SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Land of the free. Home of the brave.
Best slecht eigenlijk dat ik op het ziekenhuis na het niet zie. Terwijl ik al zolang kijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik let er ook niet echt specifiek op maar qua decors leg ik soms makkelijk een link
Te vinden in Bloemendaal, aan de Parklaan, Parkweg whatever...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:15 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon huize Sanders.
Ja, maar door de crisis is de familie Sanders er gaan wonen lees ik in het einde van het vorige topicquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:37 schreef LaLouchi het volgende:
Bestaat Sanders inc. Eigenlijk nog?
Ja, maar we zien het nooit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:37 schreef LaLouchi het volgende:
Bestaat Sanders inc. Eigenlijk nog?
De kans dat ik eerder trouw dan samenwoon is hier anders ook wel aanwezig gok ikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:25 schreef Renesite het volgende:
GTST doet alsof trouwen heel simpel is. Come on... Ze wonen niet eens samen
Thefuq?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De kans dat ik eerder trouw dan samenwoon is hier anders ook wel aanwezig gok ik![]()
Vandaag en gister was echt alles saai.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Wanneer houdt dat gezever tussen Lucas en Menno op. Pffff... Zo saai.
Wadan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat krijg je met zo'n verwende vriend.
Paps en mams die alles betalen en doen... tjaquote:
En als je de leaders van afl 980 en 981 met elkaar vergelijkt, zie je dat er aan de linkerkant veel meer ruimte is op de sepia achtergrond.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
Seizoen 6:
Gister gestopt met kijken bij aflevering 980. Grappig genoeg ontdekte ik daardoor dat aflevering 981 de eerste aflevering bleek die na de zomerstop geproduceerd was, van begin tot eind:
- Eerste aflevering met het nieuwe kantooruiterlijk van AA&F
- Robert, Arnie, Linda, Remco (duidelijk!) en Jessica met andere kapsels
- Arthur voortaan zonder pleister op zijn wang (heeft hij weken mee gelopen)
- En... De eerste aflevering met een nieuw strak lettertype in de aftitelingscredits
Dit zijn zaken die in een GTST database thuishoren. Net zoals het feit dat 981 op mijn DVD last van digitale artefacts/storingenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
En als je de leaders van afl 980 en 981 met elkaar vergelijkt, zie je dat er aan de linkerkant veel meer ruimte is op de sepia achtergrond.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit zijn zaken die in een GTST database thuishoren. Net zoals het feit dat 981 op mijn DVD last van digitale artefacts/storingen
Storingen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit zijn zaken die in een GTST database thuishoren. Net zoals het feit dat 981 op mijn DVD last van digitale artefacts/storingen
Jij niets van gemerkt? Heel de aflevering door wel, eerst wat verticale strepen in de AA&F scenes maar bij de thuiskomst van Linda in hotel Dendermonde crapte de hele aflevering hem, met macroblocks die alle bewegingen in het beeld volgden en het beeld hele vreemde movements meegavenquote:
Alhoewel 't ruim een jaar geleden is dat ik de box uitgekeken heb, is dat mij nooit opgevallen. Misschien vallen macroblocks minder op als je op een 4:3 TV kijkt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij niets van gemerkt? Heel de aflevering door wel, eerst wat verticale strepen in de AA&F scenes maar bij de thuiskomst van Linda in hotel Dendermonde crapte de hele aflevering hem, met macroblocks die alle bewegingen in het beeld volgden en het beeld hele vreemde movements meegavenToen nog een paar van die blockframes (een frame in de video waarbij het beeld randomly gevuld was met enkele macroblocks, veroorzaakt door kleine corrupties in het digitale bronmateriaal) en toen werd het langzaam weer minder.
PS: Remco is een lul.
Ik kijk op een breedbeeldtv.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Alhoewel 't ruim een jaar geleden is dat ik de box uitgekeken heb, is dat mij nooit opgevallen. Misschien vallen macroblocks minder op als je op een 4:3 TV kijkt.
PS: je hebt gelijk
Ohquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Paps en mams die alles betalen en doen... tja![]()
Het kan wel handig zijn, maar zelfstandigheid kan ook geen kwaad.quote:Verder is er niks mis hoor.
Anton is zijn baan dus kwijt.quote:
Misschien moest hij een vak inhalenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Anton is zijn baan dus kwijt.
Tim moet trouwens geneeskunde stof leren die normaal al in het eerste jaar (in de eerste weken) geleerd wordt.
Hoe is de kwaliteit op een breedbeeldtv?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik kijk op een breedbeeldtv.
Btw, wat houdt die OP in?
Even een lichtelijke offtopic vraag, maar hoe stel je de beeldverhouding in? Ik zet mijn breedbeeldtelevisie dus altijd op 4:3, ik kan niet tegen die uitgerekte hoofden en dergelijke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |