De kont zit niet in de pump hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
In pumps komt een dameskontje beter naar voren.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
Dafuq is er met je UI aan de hand?
nice hequote:
Dat maakt jullie allemaal nogal debiel. Scheelt, ben je niet meer alleen debiel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl)
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Dressers het volgende:
Pumps zijn altijd goedDaarom onterechte klacht.
ja. meerdere. maar ik gebruik ze niet want welke mongool gaat er nou met de tas in de handen lopen terwijl je hem ook aan je schouder kan hangen. veel praktischerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Heb je ook een clutch, TS?
Oh, en TS, alsof iemand tijdens het stappen je afgetrapte schoenen ziet
Ik bedank God voor broekzakken. En waar ga je stappen? Ga ik pumps spotten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja. meerdere. maar ik gebruik ze niet want welke mongool gaat er nou met de tas in de handen lopen terwijl je hem ook aan je schouder kan hangen. veel praktischer
ik heb vaak geen broekzakken. + alsof alles daar in pastquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bedank God voor broekzakken. En waar ga je stappen? Ga ik pumps spotten.
Maar jij hebt weer wat anders waar je van alles in kan schuiven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb vaak geen broekzakken. + alsof alles daar in past
#geheim
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En elke vrouw kent dit allemaal uit haar hoofd?
Dank!quote:
Want dat is cool sinds Michael Jackson.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dank!
Waarom zou je eigenlijk helemaal voorover willen lopen?
Oftewel hakken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
schoenen op stokjes of blokjes
Achteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
In pumps komt een dameskontje beter naar voren.
Jij smeert je gezicht zeker ook helemaal vol met foundation.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:22 schreef Robophatt het volgende:
Sneakers dragen met uitgaanNu ben ik sowieso al niet gecharmeerd van sneakers, maar als je uitgaat draag je gewoon hakken. Snap niet waarom iedereen altijd maar meent dat een spijkerbroek en een shirt voldoende is.
Gast, gedraag je eens een keer normaal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:28 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij smeert je gezicht zeker ook helemaal vol met foundation.
Hoer.
Hoezo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gast, gedraag je eens een keer normaal.
Ik snap sowieso niet dat mensen spijkerbroeken dragen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:22 schreef Robophatt het volgende:
Sneakers dragen met uitgaanNu ben ik sowieso al niet gecharmeerd van sneakers, maar als je uitgaat draag je gewoon hakken. Snap niet waarom iedereen altijd maar meent dat een spijkerbroek en een shirt voldoende is.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen spijkerbroeken dragen.
Laten we zaken doen per dmquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
koop jij ze dan eerst voor me/
je loopt achterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:50 schreef Piye het volgende:
Wat is deze opeens met die epilepsie-UI's?
Uit onderzoek is gebleken dat meiden die uitgaan met veel te hoge hakken en hun gezicht volsmeren met foundation dikwijls met jan en alleman naar bed gaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:33 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat gescheld de hele tijd, hoezo heb je dat nodig om op te vallen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Brummetje_ het volgende:
Niet zo zeuren, hop die pumps aan!
Ja om me te beschermen tegen alle het zaad dat ik 's nachts vang.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:28 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij smeert je gezicht zeker ook helemaal vol met foundation.
Hoer.
Ik ook niet echt. Maar met een blouse of iets van een jasje kan het nog wel leuk staan op een school dag ofzo. Doe het zelf ook wel eens op luie dagen of als ik voor de klas staquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Spijkerbroek dragen als vrouw tijdens het uitgaan is welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef Morrigan het volgende:
[..]
goed voor je voeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Inktvisch het volgende:
Zonder hakken het leven doorgaan!
Ik loop sinds mijn 17e al op hakken dus 4 jaar aan een stuk. Mij zie je nooit meer zonder. Sowieso uitgaan op platte schoenen zou ik never nooit doen. Ik ga al niet naar school op platte schoenen!
watquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb die dingen ooit eens in heel ver verleden met Carnaval gedragen, een pijn in mijn kuiten dat ik de volgende ochtend had.
met je berenvoeten in een vrouwen muiltje! Never do IT again Frank!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik heb die dingen ooit eens in heel ver verleden met Carnaval gedragen, een pijn in mijn kuiten dat ik de volgende ochtend had.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:45 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
I dont fucking care, lopen tot je erbij neervalt bitch! Ik ben hard voor mezelf
Ja toen ging ik als vrouwquote:
Dat hebben ze inderdaad geweten want dat hakje was natuurlijk veel te dun voor mijn gewicht en brak ook ergens halverwege de avond afquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:46 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
met je berenvoeten in een vrouwen muiltje! Never do IT again Frank!
hahahquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja toen ging ik als vrouw. Dat is wat te veel bier met de nuchtere mens doet. Ik had ook van die hoge dingen dus ik was daarmee iets boven de 2 meter, ik stootte dus ook nog eens mijn schedel zo nu en dan
. Ik kan me het nog goed herinneren ondanks de alcohol.
Nee dat is het verschil met vroegerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah![]()
gelukkig voor jou hadden mensen toen waarschijnlijk nog geen telefoons met camera's en shit.
hier ook, kleine vrouwen strugglesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Inktvisch het volgende:
Ik loop sinds mijn 17e al op hakken dus 4 jaar aan een stuk. Mij zie je nooit meer zonder. Sowieso uitgaan op platte schoenen zou ik never nooit doen. Ik ga al niet naar school op platte schoenen!
Vrouwen die op hakken lopen en ze op het eind van de avond nog steeds aan hun voeten hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Inktvisch het volgende:
dat dacht ik ook, maar blijkbaar is dat niet zo.quote:
Romantisch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:03 schreef Sunshineboy91 het volgende:
vriendjes die hun eigen schoenen aanbieden aan hun meisje die de hele tijd op hakken loopt
Romantisch
Volgens het plaatje in dit topic zit er anders aardig wat verschil tussen al die hakschoenen, maar volgens mij noemen Nederlanders gewoon alle hoge hakken pumps, want ik heb al die andere namen nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar blijkbaar is dat niet zo.
bitches moeten gewoon niet zo moeilijk doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens het plaatje in dit topic zit er anders aardig wat verschil tussen al die hakschoenen, maar volgens mij noemen Nederlanders gewoon alle hoge hakken pumps, want ik heb al die andere namen nog nooit gehoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |