Zo gebeurd toch? Even om en om winnen op Criminal records 1vs1 en je bent er zoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Divje het volgende:
Hmpf. Nog 19 races winnen voor chrome..
Hoeveel overwinningen heb je daarvoor nodig?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Divje het volgende:
Welke auto ga je dan chrome maken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Divje het volgende:
Als je op 0 begint iets van 50/60 dacht ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoeveel overwinningen heb je daarvoor nodig?
Mss die Super Diamondquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:27 schreef kensei het volgende:
[..]
Welke auto ga je dan chrome maken?![]()
Trouwens weer een uur gezocht een weer niks gevonden, na het eten nog maar is zoeken
Dat is zo, maar daar heb ik nooit zin inquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zo gebeurd toch? Even om en om winnen op Criminal records 1vs1 en je bent er zo
Heb jou niet gedood, maar goed.quote:
je hebt het over mij met dit verhaal maar vertel dan wel de waarheid..je stond op een heuvel toen ik aan kwam vliegen omdat k dacht dat je mee wou. toen ik bijna stil stond begon te schieten...dus hou op met die onzin verhalenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:37 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Heb jou niet gedood, maar goed.
Je vloog met een Buzzard boven Sandy Shores, ik was net klaar met een survival en schoot op de helikopter die ik zag vliegen, van een redelijk grote afstand, had niet eens door dat het een fokker was, totdat het groene blipje op mijn radar boven me zat, toen hield ik ook op.
Je vloog toen weg, en ik liep weg, later zag ik dat je dood ging, dus ik weet niet wat je gedaan hebt, maar ik zag verder geen rook.
Krijg ik later een berichtje dat ik een idioot ben, waar maak je je druk om man, dat je het zo serieus neemt![]()
Zou graag weer in de crew willen, want het is niet natuurlijk niet echt respectvol als één iemand iets beweerd dat diegene gelijk eruit wordt gegooid.
''Het enige wat hij doet is teamkillen'' vind ik dan ook erg triest, aangezien dit de eerste keer was volgens mij, dat je gefrustreerd bent, daar kan ik verder niks aan doen.
Inderdaad, je kwam aanvliegen van een redelijk grote afstand, ik ging die heuvel op omdat je terugschoot met raketten, toen je overvloog zag ik pas die groene blip.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je hebt het over mij met dit verhaal maar vertel dan wel de waarheid..je stond op een heuvel toen ik aan kwam vliegen omdat k dacht dat je mee wou. toen ik bijna stil stond begon te schieten...dus hou op met die onzin verhalen
paar minuten later kwam de 2e klacht hier binnen over jou![]()
en iemand anders bevestigde nog eens wat ik zei..dus binnen 5 minuten 3 klachten over jou lijkt mij prima reden om je er uit gooien
Drie mensen nog wel, kan me niet herinneren dat ik buiten deze keer en die keer op de berg (waar ik mijn excuses voor heb aangeboden) iemand iets aan heb gedaan op dit spel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:40 schreef kensei het volgende:
Ik heb van minimaal 3 mensen meerdere klachten over die duck zien hebben als jij dat bent dan. Doe gewoon normaal tegen crewmembers. Door 1 incident lig je er echt niet meteen uit
ja, moet je wel een cargobob of zo pakken, die gasten met een rp lvl van 8 vinden dat tof. Die gewone heli's willen ze niet zo graag. Maar is inderdaad tofquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef SevD het volgende:
Boys, ik heb tofste freeroam vermaak gevonden![]()
Heli pakken, C4 erop, landen vlakbij een speler, wegsprinten, "off the radar" gaan, hun erop af zien sprinten & zodra ze de lucht in zijn opblazen![]()
Ik heb wel een wand + triumvate maar ik gebruik die cqc spellknife skill oid, en triple explosion skill ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Mijn wizzard liep ook met een 2h zwaard rond, met pure swag die spells eruit slaan
Die met die machineguns spawned overal bij mij nu, cargobob nergens te bekennenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:08 schreef fotostarter het volgende:
[..]
ja, moet je wel een cargobob of zo pakken, die gasten met een rp lvl van 8 vinden dat tof. Die gewone heli's willen ze niet zo graag. Maar is inderdaad tof
Op het grote vliegveld (zuiden) spawnt die cargobob altijd bij mij. Welk lvl zit je?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef SevD het volgende:
[..]
Die met die machineguns spawned overal bij mij nu, cargobob nergens te bekennen
Ja, daar nu ook alleen die heli. 40.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:12 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Op het grote vliegveld (zuiden) spawnt die cargobob altijd bij mij. Welk lvl zit je?
Ah ok, ligt daaraan denk ik dan. Hoe hoger je rp, hoe betere voertuigen er komen volgens mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef SevD het volgende:
[..]
Ja, daar nu ook alleen die heli. 40.
Nu!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:14 schreef Divje het volgende:
Wanneer gaan we dit doen?
[ afbeelding ]
Geniaal! Vanavond, 21u mij joinen!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:14 schreef Divje het volgende:
Wanneer gaan we dit doen?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Painore het volgende:
[..]
Geniaal! Vanavond, 21u mij joinen!
Eerst een paar man auto's omhoog brengen lijkt me, en daarna brengt degene die in de heli blijft de rest naar bovenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:18 schreef fotostarter het volgende:
Man, dan ben je wel even bezig om al die auto's erop te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |