quote:BLACK FRIDAY IS COMING
Anticipation for the biggest shopping day of the year is building. The dark days of winter are coming and that can only mean one thing: the fight to be the first in the mall on Black Friday has begun. The boys prepare to battle the crowds the day after Thanksgiving to get the best deal on the new gaming systems.
Meanwhile Randy gets a job working as a mall security guard to help control the insane number of people lining up to take advantage of the official first day of holiday shopping.
RANDY AFLEVERING!quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:40 schreef ImMaxa het volgende:
Volgende episode:
s17e07: Black Friday
[..]
[ afbeelding ]
Black Friday is echt een hel. Ik heb er weleens iets over gezien bij TLC. Daar zijn de DDD van de Bijenkorf kinderspel bij.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:53 schreef sp3c het volgende:
vond de aflevering wel leuk maar ik had liever meer van Black Friday gezien en minder van dat legertjes bouwen ... dat verveeld me in GoT ook altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:20 schreef ZodiaX het volgende:
Zeker leuke aflevering, vooral als je GoT ook goed kent, veel overduidelijke referenties aan GoT maar ook wat kleine subtiele.Dat was zo'n beetje de enige die ik kendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan 9gag, dat wel
En de ''Winter is coming...''
nee, ze pakken iedereen aan. Alleen de scientology lui waren serieus pissed.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:33 schreef Poesopstokje het volgende:
Zijn er hier ook fans die zich storen aan bepaalde grappen? Zat net een wiki te lezen, over controversiële afleveringen/grappen.
Ik kan zo niet iets bedenken wat mij persoonlijk geraakt heeft.
Als ik me niet vergis heeft Isaac Hayes (de stem van Chef) daarom ook de show verlaten. Waarna ze hem er briljant uitgeschreven hebben.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee, ze pakken iedereen aan. Alleen de scientology lui waren serieus pissed.
klopt. Die episode is ook niet meer uitgezonden in de vs avolges mij door tom cruisequote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft Isaac Hayes (de stem van Chef) daarom ook de show verlaten. Waarna ze hem er briljant uitgeschreven hebben.
Ik vind die aflevering geniaalquote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft Isaac Hayes (de stem van Chef) daarom ook de show verlaten. Waarna ze hem er briljant uitgeschreven hebben.
quote:Op donderdag 14 november 2013 16:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
In welk seizoen is die aflevering?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind die aflevering geniaalMet al die aanelkaar geplakte stukjes tekst van Chef
Afl 1 van seizoen 10quote:Op donderdag 14 november 2013 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
In welk seizoen is die aflevering?
Thanks!quote:Op donderdag 14 november 2013 18:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Afl 1 van seizoen 10
The return of Chef
Is dat eentje van GoT?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:21 schreef sp3c het volgende:
die cliffhanger was wel cool trouwens
Kenny als de mother of dragons mice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |