Ik heb iets gemist. Heeft Anouk een poliepquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelfs mensen die van Anouk kunnen genieten konden dat niet deze week
Stembandproblemenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist. Heeft Anouk een poliep
Florencequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is dit toch een lekker nummerDat stuk met 'lay me down'
![]()
Naja kan gebeuren. Weinig mis met Anouk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stembandproblemen
http://www.telegraaf.nl/f(...)fzeggen_Anouk__.html![]()
Vind je haar laatste album leuk dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Naja kan gebeuren. Weinig mis met Anouk. Jah, ze had iets beter haar best kunnen doen om in Amerika door te breken. Had gekund.
Nee de jaren '90 waren aardigquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vind je haar laatste album leuk dan?
Ik zag Florence + The Machine in Dusseldorf vorig jaar, wat een gedoe zeg. Als eerste waren parkeerplekken onduidelijk aangegeven en er waren er gewoon te weinig. Toen kwamen we eindelijk bij het gebouw aan (Mitsubishi Electric Halle), was de support act al aan het spelen. Stonden er 3 rijen van minimaal 100 meter per rij. Toen ze er achter kwamen dat het toch wel lang duurde namen ze zonder te scannen gewoon de tickets in zodat iedereen door kon lopenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Florence
Soms iets te bombastisch, maar deze is geweldig
Conclusie: Je hebt het hele concert van Florence + The Machine gezienquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zag Florence + The Machine in Dusseldorf vorig jaar, wat een gedoe zeg. Als eerste waren parkeerplekken onduidelijk aangegeven en er waren er gewoon te weinig. Toen kwamen we eindelijk bij het gebouw aan (Mitsubishi Electric Halle), was de support act al aan het spelen. Stonden er 3 rijen van minimaal 100 meter per rij. Toen ze er achter kwamen dat het toch wel lang duurde namen ze zonder te scannen gewoon de tickets in zodat iedereen door kon lopenHad gewoon aan meerdere kopiën van één ticket genoeg gehad dus... Kwamen we binnen speelde Voict (support act) nog één nummer en was alweer klaar
Wat een gedoe..
Ik stond redelijk achterin doordat we zo laat waren, was ook weinig doorkomen aan zo druk als het was en stond achter twee britse vrouwen die alles meegilden. Ik vond het goed maar ik had een betere mening kunnen hebben als ik meer vooraan had gestaanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:57 schreef Moody het volgende:
[..]
Conclusie: Je hebt het hele concert van Florence + The Machine gezien
Is het live wat?
Zei ik dat niet? > Heb het aangepastquote:
Dat weet ik ook wel! Ik wilde ze ook wel even zien eigenlijkquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja met spelfoutDie zijn Nederlands man
Duitsers zijn wat rustiger en beleefder dan Nederlanders, vergeet dat nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stond redelijk achterin doordat we zo laat waren, was ook weinig doorkomen aan zo druk als het was en stond achter twee britse vrouwen die alles meegilden. Ik vond het goed maar ik had een betere mening kunnen hebben als ik meer vooraan had gestaanDe akoestiek was ook niet geweldig in die hal. Ga daar iig. niet meer heen
Ik ben daarnaast van de zomer naar een concert van Neil Young geweest in Keulen. Stonden we daar vooraan in de rij buiten. Maar je had 2 ingangen, mochten we naar binnen, kwamen we binnen moesten we in rijen van 2 gaan staan voor de deur naar de zaal. WTF! Laat ons gewoon op de rail afstormen! Uiteindelijk mochten we naar binnen maar toen was de ingang aan de andere kant al open dus die stonden al allemaal aan de rail! Fucking bastards! Ik moet wel heel goed nadenken om nog een keer naar een concert in Duitsland te gaanIk doe het niet meer denk ik.
Je hebt nog nooit Duitsers in de trein gezien?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Duitsers zijn wat rustiger en beleefder dan Nederlanders, vergeet dat niet
In het verkeer zijn ze ook veel gemoederlijker dan Nederlanders. Ik rijd gemiddeld 10 uur per week op de Deutsche autobahn en ik schaam me soms dood voor NederlandersMaar dat terzijde
Dat doen Nederlanders ook toch? Verschilt wel met de Randstad en "de provincies". In de Randstad hebben reizigers vaak een mentaliteit alsof ze in f*cking New York of Tokio wonenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit Duitsers in de trein gezien?Stappen altijd in terwijl er nog mensen uitstappen. Voor de rest heb je wel gelijk.
Niet zo vaak als in Duitsland heb ik het idee. Daar doen ze het altijd, zelfs in een provinciestadje als Bonn. Dan zijn de treinen hier een verademing. (Hoewel het bij de ICE's ook al een stuk beter is).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat doen Nederlanders ook toch? Verschilt wel met de Randstad en "de provincies". In de Randstad hebben reizigers vaak een mentaliteit alsof ze in f*cking New York of Tokio wonen
Man, je woont in een gehucht dat Amsterdam heet, doe normaal. Kleine frustratie
En ze praten altijd hardop als het niet gewenst isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit Duitsers in de trein gezien?Stappen altijd in terwijl er nog mensen uitstappen. Voor de rest heb je wel gelijk.
Provinciestadje Bonn is bijv. groter dan onze 4e stad Utrecht, wellicht komt het daardoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet zo vaak als in Duitsland heb ik het idee. Daar doen ze het altijd, zelfs in een provinciestadje als Bonn. Dan zijn de treinen hier een verademing. (Hoewel het bij de ICE's ook al een stuk beter is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |