Vanavond is langs vliegenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:27 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Kledingshops bij de caps volgens mij.
Uhh. Dunnoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Divje hoe laat ik die lizzle van Simeon resetten? Hij staat nu weer op de verkeerde
Was net een uur aan het zoeken met de goede lijst, toen wou Painore perse racen en nu is die lijst geresetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Uhh. DunnoHeb geduldig gewacht tot ik 't goede lijstje kreeg.
Mss dat een auto van dat lijstje inleveren helpt om weer een nieuwe te krijgen. Of wachten tot je dat berichtj krijgt dat Simeon die special vehicle niet meer wilquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Was net een uur aan het zoeken met de goede lijst, toen wou Painore perse racen en nu is die lijst gereset![]()
#KWAAT
Nooit last vanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:31 schreef Roces18 het volgende:
Ligt dit trouwens aan mij of hebben meer mensen er last van? : Mijn modifications aan mijn auto worden nooit opgeslagen en de afgelopen drie dagen werd ik elke keer hetzelfde level? Saven werkt voor geen meter dus. Nog steeds niet.. Ik sluit het spel of door via start en dan exit online te doen...
Okee ik blijf dapper doorgaan danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Mss dat een auto van dat lijstje inleveren helpt om weer een nieuwe te krijgen. Of wachten tot je dat berichtj krijgt dat Simeon die special vehicle niet meer wil
Komt vanzelf een keerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Okee ik blijf dapper doorgaan dan
Blijkbaar werkt deze oplossing niet??quote:Note: When exiting GTA Online, please pause the game and choose to return to Single Player. This will trigger a save and ensure that progress since the last auto-save is recorded. If you purchase items and immediately power the console off or exit through console system menus, those items may not be saved.
20:45 Crew only sessie, gestart door panini, dus rond die tijd hem joinenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:49 schreef Kn0x het volgende:
Gaat de FOK!Elite vanavond nog iets doen?
Je bedoelt: hij mag iedereen uitnodigenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:50 schreef kensei het volgende:
[..]
20:45 Crew only sessie, gestart door panini, dus rond die tijd hem joinen
Hier een, hij heeft mij 3 keer op 3 verschillende dagen afgeknalt... Komt ie er eerst vrolijk aanlopen, denkend dat hij je wil joinen ragt ie je kop er af... Een (eerste en tevens laatste) waarschuwing lijkt me op zijn plek, want crewkillersquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Meer mensen hebben over hem geklaagd, misschien tijd voor een kick
nopequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Je bedoelt: hij mag iedereen uitnodigen
In dit weer draag je een bontkraagje op je Vespa look-a-like neem ik aan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:19 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik heb nu toch een character die precies op mij lijkt in het dagelijks leven.
Opscheer, t-shirtje, trainingsbroek en Adidas slippers. Nog een nektasje en namaak-Gucci pet en het is compleet.
Good to know dat dat niet gewaardeerd wordtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Hier een, hij heeft mij 3 keer op 3 verschillende dagen afgeknalt... Komt ie er eerst vrolijk aanlopen, denkend dat hij je wil joinen ragt ie je kop er af... Een (eerste en tevens laatste) waarschuwing lijkt me op zijn plek, want crewkillers!
Wederom RT!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:21 schreef SevD het volgende:
[..]
Vanaf dit moment is iedereen verplicht je Mocro013 te noemen
Als hij me iedere keer de $2000, althans health care kosten, +evt. verloren geld overmaakt wanneer hij me doodmaakt mag hij het zo vaak doen als hij wilt. Al zal ik nooit begrijpen wat er leuk is aan lafjes crewmembers killen, sowieso freeroam killen... doe missies ofzo xD!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef Leonos het volgende:
[..]
Good to know dat dat niet gewaardeerd wordt
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:00 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Als hij me iedere keer de $2000, althans health care kosten, +evt. verloren geld overmaakt wanneer hij me doodmaakt mag hij het zo vaak doen als hij wilt. Al zal ik nooit begrijpen wat er leuk is aan lafjes crewmembers killen, sowieso freeroam killen... doe missies ofzo xD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |