Oh wat een gedoe. Ja logisch dat het dan niet zo goed voelt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:25 schreef Dot. het volgende:
[..]
Partussen? Oh, bevallingenJawel, maar ik ken alleen mensen met slechte ervaring met het ASZ. En dan dusdanig slecht dat het ziekenhuis excuses moest maken. En ze gaan nu alles omgooien waardoor er allerlei nieuwe verpleegkundigen bij komen en er komen nieuwe protocollen, dus ik ben dan ook een beetje bang voor een team dat niet gewend is aan elkaar en de nieuwe regels.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:13 schreef Burdie het volgende:
zo gezellig, dat getrappel in mijn buik
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
Net 1, 5 uur liggen slapen op de bank. En aangezien ik niet ziek ben moet ik dus wel zwanger zijnen nu ga ik naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Klopt, daar heb ik weinig zin in. Ben sowieso sochtens op mn best en de energie neemt in de loop van de dag af!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:59 schreef Limone het volgende:
Oh Purple, ik maak na de 37 weken geen avond-afspraken meer. Ik wil 's avonds gewoon thuis zijn. Dan kan het best zijn dat andere zwangeren tot hun vliezen breken nog allerlei borrels en dineetjes aflopen, maar daar heb ik niet zo veel mee te maken En jij ook niet, toch?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:57 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi! Ik kom ook weer eens binnen vallen tussen alle prachtige echo's, kloppende hartjes, LLM's en wat al niet meer.
Heerlijk he Nik en Burdie, dat getrappel? Ik kan niet genoeg van die momentjes op een dag hebben. Even connecten met mini.
Ik heb lekker een dagje vrij gehad vandaag, omdat op echt op is. Flink bijgeslapen, maar ook een druk en gezellig weekend voor de boeg. Met als hoogtepunt zondag Anouk!samen met mams en Inc. Hotelletje in verband met halve wereldreis
. Ik hoop dat beeb t ook gezellig vindt haha.
Oh en lieverds: filet americain, carpaccio, ossenhaasjes en kattenbakken: doe die echt maar even niet
Wat verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was ze zich er ook bewust van waar het van kwam? Dat lijkt me dan helemaal naar, dat je weet dat het voorkomen had kunnen worden
![]()
Jaaa gek he?!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:54 schreef Pvoesss het volgende:
ohh Mabawa wat gaat het hard!! Ik weet nog je posts over draagdoeken en ooit in de toekomst als je mama bent enzo <3
Een stijgende lijn! Dat is een normale jompel waard hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:56 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik krijg er wel mooie uitsteeksels van Bla.![]()
Hier gaat het wel aardig, zo lang ik in een 'ik hoef niets, alles mag'-modus zit. Die heb ik sinds eergisteren een beetje te pakken. Zodra ik daar uit ben is het ruk, maar het scheelt al wel wat dat ik kennelijk überhaupt weer een andere mogelijke modus heb dan 'AAAAAAAAAHHHH-stressstressstress-poef-gevloerd'.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 10:03 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Een stijgende lijn! Dat is een normale jompel waard hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |