De kont zit niet in de pump hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
In pumps komt een dameskontje beter naar voren.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
Dafuq is er met je UI aan de hand?
nice hequote:
Dat maakt jullie allemaal nogal debiel. Scheelt, ben je niet meer alleen debiel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:53 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ONZ / Users gezocht met een snel usericon (nieuwe stijl)
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Dressers het volgende:
Pumps zijn altijd goedDaarom onterechte klacht.
ja. meerdere. maar ik gebruik ze niet want welke mongool gaat er nou met de tas in de handen lopen terwijl je hem ook aan je schouder kan hangen. veel praktischerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:57 schreef TARDIS. het volgende:
Heb je ook een clutch, TS?
Oh, en TS, alsof iemand tijdens het stappen je afgetrapte schoenen ziet
Ik bedank God voor broekzakken. En waar ga je stappen? Ga ik pumps spotten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:05 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja. meerdere. maar ik gebruik ze niet want welke mongool gaat er nou met de tas in de handen lopen terwijl je hem ook aan je schouder kan hangen. veel praktischer
ik heb vaak geen broekzakken. + alsof alles daar in pastquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bedank God voor broekzakken. En waar ga je stappen? Ga ik pumps spotten.
Maar jij hebt weer wat anders waar je van alles in kan schuiven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb vaak geen broekzakken. + alsof alles daar in past
#geheim
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
En elke vrouw kent dit allemaal uit haar hoofd?
Dank!quote:
Want dat is cool sinds Michael Jackson.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:14 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dank!
Waarom zou je eigenlijk helemaal voorover willen lopen?
Oftewel hakken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:09 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
schoenen op stokjes of blokjes
Achteren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:48 schreef Ferrari_Tape het volgende:
In pumps komt een dameskontje beter naar voren.
Jij smeert je gezicht zeker ook helemaal vol met foundation.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:22 schreef Robophatt het volgende:
Sneakers dragen met uitgaanNu ben ik sowieso al niet gecharmeerd van sneakers, maar als je uitgaat draag je gewoon hakken. Snap niet waarom iedereen altijd maar meent dat een spijkerbroek en een shirt voldoende is.
Gast, gedraag je eens een keer normaal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:28 schreef Micson het volgende:
[..]
Jij smeert je gezicht zeker ook helemaal vol met foundation.
Hoer.
Hoezo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Gast, gedraag je eens een keer normaal.
Ik snap sowieso niet dat mensen spijkerbroeken dragen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:22 schreef Robophatt het volgende:
Sneakers dragen met uitgaanNu ben ik sowieso al niet gecharmeerd van sneakers, maar als je uitgaat draag je gewoon hakken. Snap niet waarom iedereen altijd maar meent dat een spijkerbroek en een shirt voldoende is.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen spijkerbroeken dragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |