hahahquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja toen ging ik als vrouw. Dat is wat te veel bier met de nuchtere mens doet. Ik had ook van die hoge dingen dus ik was daarmee iets boven de 2 meter, ik stootte dus ook nog eens mijn schedel zo nu en dan
. Ik kan me het nog goed herinneren ondanks de alcohol.
Nee dat is het verschil met vroegerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
hahah![]()
gelukkig voor jou hadden mensen toen waarschijnlijk nog geen telefoons met camera's en shit.
hier ook, kleine vrouwen strugglesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Inktvisch het volgende:
Zonder hakken het leven doorgaan!
Ik loop sinds mijn 17e al op hakken dus 4 jaar aan een stuk. Mij zie je nooit meer zonder. Sowieso uitgaan op platte schoenen zou ik never nooit doen. Ik ga al niet naar school op platte schoenen!
Vrouwen die op hakken lopen en ze op het eind van de avond nog steeds aan hun voeten hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Inktvisch het volgende:
Zonder hakken het leven doorgaan!
Ik loop sinds mijn 17e al op hakken dus 4 jaar aan een stuk. Mij zie je nooit meer zonder. Sowieso uitgaan op platte schoenen zou ik never nooit doen. Ik ga al niet naar school op platte schoenen!
dat dacht ik ook, maar blijkbaar is dat niet zo.quote:
Romantisch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:03 schreef Sunshineboy91 het volgende:
vriendjes die hun eigen schoenen aanbieden aan hun meisje die de hele tijd op hakken loopt
Romantisch
Volgens het plaatje in dit topic zit er anders aardig wat verschil tussen al die hakschoenen, maar volgens mij noemen Nederlanders gewoon alle hoge hakken pumps, want ik heb al die andere namen nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar blijkbaar is dat niet zo.
bitches moeten gewoon niet zo moeilijk doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens het plaatje in dit topic zit er anders aardig wat verschil tussen al die hakschoenen, maar volgens mij noemen Nederlanders gewoon alle hoge hakken pumps, want ik heb al die andere namen nog nooit gehoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |