In Hollyoaks was deze moord allang opgelostquote:Op donderdag 19 september 2013 17:38 schreef luftersel het volgende:
Ik ga voorspellen dat, nu afgelopen weken Nina en Ludo verdacht werden gemaakt, volgende week Laura, Lorena en Noud verdacht worden gemaakt (vanwege de tang). Lekker voorspelbaar weer...Overigens ook lekker realistisch dat die tang pas na 3 weken gevonden wordt, door een onbekende.
Met Bronkhorst kon het me niet lang genoeg duren.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In Hollyoaks was deze moord allang opgelostSterker nog: daar was inmiddels al een nieuwe moord gepleegd
Ik wilde weer eens een post plaatsen zónder dat ik naar Hollyoaks verwees. En nu doe jij het alsnog.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
In Hollyoaks was deze moord allang opgelostSterker nog: daar was inmiddels al een nieuwe moord gepleegd
Hahaquote:Op donderdag 19 september 2013 18:05 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik wilde weer eens een post plaatsen zónder dat ik naar Hollyoaks verwees. En nu doe jij het alsnog.(en ik ben echt verslaafd nu, kijk het elke avond
, je wordt bedankt!!).
De acteurs in Hollyoaks zijn vele malen beter, of ze krijgen in elk geval betere verhaallijnen en teksten zodat ze meer kunnen laten zien van hun kwaliteiten. En een aantal acteurs in GTST is inderdaad bedroevend slecht (Marly, Ferry, Robin...).quote:Wat ik me trouwens afvraag; acteren de acteurs in die serie gewoon zó goed of zijn we gewoon zo gewend aan de slechte acteurs van gtst dat het goed lijkt?
Nu pas? Ik vond haar al ruim voor de zomerstop zwaar irritant.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:38 schreef luftersel het volgende:
Ik ga voorspellen dat, nu afgelopen weken Nina en Ludo verdacht werden gemaakt, volgende week Laura, Lorena en Noud verdacht worden gemaakt (vanwege de tang). Lekker voorspelbaar weer...Overigens ook lekker realistisch dat die tang pas na 3 weken gevonden wordt, door een onbekende.
![]()
Oh, en trouwens, Aysen is toegevoegd aan mijn 'vreselijk irritant lijstje', naast Lucas, Tim, Rikki, Femke en Julia. Corrupte creep..
Sja, die opmerking zat er al eens aan te komen eh?quote:Op donderdag 19 september 2013 18:53 schreef majahoi het volgende:
Kunnen jullie niet een Hollyoaks topic reeks maken. Ik ben namelijk niet zo geďnteresseerd in die serie.
Kussie op de wang.quote:Op donderdag 19 september 2013 20:26 schreef luftersel het volgende:
En heeft Wiet meneer Loderus al gekust? Of eindigt het met dat ze elkaar mysterieus aankijken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Behoorlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |