SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
maar daar hoef je ook niet een kind voor te krijgen.. en toch doen een hoop mensen dat..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
de boodschap is denk ik meer dat je dus niet meteen als een uitgezakte dweil op de bank hoeft te gaan vegeteren. Maar zo voel ik dat
True. Die hebben al helemaal geen excuusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar daar hoef je ook niet een kind voor te krijgen.. en toch doen een hoop mensen dat..
Met een kind van 8 maanden? Fat chance. De meeste vrouwen zijn nog bezig met ontzwangeren (9 maanden op, 9 maanden af). Ik gaf nog borstvoeding, mijn dochtertje sliep niet door, ik was weer aan het werk, ik kolfde op het werk, we moesten het brengen en halen van de kinderen logistiek rondkrijgen, het huishouden had aandacht nodig, mijn lief ook. Ik wist me amper staande te houden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
de boodschap is denk ik meer dat je dus niet meteen als een uitgezakte dweil op de bank hoeft te gaan vegeteren. Maar zo voel ik dat
hmm.. ik heb ook geen excuus.. behalve dat IK te lui benquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True. Die hebben al helemaal geen excuus
En natuurlijk moet iedereen lekker zelf weten wat ie doet maar het lijkt me ook raar om je aangesproken te voelen als je niet zit met het feit dat je wat zwaarder bent / op de bank hangt. Maar ik zal wel gek denken.
Maar dit beeld gaat niet over iedereen, toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met een kind van 8 maanden? Fat chance. De meeste vrouwen zijn nog bezig met ontzwangeren (9 maanden op, 9 maanden af). Ik gaf nog borstvoeding, mijn dochtertje sliep niet door, ik was weer aan het werk, ik kolfde op het werk, we moesten het brengen en halen van de kinderen logistiek rondkrijgen, het huishouden had aandacht nodig, mijn lief ook. Ik wist me amper staande te houden.
Dat zijn geen excuses, maar dat is gewoon de realiteit voor het merendeel van de vrouwen met zulke kleine kinderen. Wat mij betreft mag elke vrouw die in die fase zit en de tijd neemt om even op de bank te vegeteren een lintje krijgen. Ga toch heen met dat belachelijke ideaal! Good for her, maar doe niet alsof andere vrouwen zich er makkelijk vanaf maken met smoesjes (wat die tekst insinueert).
ik kan me voorstellen dat het op de een of andere manier ook makkelijker gaat bij een 3e..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dit beeld gaat niet over iedereen, toch?
Sowieso het borstvoedingsgebeuren, zeker in de VS, is helemaal niet vanzelfsprekend. Dat scheelt al een heleboel vermoeidheid.
als het over kinderen gaat..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
huuuu, ik wilde geen extreem emotionele discussie aanwakkeren!
Te laat!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
huuuu, ik wilde geen extreem emotionele discussie aanwakkeren!
Ik vind het een heel verknipt ideaal opleggen aan vrouwen. Er is niets mis mee om na de geboorte van je kind de tijd te nemen voor je kind, het nieuwe ritme, de aanpassingen die daarvoor nodig zijn, en niet te vergeten rust (slapen!). Het is geen schande als je een kind van 8 maanden hebt en nog uitgelubberd bent. Het komt wel weer, je wereld wordt weer groter, je gaat weer aan jezelf willen werken. Natuurlijk, bekende mensen zien er zo gauw weer strak uit. Maar ten koste van wat? Er was pas op TLC een vrouw die 2 dagen na de bevalling weer ging werken. 'What's your excuse?'quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dit beeld gaat niet over iedereen, toch?
Sowieso het borstvoedingsgebeuren, zeker in de VS, is helemaal niet vanzelfsprekend. Dat scheelt al een heleboel vermoeidheid.
scheelt toch weer 150 gramquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het een heel verknipt ideaal opleggen aan vrouwen. Er is niets mis mee om na de geboorte van je kind de tijd te nemen voor je kind, het nieuwe ritme, de aanpassingen die daarvoor nodig zijn, en niet te vergeten rust (slapen!). Het is geen schande als je een kind van 8 maanden hebt en nog uitgelubberd bent. Het komt wel weer, je wereld wordt weer groter, je gaat weer aan jezelf willen werken. Natuurlijk, bekende mensen zien er zo gauw weer strak uit. Maar ten koste van wat? Er was pas op TLC een vrouw die 2 dagen na de bevalling weer ging werken. 'What's your excuse?'
Maar ik ben m'n ei wel weer kwijt, hoor.
Oh, als we toch eieren zouden leggen, dan zou ons leven zoveel makkelijker zijn.quote:
Als daar een volgroeide baby uit zou moeten kunnen breken ging ik toch liever voor de buidelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, als we toch eieren zouden leggen, dan zou ons leven zoveel makkelijker zijn.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet waarom je je de mening van nitwits aan zou trekken.
Prima. Neuken we niet. All good.
Oh, dat fat shaming week interesseert me dan weer geen bal. Ik vind het vooral vervelend als normale, gezonde mensen elkaar dit soort dingen aan gaan praten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap niet waarom je je de mening van nitwits aan zou trekken.
Prima. Neuken we niet. All good.
of dat normale mensen het zichzelf aan praten ..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat fat shaming week interesseert me dan weer geen bal. Ik vind het vooral vervelend als normale, gezonde mensen elkaar dit soort dingen aan gaan praten.
nou als er.geen gezondheidsrisico's aan zouden kleven zat ik echt niet op dieet hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True. Die hebben al helemaal geen excuus
En natuurlijk moet iedereen lekker zelf weten wat ie doet maar het lijkt me ook raar om je aangesproken te voelen als je niet zit met het feit dat je wat zwaarder bent / op de bank hangt. Maar ik zal wel gek denken.
Het is ook wel een beetje hoe je er tegenaan kijkt, denk ik. Ik zie het meer als een motivatie dat je geen moeke hoeft te worden. Het mag, het kan, de kans is zeker met een vrij jong kind onder het jaar best nog wel groot, maar het hoeft niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, dat fat shaming week interesseert me dan weer geen bal. Ik vind het vooral vervelend als normale, gezonde mensen elkaar dit soort dingen aan gaan praten.
En bedankt he...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje hoe je er tegenaan kijkt, denk ik. Ik zie het meer als een motivatie dat je geen moeke hoeft te worden. Het mag, het kan, de kans is zeker met een vrij jong kind onder het jaar best nog wel groot, maar het hoeft niet.
Ik vind het ook wel een beetje jammer dat er eigenlijk in dit geval dan ook indirect wordt gesuggereerd dat zij dan geen goede moeder zou zijn als ze er zo uitziet en kennelijk (veel?) tijd aan zichzelf en het sporten besteed.
helemaal mee eens!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het een heel verknipt ideaal opleggen aan vrouwen. Er is niets mis mee om na de geboorte van je kind de tijd te nemen voor je kind, het nieuwe ritme, de aanpassingen die daarvoor nodig zijn, en niet te vergeten rust (slapen!). Het is geen schande als je een kind van 8 maanden hebt en nog uitgelubberd bent. Het komt wel weer, je wereld wordt weer groter, je gaat weer aan jezelf willen werken. Natuurlijk, bekende mensen zien er zo gauw weer strak uit. Maar ten koste van wat? Er was pas op TLC een vrouw die 2 dagen na de bevalling weer ging werken. 'What's your excuse?'
Maar ik ben m'n ei wel weer kwijt, hoor.Ik vind het gewoon jammer om zoveel vrouwen om me heen te zien die zich ongelukkig met zichzelf voelen omdat ze niet aan een bepaald ideaal (dat ze echt zichzelf vaak opleggen) kunnen voldoen.
OF je trekt het je niet teveel aan.. je maakt andere keuzes.. soit.. is jouw leven ??quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En bedankt he...
Ik ben veel te zwaar, mét kinderen, maakt me dat dan meteen een moeke?
Dan zit je er dus wel meequote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als er.geen gezondheidsrisico's aan zouden kleven zat ik echt niet op dieet hoor
en zodra het enigzins verantwoord is om te stoppen doe ik dat meteen
Nee, dat zeg ik toch niet? Of in ieder geval bedoel ik dat niet te zeggen en verwoord ik het verkeerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En bedankt he...
Ik ben veel te zwaar, mét kinderen, maakt me dat dan meteen een moeke?
ze zegt toch niet dat haar prioriteit niet bij de kinderen ligt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje hoe je er tegenaan kijkt, denk ik. Ik zie het meer als een motivatie dat je geen moeke hoeft te worden. Het mag, het kan, de kans is zeker met een vrij jong kind onder het jaar best nog wel groot, maar het hoeft niet.
Ik vind het ook wel een beetje jammer dat er eigenlijk in dit geval dan ook indirect wordt gesuggereerd dat zij dan geen goede moeder zou zijn als ze er zo uitziet en kennelijk (veel?) tijd aan zichzelf en het sporten besteed.
Aan LATEN praten!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
of dat normale mensen het zichzelf aan praten ..
Hoezo wordt iedereen aangemoedigd? SQ noemt het een motivatie en ik kan me daar wel in vinden. Voor mezelf. Wat anderen denken, vinden, voelen en doen is hun goed recht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ze zegt toch niet dat haar prioriteit niet bij de kinderen ligt?
Maar er is wel een verschil tussen stay at home mom met een hulp en een home gym zijn en alles zelf moeten doen
je ku t mensen niet vergelijken tenzij de situaties precies gelijk zijn en dat weet je hier niet
toch word iedereen aangemoedigd om zichzelf maar te vergelijken met die dame
wat ik sowieso al zorgelijk vind want je uiterlijk en hoe je je leven inricht zij van je zelf en het enige criterea zou moeten zijn 'wat wil ik' en niet 'wat heeft de buurvrouw/een vrouw op een poster'
tja ik wil niet dood maar wie wel?quote:
door wat de poster impliceertquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo wordt iedereen aangemoedigd? SQ noemt het een motivatie en ik kan me daar wel in vinden. Voor mezelf. Wat anderen denken, vinden, voelen en doen is hun goed recht.
Het is wel des mensen om zich altijd alles maar persoonlijk aan te trekken...
je hoeft je niet te verdedigenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tja ik wil niet dood maar wie wel?
Ik ben begonnen met dieeten toen een nicht overleed die 10 jaar ouder was
en die ging dood aan allerlei dingen die samen hingen met haar gewicht
dat leek me wat zonde, nog maar 10 jaar leven
maar als er morgen een onderzoek uit komt dat zegt dat het geen invloed heeft zien jullie mij hier niet meer terug hoor
En dan word mijn levenshouding weer precies wat hij was
Dat was ook mijn idee.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch niet? Of in ieder geval bedoel ik dat niet te zeggen en verwoord ik het verkeerd.
Nou ja, ik ga maar weer.
Tsja, waarom zou het mij kwetsen... zeg het maar, dan zouden heel veel dingen heel veel makkelijker, of minder moeilijk zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
BE je weet toch zelf of je dat bent of niet?
Waarom zou het jou kwetsen wanneet een ander daar al niet anders over denkt?
ik verdedig mijzelf niet, ik leg uit hoe ik er in staquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoeft je niet te verdedigen
Ik bedoel alleen maar dat mensen die er ECHT niet mee zitten zich ook niet aangesproken voelen. Da's heel eenvoudig. En daarmee veroordeel ik absoluut niets.
Ik zit er ook mee. En flink ook.
Okee, dan zal ik het verkeerd lezenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik verdedig mijzelf niet, ik leg uit hoe ik er in sta
precies wat jij ook deed in jouw post
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
Nog 100 gram en dan is al mijn zomerschade er weer af en zit ik weer op mijn ATL van daar voor
super!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
Nog 100 gram en dan is al mijn zomerschade er weer af en zit ik weer op mijn ATL van daar voor
of een eiquote:
Ow man, dan zou ik echt zoooo boos worden! Flikker lekker op man!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb meetings van 12:00 tot 14:00 dus ik liep met mijn lunchdoos de vergaderzaal in. Krijg ik van mijn sportschoolfanatieke collega een uitbrander, dat ik er dik van word.
Er zitten vier volkoren boterhammen en 400 gram rauwe groente in!
Koolhydraatmafia
het zou heel tof zijn als er dan nog 7 kilo af is maar ik weet niet of dat gaat lukkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je nog een bepaald doel voor het einde van het jaar of zo?
Dat dus..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:48 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ow man, dan zou ik echt zoooo boos worden! Flikker lekker op man!
Ik raak juist van groente haske vol! En das dan echt 150 caloos ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn moeder begon net ook al over koolhydraten maar als vegetarier weet ik dan echt niet hoe ik nog een beetje vol moet raken hoor
ja maar dan krijg ik snaaibuien dus voor mij is het makkelijker vol te houden als ik niet aan eten denkquote:
oeh week kan ik niet hoor, want ik kan niet zo lang voor uit denkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef douche-eendje het volgende:
Rhubarb, tegeb dat probleem loop ik wel regelmatig aan als vega. Zullen we anders eens een weeklijst maken vanaf morgen en die uitwisselen? Misschien dat we dan wat ideeen van elkaar over kunnen nemen
ook prima, voegen we volgende week de daglijsten samenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh week kan ik niet hoor, want ik kan niet zo lang voor uit denken
wel qua avond eten maar niet alle tussendoortjes en zo
ik wil wel een week lang lijstjes posten?
de komende dagen staat voor diner in ieder geval het volgende op het programma:
Vanavond dus die aardappel-spinazie schotel
verder nog (in willekeurige volgorde):
Nepshoarma(daar gebruik ik quorn gehakt voor, met shoarma kruiden)
agv (met een vega schijf)
pannenkoeken (ik had een budget optie nodigzal wel bijna het zelfde op gaan als op de pizza's dus paprika, ui, prei, beetje kaas etc )
zelfgemaakte pizza
en aardappelgroenten gratin (ook een nieuw probeersel recept )
is goed!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ook prima, voegen we volgende week de daglijsten samen
Loontjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit dik te wezen op de bank.
Lief dat je aan me denkt.
Iedere week een soep, die ik maak op woensdag en e op donderdag eten, omdat we dan zo weinig tijd hebben. En ik heb nu soep mee naar mijn werk om in de magnetron te zetten, want het idee is dat ik dan meteen naar de sportschool fiets voor mijn steps en shape les. Alleen ben ik sinds vanmorgen ongesteld, en die eerste dag is altijd zo k*t.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hey wat leuk! Ik dacht er vanmiddag nog aan dat ik die weer eens moet gaan maken binnenkort! Jummie!
Oh, en ik weet nog niet wat ik ga eten.
Donderdag kookt F. altijd en eet met de kinderen voor ik thuis kom en dus is het altijd iets relatief simpels (Chicken tonight is het vanavond) en dat vind ik vaak niet zo lekker.![]()
Ik wil weer een dagje vasten, dus het moet wel een beetje substantie hebben.
Straks maar even rondje supermarkt doen voor ik naar huis rij.
Zou kunnen, maar we kunnen er ook helemaal geen kwijt. Moeten we er een kastje of tafeltje bijkopen om hem op te zetten. En opruimen in een kast als we hem niet gebruiken, gaat ook niet lukken, want alles is volquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
Kan je niet via Marktplaats een combimagnetron op de kop tikken?
Ik heb een yoga matje aan de kerstman gevraagd want dan kan ik thuis wat oefeningen beter doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:06 schreef Sarabi het volgende:
Interessante 'discussie' eerder vandaag. Verder heb ik geen mening want geen kinderen.
Wel eindelijk een yogamatje gekochtkan ik Jillian ook beter uitvoeren.
Zeker doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb een yoga matje aan de kerstman gevraagd want dan kan ik thuis wat oefeningen beter doen
www.vriezer.nlquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:29 schreef rhubarbje het volgende:
hmm lasagne daar heb ik zin in
maar mijn vriend vind dat niet lekker en voor 1 persoon zo'n schaal maken is nooit handig
Ik zit ook dik te wezen op de bank, en strontverkouden. En ben deze week 36 uur aant werk, wat wel echt superleuk is!quote:
Ik heb er 3, maar morgen misschien nog meer..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Qwea het volgende:
Vraag : iemand hier nog c1000 pakketzegels waar men niks mee doet?
ja maar die heb ik dus niet, en ook geen ruimte voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef Patoshik het volgende:
Vandaag een lekker prakje gehad. Boerenkool.Met rookworst natuurlijk. Volgens m'n vader kon ik wel een stuk extra want het was mager.
Totaal niet dieet gerelateerd:Spaans!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Ik zou ook Spaans doenquote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef miss_sly het volgende:
BE, de pastinaaksoep was heerlijk!!
ja, dat vind ik ook altijd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Blijft spannend! Of een ander net zo enthousiast is.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef Patoshik het volgende:
Vandaag een lekker prakje gehad. Boerenkool.Met rookworst natuurlijk. Volgens m'n vader kon ik wel een stuk extra want het was mager.
Totaal niet dieet gerelateerd:ChineesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Ligt er ook aan of je een grote boezem hebt en het dan een soort 'blok' word en daardoor het naar voren gaat staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Zou dit ook leuk staan bij iemand die niet superslank is?
http://www.etsy.com/nl/li(...)=Sweater+woman+dress
Ik denk dat je beter iets getailleerds kunt dragen, zeker als je zoals jij een goede taille hebt. Maar het lijkt me wel heerlijk voor thuis op de bank!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, tieten heb ik niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Ligt er ook aan of je een grote boezem hebt en het dan een soort 'blok' word en daardoor het naar voren gaat staan.
Zoiets staat mij in iedergeval niet, het doet helemaal niks voor mijn figuur.
Denk het niet, het maakt een superslank iemand juist optisch wat vollerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Win een Buckettrip!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb gewokt... dussss tot zover ontopic![]()
Wie pm't mij over prijsvragen/puzzels voor leuke prijzen (blogs?) wil ook wat winnen
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb gewokt... dussss tot zover ontopic![]()
Wie pm't mij over prijsvragen/puzzels voor leuke prijzen (blogs?) wil ook wat winnen
En een portie is dan..?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:28 schreef Zeester het volgende:
Mijn dinertje was echt een succes! De bruchetta was heerlijk, de penne vodka super als altijd en als toetje had ik dit ijs gekocht
[ afbeelding ]
en dat was zeker een aanrader, met slechts 90cal per portie!
Ik denk dat het ook heel erg afhankelijk is van de stof. Als het een heel dun, soepelvallend stofje is, zou het best leuk kunnen staan. Als de stof wat dikker wordt, wordt het wat te volumineus denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Dat!quote:
^^quote:
meestal 1 bolletje. -edit- de site zegt 100 ml dus dat is wel redelijk accuraat dan.quote:
Hoezo ook? Bij magere mensen is dit ook geen porum joh. Alsof je vergeten bent je Snuggie uit te trekkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
het verbaast me soms zo dat jij geen 123 kilo weegt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wakker worden met zin in friet. Ik doe dat gewoon
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 07:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wakker worden met zin in friet. Ik doe dat gewoon
ik eet altijd 250 gram yoghurt dus echt extreem vind ik het niet hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:27 schreef Qwea het volgende:
Ooh en 250gr kwark en 50gr yoghurt is een beetje veel denk ik
Mij ook! Mghihihi. Maar ik heb keurig yoghurt ontbeten en geen friet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het verbaast me soms zo dat jij geen 123 kilo weegt.
Brave Phoebequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mij ook! Mghihihi. Maar ik heb keurig yoghurt ontbeten en geen friet.
Frietkot was nog dicht
wortel tomaat en komkommer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge medefatties. Zitten we alweer klaar voor een dagje bleekselderij en komkommer?
De citroenversie is veul lekkerder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:12 schreef Zeester het volgende:
Een portie was idd 100 ml, maar het bakje was 450ml dus heb gewoon geaimed voor een kwart van het potje PP.
Oh.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 10:13 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ze hadden hier alleen bosvrucht en aardbei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |