Vorige zwangerschap had ik dat ook en toen kon ik het met een dieet nog rechttrekken (ook via gyn en diëtiste). Niet eens gek veel voor moeten wijzigen. Het belangrijkst was dat ik minder melk ging drinken en minder brood zou eten (zoetigheid had ik toen helemaal geen trek in, dus dat was het probleem niet. Maar ik moest wel koolhydraten beperken dus.). En ik moest ervoor zorgen dat ik om de 2 a 3 uur iets zou eten, zodat het stabiel zou blijven. Na een paar weken mocht ik weer terug naar de VK.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:21 schreef NoBoNo het volgende:
Kwisted en Kursor!![]()
Vandaag uitslag van glucose gebeuren binnen, iets te hoog. vk maakt afspraak voor gynaecoloog.
Fijn dat ik iig niet de enige benquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:43 schreef Limone het volgende:
Bla! LLM!![]()
Wowie!
Ik slaap ook reteslecht de laatste tijd. Op mijn rug liggen vind ik zo naar. Ze zakt dan helemaal mijn lichaam in. Brr. En op mijn rechterzij snurk ik heel erg (daar heb ik dan zelf minder last van). Dus dan blijft de linkerzij over. Maar niet draaien in je slaap is ook niet goed. Dan rust je minder goed uit. Dat merk ik wel. Gelukkig is daar verlof!
Angelatje, ik ben in het geheel niet bang voor de bevalling of bloed, maar ik werd een beetje onwel bij de voorlichtingsavond. Precies zoals jij beschrijft. Heel gek vond ik dat. Toch maak ik me geen enkele zorgen voor de bevalling!
Laatste Lootjes Moeder :-) start bij 37 wekenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:42 schreef Purple010 het volgende:
Bla 37 weken! Wat is LLM?
Beide Kaas: kwisted en Kursor goed nieuws!
Nobono, balen wel goed dat er medische begeleiding is.
Dot, ik ben ook van plan om in Maasstadziekenhuis te bevallen, veel goede geluiden over gehoord en rondleiding gedaan. Nicht is er recent bevallen, Vk is positief en kraamzorg gaf aan dat ze in de maandelijkse evaluaties altijd zeer punctueel zijn. Collega is fan van het SFG, dat zou ook een goede optie zijn!
En ook butterflower, van het hartje genoten?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:13 schreef Burdie het volgende:
zo gezellig, dat getrappel in mijn buik
Ik woon in een drecht, dus voor ons is het echt even rijden. Ik zou het denk ik vooral erg vervelend vinden als ik de vk 'opeis' tijdens m'n bevalling zodat iemand anders misschien de achterwacht krijgt. En in mijn geval is dat een vk die zelfstandig werkt, dus vaak een vreemde is voor de meeste vrouwen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef Mabawa. het volgende:
Ergens wel herkenbaar hoor Paars en Limoentje! Ik heb een aantal uitnodigingen afgewezen voor de komende maand die naar mijn zin te ver weg zijn. Wel eerst met een 'misschien, even kijken hoe ik me voel' en misschien best krom want ik werk nog steeds en rij daarvoor ook regelmatig nog anderhalf uur enkele reis. Bovendien ga ik ook gewoon naar mijn zus 100 km verderop. Maar dat voelt wel goed. En je moet gewoon doet wat goed voelt.
Ik heb ook wel goede verhalen over het maasstad gehoord. Ik weet trouwens niet aan welke kan van de stad je woont, Dot. Hier zonder twijfel ysl
Oh ja, ik kan het me wel voorstellen. Maar geen partussen meer in 't albert?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:18 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik woon in een drecht, dus voor ons is het echt even rijden. Ik zou het denk ik vooral erg vervelend vinden als ik de vk 'opeis' tijdens m'n bevalling zodat iemand anders misschien de achterwacht krijgt. En in mijn geval is dat een vk die zelfstandig werkt, dus vaak een vreemde is voor de meeste vrouwen.
Maar goede verhalen zijn altijd fijn!
Haa dikke kans van wel ja! Ik had zondag precies hetzelfdequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:20 schreef Limone het volgende:
Ja, doen wat goed voelt is het allerbeste!
Ik denk dat morgen mijn babyshower is.of anders ga ik lunchen met een vriendin die ik al een tijd niet heb gezien, aan de andere kant van de stad, maar ze komt mij wel halen met de auto..
Partussen? Oh, bevallingenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:22 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Oh ja, ik kan het me wel voorstellen. Maar geen partussen meer in 't albert?
[..]
Haa dikke kans van wel ja! Ik had zondag precies hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |