quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:15 schreef kensei het volgende:
[..]
Sorry
Ik dacht gewoon dat ik in een verkeerd topic zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
#NIETKWAATquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:17 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon dat ik in een verkeerd topic zat![]()
Mijn poppetje leek ook op mij. Tot ik een masker op deed en hij opeens kaal was. Sindsdien ben ik een half-naaktloper op camo-bootsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:19 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik heb nu toch een character die precies op mij lijkt in het dagelijks leven.
Opscheer, t-shirtje, trainingsbroek en Adidas slippers. Nog een nektasje en Gucci pet en het is compleet.
Vanaf dit moment is iedereen verplicht je Mocro013 te noemenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:19 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik heb nu toch een character die precies op mij lijkt in het dagelijks leven.
Opscheer, t-shirtje, trainingsbroek en Adidas slippers. nog een nektasje en Gucci pet en het is compleet.
Meer mensen hebben over hem geklaagd, misschien tijd voor een kickquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
bij deze wil ik duck oelewapper opgeven voor crew killer van de weekschiet me gewoon bijna overhoop in mn heli terwijl ik hem op wou pikken
Noemen we jou vanaf nu ehhh.. Wiwashurently ofzo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:22 schreef kensei het volgende:
Ik wou altijd al dat ik een neger was, daarom is mijn character neger
Mijn naam is Thijs Bosma Gquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:23 schreef SevD het volgende:
[..]
Noemen we jou vanaf nu ehhh.. Wiwashurently ofzo?
Dan moet dat bij deze maar gebeuren..1 keertje kan maar na 2 weken weet iedereen wel hoe je een crewmember op de map ziet en als er dan al meerdere klachten over hem zijn gewoon weg ermeequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:22 schreef kensei het volgende:
[..]
Meer mensen hebben over hem geklaagd, misschien tijd voor een kick
Ik zal speciaal voor jou vanavond nog ff make-up op laten doen bij de ghettokapsterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:24 schreef Kn0x het volgende:
Sev blijft gewoon de LadyBoy toch?
Met zn roze string.
Wiwa lionquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:25 schreef SevD het volgende:
Of Snoop Wiwa. Of Wiwa Dogg. Of Eazy-W. Lil' Wiwa. Alles kan
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef SevD het volgende:
[..]
Ik zal speciaal voor jou vanavond nog ff make-up op laten doen bij de ghettokapster
Wiwazilla was het toch?quote:
Kledingshops bij de caps volgens mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik een nieuwe toffe helm kopen?
Al paar kledingshoppa's langs gegaan, maar niks gevonden
Staan bij 'Browse Hats'quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:26 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik een nieuwe toffe helm kopen?
Al paar kledingshoppa's langs gegaan, maar niks gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |