Zal wel een andere tang zijn geweest dan die van Noud, zal gerust van die medewerker geweest kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
Wel raar dat de tang in een hangar is gevonden. Laura had hem toch in Nouds gereedschapskoffertje gelegd? Of was dat daarvoor? En het omkleden werd ook gedaan in een hangar? Er staan ook vingerafdrukken van die medewerker op. Wie zegt dat hij er niets mee te maken heeft?
Ik weet zeker dat ik niet alleen voor mijzelf spreek. Als ik zeg dat de seizoenen daarvoor ook wel de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:28 schreef MagicTheo het volgende:
Ik lees op de JustBridge site dat daar de box van seizoen 9, 37 euro kost, valt dat mee? En zijn er andere seizoenen daar voor die ik echt moet zien? Ik heb het gevoel dat het pas echt leuk wordt vanaf seizoen 9, ook door de reacties hier.
Ik zou zo lachen als Noud dit verhaal heeft verzonnen en de betreffende medewerker heeft gevraagd om "een tang" aan Aysen te geven...quote:Op vrijdag 20 september 2013 10:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal wel een andere tang zijn geweest dan die van Noud, zal gerust van die medewerker geweest kunnen zijn.
Mening verschilt per persoon. Maar de meeste mensen hier zijn het er over eens dat het minder werd na seizoen 9, omdat er in seizoen 10 enkele grote veranderingen werden doorgevoerd. Persoonlijk vind ik seizoen 9 het beste van allemaal.quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:28 schreef MagicTheo het volgende:
Ik lees op de JustBridge site dat daar de box van seizoen 9, 37 euro kost, valt dat mee? En zijn er andere seizoenen daar voor die ik echt moet zien? Ik heb het gevoel dat het pas echt leuk wordt vanaf seizoen 9, ook door de reacties hier.
Helaas ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ludo houdt zich tegenwoordig alleen nog maar bezig met zijn gesponsorde Samsung-tablet en dat paardengebit van JuliaAnders was Wiet allang verdwenen
Ludo was nog beter in seizoen 9 dan dat ik me kon herinneren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helaas ja.
Frey had gelijk over Ludo destijds, het personage werd echt verdiept in seizoen 9, de scenes met Bowien zijn ook echt goed, ik was vergeten dat Erik de Vogel en Tanja Jess zo een goede chemie hadden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Laat dat zingen in GTST maar achterwege. Bah, denk je niet te hoeven te kijken naar idols, popretards, the voice en hoe heet die bagger allemaal, gaan ze in GTST lopen blèren.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef Devil010 het volgende:
Laat dat zingen in GTST maar achterwege. Bah, denk je niet te hoeven te kijken naar idols, popretards, the voice en hoe heet die bagger allemaal, gaan ze in GTST lopen blèren.![]()
![]()
En dan te bedenken dat Wiet kneiter vals zong, maar Gtst had verlaten om in een musical de hoofdrol te vertolken..quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:41 schreef Devil010 het volgende:
Laat dat zingen in GTST maar achterwege. Bah, denk je niet te hoeven te kijken naar idols, popretards, the voice en hoe heet die bagger allemaal, gaan ze in GTST lopen blèren.![]()
![]()
![]()
![]()
Laura staat achter de balie te telefoneren en loopt nog steeds met dat stomme mapje rond![]()
MENS JE BENT ONTSLAGEN
Niet dat ik anders had verwacht van de schrijvers, Laura kan nergens anders heen![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:29 schreef luftersel het volgende:
Laura staat achter de balie te telefoneren en loopt nog steeds met dat stomme mapje rond![]()
MENS JE BENT ONTSLAGEN
Niet dat ik anders had verwacht van de schrijvers, Laura kan nergens anders heen![]()
![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Wat loopt Nina nou weer te janken? Ze heeft Noud zelf weggejaagd.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Datquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:31 schreef Frey het volgende:
Wat loopt Nina nou weer te janken? Ze heeft Noud zelf weggejaagd.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Echt hequote:Op vrijdag 20 september 2013 20:31 schreef Frey het volgende:
Wat loopt Nina nou weer te janken? Ze heeft Noud zelf weggejaagd.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:35 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Laura, je kan geen vrij nemen want je werkt niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |