ik denk het niet eigenlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ik vind het vrij racistisch namelijkHet betekent dat een Nederlander sowieso blank is, dus blanke Nederlander hoeft dan niet. Van zulke mensen kan ik ook kotsen
Hekel aan onterecht gejank, toevallig gaat het dit keer over zwarte piet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Gewoon je mening wegzetten zonder je vijand te kleineren en af te zeiken is moeilijk voor je ?
Vanwaar die boosheid ? Je bent echt niet een fanatieke sintfan, ook niet een gedreven zwartepietfan. Waarom dan ?
Hehe, "het land uit zetten" zal wel lekker bekken gok ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef sp3c het volgende:
hij is ook wel echt de dorpsgek hoor volgens mij
en als hij hierom wil vertrekken dan ga ik hem niet tegenhouden maar als je hem hierom het land uit wilt zetten dan zit er echt wel een steekje los
?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef sp3c het volgende:
het idee komt niet eens van Quinsy, hij is gewoon de hardste schreeuwer dit jaar
Je jankt zelf volop!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hekel aan onterecht gejank, toevallig gaat het dit keer over zwarte piet.
En dit vind ik onterecht gejank. Krijg het idee dat Quinsy het ooit begon als een "kijk mij, kijk mij, ik ben interessant" actie, en dat nu steeds meer mensen met heem mee gaan lullen.
ja dat zei ik eerder ook al ergensquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hehe, "het land uit zetten" zal wel lekker bekken gok ik
Men klaagt teveel in NL, terwijl het hier volgens mij zo slecht niet gaat.
Ook met een minder zwarte piet niet trouwens, dus wat dat betreft...
Maar mij gaat het erom dat je wel ergens een grans moet trekken. Ik trek hem bij 21 klagers.
Als ze nou volgend jaar terugkomen met 100.000 handtekeningen dan praten we verder.
welke grens ?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:49 schreef matthijst het volgende:
Maar mij gaat het erom dat je wel ergens een grens moet trekken. Ik trek hem bij 21 klagers.
Als ze nou volgend jaar terugkomen met 100.000 handtekeningen dan praten we verder.
nee joh dit komt ieder jaar terugquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
?
Die hele Zwarte Piet is Racisme actie is toch zijn kindje?
Dankzij z'n mama.
Omdat nu 21 jankerds een feest voor heel Amsterdam willen platleggen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:51 schreef Bluesdude het volgende:
En wat dan nog als mensen onterecht met Quinsy meelullen? Zoveel mensen hebben dat.
Dan kun je 24/24 boos zijn . Waarom uitgerekend deze kwestie?
Ik vind het te gek voor woorden dat 21 man zoveel commotie veroorzaakt en dus handenvol geld kost.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:52 schreef Bluesdude het volgende:
welke grens ?
je wilt er niet meer over praten en er mee bezig zijn?
De commotie komt door al die mensen die er bovenop springen. Jij bent er een van.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ik vind het te gek voor woorden dat 21 man zoveel commotie veroorzaakt en dus handenvol geld kost.
waarom vraag je dat?quote:
ik heb dat al meerdere malen vermeld idd, ik zie de relevantie tov die quote niet echtquote:
Ik vind kwanzaa racistisch omdat als ik daar als blanke aan mee zou doen ik keihard uitgelachen zou worden. Dusjaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb dat al meerdere malen vermeld idd, ik zie de relevantie tov die quote niet echt
Ik vind van welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:06 schreef JanCees het volgende:
Mensen die beginnen over zwart door roet en 'het is traditie' etc etc zijn niet serieus te nemen.
wtf is kwanzaa nou weer en waarom zou je er aan mee willen doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:06 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ik vind kwanzaa racistisch omdat als ik daar als blanke aan mee zou doen ik keihard uitgelachen zou worden. Dusja
In nederland wordt dat niet gevierd echter is het een internationaal ''feest'' zoek het eens op! zie je mij als blanke geaccepteerd worden in zoiets?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
wtf is kwanzaa nou weer en waarom zou je er aan mee willen doen
zit je nu serieus te huilen over een feest dat in Nederland niet gevierd wordt waarvan jij vermoed dat je er niet geaccepteerd zou worden?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
In nederland wordt dat niet gevierd echter is het een internationaal ''feest'' zoek het eens op! zie je mij als blanke geaccepteerd worden in zoiets?
Oh? Het wordt in Nederland niet gevierd? Wauw, dat is al een belediging opzich voor de mensen die het WEL vieren hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit je nu serieus te huilen over een feest dat in Nederland niet gevierd wordt waarvan jij vermoed dat je er niet geaccepteerd zou worden?
RLY????
Veel dommere dingen dan dit ben ik niet eerder tegen gekomen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
In nederland wordt dat niet gevierd echter is het een internationaal ''feest'' zoek het eens op! zie je mij als blanke geaccepteerd worden in zoiets?
Ja ach, probeer ook maar een reden te zoeken om ff tegen schenen te schoppenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Veel dommere dingen dit ben ik niet eerder tegen gekomen.
Welke schenen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ja ach, probeer ook maar een reden te zoeken om ff tegen schenen te schoppen
jij zegt net zelf dat het in Nederland niet gevierd word!!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Oh? Het wordt in Nederland niet gevierd? Wauw, dat is al een belediging opzich voor de mensen die het WEL vieren hierLees je eens in dude
wtf lul je nou manquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
In nederland wordt dat niet gevierd
Van sommigen hierzo,quote:
Waarom mag een traditie blijven bestaan terwijl een figuur die er onderdeel van is duidelijk gebaseerd is op racistische elementen. Misschien moet jij je eens inlezen. Alsof zwarte piet altijd samen met Sinterklaas is geweest.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Van sommigen hierzo,
Ben trouwens blij over het resultaat dat het nu onwaarschijnlijk is dat ZP wordt verbodenH E E R L I J K dat deze Nederlandse traditie wordt behouden op de mooie wijze waarop het altijd al is geweest!
Extra genieten van zwarte piet dit jaar
Volgens de wet is zwarte piet niet racistisch, er is namelijk ook geen jurisprudentie over zwarte piet dus wat racistisch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom mag een traditie blijven bestaan terwijl een figuur die er onderdeel van is duidelijk gebaseerd is op racistische elementen. Misschien moet jij je eens inlezen. Alsof zwarte piet altijd samen met Sinterklaas is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |