SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de baby is alles verder prima. Bijna 27 weken dus dat gaat hard![]()
dat geloof ikquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik krijg er wel mooie uitsteeksels van Bla.![]()
Echt hoor, ongelofelijk bijna!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:21 schreef Purple010 het volgende:
Rijst, heerlijk he die ouders! Fijn dat ze dat kunnen doen, niet alle toekomstige opa's en oma's hebben het zo breed. Hier zijn we ook flink verwend.
Te schandalig voor woorden maar van mijn kant de babykamer en van de andere kant de kinderwagen (mutsy EVO + maxicosi + voetenzak + luiertas + regenhoezen). Te erg gewoon...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Echt hoor, ongelofelijk bijna!
Wat hebben jullie gehad ?
Wij wilden zelf ook in de eerste instantie niet voor nieuw gaan, maar de prijs die we nu moesten betalen, vond ik dusdanig gunstig dat we maar voor nieuw zijn gegaan!daar kon 2e hands bijna niet tegenop!
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:45 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Te schandalig voor woorden maar van mijn kant de babykamer en van de andere kant de kinderwagen (mutsy EVO + maxicosi + voetenzak + luiertas + regenhoezen). Te erg gewoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |