruk van dat slechte slapen. Meer tips dan een kussen tussen je benen doen heb ik helaas ook niet voor je. :*
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:44:09 #118
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132318205
Huuuuu, mijn mini is dwars gaan liggen en dat past dus niet. Vind ik. Mini vindt van wel. Sinds gisteravond daardoor o.a. benauwd en au. Maar ik ben nog steeds vliefd. O+

En goedemorgen!

Mabawa 35 weken! Rot van het slechte slapen, fijn van de betere nacht die niet echt beter klinkt maar dat voor jou wel was. ;)

--

Lieve baby's die lieve schopjes uitdelen!

--

Een LLM!

--

Goede echo's O+.

--

Jeetje KP, wat erg.. 'Prettig' dat er een oorzaak gevonden is, maar wat een vreselijk verhaal.
pi_132318229
Skips een dwarsliggertje..lijkt me inderdaad geen prettig gevoel!
pi_132318275
Oh Skips, mini dwars in jouw buik, lijkt me niet prettig nee. Hoe gaat het verders met je? :*
pi_132318363
ohh Mabawa wat gaat het hard!! Ik weet nog je posts over draagdoeken en ooit in de toekomst als je mama bent enzo <3
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 09:56:52 #122
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132318403
Ik krijg er wel mooie uitsteeksels van Bla. :+

Hier gaat het wel aardig, zo lang ik in een 'ik hoef niets, alles mag'-modus zit. Die heb ik sinds eergisteren een beetje te pakken. Zodra ik daar uit ben is het ruk, maar het scheelt al wel wat dat ik kennelijk überhaupt weer een andere mogelijke modus heb dan 'AAAAAAAAAHHHH-stressstressstress-poef-gevloerd'.

*O*
pi_132318409
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:54 schreef Pvoesss het volgende:
ohh Mabawa wat gaat het hard!! Ik weet nog je posts over draagdoeken en ooit in de toekomst als je mama bent enzo <3
Jaaa gek he?!
Omg kan zo niet wachten om mijn, ons frummeltje in de doek bij me te hebben! O+

Hoe gaat het nu met jou? Was even minder begreep ik? :*
pi_132318462
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:56 schreef ProjSkippy het volgende:

Hier gaat het wel aardig, zo lang ik in een 'ik hoef niets, alles mag'-modus zit. Die heb ik sinds eergisteren een beetje te pakken. Zodra ik daar uit ben is het ruk, maar het scheelt al wel wat dat ik kennelijk überhaupt weer een andere mogelijke modus heb dan 'AAAAAAAAAHHHH-stressstressstress-poef-gevloerd'.

*O*
Een stijgende lijn! Dat is een normale jompel waard hoor *O*
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 10:07:18 #125
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_132318499
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 10:03 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Een stijgende lijn! Dat is een normale jompel waard hoor *O*
O+
pi_132318524
Skips fijn dat je de relax modus ook weer gevonden hebt. Ik hoop dat je snel weer helemaal in relax modus zit ipv de stressed modus. :*

Ik begin een beetje last van mijn hormonen te krijgen. Als in... er moet voor de babies vanalles gedaan worden, af zijn en wel NU. En ditkeer is mijn man minder meegaand dan de vorige zwangerschap, dus ik ben de enige die met allerlei ideeën komt voor namen, geboortekaartjes, het kamertje enz., want hij vind dat er nog tijd zat is. :(
En het stemmetje in mijn hoofd zegt dat voor de kerst alles af en op orde moet zijn, dus ik hoop maar dat dat gaat lukken. Maar hey, met kerst ben ik al 6,5 maand zwanger dus dan wordt het best tijd dat alles af is toch?!
pi_132318527
Het loopt niet echt lekker.. Lang verhaal veel onderzoeken gehad.
SPOILER
Met de baby is alles verder prima. Bijna 27 weken dus dat gaat hard *O*
pi_132318747
Pvoesss sterkte! Hoop dat de meds goed aanslaan.
pi_132318758
Jeetje Pvoesss dus naast de blaasinfectie is er van alles alleen is de vraag wel wat precies? Hopelijk is er snel duidelijk hoe of wat en kunnen ze je specifiek behandelen. Die vermoeidheid is ook niet niets als je er al 2 hebt rondlopen. Fijn dat met baby alles goed is, dat zal wel een hoop rust geven!

Aarghh Nikki.. mannen!! Argument dat de kans groot is dat ze eerder komen werkt zeker niet? Niet goed voor je hormonen dit. Als ik weereens vond dat vriend niet actief genoeg meedeed/dacht dan ging ik het zelf doen met een hoop geklaag :')
pi_132318823
Waarschijnlijk is er niet maar kwam het gewoon door mijn blaasgedoe dat alles wat uitsloeg.
Hellp was het in ieder geval niet *O* en mijn bloeddruk is ook prima elke week hetzelfde _O-
pi_132318843
Ah dat zou natuurlijk helemaal fijn zijn!
pi_132318925
Ja gewoon zelf heel onhandig aan de slag
gaan...maar Dont push your luck too much.

Hier werkt het heel goed om 1 ding tegelijk op te pakken. Bedenk zelf wat het belangrijkste is en ga daar mee aan de slag met manlief.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:01:03 #133
358226 RonB79
No Scrobble, No Glory
pi_132320420
Hopla, wij verwachten ook een kind. 4 maart volgend jaar zou het zover moeten zijn en het ziet ernaar uit dat we moeten investeren in My Little Ponies en prinsesjes :D
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:04:58 #134
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_132320511
Gefeliciteerd Ron!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_132320593
Ron gefeliciteerd *O*

Skippy wat fijn, in de relaxmodus *O* Hoop dat beebje snel weer recht gaat liggen.

Pvoess wat vervelend en a-relaxed ;( Hoop dat de antibiotica ondanks de vermoeidheid snel aanslaat. Succes met de bloedtesten komende week. Gelukkig dat het met de baby wel goed gaat!

Limone veel plezier op je babyshower!!

Nikki, mannen.... :D De mijne is ook wel een beetje zo hoor. Zeker met namen, ik heb het gevoel dat ik echt de kartrekker ben daarin. Hoewel hij afgelopen week ineens met een naam kwam waarvan ik zoiets had van, jah, dat kan nog wel eens wat zijn!

Met kamertje en kaartje zijn we nog niet bezig. Eerst maar eens verhuizen. Hoe ga jij dat doen trouwens met de namen? Ik vind het heel lastig. De eerste die er uit komt die naam en de 2e de andere naam? Of de langste de ene naam en de kleinste de andere naam? Of kijken welke naam het beste bij welke baby past?
pi_132321686
Ron gefeliciteerd! *O*

Musique ik heb geen idee hoe we het met de namen gaan doen. Nog helemaal niet over nagedacht ook. :D Ik weet ook nog niet zo goed of het me echt uitmaakt eigenlijk, al vinden mijn hormonen tegen de tijd dat het zover is vast van wel. :')

Maar over mannen, de vorige keer deden we echt álles samen, maar nu vind hij het allemaal wel prima. En hij zegt ook gewoon doodleuk dat het hem ditkeer allemaal niet zoveel uitmaakt, zelfs geboortegedichtjes kunnen hem gestolen worden, terwijl we vorige keer samen jankend gedichtjes gelezen en uitgezocht hebben. O+ Bij L. moest alles perfect zijn en nu komt het allemaal wel, dat is een beetje het idee. Misschien draait hij wel weer bij na de 20-weken echo, want hij vindt het allemaal wel weer ontzettend spannend.
pi_132321716
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 09:56 schreef ProjSkippy het volgende:
dat geloof ik :D

en hoera voor je ik hoef niks alles mag modus..hoop dat je die zoveel mogenlijk kan vasrhouden!!

pvoess, niet fijn!

hier net aan mijn hormonen toegegeven en ene nieuwe stoel voor bij het buro besteld aangezien deze is gesloopt door de katten /happy..nu hopen dat de levertijd meevalt :)

Limone een babyshower, tof! ben benieuwd :)
pi_132326360
Wij hebben een naam die wat "krachtiger" is en een naam die wat liever is. Aangezien de ene baby een stukje groter en dikker is dan de ander, hebben we dat zo gekozen.

Hoe is het met je harde buiken Nikki?

Hopelijk ben je snel weer van de AB af Pvoesss
Lotte!
Noah!
pi_132328088
Wat leuk van jullie namen! Als er inderdaad een grotere en kleinere is dan is dat wel een goede reden voor een lieve en iets stoerdere naam. O+

Harde buiken heb ik nog steeds, al lijkt het wel minder geworden deze week. Doordeweeks bijna niet en gisteren en vandaag misschien een keer of 4-5 per dag. Ik hoop dat die stijgende dalende lijn doorzet, want 4 op een dag en gewoon maar een paar minuutjes is volgens mij wel acceptabel. Geen idee wat eigenlijk de "standaard" qua acceptatie is, maar dit voelt voor mij wel oké. Ik moet wel zeggen dat ik niet bijster veel klusjes in huis heb gedaan, dus misschien ligt het daar wel aan.

Ik ben vandaag zelf op geboortekaartjesjacht gegaan en ik heb zowaar iets gevonden denk ik. Nu nog even aan mijn man laten zien en hopen dat hij het ook een leuk kaartje vindt. maar er zijn echt ontzettend weinig leuke geboortekaartjes voor tweelingen te vinden. -O-
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:16:22 #140
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132337843
Thanx allemaal, het is inderdaad even afwachten. Waarde was ook niet super hoog, maar hoog genoeg dat het gecontroleerd moet worden.

In principe als de waarden beter worden mag VL alsnog terug naar de vk volgens mij.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:57:52 #141
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132339424
Bijlezen is een beetje lastig hier, want alles via de telefoon !

Ik zit hier nog een beetje :o en :{ op de bank! (van blijdschap wel)!
Wij zijn vandaag naar Babypark geweest en we zijn zowaar geslaagd voor een kinderwagen! :)
Het is de Mutsy iGo geworden :) O+

Helemaal blij en voldaan naar huis en de foto via de app naar onze ouders gestuurd!
Toen belde mijn kant met een voorzichtige vraag: "Wat heb je ervoor betaald"
Dus ik had al zoiets van ow jeej, en waarom wil je dat weten?! :@

Nou bij deze willen we laten weten dat je m dan van ons krijgt ! :o *;
:o en :'( en O+ en *O* en *; was het enige wat in ons opkwam!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 21:59:27 #142
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_132339494
Kijk dat is lief van je ouders!!!
pi_132340035
Wat lief van je ouders Rijst! O+
pi_132340186
Wat lief Rijst! O+
pi_132340456
Rijst, heerlijk he die ouders! Fijn dat ze dat kunnen doen, niet alle toekomstige opa's en oma's hebben het zo breed. Hier zijn we ook flink verwend.
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:24:49 #146
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132340679
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:21 schreef Purple010 het volgende:
Rijst, heerlijk he die ouders! Fijn dat ze dat kunnen doen, niet alle toekomstige opa's en oma's hebben het zo breed. Hier zijn we ook flink verwend.
Echt hoor, ongelofelijk bijna! :)
Wat hebben jullie gehad ?

Wij wilden zelf ook in de eerste instantie niet voor nieuw gaan, maar de prijs die we nu moesten betalen, vond ik dusdanig gunstig dat we maar voor nieuw zijn gegaan! :) daar kon 2e hands bijna niet tegenop!
pi_132340723
Wat lief van je ouders, rijst!
Hier ook wiegje en Maxi-Cosi van mijn ouders gekregen. Zo lief! O+
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_132341612
Wij twee kinderwagens van schoonpapa. O+
pi_132341774
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Echt hoor, ongelofelijk bijna! :)
Wat hebben jullie gehad ?

Wij wilden zelf ook in de eerste instantie niet voor nieuw gaan, maar de prijs die we nu moesten betalen, vond ik dusdanig gunstig dat we maar voor nieuw zijn gegaan! :) daar kon 2e hands bijna niet tegenop!
Te schandalig voor woorden maar van mijn kant de babykamer en van de andere kant de kinderwagen (mutsy EVO + maxicosi + voetenzak + luiertas + regenhoezen). Te erg gewoon...
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 22:47:30 #150
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_132341879
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 22:45 schreef Purple010 het volgende:

[..]

Te schandalig voor woorden maar van mijn kant de babykamer en van de andere kant de kinderwagen (mutsy EVO + maxicosi + voetenzak + luiertas + regenhoezen). Te erg gewoon...
:o wow! Dat is niet gek zeg! O+
Wij hebben ons kamertje wel 2e hands,via de buurtjes weliswaar maar echt in prachtconditie :)

En wat leuk, wij zijn ook gegaan voor een Mutsy, maar dan de iGo :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')