SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Ach, dan zouden de schrijvers zo vaak sorry moeten zeggen.quote:
Deden ze dat maar eensquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Ach, dan zouden de schrijvers zo vaak sorry moeten zeggen.
Wacht maar tot je Lucas zometeen hoort, het slaat echt nergens op.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:22 schreef Koosnaam het volgende:
Mooie scene van Ludo tijdens het politieverhoor!![]()
'Jullie kunnen mij toch niets maken'.
Dat zal best ja!quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Wacht maar tot je Lucas zometeen hoort, het slaat echt nergens op.
Ze versprak zich net al bijna.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef luftersel het volgende:
Go Maxime! Eindelijk wordt Marjolein eens voor wat meer gebruikt als voor decor. Maar ik denk dat dat juist bij de komende verhaallijn voor haar hoort... Hoop ik
Gaat ze weer Janine proberen kapot te makenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:25 schreef luftersel het volgende:
Go Maxime! Eindelijk wordt Marjolein eens voor wat meer gebruikt als voor decor. Maar ik denk dat dat juist bij de komende verhaallijn voor haar hoort... Hoop ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Voor deze whodunit verhaallijn wordt serieus iedereen zijn karakter aan de laars gelapt. Eerst Mike door niks te controleren, toen Laura die een vals alibi verschafte als ervaren jurist, nu Janine die uit het niets Ludo beschuldigt... Maargoed dit is iig beter aan te zien dan de meuk van afgelopen weken.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:38 schreef Koosnaam het volgende:
Femke![]()
Lucas![]()
Janine![]()
Ludo die morgen (hopelijk) Janine en Lucas het huis uit laat zetten!
Inderdaad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Voor deze whodunit verhaallijn wordt serieus iedereen zijn karakter aan de laars gelapt. Eerst Mike door niks te controleren, toen Laura die een vals alibi verschafte als ervaren jurist, nu Janine die uit het niets Ludo beschuldigt... Maargoed dit is iig beter aan te zien dan de meuk van afgelopen weken.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:42 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:49 schreef Frey het volgende:
[..]Absoluut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat vind ik dus erg jammer ergens.. alsof ze niets geleerd heeft in die 20 jaar haha.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:40 schreef LetsGame het volgende:
Janine is net zo bezig als in september/oktober 1998
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het nergens op gebaseerde gedrag van Lucas past, zeker na het zien van seizoen 9, heerlijk in de lijn van GTST. Lekkere slecht onderbouwde beschuldigingen... het gaat immers om 't effect ervan.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik me kostelijk vermaak tijdens GTST de laatste tijd. Ik mis Ronald Schilperoort meer dan ooit tijdens deze afleveringen en het tempo mag zeker hogen en minder slepend, maar het is wel erg lekker wat ze nu doen.
Het onderzoek mag, als ze zo doorgaan, echt wel even door blijven gaan. Vervelend vind ik het zeker nog niet. Femke deugt niet, en ik hoop van harte dat, na Tanya en Yvonne, dat deze rol wél de geflipte gek gaat worden waar vele al lang op hopen. En na de gepaste rustperiode van de Janine vs Maxime lijn, mogen ze wat mij betreft he-le-maal los nu.![]()
Haha, ik dacht echt precies hetzelfdequote:Op maandag 7 oktober 2013 20:40 schreef LetsGame het volgende:
Janine is net zo bezig als in september/oktober 1998
Dat is ze eigenlijk al wel he!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef majahoi het volgende:
Die Femke begint wel op een stalker te lijken hoor, pfoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Niemand op de hele redactie in het hele pand die zwanger was denk ik.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:39 schreef Amarantha het volgende:
Die getekende streepjes op die zwangerschapstest!
Ik heb geen app gezien, maar ik vind ook dat Maxime zich verdacht gedraagt. Hm.quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef LetsGame het volgende:
Alhoewel ik denk dat Monica de dader is nog steeds, heb ik ook 't idee dat Maxime verdacht is.. en dat dat filmpje met Maxime in de Springlevend-app hier iets mee te maken heeft..
Ze hadden het wel wat netter kunnen doen, 2 zwarte strepen.. hmmquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niemand op de hele redactie in het hele pand die zwanger was denk ik.
Wat deed hij daar?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef LetsGame het volgende:
Oh, sorry, m'n vorige post ging over seizoen 9.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:02 schreef Brum_brum het volgende:
Omg op twitter is gelekt dat er de volgende aflevering iemand een hartaanval krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:21 schreef Robbiedd het volgende:
Het wordt tijd dat Maxime door de mand valt als ze ook Julia weer bij Ludo weg wil houden over een tijdje.
En waarschijnlijk zal z'n lieve paard Julia hem ook wel komen vergezellen. En dat werkt op de zenuwen van verwaarloosde Maxime, etc...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:31 schreef Ryan3 het volgende:
Ar-me Ludo, zelfs prinsesje...
Hij blijft alleen met zijn zus over....
Maxime.... ze doet de hele dag niets...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
En waarschijnlijk zal z'n lieve paard Julia hem ook wel komen vergezellen. En dat werkt op de zenuwen van verwaarloosde Maxime, etc...
Met als motief?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:35 schreef majahoi het volgende:
ik begin nu echt te denken aan Maxime als dader..
In die avatar an jou, is dat nou Ludo?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:37 schreef Frey het volgende:
Het wordt eindelijk weer een beetje boeiender wat betreft het moordonderzoek. De verhaallijnen ernaast stellen helaas niets voor.
Jazekerquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In die avatar an jou, is dat nou Ludo?
Fuck, mijn vrouw zegt altijd dat-ie maffia is, maar dat wil ik niet geloven, hij lijkt veel op mij, beetje onderkoeld en nuchter...quote:
SHO / GTST #528: Waar de toevalligheden té toevallig zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Fuck, mijn vrouw zegt altijd dat-ie maffia is, maar dat wil ik niet geloven, hij lijkt veel op mij, beetje onderkoeld en nuchter...
Maar hij heeft dus wel eens een blaffer gebruikt in de serie?
Oeh, dat is zo te zien lang geleden...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:42 schreef Frey het volgende:
[..]
SHO / GTST #528: Waar de toevalligheden té toevallig zijn
Zie hier shots van zijn wraak op Huib, die hij na een galgenmaal zijn eigen graf liet graven.
Hij heeft Mike ook in elkaar laten slaan en laten ontvoeren, hè. Hij liet Mike alleen los toen Janine hem aandringte Mike los te laten (al onkende hij wel tegen Janine dat hij het had gedaan)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo te zien lang geleden...
Kijk af en toe met de meiden (vouw en dochter) mee hier, sinds paar jaar...
Ludo komt mij altijd wel als nuchtere persoon over, alleen dat-ie zijn dochter prinsesje noemt is quit odd..., vind ik.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oeh, dat is zo te zien lang geleden...
Kijk af en toe met de meiden (vouw en dochter) mee hier, sinds paar jaar...
Ludo komt mij altijd wel als nuchtere persoon over, alleen dat-ie zijn dochter prinsesje noemt is quit odd..., vind ik.
Dit was helaas minder des Ludo's, net als het breken van Martijns vingers.quote:
Zulke momenten zijn erg zeldzaam, des te meer impact heeft het als Ludo echt te grazen wordt genomen of echt emotioneel is.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Hier was hij ook geweldig.![]()
Erik de Vogel ook.
Eens. Maar de beste filmpjes zijn al van YT af. In elk geval gebruikt hij hier een "blaffer".quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Dit was helaas minder des Ludo's, net als het breken van Martijns vingers.
Eigenlijk helemaal niet zelfs...
De laatste jaren zijn ze de weg helemaal kwijt.
Het waren ook echt die momenten waar je op zat te wachten: het moment dat Ludo keihard terugsloeg.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:01 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Zulke momenten zijn erg zeldzaam, des te meer impact heeft het als Ludo echt te grazen wordt genomen of echt emotioneel is.
Mike was sws een psychopaat hè, met dat vergiftigen van Lorena en het haar afhandig maken van het hotel.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hij heeft Mike ook in elkaar laten slaan en laten ontvoeren, hè. Hij liet Mike alleen los toen Janine hem aandringte Mike los te laten (al onkende hij wel tegen Janine dat hij het had gedaan)
Verder:
(deze met de aansluitende delen vooral kijken!)
dat vergiftigen van lorena is nooit officieel bewezen toch?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mike was sws een psychopaat hè, met dat vergiftigen van Lorena en het haar afhandig maken van het hotel.
Naast allerlei andere dingen.
Dat heb je toch kunnen zien?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat vergiftigen van lorena is nooit officieel bewezen toch?
Dan moet er nog wel wat water stromen door de Jordaan.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:15 schreef majahoi het volgende:
volgens mij zijn Ludo en Janine volgend seizoen weer bij elkaar als 't niet eerder is
Ik heb ook niet alles gezien, maar ik heb hem wel zitten rotzooien met eh vergif imo....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben niet altijd in de gelegenheid om te kijken, dus ik mis wel eens wat
Dat weet ik ook niet, heb hem het vergif zien gooien in haar glas volgens mij...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja maar lorena had toch bloedonderzoek gehad. ik heb gemist of daar nog wat uitkwam
Nouja nogal jaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:26 schreef Murmeli het volgende:
Ligt het aan mij of is rtl xl weer naar de tering?
Schijtapp!
Toch blijf ik het ook Lorena's eigen schuld vinden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, heb hem het vergif zien gooien in haar glas volgens mij...
Die gast klopte gewoon niet...
Als Ludo het gedaan heeft, mensen zouden hem dankbaar moeten zijn... in dat universum dan hè... in ons universum was Mike tegen de lamp gelopen en had hij kunnen brommen, had iemand hem niet eens hoeven te vermoorden...
Je hebt gelijk dat Lorena ook half psychopathische trekjes vertoont, echter wat hij gedaan heeft kan gewoon niet... hij had op zijn minst jarenlang in de gevangenis hebben moeten zitten imho, en dat was in onze wereld wel uitgekomen ook.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Toch blijf ik het ook Lorena's eigen schuld vinden.
Ze had destijds Mike ook gechanteerd om de Rozenboom aan haar voor een prikkie te kopen.
Terwijl ze hem toen al niet vertrouwde! En wist van zijn plannetje omtrent de familie Sanders!
Dat ben ik met je eens!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat Lorena ook half psychopathische trekjes vertoont, echter wat hij gedaan heeft kan gewoon niet... hij had op zijn minst jarenlang in de gevangenis hebben moeten zitten imho, en dat was in onze wereld wel uitgekomen ook.
Nou ja, ik had gehoopt dat die oude vent, hoe heet-ie ook weer er achter zou zijn gekomen en naar de politie was gegaan...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:27 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens!![]()
Al had dat wel 1 van de betere verhaallijnen van dit seizoen kunnen worden. Als er tenminste een vervolg kwam met Mike!
Jef!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ik had gehoopt dat die oude vent, hoe heet-ie ook weer er achter zou zijn gekomen en naar de politie was gegaan...
Die gast die er al meer dan 20 jaar bij zit en eigenaar is van dat kroegje waar ook Rick werkt, bedoel ik.
Jef ja, ook wel een gave vent net als Ludo...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:33 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Jef!![]()
Ja, dat had ook gekund natuurlijk. Kon Jef tenminste ook weer eens in actie komen.
Het is in ieder geval jammer hoe het begin van het seizoen verliep. Ik had ook helemaal geen zin meer in dit seizoen. Maar gelukkig wordt het nu weer iets beter met het moordonderzoek.
Dat is Jef zeker. Al is het natuurlijk erg jammer dat het personage zo weinig beleeft de laatste jaren.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jef ja, ook wel een gave vent net als Ludo...
Mm, ik heb er nog wel zin in, want en wel benieuwd wie nu de moordenaar is toch....
Is toch een stukje detectiveje.... een stukje CSI...
PROEST.. Whahahaquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik irriteer me echt ma-te-loos aan dat continue glimlachende smoelwerk van die Julia... die lacht nog als ze een een kilo perziken in d'r pruim gepropt krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:00 schreef Frey het volgende:
Toen Jef wel nog wat meemaakte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was overduidelijk, maar als je bedoelt dat het nooit officieel bewezen is, volgens mij ook niet, zeg ik dan voorzichtig, want misschien heb ik ook wat gemist.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ben niet altijd in de gelegenheid om te kijken, dus ik mis wel eens wat
Inderdaad, deze had ze nog tegoed. Echter het was natuurlijk niet de bedoeling dat Mike zich die zaak inpikte.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Toch blijf ik het ook Lorena's eigen schuld vinden.
Ze had destijds Mike ook gechanteerd om de Rozenboom aan haar voor een prikkie te kopen.
Terwijl ze hem toen al niet vertrouwde! En wist van zijn plannetje omtrent de familie Sanders!
rtl.ksya.netquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:22 schreef VeerEli het volgende:
Nog een andere manier om GTST terug te kijken dan RTL Gemist?
Elke site waarop ik het terug wil kijken is zowat gelinkt aan RTL XL en daarbij gaat het beeld elke keer bij 11 minuten stilt staan en niet verder. Fucking irritant
Zat ik ook al op, deed precies hetzelfde op precies hetzelfde stukje. Echt idiootquote:
Iedereen denkt het is kaulo ludo maar je weet zelf hoe die torries gaan in gtst ze laten je denken eerlijk, maarderna gaat het weer anders zoals altijd man gquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je meer wilt weten, er bestaat sinds kort een Hollyoaks Fok topic (PeterKelder en ik). Ik zal hier verder m'n mond houden over Hollyoaks (want GTST begint ook alweer wat boeiender te worden).Ik dacht, misschien wel fijn om te weten.
![]()
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 21:21 schreef Frey het volgende:
In seizoen 9 vind ik Ludo echt op zijn allerbest.
Ludo die dat ''schildertje'' ook behandelt als een stuk stront als hij geld ruikt in die verhaallijn is briljant. Bowien die haar bedenkingen krijgt rond Ludo zijn plan en vind dat hij te ver gaat, waardoor Ludo haar ook maar meteen afstraft en haar als gekwetst en vernederd achterlaat onder het mom van: ''zaken zijn vooral zaken, ik zou met iedere zakenrelatie de koffer induiken als ze allemaal zo mooi zouden zijn als jij'' is geniaal. Echt de geraffineerde schurk acteert hij in dit verhaal! Echter zou het laatste woord tussen die twee nog niet gezegd zijn, bleek in seizoen 10.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Comeback van Ludo gehad, echter geen rustmoment want nu gaat onze ''John Alberts'' op stoom komen. En de rest van de verhaallijnen...ja het zal wel. Het werd hier al benoemd door iemand: dat is een beetje één pot nat, en vooral wéér herhaling van zetten. Kim en Che vind ik wel leuk. Die stalker verhaallijn van Mathilde is op zich best spannend, uiteindelijk te vergezocht en ook wel ongeloofwaardig. Wat me deugd doet is dat het personage Rick in dit seizoen is wordt ''losgemaakt'' van dat hotel Dendermonde en de personages die geen zak te doen hebben en is een keer gaat spelen met andere personages. Hij krijgt iets of wat van kleur daardoor, want sinds die verhaallijn met Stef in seizoen 7 heeft hij daarna 1,5 jaar niets te doen gehad, buiten een hoop liefdes gepeupel met Anita samen en wat rondhangen in Dendermonde en de Koning.
Inmiddels ook in seizoen 9: exit Dian #2. Mislukte soap bitch, nogmaals benoemd. Wat een onnodig irritant personage was dat zeg. Het haalt bij mij als kijker het bloed onder de nagels vandaan. Een beetje sympathie kon ik er niet voor opbrengen. Dat de makers ervoor zorgden dat ze in haar laatste periode niet meer was dan een zielig hoopje mens en dat ze uiteindelijk gebrouilleerd bleef met Jef en daarna de serie verliet vond ik goed en terecht. Door alles en iedereen uitgekotst en afgedankt. Ze kreeg wat ze verdiende!
[ Bericht 0% gewijzigd door Kudo op 09-10-2013 15:53:50 ]
Tja, ik heb een andere mening over dat laatste stuk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:40 schreef Kudo het volgende:
[..]
Ludo die dat ''schildertje'' ook behandelt als een stuk stront als hij geld ruikt in die verhaallijn is briljant. Bowien die haar bedenkingen krijgt rond Ludo zijn plan en vind dat hij te ver gaat, waardoor Ludo haar ook maar meteen afstraft en haar als gekwetst en vernederd achterlaat onder het mom van: ''zaken zijn vooral zaken, ik zou met iedere zakenrelatie de koffer induiken als ze allemaal zo mooi zouden zijn als jij'' is geniaal. Echt de geraffineerde schurk acteert hij in dit verhaal! Echter zou het laatste woord tussen die twee nog niet gezegd zijn, bleek in seizoen 10.
Comeback van Ludo gehad, echter geen rustmoment want nu gaat onze ''John Alberts'' op stoom komen. En de rest van de verhaallijnen...ja het zal wel. Het werd hier al benoemd door iemand: dat is een beetje één pot nat, en vooral wéér herhaling van zetten. Kim en Che vind ik wel leuk. Die stalker verhaallijn van Mathilde is op zich best spannend, uiteindelijk te vergezocht en ook wel ongeloofwaardig. Wat me deugd doet is dat het personage Rick in dit seizoen is wordt ''losgemaakt'' van dat hotel Dendermonde en de personages die geen zak te doen hebben en is een keer gaat spelen met andere personages. Hij krijgt iets of wat van kleur daardoor, want sinds die verhaallijn met Stef in seizoen 7 heeft hij daarna 1,5 jaar niets te doen gehad, buiten een hoop liefdes gepeupel met Anita samen en wat rondhangen in Dendermonde en de Koning.
Inmiddels ook in seizoen 9: exit Dian #2. Mislukte soap bitch, nogmaals benoemd. Wat een onnodig irritant personage was dat zeg. Het haalt bij mij als kijker het bloed onder de nagels vandaan. Een beetje sympathie kon ik er niet voor opbrengen. Dat de makers ervoor zorgden dat ze in haar laatste periode niet meer was dan een zielig hoopje mens en dat ze uiteindelijk gebrouilleerd bleef met Jef en daarna de serie verliet vond ik goed en terecht. Door alles en iedereen uitgekotst en afgedankt. Ze kreeg wat ze verdiende!
Die me bekend isquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Tja, ik heb een andere mening over dat laatste stuk.
Maar daarom is dat ook mijn favoriete tijdperk en seizoen 9 mijn favoriete seizoen. Helaas ook het laatste seizoen zo.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:34 schreef Frey het volgende:
Wat ik overigens ook niet begrijp na het terugzien van seizoen 9 isInderdaad, ook weer een miskleun van jewelste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad. Sowieso een nutteloos, nietszeggend karakter. Overal ook de lieve onschuld en de mediator uithangen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik irriteer me echt ma-te-loos aan dat continue glimlachende smoelwerk van die Julia... die lacht nog als ze een een kilo perziken in d'r pruim gepropt krijgt
Inderdaad een hele sterke aflevering. Zelfs Nina was goed.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:44 schreef luftersel het volgende:
Top aflevering. Niet gedacht dat ooit nog te zeggen.
Ja, inderdaad, en ik genoot echt van Gigi en ook van die scene tussen Maxime, Janine en Nina waarbij ze haar aan hun kant probeerden te krijgen.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Inderdaad een hele sterke aflevering. Zelfs Nina was goed.
En ik heb echt geen zin in de recast van Bianca, Cynthia is veel te goed.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:51 schreef Frey het volgende:
Shortie:Alleen het stukje dat Lorena de moord bekent is jammer. Dat kan tegen haar gebruikt worden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:56 schreef luftersel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Anders ik welquote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Tja, ik heb een andere mening over dat laatste stuk.
Maar daarom is dat ook mijn favoriete tijdperk en seizoen 9 mijn favoriete seizoen. Helaas ook het laatste seizoen zo.
Seizoen 10quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:04 schreef majahoi het volgende:
Welk seizoen kwam Rosa eigenlijk in gtst dan? Ik dacht altijd seizoen 9.
Maar dat is toch de goede?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:06 schreef SAMBAM het volgende:
Dit moet toch een grap zijn...
2 elementen moeten kloppen op die box! Maar 2!
Een castfoto met logo van het betreffende seizoen.
Hoe lastig kan het zijn?!?
[ afbeelding ]
twitter:CynthiaAbma1 twitterde op woensdag 09-10-2013 om 22:19:20Lieve #Gtst fans, zo lief om jullie tweets te lezen!Ben nog 2 avonden als Bianca te zien! Enjoy!!! Ga jullie ook missen! Zx reageer retweet
...Oh wow. Ik weet het. Een theorie:twitter:CynthiaAbma1 twitterde op woensdag 09-10-2013 om 22:17:10Afscheid genomen van mijn lieve #GTST collega's! What a night!! Mooie ontroerende woorden,kado's.Thnxxx allen!! Ga jullie missen!! u all reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Okee, dat 'afscheid' was gewoon een afscheidsavondje. Geen opnames.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Klopte ook al niet op de seizoen 20-box, what else is new.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:27 schreef luftersel het volgende:
[..]
Maar dat is toch de goede?
Seizoen 22 was in het blauw, 23 was de eerste met Nuran etc. Overigens kun je dat zien, want Wiet zat alleen in seizoen 21.
Edit: oh wacht. Het logo klopt niet, je hebt gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 10-10-2013 14:01:06 ]Een heer met stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |