Vanavond is langs vliegenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:27 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Kledingshops bij de caps volgens mij.
Uhh. Dunnoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Divje hoe laat ik die lizzle van Simeon resetten? Hij staat nu weer op de verkeerde
Was net een uur aan het zoeken met de goede lijst, toen wou Painore perse racen en nu is die lijst geresetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Uhh. DunnoHeb geduldig gewacht tot ik 't goede lijstje kreeg.
Mss dat een auto van dat lijstje inleveren helpt om weer een nieuwe te krijgen. Of wachten tot je dat berichtj krijgt dat Simeon die special vehicle niet meer wilquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Was net een uur aan het zoeken met de goede lijst, toen wou Painore perse racen en nu is die lijst gereset![]()
#KWAAT
Nooit last vanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef Roces18 het volgende:
Ligt dit trouwens aan mij of hebben meer mensen er last van? : Mijn modifications aan mijn auto worden nooit opgeslagen en de afgelopen drie dagen werd ik elke keer hetzelfde level? Saven werkt voor geen meter dus. Nog steeds niet.. Ik sluit het spel of door via start en dan exit online te doen...
Okee ik blijf dapper doorgaan danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Mss dat een auto van dat lijstje inleveren helpt om weer een nieuwe te krijgen. Of wachten tot je dat berichtj krijgt dat Simeon die special vehicle niet meer wil
Komt vanzelf een keerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Okee ik blijf dapper doorgaan dan
Blijkbaar werkt deze oplossing niet??quote:Note: When exiting GTA Online, please pause the game and choose to return to Single Player. This will trigger a save and ensure that progress since the last auto-save is recorded. If you purchase items and immediately power the console off or exit through console system menus, those items may not be saved.
20:45 Crew only sessie, gestart door panini, dus rond die tijd hem joinenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:49 schreef Kn0x het volgende:
Gaat de FOK!Elite vanavond nog iets doen?
Je bedoelt: hij mag iedereen uitnodigenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef kensei het volgende:
[..]
20:45 Crew only sessie, gestart door panini, dus rond die tijd hem joinen
Hier een, hij heeft mij 3 keer op 3 verschillende dagen afgeknalt... Komt ie er eerst vrolijk aanlopen, denkend dat hij je wil joinen ragt ie je kop er af... Een (eerste en tevens laatste) waarschuwing lijkt me op zijn plek, want crewkillersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Meer mensen hebben over hem geklaagd, misschien tijd voor een kick
nopequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Je bedoelt: hij mag iedereen uitnodigen
In dit weer draag je een bontkraagje op je Vespa look-a-like neem ik aan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:19 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik heb nu toch een character die precies op mij lijkt in het dagelijks leven.
Opscheer, t-shirtje, trainingsbroek en Adidas slippers. Nog een nektasje en namaak-Gucci pet en het is compleet.
Good to know dat dat niet gewaardeerd wordtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Hier een, hij heeft mij 3 keer op 3 verschillende dagen afgeknalt... Komt ie er eerst vrolijk aanlopen, denkend dat hij je wil joinen ragt ie je kop er af... Een (eerste en tevens laatste) waarschuwing lijkt me op zijn plek, want crewkillers!
Wederom RT!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:21 schreef SevD het volgende:
[..]
Vanaf dit moment is iedereen verplicht je Mocro013 te noemen
Als hij me iedere keer de $2000, althans health care kosten, +evt. verloren geld overmaakt wanneer hij me doodmaakt mag hij het zo vaak doen als hij wilt. Al zal ik nooit begrijpen wat er leuk is aan lafjes crewmembers killen, sowieso freeroam killen... doe missies ofzo xD!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Good to know dat dat niet gewaardeerd wordt
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:00 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Als hij me iedere keer de $2000, althans health care kosten, +evt. verloren geld overmaakt wanneer hij me doodmaakt mag hij het zo vaak doen als hij wilt. Al zal ik nooit begrijpen wat er leuk is aan lafjes crewmembers killen, sowieso freeroam killen... doe missies ofzo xD!
hij ligt eruit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:59 schreef kensei het volgende:
Kan iemand van de crew comissioners duck oelewapper dan kicken. Enige wat hij doet is crewkillen
komt die 500k vanavond?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben lvl 20 ^^
Mischien vanavond weer ff spelen als ik die 500k es krijg, en anders tot die tijd btje diablo 3en en met mn nieuwe album bezig mischien.
Zo gebeurd toch? Even om en om winnen op Criminal records 1vs1 en je bent er zoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Divje het volgende:
Hmpf. Nog 19 races winnen voor chrome..
Hoeveel overwinningen heb je daarvoor nodig?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Divje het volgende:
Welke auto ga je dan chrome maken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Divje het volgende:
Als je op 0 begint iets van 50/60 dacht ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoeveel overwinningen heb je daarvoor nodig?
Mss die Super Diamondquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Welke auto ga je dan chrome maken?![]()
Trouwens weer een uur gezocht een weer niks gevonden, na het eten nog maar is zoeken
Dat is zo, maar daar heb ik nooit zin inquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zo gebeurd toch? Even om en om winnen op Criminal records 1vs1 en je bent er zo
Heb jou niet gedood, maar goed.quote:
je hebt het over mij met dit verhaal maar vertel dan wel de waarheid..je stond op een heuvel toen ik aan kwam vliegen omdat k dacht dat je mee wou. toen ik bijna stil stond begon te schieten...dus hou op met die onzin verhalenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:37 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Heb jou niet gedood, maar goed.
Je vloog met een Buzzard boven Sandy Shores, ik was net klaar met een survival en schoot op de helikopter die ik zag vliegen, van een redelijk grote afstand, had niet eens door dat het een fokker was, totdat het groene blipje op mijn radar boven me zat, toen hield ik ook op.
Je vloog toen weg, en ik liep weg, later zag ik dat je dood ging, dus ik weet niet wat je gedaan hebt, maar ik zag verder geen rook.
Krijg ik later een berichtje dat ik een idioot ben, waar maak je je druk om man, dat je het zo serieus neemt![]()
Zou graag weer in de crew willen, want het is niet natuurlijk niet echt respectvol als één iemand iets beweerd dat diegene gelijk eruit wordt gegooid.
''Het enige wat hij doet is teamkillen'' vind ik dan ook erg triest, aangezien dit de eerste keer was volgens mij, dat je gefrustreerd bent, daar kan ik verder niks aan doen.
Inderdaad, je kwam aanvliegen van een redelijk grote afstand, ik ging die heuvel op omdat je terugschoot met raketten, toen je overvloog zag ik pas die groene blip.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je hebt het over mij met dit verhaal maar vertel dan wel de waarheid..je stond op een heuvel toen ik aan kwam vliegen omdat k dacht dat je mee wou. toen ik bijna stil stond begon te schieten...dus hou op met die onzin verhalen
paar minuten later kwam de 2e klacht hier binnen over jou![]()
en iemand anders bevestigde nog eens wat ik zei..dus binnen 5 minuten 3 klachten over jou lijkt mij prima reden om je er uit gooien
Drie mensen nog wel, kan me niet herinneren dat ik buiten deze keer en die keer op de berg (waar ik mijn excuses voor heb aangeboden) iemand iets aan heb gedaan op dit spel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:40 schreef kensei het volgende:
Ik heb van minimaal 3 mensen meerdere klachten over die duck zien hebben als jij dat bent dan. Doe gewoon normaal tegen crewmembers. Door 1 incident lig je er echt niet meteen uit
ja, moet je wel een cargobob of zo pakken, die gasten met een rp lvl van 8 vinden dat tof. Die gewone heli's willen ze niet zo graag. Maar is inderdaad tofquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef SevD het volgende:
Boys, ik heb tofste freeroam vermaak gevonden![]()
Heli pakken, C4 erop, landen vlakbij een speler, wegsprinten, "off the radar" gaan, hun erop af zien sprinten & zodra ze de lucht in zijn opblazen![]()
Ik heb wel een wand + triumvate maar ik gebruik die cqc spellknife skill oid, en triple explosion skill ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Mijn wizzard liep ook met een 2h zwaard rond, met pure swag die spells eruit slaan
Die met die machineguns spawned overal bij mij nu, cargobob nergens te bekennenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:08 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ja, moet je wel een cargobob of zo pakken, die gasten met een rp lvl van 8 vinden dat tof. Die gewone heli's willen ze niet zo graag. Maar is inderdaad tof
Op het grote vliegveld (zuiden) spawnt die cargobob altijd bij mij. Welk lvl zit je?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef SevD het volgende:
[..]
Die met die machineguns spawned overal bij mij nu, cargobob nergens te bekennen
Ja, daar nu ook alleen die heli. 40.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Op het grote vliegveld (zuiden) spawnt die cargobob altijd bij mij. Welk lvl zit je?
Ah ok, ligt daaraan denk ik dan. Hoe hoger je rp, hoe betere voertuigen er komen volgens mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, daar nu ook alleen die heli. 40.
Nu!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:14 schreef Divje het volgende:
Wanneer gaan we dit doen?
[ afbeelding ]
Geniaal! Vanavond, 21u mij joinen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:14 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Painore het volgende:
[..]
Geniaal! Vanavond, 21u mij joinen!
Eerst een paar man auto's omhoog brengen lijkt me, en daarna brengt degene die in de heli blijft de rest naar bovenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:18 schreef fotostarter het volgende:
Man, dan ben je wel even bezig om al die auto's erop te zetten
Ik zeg doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:14 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry. Moest eten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef Roces18 het volgende:
Trouwens muto, zitten we lekker te vechten tegen die andere boeren ben jij opeens weg?
invity only freeroamquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:21 schreef Painore het volgende:
Sevv, ben bezig met een race wat wil je doen?
Ik doe meequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Painore het volgende:
[..]
Geniaal! Vanavond, 21u mij joinen!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:23 schreef SevD het volgende:
Maar ben er over een minuut of 3, ff Patrick Kluivert op de trein zetten
Wie is dat dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:53 schreef Divje het volgende:
0leviathan0
Meest besproken crew-lid heeft maar 1 post
GAM / [GTA ONLINE] Nog minder dan twee weken! #2
Wanneer accepteer jij godverdomme eens een invite en wanneer reageer je een keer op mijn ZEER belangrijke DM? (of het nou Pascal de Nijs, Pascal Den IJs of toch Pas Caldenijs is)...quote:Op maandag 23 september 2013 15:54 schreef 0leviathan0 het volgende:
Ik zit er ook net bij, hebben we er een beetje zin in?
0leviathan0 zowel hier, als op social club.. pascaldenijs op psn
Hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wanneer accepteer jij godverdomme eens een invite en wanneer reageer je een keer op mijn ZEER belangrijke DM? (of het nou Pascal de Nijs, Pascal Den IJs of toch Pas Caldenijs is)...
Ik zou haar doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:30 schreef kensei het volgende:
Hier heb je onze Pascal
https://www.facebook.com/(...)659&type=1&source=11
Kerel, je killde me toen ik in een helicopter zat bij sandy shore op weg naar de legerbasis. Toen ik respawnde kwam je opnieuw al schietend achter me aan. Daarvoor had je me ook al 2 keer gekilld. Vertel dan niet dat je niet ziet dat het een ander stipje op je radar was of het niet bewust van je is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:56 schreef Dumpafval het volgende:
Kan trouwens best zijn dat ik iemand heb gekilld die in de crew zit maar die het niet als zijn active crew heeft ingesteld, daar kan ik dan verder niks aan doen.
Nee, Pascald en ijs.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:40 schreef marimbondo het volgende:
Wie zijn dat op de foto? Pasc en aldenijs?
Al 2 uur gezocht zowel daar als bij de golfclub toen ik dat smsje had. Nog steeds niet gevonden, je moet echt geluk hebben dat hij spawnedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:40 schreef marimbondo het volgende:
Wie zijn dat op de foto? Pasc en aldenijs?
Trouwens, voor degene die een Tailgater zoeken, hij schijnt in het volgende gebied (parkeerplekken Verpucci Beach) te spawnen wanneer je het beruchte smsje van Simeone hebt gekregen...:
[ afbeelding ]
Edit hem aub snel anders krijg je een ban van een modjequote:
Heb jij m al gevonden? Ik ben ook wanhopig opzoek en kom steeds alleen maar die grafbak tegen die er ontiegelijk op lijkt...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Al 2 uur gezocht zowel daar als bij de golfclub toen ik dat smsje had. Nog steeds niet gevonden, je moet echt geluk hebben dat hij spawned
Fixed. Alleen fix je quote ffquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Edit hem aub snel anders krijg je een ban van een modjeJe mag geen FB shit hier plaatsen.
Lees dan het bericht wat je quote pannekoekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Heb jij m al gevonden? Ik ben ook wanhopig opzoek en kom steeds alleen maar die grafbak tegen die er ontiegelijk op lijkt...
En zo'n lifeguard truck ben ik ook nog nergens tegengekomen(
akkoord. Zo niet, dan jaag ik je opquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb geen euro's![]()
Volgende keer als we in een sessie zitten samen geef ik je $10 ingame.
Schaam, hopelijk ben je nu niet #KWAAT?!?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Lees dan het bericht wat je quote pannekoek
Dat is 2 - 4 missies xD...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
wie gaat mij 50 duizend lenen dan kan ik een auto halen
3 x survivalen a 20 minuten = 60 minuten heb je 60k in de pocket.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:53 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Nou kom op, wees aardig :p
Leen het me
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Heb jij m al gevonden? Ik ben ook wanhopig opzoek en kom steeds alleen maar die grafbak tegen die er ontiegelijk op lijkt...
En zo'n lifeguard truck ben ik ook nog nergens tegengekomen(
Dat zullen we pm besprekenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:53 schreef marimbondo het volgende:
Ben over half uurtje weer online... wat voor voorwaarden!?
Nee hoor je bent zo'n aandoenlijk jochiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:50 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Schaam, hopelijk ben je nu niet #KWAAT?!?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:00 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee hoor je bent zo'n aandoenlijk jochie
Al 3 keer voorbij zien komen dat hij crewkiller is, kick imoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:03 schreef leeell het volgende:
flkker die driall er eens uit , crewkiller
Reactie op de post van SchavuitPietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Oh jawel.Snapte niet waarom die gepost word..
neverquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:03 schreef leeell het volgende:
flkker die driall er eens uit , crewkiller
Ahquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:04 schreef kensei het volgende:
[..]
Reactie op de post van SchavuitPiet
dat ben ik meestal.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie roept er trouwens continu godverdomme tijdens die races..
jullie weten wel dat de vorige destruction derby een faal project is gebleken hequote:
Op de Mazebank is beter. Iedereen zonder politie. Eraf = eraf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef kawa4 het volgende:
[..]
jullie weten wel dat de vorige destruction derby een faal project is gebleken he
Waarom zou je die in godsnaam doen, er zijn 25 makkelijkere (leukere) dan die.quote:
racen bij de prison?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:44 schreef kensei het volgende:
Nou ik schenk even een glaasje highland park in en dan kom ik eraan deugnieten
Ik wil wel.quote:
ok even heenrijdenquote:
mietjequote:
Ach, lapdance starten en ondertussen beetje FOK!ken en muziek luisteren. Ga straks iets nuttigers doenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Waarom zou je die in godsnaam doen, er zijn 25 makkelijkere (leukere) dan die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |