quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Ik heb 'm 'gezapt'. Vreselijk. Jij hebt hem wel helemaal bekeken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerst het filmpje er bij afkijken en dan nog eens posten wat je van de OP vind.
gisternacht begonnenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb 'm 'gezapt'. Vreselijk. Jij hebt hem wel helemaal bekeken?
goed goed.. zal ik doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eerst het filmpje er bij afkijken en dan nog eens posten wat je van de OP vind.
Wat is deze?!quote:radar ut a2 utrecht ri amsterdam bij hmp 48.3 thv de shell bij breukelen 13:10:37
radar ut a2 utrecht ri amsterdam thv hmp 42.0 na afslag vinkeveen in de middenberm 12:40:10
Geen probleem mee heur is weer eens wat anders dan die taxi'squote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb begrepen dat danpiej de volgende SC maakt.
hij heeft verdulleme 3 uur op 299 posts gestaan, kans genoeg gehad!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Geen probleem mee heur is weer eens wat anders dan die taxi's
Mooi ding ! Maar loop je niet het risico dat hij heel snel wankelt ? En schop je die 'poten' niet gemakkelijk onbedoeld krom ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:15 schreef densmee het volgende:
zo hier en daar nog wat dingetjes en dan is hij ver klaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij blijft dat toch een wat slappe constructie. Als je die onderste rand van de poot-platen ombuigt zodat je een soort hoekprofiel krijgt of er en koker/strip aan last wordt het al heel wat steviger.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:57 schreef densmee het volgende:
Achter de poten zitten grote schetsplaten met bovenop ook een plaat waarmee ze aan de bbq gebout zijn
Komen overigens rvs poten onder van 12x12 mm staf zodat hij 25 cm hoger staat
Dus dan moet je dat zware ding optillen of een beetje kantelen voor je daar bij kan ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:42 schreef densmee het volgende:
wordt massief en er komen m6 inbusboutjes onder van rvs, die verzonken worden in de vierkant staf en wanneer nodig uitgedraaid worden
wij leven op haarpodzol grond dus daar ben ik niet bang voorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:12 schreef 2cv het volgende:
Ja, maar je moet vanwege het gewicht van dat zware ding wel rekening houden met verzakkingen he ?
Wat voor grond ? Als ik google zijn de omschrijvingen doorspect met vaktermen die ik niet ken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:15 schreef densmee het volgende:
[..]
wij leven op haarpodzol grond dus daar ben ik niet bang voor
klapzandquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:19 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat voor grond ? Als ik google zijn de omschrijvingen doorspect met vaktermen die ik niet ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |