SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Land of the free. Home of the brave.
Best slecht eigenlijk dat ik op het ziekenhuis na het niet zie. Terwijl ik al zolang kijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik let er ook niet echt specifiek op maar qua decors leg ik soms makkelijk een link
Te vinden in Bloemendaal, aan de Parklaan, Parkweg whatever...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon huize Sanders.
Ja, maar door de crisis is de familie Sanders er gaan wonen lees ik in het einde van het vorige topicquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:37 schreef LaLouchi het volgende:
Bestaat Sanders inc. Eigenlijk nog?
Ja, maar we zien het nooit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:37 schreef LaLouchi het volgende:
Bestaat Sanders inc. Eigenlijk nog?
De kans dat ik eerder trouw dan samenwoon is hier anders ook wel aanwezig gok ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:25 schreef Renesite het volgende:
GTST doet alsof trouwen heel simpel is. Come on... Ze wonen niet eens samen
Thefuq?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De kans dat ik eerder trouw dan samenwoon is hier anders ook wel aanwezig gok ik![]()
Vandaag en gister was echt alles saai.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Wanneer houdt dat gezever tussen Lucas en Menno op. Pffff... Zo saai.
Wadan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n verwende vriend.
Paps en mams die alles betalen en doen... tjaquote:
En als je de leaders van afl 980 en 981 met elkaar vergelijkt, zie je dat er aan de linkerkant veel meer ruimte is op de sepia achtergrond.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 6:
Gister gestopt met kijken bij aflevering 980. Grappig genoeg ontdekte ik daardoor dat aflevering 981 de eerste aflevering bleek die na de zomerstop geproduceerd was, van begin tot eind:
- Eerste aflevering met het nieuwe kantooruiterlijk van AA&F
- Robert, Arnie, Linda, Remco (duidelijk!) en Jessica met andere kapsels
- Arthur voortaan zonder pleister op zijn wang (heeft hij weken mee gelopen)
- En... De eerste aflevering met een nieuw strak lettertype in de aftitelingscredits
Dit zijn zaken die in een GTST database thuishoren. Net zoals het feit dat 981 op mijn DVD last van digitale artefacts/storingenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
En als je de leaders van afl 980 en 981 met elkaar vergelijkt, zie je dat er aan de linkerkant veel meer ruimte is op de sepia achtergrond.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit zijn zaken die in een GTST database thuishoren. Net zoals het feit dat 981 op mijn DVD last van digitale artefacts/storingen
Storingen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit zijn zaken die in een GTST database thuishoren. Net zoals het feit dat 981 op mijn DVD last van digitale artefacts/storingen
Jij niets van gemerkt? Heel de aflevering door wel, eerst wat verticale strepen in de AA&F scenes maar bij de thuiskomst van Linda in hotel Dendermonde crapte de hele aflevering hem, met macroblocks die alle bewegingen in het beeld volgden en het beeld hele vreemde movements meegavenquote:
Alhoewel 't ruim een jaar geleden is dat ik de box uitgekeken heb, is dat mij nooit opgevallen. Misschien vallen macroblocks minder op als je op een 4:3 TV kijkt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij niets van gemerkt? Heel de aflevering door wel, eerst wat verticale strepen in de AA&F scenes maar bij de thuiskomst van Linda in hotel Dendermonde crapte de hele aflevering hem, met macroblocks die alle bewegingen in het beeld volgden en het beeld hele vreemde movements meegavenToen nog een paar van die blockframes (een frame in de video waarbij het beeld randomly gevuld was met enkele macroblocks, veroorzaakt door kleine corrupties in het digitale bronmateriaal) en toen werd het langzaam weer minder.
PS: Remco is een lul.
Ik kijk op een breedbeeldtv.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Alhoewel 't ruim een jaar geleden is dat ik de box uitgekeken heb, is dat mij nooit opgevallen. Misschien vallen macroblocks minder op als je op een 4:3 TV kijkt.
PS: je hebt gelijk
Ohquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Paps en mams die alles betalen en doen... tja![]()
Het kan wel handig zijn, maar zelfstandigheid kan ook geen kwaad.quote:Verder is er niks mis hoor.
Anton is zijn baan dus kwijt.quote:
Misschien moest hij een vak inhalenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Anton is zijn baan dus kwijt.
Tim moet trouwens geneeskunde stof leren die normaal al in het eerste jaar (in de eerste weken) geleerd wordt.
Hoe is de kwaliteit op een breedbeeldtv?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik kijk op een breedbeeldtv.
Btw, wat houdt die OP in?
Even een lichtelijke offtopic vraag, maar hoe stel je de beeldverhouding in? Ik zet mijn breedbeeldtelevisie dus altijd op 4:3, ik kan niet tegen die uitgerekte hoofden en dergelijke.quote:
Ik erger me er dood aan... Die verhaallijn oke, maar kon het niet iets geloofwaardiger?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef Clemanyana het volgende:
God zeg, konden ze die Femke nog doorzichtiger maken?
Ja ik ook. En het is niet omdat ze een slechte actrice hebben ingehuurd, het is echt hoe het geschreven is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik erger me er dood aan... Die verhaallijn oke, maar kon het niet iets geloofwaardiger?
Ja inderdaad, normaal is ze best een aardige actrice.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:20 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ja ik ook. En het is niet omdat ze een slechte actrice hebben ingehuurd, het is echt hoe het geschreven is.
echt hequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
mijn tenen krommen van deze verhaallijn.
en een ontzettende lamlulquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ook hoe naief Rik is. jeetje zeg.
Mja, aardigquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:04 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit op een breedbeeldtv?![]()
Oh, en Lucas en Menno gaat trouwen, omdat Lucas een feest wil_______________________!
Mwah, dat verschilt: op z'n tijd auto-breed (uitrekken) en dan heb ik een zelfde gevoel zoals jij op z'n tijd en dan kijk ik 4:3. Afgelopen afleveringen dus 4:3-standquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Even een lichtelijke offtopic vraag, maar hoe stel je de beeldverhouding in? Ik zet mijn breedbeeldtelevisie dus altijd op 4:3, ik kan niet tegen die uitgerekte hoofden en dergelijke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En there we are now. Wát een lijn, zeg.![]()
![]()
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Odaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:27 schreef LetsGame het volgende:
Heeft iemand hier gedacht aan Oda Spelbos als de nieuwe Bianca?
quote:
Die Julia klinkt alsof ze haar tekst van een papiertje voorleest. Die mag best weer opzouten eigenlijkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:20 schreef vencodark het volgende:
Femke en Julia.![]()
Met Julia op zich is niets mis maar ze is zo truttig ofzo. Wat moet Ludo met zo'n huisvrouwtje?
Inderdaad. Wanneer rot die Femke weer op. Die maakt het er niet beter op.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vandaag en gister was echt alles saai.
Nee,dan liever die Lies. Ik gun Anton wel een leuke vrouw. Die Oda heeft een lange neus. Lies lijkt meer op Bianca.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:27 schreef LetsGame het volgende:
Heeft iemand hier gedacht aan Oda Spelbos als de nieuwe Bianca?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het moment is daar. Ferry Doedens (wie?) in de Talent award. Ik ben benieuwd.
EN HET IS NIET FERRY DOEDENS, IK HERHAAL: NIET FERRY DOEDENS. KEES TOL.
Dat is die andere homo, uit Volendam. En om dat weer te linken aan GTST: die mag binnenkort met Cynthia Abma Show Vandaag gaan presenteren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:03 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb werkelijk geen idee wie Kees Tol is, maar in ieder geval geen Doedel.
Kees Tol is sowieso 100x leuker dan Ferryquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat is die andere homo, uit Volendam. En om dat weer te linken aan GTST: die mag binnenkort met Cynthia Abma Show Vandaag gaan presenteren.
Beiden zijn 1000x niks. Allebei fags, de een in de kast de ander eruit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kees Tol is sowieso 100x leuker dan Ferry
Dat die uit Volendam komt is wel een minpuntje maar ik vind Kees Tol echt zo'n gezellige homo en Ferry door in tegen echt zo'n nichterige homoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:46 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Beiden zijn 1000x niks. Allebei fags, de een in de kast de ander eruit.
En Volendam
Tol is een Geer, Doedel is gewoon goor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat die uit Volendam komt is wel een minpuntje maar ik vind Kees Tol echt zo'n gezellige homo en Ferry door in tegen echt zo'n nichterige homo
Ze zijn allebei uit de kast hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:46 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Beiden zijn 1000x niks. Allebei fags, de een in de kast de ander eruit.
En Volendam
Dat is volgens mij omdat resercheurs of detectives geen uniform hoeven te dragen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:17 schreef Miss_paraplu het volgende:
Even iets heel anders hoor,
Het is een soap i know, maar ik erger me dood en ik zal vast wel de enige zijn maar die aan dat Aysen en ook die Menno trouwens nooit in politie pak lopen maar gewoon in normale kleding en daarmee ook gewoon werken..
Maar dan wel even in dat kantoortje het politie logoop de desktop hebben staan...
ahaquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:21 schreef Sway- het volgende:
[..]
Dat is volgens mij omdat resercheurs of detectives geen uniform hoeven te dragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Koosnaam op 21-10-2013 00:22:00 ]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:11 schreef Koosnaam het volgende:
Seizoen 5 (omdat het rustig is hier)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wacht maar tot je hem bezig ziet in seizoen 6.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:14 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat zal ook wel weer gaan. We hebben het niet over Laura ofzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:22 schreef Murmeli het volgende:
OMG! Marly vd Velde komt in de playboy... Vraag me af wie daar op zit te wachten... Of ze moeten haar hoofd wegphotoshoppen..
In Vosta 2 ziet ze er wel lekker uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:22 schreef Murmeli het volgende:
OMG! Marly vd Velde komt in de playboy... Vraag me af wie daar op zit te wachten... Of ze moeten haar hoofd wegphotoshoppen..
Uh, ik vind haar niet lelijk ofzo? Sterker nog, vind d'r wel een mooie meid hoor. Zeker in real life. Ja, ze heeft wallen maarach, dat maakt iemand niet direct afschuwelijk lelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:22 schreef Murmeli het volgende:
Ik wil het best wel zien hoor, als ze beter zijn dan die foto's uit dat andere baggertijdschriftquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 08:22 schreef Murmeli het volgende:
Ik vind Gigi juist saaier (ergo: niet mooier). 13 in een dozijn enzo,quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 10:40 schreef vencodark het volgende:
Ja Gigi is wel mooier. Die gaat ook nog weleens in de Playboy denk ik.
Dit inderdaad. Ik word helemaal gek van die Femke en haar slechte acteerwerk. Laat dan Nuran er gewoon maar achter komen dan zijn we daar ook van af.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 06:44 schreef Roter het volgende:
Wat gaat dit traag allemaal.
We zitten nu al bijna twee maanden te kijken naar Femke die Rik probeert te paaien en naar het moordonderzoek dat op niets uitloopt!
Maxime wordt natuurlijk een beetje eenzaam. Ze zoekt het gezelschap van haar broer maar die heeft meer oog voor zijn vriendinnetje Julia. Dus ze zal binnenkort wel in de aanval gaan;)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Tja Maxime, dit krijg je ervan als je geen eigen leven hebt en je aan je broer + zijn kinderen vasthoudt.
noem eens de tekst?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:30 schreef stripe het volgende:
Iemand een idee hoe dat goede nummer heet aan het eind van de aflevering van vandaag?
Waarschijnlijk is die eer vanavond voor mij weggelegd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:14 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die eer vanavond voor mij weggelegd.Het enkeltje Bangkok bubbelbad voor Frits ligt klaar.
Heerlijk die opbouw in die week, genoeg mensen die het gedaan kunnen hebben
"Stel dat Frits een gewelddadige dood sterft..." aldus Sylvia
Mja... Kijk:quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Had hij in die periode nog een beetje extra veel vijanden gemaakt? Dat een behoorlijk deel van de cast het gedaan kon hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Seizoen 6-spoiler, geen nieuwe eps)
De 1000e was gewoon cliffhangerwaardig. Als ze zo nodig een remake moesten maken (die daarmee het origineel wist te beschamen en vertroebelen, heiligschennis!) hadden ze dat beter met een ander karakter kunnen doen en kunnen inzetten als een CLIFFHANGERWAARDIGE CLIFFHANGER VOOR, I DUNNO... SEIZOEN 20?
Overigens stond Linda vanaf díe laatste week van Frits al te popelen definitief een echte soapbitch te worden. Madame Dekker met haar liftstreek, Roos uit jaloezie erin opsluiten en zelf een megaklus opstrijken
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja... Kijk:Oké!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Seizoen 6-spoiler, geen nieuwe eps)
De 1000e was gewoon cliffhangerwaardig. Als ze zo nodig een remake moesten maken (die daarmee het origineel wist te beschamen en vertroebelen, heiligschennis!) hadden ze dat beter met een ander karakter kunnen doen en kunnen inzetten als een CLIFFHANGERWAARDIGE CLIFFHANGER VOOR, I DUNNO... SEIZOEN 20?
Overigens stond Linda vanaf díe laatste week van Frits al te popelen definitief een echte soapbitch te worden. Madame Dekker met haar liftstreek, Roos uit jaloezie erin opsluiten en zelf een megaklus opstrijken![]()
Ja een prachtige afsluiter van het personage ja.![]()
Maar met Jack, Sjors en Wiet in de serie was het op zich wel mooi natuurlijk dat hij een comeback maakte. Alleen dat het dan Hans van Houten was, was natuurlijk een grote faal.![]()
Ja maar ho, één ding is me juist minder duidelijk geworden door deze oude afleveringen... Wiet is Hannies dochter, right?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Oké!![]()
Ja een prachtige afsluiter van het personage ja.![]()
Met Jack, Sjors en Wiet in de serie was het op zich wel mooi natuurlijk dat hij een comeback maakte. Alleen dat het dan Hans van Houten was, was natuurlijk een grote faal.
Ja!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja maar ho, één ding is me juist minder duidelijk geworden door deze oude afleveringen... Wiet is Hannies dochter, right?
DAT KANNIE, HANNIE!quote:
Ze hadden in het begin nou niet bepaald een klik met elkaar op kantoor vind ik!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
DAT KANNIE, HANNIE!
Ze heeft h'r weg laten halen. Dat is eigenlijk de hele genadeklap geweest voor Hannie (HANNIE, JA) om die TV in bad te tiefen.
Daar is ze nog echt assistente, ja. Let maar op, komt wel goedquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:10 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ze hadden in het begin nou niet bepaald een klik met elkaar op kantoor vind ik!![]()
Maar ik ben ook nog maar bij dvd 5 van seizoen 5.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Mja... Kijk:Toevoeging hierop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Seizoen 6-spoiler, geen nieuwe eps)
Overigens stond Linda vanaf díe laatste week van Frits al te popelen definitief een echte soapbitch te worden. Madame Dekker met haar liftstreek, Roos uit jaloezie erin opsluiten en zelf een megaklus opstrijken
- Celia werd door Frits continue bedreigd rondom haar zaak in Bangkok. Vanaf aflevering 1001 werd zij ook enorm verdacht gemaakt.
Dit is peanuts bij wat ze anderen heeft laten doorstaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:13 schreef MagicTheo het volgende:
Zonet even aflevering van gisteren teruggekeken. Ik kreeg zowaar medelijden met Maxime.. Maar goed, als dit weer een leuk plan van haar tot stand doet komen moet dat goed komen?
Welke aflevering is dat met Waldemar?!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:53 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Daar is ze nog echt assistente, ja. Let maar op, komt wel goedOh trouwens, let ook op de heerlijke momenten in de opstart van Dendermonde
Catherine Keyl op de foto voor de 1000e Vijf uur show, een piepjonge Waldemar Torenstra die vraagt om condooms, het omdraaien van het glas in de voordeur na de eerste week om de kijkers aan de naam te laten wennen
En de Beuminglijn![]()
![]()
Ze schildert hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:37 schreef Heppygirl het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat met Waldemar?!!
Overigens, Moet Maxime niet gewoon ff een hobby zoeken, ze voert echt niks uit de hele dag?!
Nina wilde niet meer in huize Sanders wonen, en bij Noud kon ze niet blijven omdat het toch niet werkte samen, toen kwam ze Lorena tegen op straat etc. Waar Lorena is, ik heb geen flauw ideequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:24 schreef IMShuuul het volgende:
Heb het een tijdje gemist... maar kan iemand vertellen waar Lorena is en waarom woont Nina in haar huis woont?
Lorena is toch naar een spa/resort? Maar waar en hoe lang weet ik inderdaad ook niet,quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nina wilde niet meer in huize Sanders wonen, en bij Noud kon ze niet blijven omdat het toch niet werkte samen, toen kwam ze Lorena tegen op straat etc. Waar Lorena is, ik heb geen flauw idee
Ik moet zeggen dat ik liever Julia heb dan Bing en Sjors, die kwamen me echt de keel uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh, mag ik dan ook nog even weer klagen over Julia? Die bemoeiende moeder Teresa act kan me echt gestolen worden! En dat acteren is ook barslecht. Al ligt d'r zoon te creperen, weet ze nog te lachen.
Dat dacht ik al van het begin eigenlijk, iets met dat ze de familie dichter bij elkaar wilde brengen daardoor ofzo. En ik denk het nu nog steeds omdat het inmiddels backfired.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Denk dat Maxime wel eens de dader kan zijn van de moordDie scène waarin ze alleen in huis loopt omdat ze 's nachts iets gehoord heeft is nog niet echt uitgelegd. Daarbij blijven weinig opties over..
Ze wordt ook redelijk vaak wat weemoedig in beeld gebracht en is opvallend onderdanig naar de hele familie Sanders..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat dacht ik al van het begin eigenlijk, iets met dat ze de familie dichter bij elkaar wilde brengen daardoor ofzo. En ik denk het nu nog steeds omdat het inmiddels backfired.
Dit.quote:
En in het begin kwam ze juist helemaal niet veel in beeld, de verdenkingen gingen steeds uit naar de meest logische personen en dat zou wel erg makkelijk zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:35 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Ze wordt ook redelijk vaak wat weemoedig in beeld gebracht en is opvallend onderdanig naar de hele familie Sanders..
We hebben een Char hier!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:36 schreef MissJ het volgende:
jahaaa ik voel een nieuwe verhaallijn aankomen met ene Vincent
De instructeurquote:
Ik volg GTST nog niet zo lang, dus ik dacht hij misschien vroeger al eens voorbij was gekomenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:36 schreef luftersel het volgende:
Niemand hier weet wie Vincent is hoor, vragen helpt niks.
quote:"[nadat Lucas uit NY terugkwam]
Tegen zijn zin wordt Lucas bell-boy. Op zijn eerste werkdag ontmoet hij Vincent; hij kan het niet laten om met hem te flirten. De interesse blijkt wederzijds en de twee gaan samen de lift in om daar seks te hebben. Ze zetten de lift stil, waardoor de gasten er last van hebben. Laura belt een monteur om de lift te maken; zodra de lift beneden komt beseft Laura dat Lucas zich met andere zaken heeft beziggehouden dan werk. Lucas zijn eerste werkdag in het hotel eindigt met zijn ontslag. "
Ja, dat vond ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef CherryOnTop het volgende:
Blijkbaar is er al eens een Vincent in GTST geweest:
[..]
Lijkt mij ook raar eigenlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ookMaar lijkt me stug dat die het is, toch?
jaja cool hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:06 schreef gtster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Dat zou wel een hele aardige twist zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Wát! Dat zou wat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is Maxime, overduidelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:48 schreef AudreyParker het volgende:
GTST zet net de castfoto op FB met de volgende fekst:
PRIMEUR: Een grote doorbraak in het moordonderzoek is op handen zijnde. De moordenaar van Mike zal binnenkort bekend worden. En dat is één van de vaste GTST-karakters op deze castfoto. Wie denk jij dat het is?
Dus Monica is dan uitgesloten als dader lijkt mij??
Ferry zei dat het niet bekend zou worden voor kerst? Maar blijkbaar wel, nou, des te chillerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:48 schreef AudreyParker het volgende:
PRIMEUR: Een grote doorbraak in het moordonderzoek is op handen zijnde. De moordenaar van Mike zal binnenkort bekend worden. En dat is één van de vaste GTST-karakters op deze castfoto. Wie denk jij dat het is?
Ik sluit Bianca uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:48 schreef AudreyParker het volgende:
Maar Bianca komt binnenkort weer terug toch? Denk ook niet dat zij de dader is overigens! Als het Monica niet is dan misschien inderdaad toch Maxime. Zij is de enige die ik een moord zie plegen...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:42 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik sluit Bianca uit.
Behalve dat ze natuurlijk de zus van Mike is.
Ze zit er namelijk niet meer in
Wanneer gaat zij eruit?quote:
Ik hoop snel, want dit duurt echt veels te lang.quote:
Ja, dat zalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nadat ze is doorgedraaid en een pijnhoop heeft achtergelaten in huize rik/nuran.
Nou, nog maar even nu zo te zien!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, dat zal. Ik bedoelde meer in tijd. Over weken, over maanden (mag toch hopen van niet). Zat van die verhaallijn,
.
Dat is inderdaad het enige positieve aan die verhaallijn nu,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:59 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:59 schreef Frey het volgende:
Shortie:Denk 't ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef LetsGame het volgende:
Deze leader wordt al sinds januari gebruikt, maar het voelt als veel langer aan.
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef LetsGame het volgende:
Deze leader wordt al sinds januari gebruikt, maar het voelt als veel langer aan.
En dan vergeet je nog de decors waarin de 'fotolijsten' staan. Ook die shots zijn allang verouderen met huize Bouwhuis 1 en het oude decor van huize Sanders.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.
Ik wacht nog steeds voor een aantal nieuwe shots.
Veel shots zijn nog in oude decors.
* Lorena staat nog in de oude Rozenboom
* Anton staat nog in zijn oude praktijk in huize Huygens/Bouwhuis
* Bianca staat nog in haar oude huis
* Mike er natuurlijk helemaal uit (staat daarnaast ook nog in de oude Rozenboom)
* Bing staat nog in Teluma
* Maxime staat nog in de oude huize Sanders
* Ludo zit in zijn kantoor, wat al in jaren niet meer te zien is geweest
* Lucas ook nog in de oude huize Sanders.
Volgens mij hebben ze in januari bewust Sjors, Wiet, Janine en Nina shots gegeven dat buiten is.
Kan die vast langer mee. Zoals die van Rik die al sinds voorjaar van 2008 te zien is.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:26 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Denk 't ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Af en toe word ik er ook moe van. Die mond van haar... ze zou zo een zusje van Lorena kunnen zijn; zo'n kikkermond met kikkerlippen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:26 schreef Donnis het volgende:
Krijg koppijn van die stem en maniertjes van Wiet.
Ik denk dat je beter na 2100 uur kan terugkijken ....quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:43 schreef Ticootje het volgende:
Nou RTL xl is weer drama. Morgen maar terugkijken.
Ze is vast getrouwd geweest met meneer Muller (Vandaar die vraag van Julia van de week of ze ooit getrouwd was) en daar is Vincent uit gekomen. Na de scheiding heeft ze Vincent bij meneer Muller gelaten, want Maxime had liever een meisjes.Vandaar dat ze zo dol is op Nina, Amy en Lucas.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Vincent lijkt me echt de verloren zoon van Maxime... misschien wel verwekt door haar eigen vader... waar hebben we dat eerder gehoord
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:04 schreef Woelli het volgende:
Na de scheiding heeft ze Vincent bij meneer Muller gelaten, want Maxime had liever een meisjes.Vandaar dat ze zo dol is op Nina, Amy en Lucas.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze is vast getrouwd geweest met meneer Muller (Vandaar die vraag van Julia van de week of ze ooit getrouwd was) en daar is Vincent uit gekomen. Na de scheiding heeft ze Vincent bij meneer Muller gelaten, want Maxime had liever een meisjes.Vandaar dat ze zo dol is op Nina, Amy en Lucas
Nu de kinderen uit huis zijn, begint ze Vincent pas te missen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:21 schreef Wazigwijfke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Is Wiet's shot buiten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:53 schreef Woelli het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad.
Ik wacht nog steeds voor een aantal nieuwe shots.
Veel shots zijn nog in oude decors.
* Lorena staat nog in de oude Rozenboom
* Anton staat nog in zijn oude praktijk in huize Huygens/Bouwhuis
* Bianca staat nog in haar oude huis
* Mike er natuurlijk helemaal uit (staat daarnaast ook nog in de oude Rozenboom)
* Bing staat nog in Teluma
* Maxime staat nog in de oude huize Sanders
* Ludo zit in zijn kantoor, wat al in jaren niet meer te zien is geweest
* Lucas ook nog in de oude huize Sanders.
Volgens mij hebben ze in januari bewust Sjors, Wiet, Janine en Nina shots gegeven dat buiten is.
Kan die vast langer mee. Zoals die van Rik die al sinds voorjaar van 2008 te zien is.
Die Femke is zo uitgekookt... die weet vast dat Nuran vroeger een abortus heeft gehad toen ze in verwachting was van Danny ..... dus Nuran weet als geen anders hoe zij zich nu voelt .... en zo kan Femke lekker aandacht blijven vragen in hun gezin ....quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:09 schreef CherryOnTop het volgende:
Als Nuran het nu ineens weer allemaal gelooft eet ik m'n schoen op
Ja toch? Ik ze duidelijk een boom achter Wiet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:50 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Is Wiet's shot buiten?
En Bianca kunnen ze beter maar een heel nieuw shot geven, want ze wordt gerecast. Je hebt over de rest helemaal gelijk
Nou inderdaad..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:35 schreef luftersel het volgende:
Gut o gut, de parachute was verwisseld. Zo onverwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dat viel mij ook al op ja!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:37 schreef Woelli het volgende:
Krijgt de koning maandag een make overtje?
Ja en bijna alles wat ze zegt heeft zo'n verontwaardig toontje, praat normaal!!! Of hou het bij tekenfilms inspreken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Af en toe word ik er ook moe van. Die mond van haar... ze zou zo een zusje van Lorena kunnen zijn; zo'n kikkermond met kikkerlippen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:14 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja en bijna alles wat ze zegt heeft zo'n verontwaardig toontje, praat normaal!!! Of hou het bij tekenfilms inspreken.
Dit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Menno heeft het gedaan zodat hij iets te doen had, Trouwens waarom loopt Aysen nog vrij rond de laatste keer dat ik het keek werd er bekend gemaakt dat zijn Danny had vermoord.
www.gtst.nlquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
Weet iemand waar ik de shortie kan bekijken?
Jawel, sinds gisteren al hoor.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Daar staat hij er nog niet op, dus ik bedoel meer of er nog een andere site is.
Zeg, wel met YouTube linkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:52 schreef LetsGame het volgende:
De meest perfecte leader van GTST ooit: seizoen 5, versie 2
(met op de tweede plaats de eerste leader van seizoen 7)
JAA!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:37 schreef Woelli het volgende:
Krijgt de koning maandag een make overtje?
Jawel hoor!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:59 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Zeg, wel met YouTube link
(Die van mij stond als enige leader niet op YouTube geloof ik. De laatste leader van Roos)
Vind sowieso de beeldkwaliteit van de shortie heel slecht? Alsof we 10/15 jaar terug in de tijd zijn gegaan...quote:
De schrijvers weten echt niet meer wie wel en niet zou springen. Denk dat Bing de moordenaar is, maar Aysen heeft nog steeds een zwak voor hem dus zal het allemaal in de doofpot worden gestopt. Misschien icm chantagequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:29 schreef Maartel het volgende:
Oh wacht ff, Aysen zou eigenlijk helemaal niet springen dus, als de schrijvers zich dat nog herinneren, kan het nooit op haar gemunt zijn.
Mike ging in de plaats van Lucas niet Bing.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:31 schreef Gruj0 het volgende:
In wiens plaats is Aysen gaan springen?
Rik en Bing zouden springen, maar Bing werd gearresteerd wegens het klappen van Menno. Rik nodigde Mike vervolgens uit als zijn vervanger? Wie heeft Aysen dan vervangen aangezien zij niet uitgenodigd was? Een moordpoging op haar kan het dus niet zijn geweest? Een parachute bleef in ieder geval achter voor Rik (Nuran stond op hem te wachten).
De kwaliteit 15 jaar geleden van de afleveringen was juist veel beter dan hedendaags.quote:Op zondag 27 oktober 2013 17:02 schreef Heppygirl het volgende:
[..]
Vind sowieso de beeldkwaliteit van de shortie heel slecht? Alsof we 10/15 jaar terug in de tijd zijn gegaan...
Klopt. Ayse heeft zelf bepaald dat ze mee zou springenquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mike ging in de plaats van Lucas niet Bing.
Ik vind seizoen 9 de mooiste beeldkwaliteit hebben tot nu toe.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De kwaliteit 15 jaar geleden van de afleveringen was juist veel beter dan hedendaags.
Ook jaquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
De kwaliteit 15 jaar geleden van de afleveringen was juist veel beter dan hedendaags.
Dan is het wel echt de sneuste en domste dood ooit.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mike staat zelf ook op de castfoto wat als hij iemand wilde vermoorden?
Dan barst ik echt keihard in lachen uit, zo stomquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dan is het wel echt de sneuste en domste dood ooit.
DEZE MAN.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mike staat zelf ook op de castfoto wat als hij iemand wilde vermoorden?
Wat had Mike tegen Aysen dan? Want dan zou hij het op Aysen gemunt hebben, maar geen idee meer of en waarom zij ruzie haddenquote:Op zondag 27 oktober 2013 23:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
DEZE MAN.![]()
![]()
![]()
![]()
En ik zie het ze godverdomme nog doen ook.
Nee, seizoen 4!quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 9 de mooiste beeldkwaliteit hebben tot nu toe.
Ik heb ook HD zenders maar nog nooit naar gekeken, heb 'm nu speciaal even overgeschakeld naar rtl4 HDquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:06 schreef luftersel het volgende:
Ziet er apart uit, dat Gtst in HD kwaliteit. Wel veel beter!
Bij daglicht zie je het wel redelijk goed. In de scenes met Ludo net zag je het heel goed. En de kleuren zijn beter: niet meer zo bruin..quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik heb ook HD zenders maar nog nooit naar gekeken, heb 'm nu speciaal even overgeschakeld naar rtl4 HD
edit: zie niet zoveel verschil?
Wie heeft die outfit bij Nina bedacht? Blokjesjurk bij blokjespanty.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:06 schreef roos85 het volgende:
Het is een vast castlid van deze foto:
[ afbeelding ]
Is dat sinds vandaag? Ik zag al ineens zoveel details. Vooral de ketting van Julia en die theekannen op tafel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:08 schreef luftersel het volgende:
[..]
Bij daglicht zie je het wel redelijk goed. In de scenes met Ludo net zag je het heel goed. En de kleuren zijn beter: niet meer zo bruin..
Bing valt er een beetje in weg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:09 schreef luftersel het volgende:
Het nieuwe behang van de Koning bevalt me eerlijk gezegd wel. Weer een beetje terug in de oude tijd.
O ik dacht dat het alleen in HD was op het HD kanaal, maar nu dus overal?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is dat sinds vandaag? Ik zag al ineens zoveel details. Vooral de ketting van Julia en die theekannen op tafel.
Misschien proberen ze het niveau wat op te krikken. Hoewel, toen Sanders Inc. nog leek te bestaan had je ook wel vaker 'zakelijke' verhaallijnen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:14 schreef luftersel het volgende:
Die verhaallijn van Anton trouwens:![]()
![]()
![]()
Alsof de kijkers van Gtst zo'n hoog IQ hebben dat ze snappen wat het probleem is van privatiseren van een ziekenhuis. Die weten überhaupt niet wat het betekent.
Alleen bing denk ik. Rik en Nuran zijn niet gestoord genoegquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:08 schreef roos85 het volgende:
Als het echt om een verwisseling gaat zouden het naar mijn mening kunnen zijn:
Bing
Nuran
Rick
Ja dat klopt. Maar dat was voordat de jongere generatie kwam. Nu hebben we Ferry in Dansatoria. We hebben eigenlijk nooit iets teruggekregen voor die Sanders Inc. set of wel?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Misschien proberen ze het niveau wat op te krikken. Hoewel, toen Sanders Inc. nog leek te bestaan had je ook wel vaker 'zakelijke' verhaallijnen.
Dit idd, dat gedoe duurt echt veels te langquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:21 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop dat Femke snel sterft/opflikkert voor altijd.
Ik vind dat Femke zich nu op zich wel normaal gedraagt. Ze speelt het slim: ze zegt zelf steeds dat ze afstand neemt en zo. Rik maakt het zelf alleen maar erger. Eigen schuld.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:21 schreef LetsGame het volgende:
Ik hoop dat Femke snel sterft/opflikkert voor altijd.
Als je het mij vraagt, had ze nooit de serie in moeten komen. Het is zo duidelijk als wat dat ze telkens acteert dat ze normaal doet en dan weer flipt en dan weer normaal doet en dan weer flipt enzovoort.. ik ben haar helemaal zat. Ze voegt niks leuks toe aan de serie!quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik vind dat Femke zich nu op zich wel normaal gedraagt. Ze speelt het slim: ze zegt zelf steeds dat ze afstand neemt en zo. Rik maakt het zelf alleen maar erger. Eigen schuld.
Geen idee, ik kijk op het HD kanaal en nu lijkt alles zo fel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:11 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O ik dacht dat het alleen in HD was op het HD kanaal, maar nu dus overal?
O nu zie ik het! Bij Anton net.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk op het HD kanaal en nu lijkt alles zo fel.![]()
Inderdaad, Erik de Vogel is ook een veel betere acteur. Bij die vrouw lijkt het net of je het script aan het lezen bent, bah wat slecht.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:06 schreef vencodark het volgende:
Voor hoe lang moeten wij geloven dat Bing in de bak gezeten heeft?![]()
En Julia past totaaaaal niet bij Ludo.
Ik vind haar vooral niet bij Ludo passen omdat ze veel te aardig is voor 'm zeg maar.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:29 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Inderdaad, Erik de Vogel is ook een veel betere acteur. Bij die vrouw lijkt het net of je het script aan het lezen bent, bah wat slecht.
Gaat mij niet eens om de actrice (al ontbreekt wel de chemie), ook qua type. De toont geen speciale klasse, ze is niet bijster intelligent of interssant.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:29 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Inderdaad, Erik de Vogel is ook een veel betere acteur. Bij die vrouw lijkt het net of je het script aan het lezen bent, bah wat slecht.
quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef IMShuuul het volgende:
Als het echt Bing is, is het echt zo'n overduidelijk en slecht script geweest. Zodra Bing terugkomt komen ze erachter dat hij het is... origineel
Vind ik juist wel.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:29 schreef CherryOnTop het volgende:
Dat HD beeld doet Aysen geen goed trouwens.
Bing ligt nu te veel voor de hand. Wie weet was die kapoote parachute wel gewoon voor Mike bedoeld en is dit een dwaalspoorquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:31 schreef IMShuuul het volgende:
Als het echt Bing is, is het echt zo'n overduidelijk en slecht script geweest. Zodra Bing terugkomt komen ze erachter dat hij het is... origineel
Werd de dader niet pas in december bekend? Of haal ik nu dingen door elkaarquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:33 schreef roos85 het volgende:
Ben toch wel benieuwd welke kant ze op gaan, wel of geen verwisseling en wie het dan gedaan zou hebben. De verhaallijn mag wel tot een einde komen zegmaar..
Dat zou kunnen inderdaad..quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bing ligt nu te veel voor de hand. Wie weet was die kapoote parachute wel gewoon voor Mike bedoeld en is dit een dwaalspoor.
Die Doedel had dat bij die show van Carlo en Irene gezegd.. maar dat bleek niet waar geloof ik.quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:40 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Werd de dader niet pas in december bekend? Of haal ik nu dingen door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |