abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132300334
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 15:21 schreef NoBoNo het volgende:
Kwisted en Kursor! *O*

Vandaag uitslag van glucose gebeuren binnen, iets te hoog. vk maakt afspraak voor gynaecoloog. -O-
Vorige zwangerschap had ik dat ook en toen kon ik het met een dieet nog rechttrekken (ook via gyn en diëtiste). Niet eens gek veel voor moeten wijzigen. Het belangrijkst was dat ik minder melk ging drinken en minder brood zou eten (zoetigheid had ik toen helemaal geen trek in, dus dat was het probleem niet. Maar ik moest wel koolhydraten beperken dus.). En ik moest ervoor zorgen dat ik om de 2 a 3 uur iets zou eten, zodat het stabiel zou blijven. Na een paar weken mocht ik weer terug naar de VK.

Hoop dat het bij jullie ook zo mee zal vallen. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_132300501
Valen nobono..hopelijk valt het mee
pi_132301115
Balen NoBoNo

Mooie echo's voor Kwisted en Kursor *O*

Momo ik hoop dat je je snel beter voelt!

Komen net bij de vk vandaan, hartje gehoord O+
Afspraak gemaakt voor de 20 weken echo
En bevallen in Bronovo ipv LLZ besproken. Ik word met 36 weken doorgestuurd naar verloskundigenpraktijk in Den Haag. Verloskundige deed er gelukkig niet moeilijk over.
pi_132301974
Dat is heel fijn maar dan is er dus een grote kans dat je de verloskundige niet kent. -O-
pi_132302078
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:43 schreef Limone het volgende:
Bla! LLM! *O* O+ Wowie!

Ik slaap ook reteslecht de laatste tijd. Op mijn rug liggen vind ik zo naar. Ze zakt dan helemaal mijn lichaam in. Brr. En op mijn rechterzij snurk ik heel erg (daar heb ik dan zelf minder last van). Dus dan blijft de linkerzij over. Maar niet draaien in je slaap is ook niet goed. Dan rust je minder goed uit. Dat merk ik wel. Gelukkig is daar verlof!

Angelatje, ik ben in het geheel niet bang voor de bevalling of bloed, maar ik werd een beetje onwel bij de voorlichtingsavond. Precies zoals jij beschrijft. Heel gek vond ik dat. Toch maak ik me geen enkele zorgen voor de bevalling!
Fijn dat ik iig niet de enige ben :P
Ik maak me verder ook geen zorgen over de bevalling eigenlijk. Probeer er niet teveel over na te denken, gewoon kop in het zand ^O^

Slapen gaat hier ook slecht. Geen enkele houding ligt lekker meer...ga meestal smiddags nog een tijdje liggen :z
pi_132302345
Balen nobono, hopelijk valt het mee :)

Pvoesss, dat heb je als je in t zhuis bevalt ook, toch? Nu is dat natuurlijk per persoon verschillend, maar ik heb dat bijvoorbeeld nooit een probleem gevonden.
pi_132302680
Ik heb in het zh nieteens een vaste gyn. Geen idee of dat normaal is, maar het kan me eigenlijk ook niet zoveel boeien, de kans dat zo'n vaste gyn toevallig de bevalling doet is volgens mij ook bijna 0.
pi_132303681
Nou de dag ook weer doorgekomen. Wel met dutje, lekker was dat.

Martine, eerste pakje binnen, wat leuk O+

Kursor *O* een goede termijnecho, wat fijn!!

Coco dat laatste dagboek heb ik ook. Vergeet er steeds in te schrijven maar vind het niet zo'n heel leuk ding eigenlijk. Heb het gekregen en wilde het dus wel gebruiken.

Hier ook medisch dus weet niet wie ik aan mijn bed krijg. Ik ben op het spreekuur niet alle verloskundigen tegengekomen, maar ken ze wel allemaal. Arts-ass niet want die wisselen natuurlijk veel, maar ik ga sowieso aangeven dat ik een vk wil.
pi_132303848
Bla 37 weken! Wat is LLM?

Beide Kaas: kwisted en Kursor goed nieuws!

Nobono, balen wel goed dat er medische begeleiding is.

Dot, ik ben ook van plan om in Maasstadziekenhuis te bevallen, veel goede geluiden over gehoord en rondleiding gedaan. Nicht is er recent bevallen, Vk is positief en kraamzorg gaf aan dat ze in de maandelijkse evaluaties altijd zeer punctueel zijn. Collega is fan van het SFG, dat zou ook een goede optie zijn!

En ook butterflower, van het hartje genoten?
pi_132303897
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 19:42 schreef Purple010 het volgende:
Bla 37 weken! Wat is LLM?

Beide Kaas: kwisted en Kursor goed nieuws!

Nobono, balen wel goed dat er medische begeleiding is.

Dot, ik ben ook van plan om in Maasstadziekenhuis te bevallen, veel goede geluiden over gehoord en rondleiding gedaan. Nicht is er recent bevallen, Vk is positief en kraamzorg gaf aan dat ze in de maandelijkse evaluaties altijd zeer punctueel zijn. Collega is fan van het SFG, dat zou ook een goede optie zijn!

En ook butterflower, van het hartje genoten?
Laatste Lootjes Moeder :-) start bij 37 weken
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_132303950
Hier een druk weekend, zie er wel een beetje tegenop.
Moeten ook een uur rijden voor visite, dat is echt de laatste keer denk ik want vind het niet prettig.
Watje hè, sommigen reizen half Nederland door daags voor ze bevallen.
Of bevallen zelfs onderweg.

Sociale leven draait op volle toeren, had ik niet verwacht.
pi_132304014
Tenx, Hahhahah ik zat helemaal in medische termen te denken.
pi_132309760
Oh Purple, ik maak na de 37 weken geen avond-afspraken meer. Ik wil 's avonds gewoon thuis zijn. Dan kan het best zijn dat andere zwangeren tot hun vliezen breken nog allerlei borrels en dineetjes aflopen, maar daar heb ik niet zo veel mee te maken En jij ook niet, toch?
pi_132310186
Ergens wel herkenbaar hoor Paars en Limoentje! Ik heb een aantal uitnodigingen afgewezen voor de komende maand die naar mijn zin te ver weg zijn. Wel eerst met een 'misschien, even kijken hoe ik me voel' en misschien best krom want ik werk nog steeds en rij daarvoor ook regelmatig nog anderhalf uur enkele reis. Bovendien ga ik ook gewoon naar mijn zus 100 km verderop. Maar dat voelt wel goed. En je moet gewoon doet wat goed voelt.

Ik heb ook wel goede verhalen over het maasstad gehoord. Ik weet trouwens niet aan welke kan van de stad je woont, Dot. Hier zonder twijfel ysl
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:13:03 #90
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132310464
O+ zo gezellig, dat getrappel in mijn buik O+
KuikenGuppy
pi_132310500
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:13 schreef Burdie het volgende:
O+ zo gezellig, dat getrappel in mijn buik O+
O+
pi_132310810
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef Mabawa. het volgende:
Ergens wel herkenbaar hoor Paars en Limoentje! Ik heb een aantal uitnodigingen afgewezen voor de komende maand die naar mijn zin te ver weg zijn. Wel eerst met een 'misschien, even kijken hoe ik me voel' en misschien best krom want ik werk nog steeds en rij daarvoor ook regelmatig nog anderhalf uur enkele reis. Bovendien ga ik ook gewoon naar mijn zus 100 km verderop. Maar dat voelt wel goed. En je moet gewoon doet wat goed voelt.

Ik heb ook wel goede verhalen over het maasstad gehoord. Ik weet trouwens niet aan welke kan van de stad je woont, Dot. Hier zonder twijfel ysl

Ik woon in een drecht, dus voor ons is het echt even rijden. Ik zou het denk ik vooral erg vervelend vinden als ik de vk 'opeis' tijdens m'n bevalling zodat iemand anders misschien de achterwacht krijgt. En in mijn geval is dat een vk die zelfstandig werkt, dus vaak een vreemde is voor de meeste vrouwen.

Maar goede verhalen zijn altijd fijn!
pi_132310900
Ja, doen wat goed voelt is het allerbeste!

Ik denk dat morgen mijn babyshower is. :o of anders ga ik lunchen met een vriendin die ik al een tijd niet heb gezien, aan de andere kant van de stad, maar ze komt mij wel halen met de auto..
pi_132310923
Dat getrappel heb ik echt gemist toen L. eenmaal uit mijn buik was. Het was echt ineens enorm leeg. Ik geniet nu ook al echt met volle teugen van alle schopjes die ik voel. En sowieso is het voor ons de laatste zwangerschap en daarom geniet ik nog een beetje extra van alles. O+
pi_132310946
Spannend Limone!
pi_132311044
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:18 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ik woon in een drecht, dus voor ons is het echt even rijden. Ik zou het denk ik vooral erg vervelend vinden als ik de vk 'opeis' tijdens m'n bevalling zodat iemand anders misschien de achterwacht krijgt. En in mijn geval is dat een vk die zelfstandig werkt, dus vaak een vreemde is voor de meeste vrouwen.

Maar goede verhalen zijn altijd fijn!
Oh ja, ik kan het me wel voorstellen. Maar geen partussen meer in 't albert?

quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:20 schreef Limone het volgende:
Ja, doen wat goed voelt is het allerbeste!

Ik denk dat morgen mijn babyshower is. :o of anders ga ik lunchen met een vriendin die ik al een tijd niet heb gezien, aan de andere kant van de stad, maar ze komt mij wel halen met de auto..
Haa dikke kans van wel ja! Ik had zondag precies hetzelfde :D
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:25:25 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_132311186
Wat leuk limone :D.
Nikki, bijzonder he O+.
KuikenGuppy
pi_132311201
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:22 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Oh ja, ik kan het me wel voorstellen. Maar geen partussen meer in 't albert?

[..]

Haa dikke kans van wel ja! Ik had zondag precies hetzelfde :D
Partussen? Oh, bevallingen :D Jawel, maar ik ken alleen mensen met slechte ervaring met het ASZ. En dan dusdanig slecht dat het ziekenhuis excuses moest maken. En ze gaan nu alles omgooien waardoor er allerlei nieuwe verpleegkundigen bij komen en er komen nieuwe protocollen, dus ik ben dan ook een beetje bang voor een team dat niet gewend is aan elkaar en de nieuwe regels.
pi_132311243
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:25 schreef Dot. het volgende:

[..]

Partussen?
Sorry, bevallingen :D
pi_132311374
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Sorry, bevallingen :D
Ja, dat bedacht ik me idd ook :D