SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Ach, dan zouden de schrijvers zo vaak sorry moeten zeggen.quote:
Deden ze dat maar eensquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Ach, dan zouden de schrijvers zo vaak sorry moeten zeggen.
Wacht maar tot je Lucas zometeen hoort, het slaat echt nergens op.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:22 schreef Koosnaam het volgende:
Mooie scene van Ludo tijdens het politieverhoor!![]()
'Jullie kunnen mij toch niets maken'.
Dat zal best ja!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Lucas zometeen hoort, het slaat echt nergens op.
Ze versprak zich net al bijna.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef luftersel het volgende:
Go Maxime! Eindelijk wordt Marjolein eens voor wat meer gebruikt als voor decor. Maar ik denk dat dat juist bij de komende verhaallijn voor haar hoort... Hoop ik
Gaat ze weer Janine proberen kapot te makenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef luftersel het volgende:
Go Maxime! Eindelijk wordt Marjolein eens voor wat meer gebruikt als voor decor. Maar ik denk dat dat juist bij de komende verhaallijn voor haar hoort... Hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Voor deze whodunit verhaallijn wordt serieus iedereen zijn karakter aan de laars gelapt. Eerst Mike door niks te controleren, toen Laura die een vals alibi verschafte als ervaren jurist, nu Janine die uit het niets Ludo beschuldigt... Maargoed dit is iig beter aan te zien dan de meuk van afgelopen weken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef Koosnaam het volgende:
Femke![]()
Lucas![]()
Janine![]()
Ludo die morgen (hopelijk) Janine en Lucas het huis uit laat zetten!
Inderdaad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Voor deze whodunit verhaallijn wordt serieus iedereen zijn karakter aan de laars gelapt. Eerst Mike door niks te controleren, toen Laura die een vals alibi verschafte als ervaren jurist, nu Janine die uit het niets Ludo beschuldigt... Maargoed dit is iig beter aan te zien dan de meuk van afgelopen weken.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]Absoluut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik dus erg jammer ergens.. alsof ze niets geleerd heeft in die 20 jaar haha.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:40 schreef LetsGame het volgende:
Janine is net zo bezig als in september/oktober 1998
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het nergens op gebaseerde gedrag van Lucas past, zeker na het zien van seizoen 9, heerlijk in de lijn van GTST. Lekkere slecht onderbouwde beschuldigingen... het gaat immers om 't effect ervan.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik me kostelijk vermaak tijdens GTST de laatste tijd. Ik mis Ronald Schilperoort meer dan ooit tijdens deze afleveringen en het tempo mag zeker hogen en minder slepend, maar het is wel erg lekker wat ze nu doen.
Het onderzoek mag, als ze zo doorgaan, echt wel even door blijven gaan. Vervelend vind ik het zeker nog niet. Femke deugt niet, en ik hoop van harte dat, na Tanya en Yvonne, dat deze rol wél de geflipte gek gaat worden waar vele al lang op hopen. En na de gepaste rustperiode van de Janine vs Maxime lijn, mogen ze wat mij betreft he-le-maal los nu.![]()
Haha, ik dacht echt precies hetzelfdequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:40 schreef LetsGame het volgende:
Janine is net zo bezig als in september/oktober 1998
Dat is ze eigenlijk al wel he!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef majahoi het volgende:
Die Femke begint wel op een stalker te lijken hoor, pfoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Niemand op de hele redactie in het hele pand die zwanger was denk ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:39 schreef Amarantha het volgende:
Die getekende streepjes op die zwangerschapstest!
Ik heb geen app gezien, maar ik vind ook dat Maxime zich verdacht gedraagt. Hm.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef LetsGame het volgende:
Alhoewel ik denk dat Monica de dader is nog steeds, heb ik ook 't idee dat Maxime verdacht is.. en dat dat filmpje met Maxime in de Springlevend-app hier iets mee te maken heeft..
Ze hadden het wel wat netter kunnen doen, 2 zwarte strepen.. hmmquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niemand op de hele redactie in het hele pand die zwanger was denk ik.
Wat deed hij daar?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef LetsGame het volgende:
Oh, sorry, m'n vorige post ging over seizoen 9.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Brum_brum het volgende:
Omg op twitter is gelekt dat er de volgende aflevering iemand een hartaanval krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:21 schreef Robbiedd het volgende:
Het wordt tijd dat Maxime door de mand valt als ze ook Julia weer bij Ludo weg wil houden over een tijdje.
En waarschijnlijk zal z'n lieve paard Julia hem ook wel komen vergezellen. En dat werkt op de zenuwen van verwaarloosde Maxime, etc...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ar-me Ludo, zelfs prinsesje...
Hij blijft alleen met zijn zus over....
Maxime.... ze doet de hele dag niets...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zal z'n lieve paard Julia hem ook wel komen vergezellen. En dat werkt op de zenuwen van verwaarloosde Maxime, etc...
Met als motief?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:35 schreef majahoi het volgende:
ik begin nu echt te denken aan Maxime als dader..
In die avatar an jou, is dat nou Ludo?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef Frey het volgende:
Het wordt eindelijk weer een beetje boeiender wat betreft het moordonderzoek. De verhaallijnen ernaast stellen helaas niets voor.
Jazekerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In die avatar an jou, is dat nou Ludo?
Fuck, mijn vrouw zegt altijd dat-ie maffia is, maar dat wil ik niet geloven, hij lijkt veel op mij, beetje onderkoeld en nuchter...quote:
SHO / GTST #528: Waar de toevalligheden té toevallig zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fuck, mijn vrouw zegt altijd dat-ie maffia is, maar dat wil ik niet geloven, hij lijkt veel op mij, beetje onderkoeld en nuchter...
Maar hij heeft dus wel eens een blaffer gebruikt in de serie?
Oeh, dat is zo te zien lang geleden...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
SHO / GTST #528: Waar de toevalligheden té toevallig zijn
Zie hier shots van zijn wraak op Huib, die hij na een galgenmaal zijn eigen graf liet graven.
Hij heeft Mike ook in elkaar laten slaan en laten ontvoeren, hè. Hij liet Mike alleen los toen Janine hem aandringte Mike los te laten (al onkende hij wel tegen Janine dat hij het had gedaan)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo te zien lang geleden...
Kijk af en toe met de meiden (vouw en dochter) mee hier, sinds paar jaar...
Ludo komt mij altijd wel als nuchtere persoon over, alleen dat-ie zijn dochter prinsesje noemt is quit odd..., vind ik.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo te zien lang geleden...
Kijk af en toe met de meiden (vouw en dochter) mee hier, sinds paar jaar...
Ludo komt mij altijd wel als nuchtere persoon over, alleen dat-ie zijn dochter prinsesje noemt is quit odd..., vind ik.
Dit was helaas minder des Ludo's, net als het breken van Martijns vingers.quote:
Zulke momenten zijn erg zeldzaam, des te meer impact heeft het als Ludo echt te grazen wordt genomen of echt emotioneel is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Hier was hij ook geweldig.![]()
Erik de Vogel ook.
Eens. Maar de beste filmpjes zijn al van YT af. In elk geval gebruikt hij hier een "blaffer".quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Dit was helaas minder des Ludo's, net als het breken van Martijns vingers.
Eigenlijk helemaal niet zelfs...
De laatste jaren zijn ze de weg helemaal kwijt.
Het waren ook echt die momenten waar je op zat te wachten: het moment dat Ludo keihard terugsloeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zulke momenten zijn erg zeldzaam, des te meer impact heeft het als Ludo echt te grazen wordt genomen of echt emotioneel is.
Mike was sws een psychopaat hè, met dat vergiftigen van Lorena en het haar afhandig maken van het hotel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hij heeft Mike ook in elkaar laten slaan en laten ontvoeren, hè. Hij liet Mike alleen los toen Janine hem aandringte Mike los te laten (al onkende hij wel tegen Janine dat hij het had gedaan)
Verder:
(deze met de aansluitende delen vooral kijken!)
dat vergiftigen van lorena is nooit officieel bewezen toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mike was sws een psychopaat hè, met dat vergiftigen van Lorena en het haar afhandig maken van het hotel.
Naast allerlei andere dingen.
Dat heb je toch kunnen zien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat vergiftigen van lorena is nooit officieel bewezen toch?
Dan moet er nog wel wat water stromen door de Jordaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef majahoi het volgende:
volgens mij zijn Ludo en Janine volgend seizoen weer bij elkaar als 't niet eerder is
Ik heb ook niet alles gezien, maar ik heb hem wel zitten rotzooien met eh vergif imo....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben niet altijd in de gelegenheid om te kijken, dus ik mis wel eens wat
Dat weet ik ook niet, heb hem het vergif zien gooien in haar glas volgens mij...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar lorena had toch bloedonderzoek gehad. ik heb gemist of daar nog wat uitkwam
Nouja nogal jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:26 schreef Murmeli het volgende:
Ligt het aan mij of is rtl xl weer naar de tering?
Schijtapp!
Toch blijf ik het ook Lorena's eigen schuld vinden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, heb hem het vergif zien gooien in haar glas volgens mij...
Die gast klopte gewoon niet...
Als Ludo het gedaan heeft, mensen zouden hem dankbaar moeten zijn... in dat universum dan hè... in ons universum was Mike tegen de lamp gelopen en had hij kunnen brommen, had iemand hem niet eens hoeven te vermoorden...
Je hebt gelijk dat Lorena ook half psychopathische trekjes vertoont, echter wat hij gedaan heeft kan gewoon niet... hij had op zijn minst jarenlang in de gevangenis hebben moeten zitten imho, en dat was in onze wereld wel uitgekomen ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Toch blijf ik het ook Lorena's eigen schuld vinden.
Ze had destijds Mike ook gechanteerd om de Rozenboom aan haar voor een prikkie te kopen.
Terwijl ze hem toen al niet vertrouwde! En wist van zijn plannetje omtrent de familie Sanders!
Dat ben ik met je eens!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat Lorena ook half psychopathische trekjes vertoont, echter wat hij gedaan heeft kan gewoon niet... hij had op zijn minst jarenlang in de gevangenis hebben moeten zitten imho, en dat was in onze wereld wel uitgekomen ook.
Nou ja, ik had gehoopt dat die oude vent, hoe heet-ie ook weer er achter zou zijn gekomen en naar de politie was gegaan...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:27 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens!![]()
Al had dat wel 1 van de betere verhaallijnen van dit seizoen kunnen worden. Als er tenminste een vervolg kwam met Mike!
Jef!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik had gehoopt dat die oude vent, hoe heet-ie ook weer er achter zou zijn gekomen en naar de politie was gegaan...
Die gast die er al meer dan 20 jaar bij zit en eigenaar is van dat kroegje waar ook Rick werkt, bedoel ik.
Jef ja, ook wel een gave vent net als Ludo...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:33 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jef!![]()
Ja, dat had ook gekund natuurlijk. Kon Jef tenminste ook weer eens in actie komen.
Het is in ieder geval jammer hoe het begin van het seizoen verliep. Ik had ook helemaal geen zin meer in dit seizoen. Maar gelukkig wordt het nu weer iets beter met het moordonderzoek.
Dat is Jef zeker. Al is het natuurlijk erg jammer dat het personage zo weinig beleeft de laatste jaren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jef ja, ook wel een gave vent net als Ludo...
Mm, ik heb er nog wel zin in, want en wel benieuwd wie nu de moordenaar is toch....
Is toch een stukje detectiveje.... een stukje CSI...
PROEST.. Whahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik irriteer me echt ma-te-loos aan dat continue glimlachende smoelwerk van die Julia... die lacht nog als ze een een kilo perziken in d'r pruim gepropt krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:00 schreef Frey het volgende:
Toen Jef wel nog wat meemaakte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was overduidelijk, maar als je bedoelt dat het nooit officieel bewezen is, volgens mij ook niet, zeg ik dan voorzichtig, want misschien heb ik ook wat gemist.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben niet altijd in de gelegenheid om te kijken, dus ik mis wel eens wat
Inderdaad, deze had ze nog tegoed. Echter het was natuurlijk niet de bedoeling dat Mike zich die zaak inpikte.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Toch blijf ik het ook Lorena's eigen schuld vinden.
Ze had destijds Mike ook gechanteerd om de Rozenboom aan haar voor een prikkie te kopen.
Terwijl ze hem toen al niet vertrouwde! En wist van zijn plannetje omtrent de familie Sanders!
rtl.ksya.netquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:22 schreef VeerEli het volgende:
Nog een andere manier om GTST terug te kijken dan RTL Gemist?
Elke site waarop ik het terug wil kijken is zowat gelinkt aan RTL XL en daarbij gaat het beeld elke keer bij 11 minuten stilt staan en niet verder. Fucking irritant
Zat ik ook al op, deed precies hetzelfde op precies hetzelfde stukje. Echt idiootquote:
Iedereen denkt het is kaulo ludo maar je weet zelf hoe die torries gaan in gtst ze laten je denken eerlijk, maarderna gaat het weer anders zoals altijd man gquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je meer wilt weten, er bestaat sinds kort een Hollyoaks Fok topic (PeterKelder en ik). Ik zal hier verder m'n mond houden over Hollyoaks (want GTST begint ook alweer wat boeiender te worden).Ik dacht, misschien wel fijn om te weten.
![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef Frey het volgende:
In seizoen 9 vind ik Ludo echt op zijn allerbest.
Ludo die dat ''schildertje'' ook behandelt als een stuk stront als hij geld ruikt in die verhaallijn is briljant. Bowien die haar bedenkingen krijgt rond Ludo zijn plan en vind dat hij te ver gaat, waardoor Ludo haar ook maar meteen afstraft en haar als gekwetst en vernederd achterlaat onder het mom van: ''zaken zijn vooral zaken, ik zou met iedere zakenrelatie de koffer induiken als ze allemaal zo mooi zouden zijn als jij'' is geniaal. Echt de geraffineerde schurk acteert hij in dit verhaal! Echter zou het laatste woord tussen die twee nog niet gezegd zijn, bleek in seizoen 10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Comeback van Ludo gehad, echter geen rustmoment want nu gaat onze ''John Alberts'' op stoom komen. En de rest van de verhaallijnen...ja het zal wel. Het werd hier al benoemd door iemand: dat is een beetje één pot nat, en vooral wéér herhaling van zetten. Kim en Che vind ik wel leuk. Die stalker verhaallijn van Mathilde is op zich best spannend, uiteindelijk te vergezocht en ook wel ongeloofwaardig. Wat me deugd doet is dat het personage Rick in dit seizoen is wordt ''losgemaakt'' van dat hotel Dendermonde en de personages die geen zak te doen hebben en is een keer gaat spelen met andere personages. Hij krijgt iets of wat van kleur daardoor, want sinds die verhaallijn met Stef in seizoen 7 heeft hij daarna 1,5 jaar niets te doen gehad, buiten een hoop liefdes gepeupel met Anita samen en wat rondhangen in Dendermonde en de Koning.
Inmiddels ook in seizoen 9: exit Dian #2. Mislukte soap bitch, nogmaals benoemd. Wat een onnodig irritant personage was dat zeg. Het haalt bij mij als kijker het bloed onder de nagels vandaan. Een beetje sympathie kon ik er niet voor opbrengen. Dat de makers ervoor zorgden dat ze in haar laatste periode niet meer was dan een zielig hoopje mens en dat ze uiteindelijk gebrouilleerd bleef met Jef en daarna de serie verliet vond ik goed en terecht. Door alles en iedereen uitgekotst en afgedankt. Ze kreeg wat ze verdiende!
[ Bericht 0% gewijzigd door Kudo op 09-10-2013 15:53:50 ]
Tja, ik heb een andere mening over dat laatste stuk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:40 schreef Kudo het volgende:
[..]
Ludo die dat ''schildertje'' ook behandelt als een stuk stront als hij geld ruikt in die verhaallijn is briljant. Bowien die haar bedenkingen krijgt rond Ludo zijn plan en vind dat hij te ver gaat, waardoor Ludo haar ook maar meteen afstraft en haar als gekwetst en vernederd achterlaat onder het mom van: ''zaken zijn vooral zaken, ik zou met iedere zakenrelatie de koffer induiken als ze allemaal zo mooi zouden zijn als jij'' is geniaal. Echt de geraffineerde schurk acteert hij in dit verhaal! Echter zou het laatste woord tussen die twee nog niet gezegd zijn, bleek in seizoen 10.
Comeback van Ludo gehad, echter geen rustmoment want nu gaat onze ''John Alberts'' op stoom komen. En de rest van de verhaallijnen...ja het zal wel. Het werd hier al benoemd door iemand: dat is een beetje één pot nat, en vooral wéér herhaling van zetten. Kim en Che vind ik wel leuk. Die stalker verhaallijn van Mathilde is op zich best spannend, uiteindelijk te vergezocht en ook wel ongeloofwaardig. Wat me deugd doet is dat het personage Rick in dit seizoen is wordt ''losgemaakt'' van dat hotel Dendermonde en de personages die geen zak te doen hebben en is een keer gaat spelen met andere personages. Hij krijgt iets of wat van kleur daardoor, want sinds die verhaallijn met Stef in seizoen 7 heeft hij daarna 1,5 jaar niets te doen gehad, buiten een hoop liefdes gepeupel met Anita samen en wat rondhangen in Dendermonde en de Koning.
Inmiddels ook in seizoen 9: exit Dian #2. Mislukte soap bitch, nogmaals benoemd. Wat een onnodig irritant personage was dat zeg. Het haalt bij mij als kijker het bloed onder de nagels vandaan. Een beetje sympathie kon ik er niet voor opbrengen. Dat de makers ervoor zorgden dat ze in haar laatste periode niet meer was dan een zielig hoopje mens en dat ze uiteindelijk gebrouilleerd bleef met Jef en daarna de serie verliet vond ik goed en terecht. Door alles en iedereen uitgekotst en afgedankt. Ze kreeg wat ze verdiende!
Die me bekend isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Tja, ik heb een andere mening over dat laatste stuk.
Maar daarom is dat ook mijn favoriete tijdperk en seizoen 9 mijn favoriete seizoen. Helaas ook het laatste seizoen zo.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:34 schreef Frey het volgende:
Wat ik overigens ook niet begrijp na het terugzien van seizoen 9 isInderdaad, ook weer een miskleun van jewelste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad. Sowieso een nutteloos, nietszeggend karakter. Overal ook de lieve onschuld en de mediator uithangen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik irriteer me echt ma-te-loos aan dat continue glimlachende smoelwerk van die Julia... die lacht nog als ze een een kilo perziken in d'r pruim gepropt krijgt
Inderdaad een hele sterke aflevering. Zelfs Nina was goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:44 schreef luftersel het volgende:
Top aflevering. Niet gedacht dat ooit nog te zeggen.
Ja, inderdaad, en ik genoot echt van Gigi en ook van die scene tussen Maxime, Janine en Nina waarbij ze haar aan hun kant probeerden te krijgen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad een hele sterke aflevering. Zelfs Nina was goed.
En ik heb echt geen zin in de recast van Bianca, Cynthia is veel te goed.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:51 schreef Frey het volgende:
Shortie:Alleen het stukje dat Lorena de moord bekent is jammer. Dat kan tegen haar gebruikt worden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:56 schreef luftersel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Anders ik welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Tja, ik heb een andere mening over dat laatste stuk.
Maar daarom is dat ook mijn favoriete tijdperk en seizoen 9 mijn favoriete seizoen. Helaas ook het laatste seizoen zo.
Seizoen 10quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef majahoi het volgende:
Welk seizoen kwam Rosa eigenlijk in gtst dan? Ik dacht altijd seizoen 9.
Maar dat is toch de goede?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:06 schreef SAMBAM het volgende:
Dit moet toch een grap zijn...
2 elementen moeten kloppen op die box! Maar 2!
Een castfoto met logo van het betreffende seizoen.
Hoe lastig kan het zijn?!?
[ afbeelding ]
twitter:CynthiaAbma1 twitterde op woensdag 09-10-2013 om 22:19:20Lieve #Gtst fans, zo lief om jullie tweets te lezen!Ben nog 2 avonden als Bianca te zien! Enjoy!!! Ga jullie ook missen! Zx reageer retweet
...Oh wow. Ik weet het. Een theorie:twitter:CynthiaAbma1 twitterde op woensdag 09-10-2013 om 22:17:10Afscheid genomen van mijn lieve #GTST collega's! What a night!! Mooie ontroerende woorden,kado's.Thnxxx allen!! Ga jullie missen!! u all reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Okee, dat 'afscheid' was gewoon een afscheidsavondje. Geen opnames.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Klopte ook al niet op de seizoen 20-box, what else is new.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maar dat is toch de goede?
Seizoen 22 was in het blauw, 23 was de eerste met Nuran etc. Overigens kun je dat zien, want Wiet zat alleen in seizoen 21.
Edit: oh wacht. Het logo klopt niet, je hebt gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 10-10-2013 14:01:06 ]Een heer met stijl
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:34 schreef Frey het volgende:
Wat ik overigens ook niet begrijp na het terugzien van seizoen 9 isIs er toen nog naar Pete gerefereerd überhaupt, ze zouden het tenslotte nog moeten weten aangezien Michiel Varga daar werkzaam is/was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Jef zei tegen Dian dat ze gelijk had over John. Erg slap afgehandeld.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is er toen nog naar Pete gerefereerd überhaupt, ze zouden het tenslotte nog moeten weten aangezien Michiel Varga daar werkzaam is/was.
Die confrontatie tussen Ludo en Dian was ook nogal zwakjes, Ludo beweerde toen dat Dian hem had opgelicht voor een bedrag. Dat hij failliet was gegaan en alles wat verloren, bleken de makers alweer vergeten te zijn. Tijdens zijn 2e faillissement door Martine werd overigens ook niet naar gerefereerd dat het hem eerder was overkomen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Jef zei tegen Dian dat ze gelijk had over John. Erg slap afgehandeld.
Dat zijn gewoon wilde gokken van mensen op GTST Fanclub, dezelfde mensen die dachten dat het wel eens Angela Schijf zou kunnen worden, en die klaagden dat er de laatste tijd zoveel leuke personages uit de oude cast waren verdwenen, zoals Bilal en Edwin. Denk niet dat je daar al te veel achter moet zoeken...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:12 schreef MagicTheo het volgende:
Ik lees op de GTST Fanclub dat Corine Boon grote kans heeft, en ook word er daar gegokt op Betje Koolhaas (heeft toch al in GTST gespeeld?). We zullen het zien, ben benieuwd.
Simpele reactie: ik vond Dian al onmenselijk toen ze Floris dat dak op stuurde.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens vind ik Chris Jolles qua personage niet de beste Dian, qua acteren wel (scherp, actief en intens), maar als ik kijk naar de eigenschappen van het personage los van het acteerwerk vind ik haar op een ergelijke manier onuitstaanbaar en licht ziekelijk.
Er zijn bad guys/girls die zo zijn omdat ze geen keuze hebben of denken dat ze dat niet hebben, in hun triomf op de ander kunnen ze weliswaar genieten en zich verlustigen, maar dit is geen doel op zich. Voorbeelden hiervan zijn Ludo, Bowien, Martine en Frits. Dian#2 was iemand die ook mensen aanviel die haar gewoon 0,0 gedaan hadden, haar vrienden waren en die haar zelfs weleens gered hebben (Daniël bij Dian#1 van Kees Morree, al was dat lang geleden).
Ik moet wel zeggen dat het van kwaad tot erger ging, zo was ze in seizoen 5 licht persterig en opstandig, maar na dat gedoe met Daniël en Guusje was er geen weg terug meer. Daarvoor vond ik haar rol niet eens zo onaangenaam, ze was af en toe een goede dochter voor Jef en een goede zus voor Kim. Maar na het gedoe kon het personage gewoon niet inzien dat ze te ver was gegaan en daardoor geen recht meer had op bepaalde familiebanden. Dit soort dingen maakten het personage bijna onmenselijk.
Dian#1 (hoewel saaier en soms zeikeriger) en Dian#3 (best wel okee, behalve het gelaten acteerwerk en het feit dat ze langer was dan Jef) waren een stuk aangenamer voor mij als kijker om te zien.
Ik vond dit op zich wel goed bedacht.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:08 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben er weer een kunstwerk van gemaakt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Seizoen 9:Anita/Suzanne/Rutger vond ik superspannend en wat Ludo/A&A betreft, ik had vroeger altijd de hoop dat ze 't terug zouden krijgen, maar helaas..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
WTF!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:06 schreef SAMBAM het volgende:
Dit moet toch een grap zijn...
2 elementen moeten kloppen op die box! Maar 2!
Een castfoto met logo van het betreffende seizoen.
Hoe lastig kan het zijn?!?
[ afbeelding ]
Bij die DVD-box hadden ze in 't menu wel de goede logo geplaatst. Overigens was dat bij seizoen 8 niet zo, voor een of andere vage reden..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Klopte ook al niet op de seizoen 20-box, what else is new.
Ah, wat Goudkustjes!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:12 schreef MagicTheo het volgende:
Ik lees op de GTST Fanclub dat Corine Boon grote kans heeft, en ook word er daar gegokt op Betje Koolhaas (heeft toch al in GTST gespeeld?). We zullen het zien, ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:07 schreef LetsGame het volgende:
Bianca Bouwhuis #1
Vandaag schittert ze weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Cynthia verdwijnt gewoon ook Bianca.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:33 schreef luftersel het volgende:
Meest indrukwekkende scene van GTST van de afgelopen jaren. Van hoogoplopende spanning in de ene minuut tot tranen in mijn ogen de andere minuut. Ik zal Bianca missen.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Met Cynthia verdwijnt gewoon ook Bianca.
Morgen pas, geloof ikquote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:36 schreef vencodark het volgende:
Bianca en Anton zijn echt de kopstukken van deze soap op het moment. Ik ga Bianca (Cynthia) echt missen,haar vervangster moet wel heel goed zijn om Cynthia te doen vergeten.
Echt heel jammer. Vandaag niet gezien, was het haar laatste scène vandaag?
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 16:37 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ludo laat Bianca verdwijnen als straf!
Dan gaat ze toch naar het verkeerde land.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:15 schreef DSMichaelfan het volgende:
"Waarom ga je nou niet gewoon naar Helen toe?"
Zouden de schrijvers misschien toch seizoen 2 hebben gezien.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch naar het verkeerde land.
Dat weet je niet. Het is alweer 15 jaar geleden, het is niet onrealistisch dat Helen inmiddels weer geëmigreerd isquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch naar het verkeerde land.
Wat een tenenkrommend geneuzel tussen hun zeg!quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach, kijk Rik eens even preken voor eigen parochie![]()
Ik zag net een interview bij RTL Boulevard en daar zei ze dat ze bij het opnemen van de laatste scene ze niet wist dat ze eruit ging. Ze moest ook met de flexwet in GTSTquote:
ik mag het toch hopenquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag net een interview bij RTL Boulevard en daar zei ze dat ze bij het opnemen van de laatste scene ze niet wist dat ze eruit ging. Ze moest ook met de flexwet in GTSTBianca komt gewoon terug
en datquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommend geneuzel tussen hun zeg!
Weet het wel zeker. Tijd terug zeiden nog veel mensen dat ze met de flexwet moest. Haar verhaallijn nu is niet gebaseerd op Cynthia die vertrekt want dat wisten ze toen nog niet eens.quote:
Ik vind deze punten nog best wel kunnen eigenlijk..quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:37 schreef LetsGame het volgende:
Lekker realistisch die selfie van Wiet:
- ze dacht "laat ik lekker zo een selfie maken dat Lorena op de achtergrond staat"
- Lorena en Wiet alleen in een kamer is al onrealistisch
- Wiet die onrealistisch naar Lorena lacht is al onrealistisch
- Lorena die niets tegen Wiet zegt wanneer die de kamer betreedt is al onrealistisch
- Wiet die de frontcamera gebruikt en zo'n gefaalde foto maakt is al onrealistisch
- Wiet die zo random in die kamer een selfie ging maken is al onrealistisch
- Dat Wiet zo'n foto maakt op het moment dat Lorena bezig is met de tang is al onrealistisch
Kortom, onrealistisch.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 20:46 schreef Frey het volgende:
Laura in de shortie.
Tante heks heeft het gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:23 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
De Dian van generatie 2010. Een labiel kutwijf zonder enige verdere aanleiding.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:50 schreef vencodark het volgende:
Aysen is zo overdreven 'slecht'. Bij alles wat ze doet en zegt trek ik zo'n gezicht:
Toch vind het jammer, de actrice is best goed en de rol zou heel leuk ingevuld kunnen worden, maar ze hebben haar te snel de toon willen laten zetten.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:50 schreef vencodark het volgende:
Aysen is zo overdreven 'slecht'. Bij alles wat ze doet en zegt trek ik zo'n gezicht:
Mee eensquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 15:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch vind het jammer, de actrice is best goed en de rol zou heel leuk ingevuld kunnen worden, maar ze hebben haar te snel de toon willen laten zetten.
Dian #2 is overigens wel een van mijn favoriete soappersonages allertijden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De Dian van generatie 2010. Een labiel kutwijf zonder enige verdere aanleiding.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dian #2 is overigens wel een van mijn favoriete soappersonages allertijden.
Dian #1 en Dian #3 waren lachwekkend..
Daarin verschillen we dan van mening, Dian#2 kwam voor mij hiervoor dus niet in aanmerking omdat de eigenschappen die bad guys hebben, dat het je toch nog kan schelen wat er met hen gebeurt bij haar volledig ontbrak nadat gedoe met Daniël. Maar ook toen ze in seizoen 7 bij AA&F ging werken zat ze soms ontiegelijk te zieken en te pesten zonder reden.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:42 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dian #2 is overigens wel een van mijn favoriete soappersonages allertijden.
Dian #1 en Dian #3 waren lachwekkend..
Hoe geloofwaardig Chris Jolles de rol van Dian neerzette. Geweldig. Ik heb me enkel geërgerd aan Dian toen ze Floris gebruikte om Sylvia het huis uit te jagen. Jij vindt Sylvia weer een leuk personage. Nou, ik zag haar weer liever gaan dan komen dus het is inderdaad heel subjectief.quote:Op zondag 13 oktober 2013 14:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daarin verschillen we dan van mening, Dian#2 kwam voor mij hiervoor dus niet in aanmerking omdat de eigenschappen die bad guys hebben, dat het je toch nog kan schelen wat er met hen gebeurt bij haar volledig ontbrak nadat gedoe met Daniël. Maar ook toen ze in seizoen 7 bij AA&F ging werken zat ze soms ontiegelijk te zieken en te pesten zonder reden.
Misschien dat er mensen zijn die dat leuk vinden, maar bij mij moet er wel een reden zijn voor zulk gedrag: wraak, een doorlopende strijd tussen 2 personages, niet anders kunnen of wat ook. Maar keihard op iemand inhakken die niets gedaan heeft en er ogenschijnlijk mee weg komen, kan mijn waardering echt niet verdienen. Maargoed smaken verschillen.
quote:In de laatste aflevering van het vorige seizoen bevinden Sjors en Lorena zich in een benarde situatie. Beiden worden op Jacks boot onder schot gehouden door Tiffany, de zus van de crimineel Devano. Devano verdween door Lorenas getuigenis achter slot en grendel. Lorena weet Tiffany te overmeesteren, maar de boot is inmiddels flink van de haven afgedreven. De hoogzwangere Sjors bevalt uiteindelijk onder hachelijke omstandigheden aan boord van het jacht van een dochtertje. Voor Bing en Danny komt er hierdoor eindelijk een einde aan de maanden van onzekerheid, want de baby kan van een van beiden zijn. Bing is ervan overtuigd dat hij de vader is. Maar Danny is daar nog niet zo zeker van. Bing wijst Danny de deur en vindt dat hij afstand moet houden. Danny mag zelfs niet eens de baby aanraken. Maar wijst de DNA-test die onvermijdelijk zal volgen ook uit dat Bing de vader is? Na het overlijden van Isabella gaat Ludo ervan uit dat zij hem de voogdij heeft toegekend over hun dochter Amy. Hij neemt Amy bij hem in huis. De verbijstering is dan ook groot als Maxime met voogdijpapieren aan komt zetten waaronder Isabella haar naam heeft gezet en de voogdij toekent aan Maxime. Ludo weigert Amy af te staan. Als Maxime echter de kinderbescherming erbij betrekt, kan Ludo niets anders dan Amy aan Maxime meegeven. Maar hij bezweert Maxime een hevige strijd te voeren, want hij moet en zal zijn dochter Amy terugwinnen. Is Amy bestand tegen de insinuaties die Maxime over Ludo maakt?
Wat Dian betreft ben ik het helemaal met jou eens en wat Sylvia betreft helemaal met Bartolhoven.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig Chris Jolles de rol van Dian neerzette. Geweldig. Ik heb me enkel geërgerd aan Dian toen ze Floris gebruikte om Sylvia het huis uit te jagen. Jij vindt Sylvia weer een leuk personage. Nou, ik zag haar weer liever gaan dan komen dus het is inderdaad heel subjectief.
Wat ik zo mooi vond aan Dian #2 is dat we zoveel kanten van haar mochten zien en Chris kon dan ook alles prachtig neerzetten. Van verdriet tot wraak. Alles vond ik zo geweldig bij Dian #2. Haar charisma is misschien wel het meest leuke. De chemie tussen Dian #2 en Ludo, Janine, Jef, Kim, Huib en Bowien was een geschenk dat de schrijvers ons gaven. Dian #2 was altijd doordacht en kon genadeloos uit de hoek komen. Alhoewel Ludo vaker dan Dian #2 de strijd won, heb ik haar nooit een faal gevonden. Nooit. Ze bleef altijd une femme fatale in mijn ogen en ik vind 't jammer dat ze de serie voorgoed verlaten heeft begin '99. Dian #2 was heerlijk om naar te kijken 5 seizoenen lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sylvia vind ik nog altijd Jefs beste vrouw en ik ben blij dat ze in de film nog een keer terugkeert. Levert ook nog een prachtige scène op.![]()
En ik moest, net als Bartolhoven, juist lachen om haar grillen in seizoen 6.![]()
Die scène dat ze in de Rozenboom Dian nat gooit terwijl ze met Jef in gesprek is met Ludo.![]()
![]()
Dat vooropgesteld en daar is niets ergs aan. Geloofwaardig vond ik haar overigens niet altijd, je vader dood willen hebben om een dergelijke reden, vind ik ronduit ongeloofwaardig. Evenals dat misbruiken van Floris.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:18 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Hoe geloofwaardig Chris Jolles de rol van Dian neerzette. Geweldig. Ik heb me enkel geërgerd aan Dian toen ze Floris gebruikte om Sylvia het huis uit te jagen. Jij vindt Sylvia weer een leuk personage. Nou, ik zag haar weer liever gaan dan komen dus het is inderdaad heel subjectief.
Het acteerwerk was zeker goed, dat heb ik nooit ontkend, dat van die chemie ook, maar de rol zelf zoals Chris Jolles die moest neerzetten was veelal een bron van ergernis voor mij 5 seizoenen lang. Ik was destijds blij dat zij eruit ging en Ludo eindelijk van haar af was.quote:Wat ik zo mooi vond aan Dian #2 is dat we zoveel kanten van haar mochten zien en Chris kon dan ook alles prachtig neerzetten. Van verdriet tot wraak. Alles vond ik zo geweldig bij Dian #2. Haar charisma is misschien wel het meest leuke. De chemie tussen Dian #2 en Ludo, Janine, Jef, Kim, Huib en Bowien was een geschenk dat de schrijvers ons gaven. Dian #2 was altijd doordacht en kon genadeloos uit de hoek komen. Alhoewel Ludo vaker dan Dian #2 de strijd won, heb ik haar nooit een faal gevonden. Nooit. Ze bleef altijd une femme fatale in mijn ogen en ik vind 't jammer dat ze de serie voorgoed verlaten heeft begin '99. Dian #2 was heerlijk om naar te kijken 5 seizoenen lang.
Ik vond dat Ludo en Dian #2 dus helemaal niet zo'n goede chemie hebben. Waarom niet? Oke, het samenspel was goed tussen de twee, maar de relatie was te eentonig: je wist wat je kreeg tussen de twee. Het was zakelijk rivaliseren en haat en nijd. En verder had het na seizoen 6 zeker niet meer een mooiere diepgang. Daarbij was het niet eens gelijkwaardig: Dian kon in haar eentje gewoonweg niet op tegen Ludo, zij was degene die haar vingers brandde. Als ik dan kijk naar seizoen 9 waar je Bowien en Ludo hebt vind ik dat veel meer chemie, dat spat er werkelijk vanaf. Haat/liefde verhouding vind ik als kijker leuker, het is iets minder voorspelbaar. Frits en Martine samen was veel interessanter vanwege de veelzijdigheid van die relatie.quote:Op zondag 13 oktober 2013 16:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het acteerwerk was zeker goed, dat heb ik nooit ontkend, dat van die chemie ook, maar de rol zelf zoals Chris Jolles die moest neerzetten was veelal een bron van ergernis voor mij 5 seizoenen lang. Ik was destijds blij dat zij eruit ging en Ludo eindelijk van haar af was.
Nou, ogenschijnlijk ermee weg komen. Nadat ze Daniël had weggetreiterd in seizoen 8 raakte ze uiteindelijk meer kwijt (terecht) dan haar lief was. Alle familiebanden werden verbroken, zelfs Kim liet haar vallen, en Hollywoord is onder haar leiding ook nooit van de grond gekomen. En Daniël lachte het laatste in een scene aan het begin van seizoen 9 in het decor van Hollywood waarbij hij het er nog is inwreef dat ze uitgekotst en afgedankt was. Hij bestreed haar met haar eigen middelen. Maar anderzijds, ze heeft inderdaad langere tijden vrijwel ongestraft alles en iedereen kunnen treiteren en pesten. Zo heb ik in seizoen 7 de gehele tijd zitten wachten tot ze is een (passende en terechte) straf kreeg voor haar wangedrag dat gehele seizoen lang. De verhaallijn van ''le bande bleu'' met Ludo & Huib daar heb ik dan ook intens van genoten. Overigens de eerste verhaallijn waarin ik waardering kreeg voor Ludoquote:Op zondag 13 oktober 2013 14:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar keihard op iemand inhakken die niets gedaan heeft en er ogenschijnlijk mee weg komen, kan mijn waardering echt niet verdienen. Maargoed smaken verschillen.
Ik ben het volgens mij grotendeels met je eens. De relatie tussen Ludo en Dian had mijnerziens wel chemie, maar het waren gewoon simpelweg geen geliefden en dat zijn ze ook nooit echt geweest, met Bowien lag dit heel anders. Gelijkwaardig was het ook niet, maar tussen Bowien en Ludo ook niet. In seizoen 9 werd duidelijk dat Ludo Huib, Dian en Bowien meer op hun plek kon zetten dan zij hem.quote:
Ik vond het begin van seizoen 5 zo ongelofelijk goed en sterkquote:Op zondag 13 oktober 2013 20:19 schreef Koosnaam het volgende:
Nog een paar dvd's te gaan en ik ga ook weer kennis maken met Dian #2!![]()
Hebben het er natuurlijk al vaker over gehad. Maar Dian #2 lijkt me als personage in elk geval een stuk interessanter, dan die zeurende Dian #1 van het 3e seizoen!
Tazzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op maandag 14 oktober 2013 17:57 schreef Koosnaam het volgende:
Nou vanavond weer eens de grote Aysen show..
quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:58 schreef Kudo het volgende:
[..]
Ik vond het begin van seizoen 5 zo ongelofelijk goed en sterk
- Fatima en Stan
- Aandelen AA&F in handen van Frits
- Koen Heeze die wordt ontmaskerd
- Dat duistere typetje die meer wist over de dood van Simon
- De korte terugkeer van de krankzinnige doktersassistente Wies
- Angie Weston
En natuurlijk: de ondergang en daaropvolgende gevangenisstraf van la Hafkamp.
Ja alweer!quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:59 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Tazzzzzzzzzzzzzzzzzz
Alweer?
Waar blijft Sjors?
Smaken verschillen! Ik vond seizoen 4 echt een heerlijk seizoen! Ik benieuwd wat je van bijvoorbeeld Onno P. Wassenaar vond?quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:06 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik vind het dan nu ook weer een stuk leuker om te kijken, dan het ook voor mij toch wel tegenvallende 4e seizoen!
Ja belachelijk ...... en toch zeker in één uitzending ....quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:33 schreef vencodark het volgende:
Wacht even, hebben ze nou 2 kinderen gebruikt als Nola?
Dat vallen in het zwembad!![]()
Dat vond ik dan wel weer een heel interessant personage!quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:10 schreef Kudo het volgende:
[..]
Smaken verschillen! Ik vond seizoen 4 echt een heerlijk seizoen! Ik benieuwd wat je van bijvoorbeeld Onno P. Wassenaar vond?
Volgens mij bedoel je Roderick Verhulst, tevens een vroegere vriend van Frits? Ik vond het een fantastische verhaallijn, heerlijk gespeeld door betrokkenen. De spanning, de tragiek, de mystiek, het geweldige ventje Deepak, de radeloze en kwetsbare Frits en ook Martine die al haar reserves moet aanspreken! Machtig mooi! En dan Onno inderdaad, wat een vertoon van macht!quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:31 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat vond ik dan wel weer een heel interessant personage!
Al vond ik de afrekening tegenover zijn handlanger, wel behoorlijk abrupt. (Hoe heette hij nu ook alweer?)
Maar ik heb me echt aan aantal dingen geërgerd.
- Arthur die Simon de schuld geeft dat zijn moeder ziek is.
- De aftakeling van Simon. Was niet heel slecht misschien. Maar hij werd wel heel krankzinnig.
- Ik had gehoopt op meer Herman Hogendoorn dit seizoen.![]()
- De comeback van Mickey. (Met die lange haren/ pruik toen). Gelukkig pakte uiteindelijk zijn
pen en papier weer. Want alleen als journalist vind ik het wel een prima personage.
Ik vond het gewoon een beetje tegenvallen. Hoewel er natuurlijk ook genoeg mooie momenten waren.
Geldt ook voor mij, wellicht uit nostalgie, maar dat het er juist wat rustiger aan toeging en er veel werd geconsolideerd vond ik juist prettig. Robert en Laura die gingen trouwen en voor het eerst sinds seizoen 1 weer een normaal Nederlands bestaan gingen opbouwen. Jef die weer een relatie kreeg, dit moest ook vorm krijgen. En dan natuurlijk de opkomst van A&A, alles daaromtrent vond ik bijzonder aangenaam om weer te zien. De tegenwerking door de offscreen Nico Stenders incluis.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:10 schreef Kudo het volgende:
[..]
Smaken verschillen! Ik vond seizoen 4 echt een heerlijk seizoen! Ik benieuwd wat je van bijvoorbeeld Onno P. Wassenaar vond?
Roderick Verhulst ja!quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:58 schreef Kudo het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je Roderick Verhulst, tevens een vroegere vriend van Frits? Ik vond het een fantastische verhaallijn, heerlijk gespeeld door betrokkenen. De spanning, de tragiek, de mystiek, het geweldige ventje Deepak, de radeloze en kwetsbare Frits en ook Martine die al haar reserves moet aanspreken! Machtig mooi! En dan Onno inderdaad, wat een vertoon van macht!
De rollen van Arthur en Simon waren eigenlijk wel een heel eind uitgespeeld in seizoen 4. Simon zijn aftakeling heb ik ook altijd wel vergezocht gevonden en jammer. Na het overlijden van Annete werd hij een stuk labieler en onzekerder. Zijn tijd met Janine in seizoen 3 was dan wel weer aangenaam om te aanschouwen, en hield hem min of meer op de been. Nadat deze relatie afgelopen was, sloeg het wel heel ver toe inderdaad. Ik meen overigens dat Rick Engelkes er na seizoen 3 al mee op wilde houden. Arthur is in zijn eerste seizoen een geslaagd personage wat mij betreft en voegt hij iets toe aan de serie met boeiende verhaallijnen. Vanaf seizoen 4 tot en met het zijn exit in seizoen 9 is het vooral een supporting character die zelf nauwelijks een verhaallijn kreeg, buiten een aardige verhaallijn met Lisanne van Bruggen in seizoen 5, heeft hij verder tot en met zijn exit maar wat rondgehangen en gefigureerd in verhaallijnen van anderen. Arthur is echt iemand die een goede 3 jaar te lang in de serie is gebleven wat mij betreft.
En Herman werd in de loop van de jaren steeds gemener, hoe hij Frits gewoon (voor de lol) zit te treiteren is geniaal! Maar zijn rol/inzet in de serie werd na de verhaallijn rondom afpakken van Frits zijn kind in seizoen 3 steeds minimaler.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Arthurs eerste jaar is een van zijn beste, dat wel, maar in seizoen 4 vond ik hem een cruciale rol hebben in de vriendengroep en ook een paar goede verhaallijnen meemaken. Bijvoorbeeld met Jack en Hans Ribbens, de momenten die hij heeft met mijnheer Harmsen, zijn affaire met Roos en natuurlijk zijn ziekte. Wellicht staat dit je niet zo aan als zijn verhaallijn in seizoen 3, maar dat verschilt gewoon per persoon, ik vond het wel leuk en Arthur had genoeg te doen toen.quote:Op maandag 14 oktober 2013 18:58 schreef Kudo het volgende:
[..]
Arthur is in zijn eerste seizoen een geslaagd personage wat mij betreft en voegt hij iets toe aan de serie met boeiende verhaallijnen. Vanaf seizoen 4 tot en met het zijn exit in seizoen 9 is het vooral een supporting character die zelf nauwelijks een verhaallijn kreeg, buiten een aardige verhaallijn met Lisanne van Bruggen in seizoen 5, heeft hij verder tot en met zijn exit maar wat rondgehangen en gefigureerd in verhaallijnen van anderen. Arthur is echt iemand die een goede 3 jaar te lang in de serie is gebleven wat mij betreft.
Dit klopt wel, tenminste zo heb ik dit ook gevoeld. Toen Hafkamp in de gevangenis verdween was dit wat mij betreft een stukje kwaliteit vermindering van de serie. Verhaaltechnisch gezien was zij toch een zeer belangrijk personage. Het mooie evenwicht (wat zo krachtig aanwezig was in seizoen 3 en 4) tussen goed en kwaad begon hiermee wat te wankelen. Er verdween een hoop aan misdaad elementen in de serie toen Martine verdween. En ik vind dat je verder een sterk punt aansnijd wat betreft het verdwijnen van Linda Look en de opkomst van Dendermonde: ik vond dat in die periode meer en meer werd gekozen voor de verhaallijnen van één pot nat en de herhaling van zetten. In latere jaren ging dat steeds meer de toon zetten natuurlijk. Er waren natuurlijk fantastisch spannende verhaallijnen te bedenken voor in een hotel, maar van begin tot einde is er gewoon nauwelijks iets spannends gebeurt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Seizoen 5 zette dit in het begin feilloos voort, maar nadat Simon was begraven, Laura weer bij Robert terug kwam(wat ik toejuichtte), Martine achter de tralies verdween en de lijn met Angie Weston achter de rug was, werd duidelijk dat men op een overgangsperiode zat. Die fransen die Linda belazerde was nog wel leuk, maar zodra Linda Look weg was en Hotel Dendermonde verscheen belandde de serie in een tijdperk die ik toch minder leuk vond dan die eerste jaren tot dan toe. Daarna vind ik het weer leuk vanaf Peters terugkeer totdat de moordenaar van Frits ontmaskerd is in seizoen 6.
Dat mag! Het karakter van Arthur sprak ook me ook gewoon niet zo veel aan. Overigens heb je gelijk dat hij na die depressie begin seizoen 6 niet meer en niet minder was dan een decorstuk in Dendermondequote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Arthurs eerste jaar is een van zijn beste, dat wel, maar in seizoen 4 vond ik hem een cruciale rol hebben in de vriendengroep en ook een paar goede verhaallijnen meemaken. Bijvoorbeeld met Jack en Hans Ribbens, de momenten die hij heeft met mijnheer Harmsen, zijn affaire met Roos en natuurlijk zijn ziekte. Wellicht staat dit je niet zo aan als zijn verhaallijn in seizoen 3, maar dat verschilt gewoon per persoon, ik vond het wel leuk en Arthur had genoeg te doen toen.
In seizoen 5 vind ik dat zijn rol en persoon juist meer wordt uitgediept als hij een relatie met Suzanne krijgt en inderdaad die verhaallijn met Lisanne vond ik toen gewoon goed en spannend. Ook zijn geflipte periode toen hij kwaad was omdat Suzanne naar bed was gegaan met Wassenaar vond ik nog wel goed. Pas daarna vond ik dat ie een soort decorvulling werd in hotel Dendermonde, maar al met al in mijn ogen een prima supporting character die er helemaal niet uit had gehoeven voor mij. Ten slotte heeft Wik Jongsma een dergelijke rol ook altijd met veel egards vervult (niet dat die te vergelijken zijn, maar meer om het idee van een supporting rol).
quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:35 schreef Redbullkid het volgende:
Ik begin telkens meer te denken dat het Maxime is.. Voor Nina en ze had verwacht daardoor meer aandacht binnen de familie te krijgen. En nu lijkt het alsof ze alle aandacht weer kwijt raakt en ze iets geks gaat doen.
Noem me gek![]()
En ik vind het trouwens wel echt gaar dat er hier zoveel over het oude GTST gepraat word, maak een nieuw topic ofzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou tijd worden dat hij zich liet horen. Dat ze er steeds mee weg kon komen, met haar agressieve methode.quote:Op maandag 14 oktober 2013 20:17 schreef Clemanyana het volgende:
Ik vond Menno eigenlijk nog beter in die scenedan Laura bedoel ik. Alhoewel het wel fijn was om eens iemand te zien die zich door Aysen niet van stuk laat brengen
Er werd nooit gezegd dat er geen buitenzwembad is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 06:06 schreef WebHawk het volgende:
Het moet wel heel erg hard gestormd hebben, nu het binnenzwekbad van de familie Sanders is omgetoverd tot een buitenzwembad. (te zien in afl. 9 of 10 oktober, afl 4774)
Is Bram al gerecast de afgelopen weken?
True, true. Maar ik heb 'm nog nooit eerder gezien en er waren altijd genoeg buitenscenes. Het huis van de familie Sanders is overigens een stuk kleiner dan vroeger toen het een half kasteel wasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Er werd nooit gezegd dat er geen buitenzwembad is.
Misschien wel aangelegd. Kan toch? Misschien niet door Noud Bouwt, maar toch....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
True, true. Maar ik heb 'm nog nooit eerder gezien en er waren altijd genoeg buitenscenes. Het huis van de familie Sanders is overigens een stuk kleiner dan vroeger toen het een half kasteel was
Vanaf de leader toen hij dat shot kreeg waarin hij biljartte, werd hij in mijn ogen slechts een verspilling van een leadershot.quote:Op maandag 14 oktober 2013 19:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Arthurs eerste jaar is een van zijn beste, dat wel, maar in seizoen 4 vond ik hem een cruciale rol hebben in de vriendengroep en ook een paar goede verhaallijnen meemaken. Bijvoorbeeld met Jack en Hans Ribbens, de momenten die hij heeft met mijnheer Harmsen, zijn affaire met Roos en natuurlijk zijn ziekte. Wellicht staat dit je niet zo aan als zijn verhaallijn in seizoen 3, maar dat verschilt gewoon per persoon, ik vond het wel leuk en Arthur had genoeg te doen toen.
In seizoen 5 vind ik dat zijn rol en persoon juist meer wordt uitgediept als hij een relatie met Suzanne krijgt en inderdaad die verhaallijn met Lisanne vond ik toen gewoon goed en spannend. Ook zijn geflipte periode toen hij kwaad was omdat Suzanne naar bed was gegaan met Wassenaar vond ik nog wel goed. Pas daarna vond ik dat ie een soort decorvulling werd in hotel Dendermonde, maar al met al in mijn ogen een prima supporting character die er helemaal niet uit had gehoeven voor mij. Ten slotte heeft Wik Jongsma een dergelijke rol ook altijd met veel egards vervult (niet dat die te vergelijken zijn, maar meer om het idee van een supporting rol).
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:00 schreef majahoi het volgende:
Spoilers 21 oktober t/m 1 november:Sjoerd komt dus gewoon terug!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wanneer komt er een afscheidsvideo van Cynthia op GTST.nl? Ze verdient die zeker! En ze heeft naar mijn mening best wel een vage exit als vrijdag werkelijk haar laatste aflevering was..Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:38 schreef Frey het volgende:
Shortie:Had je wat anders verwacht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt me zwaar om 5 hoofdpersonen te moeten missen. Maar deze cliff is wel beter dan elke cliff die GTST ooit heeft gehad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef Frey het volgende:
Kreeg deze van PeterKelder. Dat zou pas een zomercliff zijn.![]()
Dat wel. zeker 1 van de beste!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:09 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Het lijkt me zwaar om 5 hoofdpersonen te moeten missen. Maar deze cliff is wel beter dan elke cliff die GTST ooit heeft gehad.
Damnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef Frey het volgende:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
De aflevering van vanavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:53 schreef charmed_angel het volgende:
De aflevering van vanavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die effectenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef Frey het volgende:
Dat moeten ze bij gtst ook doenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef Frey het volgende:
Tim geef ik nog wel een kans. Vervang die maar door Lucas.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat moeten ze bij gtst ook doen
Tim. Macime. Nina. Bing Aysen en Sjors op een feestje.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:45 schreef Frey het volgende:
De shortieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zweefnichtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef TheVulture het volgende:
En Menno is neergezet als redelijk stoere mannelijke homo... dan maken ze er nu ineens zo'n weeïge zweefnicht van
Waar is die foto vanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:56 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nina en Lorena gaan alleen maar veel met elkaar om dit seizoen, omdat de actrices samen in een/meerdere andere series/films hebben gespeeld...
Verder:
[ afbeelding ]
En Menno:Ik dacht dat hij Aysen nu niet zou "naaien". Toch wel, gelukkig.
Uit de aflevering van vandaag, Aysen las een artikel uit een krant. De foto's in de krant, dat weet ik niet.quote:
Het zwembad binnen is ook al enkele keren flink gerestyled. Waar Maxime door Nick bijna gewurgd werd, waar Nina therapie kreeg vanwege haar verlamming en waar Roxy vroeger Ludo met schoonmiddel aanviel... beiden een ander zwembad....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:08 schreef WebHawk het volgende:
[..]
True, true. Maar ik heb 'm nog nooit eerder gezien en er waren altijd genoeg buitenscenes. Het huis van de familie Sanders is overigens een stuk kleiner dan vroeger toen het een half kasteel was
Het aantal treden van de trap van het huis van Rik scheelt ook nogal eens, evenals het feit dat de slaapkamers soms een trap omhoog en soms gelijkvloers zijn. In Hotel de Rozenboom zit de badkamer soms direct achter de deur in de hotelkamer, maar soms zit er nog een klein halletje. Ik verdenk de politiecel ervan om dezelfde kamer te zijn als de ziekenhuiskamer, zij het van de andere kant gefilmd. God wat zou ik graag eens in die studio rond willen lopen om alle decors en diens indeling te bekijken!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:35 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Het zwembad binnen is ook al enkele keren flink gerestyled. Waar Maxime door Nick bijna gewurgd werd, waar Nina therapie kreeg vanwege haar verlamming en waar Roxy vroeger Ludo met schoonmiddel aanviel... beiden een ander zwembad....
Maar goed, de huiskamer van de fam. Sanders klopt ook geen reet meer met wat het eerst was. Een verbouwing kan ik wel geloven, maar een totaal make-over, de knusse woonkamer van vroeger met het trappetje had altijd wel wat. Hoewel daar ook vaak wat aan verbouwd is. Soms een deur, soms een doorloop.
De producers/schrijvers weten trouwens nog niet eens de voordeur te vinden. Vanuit de woonkamer gaan ze soms de hal in naar links lopen, terwijl ze eerst eigenlijk naar rechts, en dan naar links (buiten beeld) moeten lopen. In het begin zat daar de voordeur...
Soms doen ze de deur al na 4 stappen buiten beeld zijn open, terwijl je weet dat daar helemaal geen voordeur zit.
Als je goed oplet zie je dat de nieuwe huiskamer van de familie sanders eerst het gebouw van Sanders Inc. was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:35 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Het zwembad binnen is ook al enkele keren flink gerestyled. Waar Maxime door Nick bijna gewurgd werd, waar Nina therapie kreeg vanwege haar verlamming en waar Roxy vroeger Ludo met schoonmiddel aanviel... beiden een ander zwembad....
Maar goed, de huiskamer van de fam. Sanders klopt ook geen reet meer met wat het eerst was. Een verbouwing kan ik wel geloven, maar een totaal make-over, de knusse woonkamer van vroeger met het trappetje had altijd wel wat. Hoewel daar ook vaak wat aan verbouwd is. Soms een deur, soms een doorloop.
De producers/schrijvers weten trouwens nog niet eens de voordeur te vinden. Vanuit de woonkamer gaan ze soms de hal in naar links lopen, terwijl ze eerst eigenlijk naar rechts, en dan naar links (buiten beeld) moeten lopen. In het begin zat daar de voordeur...
Soms doen ze de deur al na 4 stappen buiten beeld zijn open, terwijl je weet dat daar helemaal geen voordeur zit.
Dat je dat weetquote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als je goed oplet zie je dat de nieuwe huiskamer van de familie sanders eerst het gebouw van Sanders Inc. was.
Viel me op door die grote dubbele deuren waar ze dineren.quote:
Zoiets zou mij echt nooit opgevallen zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Viel me op door die grote dubbele deuren waar ze dineren.
Ik let er ook niet echt specifiek op maar qua decors leg ik soms makkelijk een linkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoiets zou mij echt nooit opgevallen zijnEigenlijk het meeste niet wat hier genoemd is in de laatste paar reactie's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |