Nee en meneer zwaaien noemde zichzelf eerst Bojan.. had ie een topic over vrijwillige deportaties enzquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schrik hier gewoon van. Loop ik achter en is het zo normaal geworden dat je dergelijke sympathieën onbeschaamd uit?
Laten we ons maar beperken tot het tot de orde roepen van joden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:39 schreef waht het volgende:
[..]
Inderdaad, of willen wij graag wat Saoedische diplomaten die hier gaan schreeuwen over vrouwen die zich moeten bedekken en geen auto mogen rijden? Ik zou dat niet erg vinden maar de meeste mensen wel.
Oh dus hij is al langer bezig met zijn propaganda. Altijd topics openen met een anti-buitenlandertintje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:40 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nee en meneer zwaaien noemde zichzelf eerst Bojan.. had ie een topic over vrijwillige deportaties enz
Och, GS had hier ook een topic over op welke bevolkingsgroep je het liefste genocide wilde plegen, zo bijzonder is dat ook weer niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:40 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nee en meneer zwaaien noemde zichzelf eerst Bojan.. had ie een topic over vrijwillige deportaties enz
Chinezen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Och, GS had hier ook een topic over op welke bevolkingsgroep je het liefste genocide wilde plegen, zo bijzonder is dat ook weer niet.
Hoe hoog is jouw IQ eigenlijk?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:44 schreef arjan1112 het volgende:
ff mezelf checken of ik niet teveel topics over buitenlanders open
Goedzo. Wat heb je gemaakt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:43 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb vandaag eindelijk weer eens gekookt disana
Het wordt steeds erger inderdaad, deze periode wordt ook steeds meer met de jaren 30 van de vorige eeuw vergeleken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:38 schreef Disana het volgende:
[..]
NWS / Extreemrechts FN boekt symbolische overwinning
Ik schrik hier gewoon van. Loop ik achter en is het zo normaal geworden dat je dergelijke sympathieën onbeschaamd uit?
Op zich is dit wel een serieus punt; een uitgangspunt van diplomatie is dat je je niet al te openlijk met elkaar gaat bemoeien, zowel in het geval van vertegenwoordigingen op je eigen terrein, als in het beleid dat je diplomatieke posten in het buitenland voeren. Dat schuurt enorm met het D66-idealisme wat je in het debat rond Rusland regelmatig weer tegenkomt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:39 schreef waht het volgende:
[..]
Inderdaad, of willen wij graag wat Saoedische diplomaten die hier gaan schreeuwen over vrouwen die zich moeten bedekken en geen auto mogen rijden? Ik zou dat niet erg vinden maar de meeste mensen wel.
Lekker stapelen, die spleetogen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, die zijn lekker klein dus passen er meer in een veewagon.
Vervolgens werd geconcludeerd dat onrendabelen de beste keuze waren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Och, GS had hier ook een topic over op welke bevolkingsgroep je het liefste genocide wilde plegen, zo bijzonder is dat ook weer niet.
Mooi, dan krijg ik tenminste mijn kans nog om een oorlog op het Europese continent uit te vechten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger inderdaad, deze periode wordt ook steeds meer met de jaren 30 van de vorige eeuw vergeleken.
Mijn oma is geboren in 1927quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger inderdaad, deze periode wordt ook steeds meer met de jaren 30 van de vorige eeuw vergeleken.
Maar dat is voor de meesten alweer zolang voor hun geboorte dat ze het alleen uit de geschiedenisboeken kennen. Als ze het al kennen.
En ja kan gewoon een standaard oven van de Mediamarkt gebruiken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker stapelen, die spleetogen.
Dan had je gewoon naar Bosnië moeten gaan in de jaren 90.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mooi, dan krijg ik tenminste mijn kans nog om een oorlog op het Europese continent uit te vechten.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan had je gewoon naar Bosnië moeten gaan in de jaren 90.
Oh nee, toen liep je nog in je luier
Beetje loos gezanik over bloembollen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:47 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Mijn oma is geboren in 1927
Die had wel verhalen over de oorlog enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |