abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132285406
quote:
5s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 07:56 schreef hugecooll het volgende:
'gewoon' overdag slapen? :P
Is jouw gebruikersnaam trouwens Fins?
Ja als je het al een tijdje doet wordt het gewoon :P
En ja, das Fins. Ik vind die Scandinavische talen altijd zo leuk klinken.
Why are you wearing that stupid man suit?
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:07:56 #77
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132285490
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 07:57 schreef kuolema het volgende:

[..]

Ja als je het al een tijdje doet wordt het gewoon :P
En ja, das Fins. Ik vind die Scandinavische talen altijd zo leuk klinken.
speciaal voor jou dan
pi_132285513
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 08:07 schreef hugecooll het volgende:

[..]

speciaal voor jou dan
Nou bedankt hoor :P
Ik heb alleen een hekel aan zingende vrouwenstemmen.
pi_132285546
pi_132285981
Die leegte, hè... Waarmee zou je die willen vullen?

En waarom zou die leegte gevuld moeten worden?
  Redactie Sport vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:44:54 #81
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132286916
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 00:58 schreef Senor__Chang het volgende:
Tijd voor wat melancholische muziek ^O^

Ik vind dat type muziek (dit nummer overigens niet) fijn als ik me kut voel.

Overigens vind ik een leegte heel naar en moet ik die dan maar zo snel mogelijk opgevuld krijgen om mezelf niet helemaal kapot te maken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132287581
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 08:56 schreef Gray het volgende:
Die leegte, hè... Waarmee zou je die willen vullen?

En waarom zou die leegte gevuld moeten worden?
Een doel, een motivatie, wat inspiratie.

Ik wil weer een doel, ergens naar toe werken. Ja, dat heb ik nu wel met mijn project hier afronden en dan de zee over gaan, maar dat is niet voldoende. Want dat is 1 trip. En daarmee heb ik het nog niet gered. Ik moet echt weer iets hebben om voor te vechten. Ik wil het leven weer purpose geven.

Ik wou altijd huisje boompje beestje, goede baan, grote familie, nu heb ik daar (helaas) enorme twijfels over. Ik zeg vaak genoeg tegen de 'peut, ik voel niks! Behalve leegte en dat ik als een soort van leeg figuur de aarde overstruin tot het klokje er mee gaat ophouden. Enorm kut gevoel. Alles voelt zo zinloos. Die enorme reis-manie van mij maanden geleden was natuurlijk niet alleen een vlucht voor mijn gevoelens, maar ook een hoop dat er ergens het motortje ging branden. Dat gebeurde helaas niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_132287634
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind dat type muziek (dit nummer overigens niet) fijn als ik me kut voel.

Overigens vind ik een leegte heel naar en moet ik die dan maar zo snel mogelijk opgevuld krijgen om mezelf niet helemaal kapot te maken.
Nog zo iets, voor al deze shit kon ik de meeste gare kut muziek luisteren, nergens (!) last van. Nu? Elk emotioneel nummer breekt mij in 2en.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  Redactie Sport vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:16:30 #84
pi_132287689
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nog zo iets, voor al deze shit kon ik de meeste gare kut muziek luisteren, nergens (!) last van. Nu? Elk emotioneel nummer breekt mij in 2en.
Ik kan dat juist niet luisteren als ik vrolijk ben, dan word ik wel een downer. Maar als ik dat luister als ik me toch al kut voel herken ik geen enkel probleem.

Muziek komt bij mij sowieso veel mooier en echter aan als ik me minder goed voel.
pi_132288630
Muziek werkt bij mij goed tegen onrust in mijn hoofd.

Uit dit soort muziek kan ik veel energie halen.
pi_132289820
Wil je het leven purpose geven, geef het dan purpose. Niemand die je tegenhoudt behalve jijzelf.

Motivatie willen is motivatie hebben. Motivatie voor motivatie.
pi_132290281
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:58 schreef Gewas het volgende:

Dit filmpje..

Geeft een uitstekend beeld over hoe ik me voel. Daar haal ik wel rust uit.
pi_132290283
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 11:49 schreef Gray het volgende:
Wil je het leven purpose geven, geef het dan purpose. Niemand die je tegenhoudt behalve jijzelf.

Maar is daar geen spark voor nodig?
  Redactie Sport vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:09:36 #89
pi_132290513
quote:

Dat is natuurlijk heel kort door de bocht.
pi_132290810
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Heeft hij geen gelijk dan?
  Redactie Sport vrijdag 18 oktober 2013 @ 12:19:40 #91
pi_132290869
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Heeft hij geen gelijk dan?
Hij heeft wel gelijk, maar dat werkt met alles wat tussen de oren zit..
pi_132291247
quote:

Het probleem is dat je niet altijd grip hebt op jezelf. Depressie is 1 van die dingen waar je niet veel grip op hebt, het lijkt je compleet te overvallen.

En goeiemorgenmiddag, ik heb prima geslapen, een nieuwe dag!
pi_132292426
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 10:58 schreef Gewas het volgende:

Ik moet gewoon altijd muziek horen. Als ik thuis ben, heb ik altijd muziek op staan. Dat geeft een beetje iets van een soort warme-deken-over-me-heen gevoel ofzo.
En als ik onderweg ben of elders waar ik geen muziek draai, dan heb ik altijd wel een deuntje in m'n hoofd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 08:10 schreef kuolema het volgende:

[..]

Nou bedankt hoor :P
Ik heb alleen een hekel aan zingende vrouwenstemmen.
Gek, ik vind zingende vrouwenstemmen juist prachtig! O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 07:53 schreef kuolema het volgende:

[..]

Afleiding kan helpen, maar op een moment dat je dan ergens genoeg van hebt is er een probleem. Dan is er even niks meer om naartoe te vluchten. En soms voel ik me zo slecht dat ik me nergens meer op kan concentreren.

[..]

I'm in! :D

[..]

Het is zo moeilijk uit te leggen eigenlijk. Dat gevoel van leegte is naar, dus niet niks, dus wel een gevoel, en het gaat bij mij wel degelijk samen met hopeloosheid, niet weten wat je moet. Om gek van te worden.
Iedereen omschrijft het ook op een andere manier. Misschien hebben twee mensen hetzelfde gevoel maar zullen zij dat anders omschrijven.

Gadverdamme, ik denk, ik zet mijn raam even open voor frisse lucht, nu meurt mijn hele kamer naar mest }:| En autogassen.

Vannacht weer slecht geslapen en al vroeg klaarwakker. Zodra het kan ga ik weer gewoon overdag slapen.
Gelukkig heb ik genoeg hobbies waar ik me op kan storten. Als het 1 gaat vervelen, dan ga ik gewoon naar het volgende, alsof ik een lijstje kan afwerken :P
Maar goed, ik heb dan ook best veel interesses, ik kan nooit kiezen :')
Zoveel te doen en zo weinig tijd... :N

Hoe ervaar je het als je je echt slecht voelt? Bedoel je dat je je dan dermate slecht voelt, dat je "er niet meer wilt zijn"?
quote:
Iedereen omschrijft het ook op een andere manier. Misschien hebben twee mensen hetzelfde gevoel maar zullen zij dat anders omschrijven.
Misschien ervaart iedereen kleuren ook anders en vindt iedereen eigenlijk dezelfde kleur het mooist :P
Zelf houd ik van groen en violet, echt een raar iets :P

Maar goed, ik dwaal weer eens af! In het kort, je zou zomaar wel eens gelijk kunnen hebben! :Y
pi_132292960
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar is daar geen spark voor nodig?
Die is er al. De spark willen is zelf de spark. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik kan er ook rondjes omheen blijven rijden, maar neem graag de simpele route. Het hoeft niet moeilijk te zijn als je dat niet wil. :s)

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het probleem is dat je niet altijd grip hebt op jezelf. Depressie is 1 van die dingen waar je niet veel grip op hebt, het lijkt je compleet te overvallen.

En goeiemorgenmiddag, ik heb prima geslapen, een nieuwe dag!
Soms duurt 't ff eer je ziet dat je een sluier voor de ogen draagt. Het verwijderen gaat wellicht niet direct, maar het zit je niet langer in de weg. Het kost alleen wel iets meer moeite dan niets doen of zonder sluier gaan. Daar kan je niet omheen. Maar eigenlijk is dat de moeite niet. :)
pi_132293045
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:25 schreef Gray het volgende:

[..]

Soms duurt 't ff eer je ziet dat je een sluier voor de ogen draagt. Het verwijderen gaat wellicht niet direct, maar het zit je niet langer in de weg. Het kost alleen wel iets meer moeite dan niets doen of zonder sluier gaan. Daar kan je niet omheen. Maar eigenlijk is dat de moeite niet. :)
Zelfs toen ik (eindelijk!) doorhad -dat- ik depressief was, bleef het me wel in de weg zitten.
Het werkt demotiverend, je kunt niet meer op je eigen gevoel vertrouwen en bij tijd en wijlen laat zelfs je lichaam je in de steek.

En wat bedoel je met dat laatste?
pi_132294289
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zelfs toen ik (eindelijk!) doorhad -dat- ik depressief was, bleef het me wel in de weg zitten.
Het werkt demotiverend, je kunt niet meer op je eigen gevoel vertrouwen en bij tijd en wijlen laat zelfs je lichaam je in de steek.

En wat bedoel je met dat laatste?
Aanvankelijk kan het nog in de weg zitten, maar ook dat is anders dan voorheen. Het lijkt vervelend om eromheen te wandelen, maar het is fijner dan je erdoor te laten stoppen. Begrijp je waar ik op doel?

Concreter gezegd is het al minder pijnlijk wanneer je weet waar de pijn vandaan komt.
pi_132294331
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Aanvankelijk kan het nog in de weg zitten, maar ook dat is anders dan voorheen. Het lijkt vervelend om eromheen te wandelen, maar het is fijner dan je erdoor te laten stoppen. Begrijp je waar ik op doel?

Concreter gezegd is het al minder pijnlijk wanneer je weet waar de pijn vandaan komt.
Ja dat klopt, maar das toch ook logisch? :P
pi_132294446
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar das toch ook logisch? :P
Maar depressie is niet altijd logisch, en de lijdenden evenmin.
pi_132294757
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar depressie is niet altijd logisch, en de lijdenden evenmin.
Zoals ik al aangaf, depressie lijkt soms zelfs volstrekt willekeurig te zijn. Je hebt er niet om gevraagt, vooral de 1e keer als je ermee geconfronteerd wordt, kan het "out of the blue" komen.
Ik ben heel erg een gevoelsmens en hoe ik me voel, is belangrijk voor mij. Gister had ik even een minder dagje, maar nu voel ik me wel weer ok en ik ben dankbaar voor elke dag dat ik me weer goed voel.
Ik heb ook heel erg te doen met de mensen hier die er nog middenin zitten en zou zooo graag dat KUTgevoel weg willen toveren bij iedereen ;(

Maar even terug OT, depressie is een nutteloos gevoel. Tuurlijk kun je het ook zien als signaal, maar wat heb je aan dat signaal als datzelfde signaal je ook zo erg verlamt?
pi_132294954
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf, depressie lijkt soms zelfs volstrekt willekeurig te zijn. Je hebt er niet om gevraagt, vooral de 1e keer als je ermee geconfronteerd wordt, kan het "out of the blue" komen.
Ik ben heel erg een gevoelsmens en hoe ik me voel, is belangrijk voor mij. Gister had ik even een minder dagje, maar nu voel ik me wel weer ok en ik ben dankbaar voor elke dag dat ik me weer goed voel.
Ik heb ook heel erg te doen met de mensen hier die er nog middenin zitten en zou zooo graag dat KUTgevoel weg willen toveren bij iedereen ;(

Maar even terug OT, depressie is een nutteloos gevoel. Tuurlijk kun je het ook zien als signaal, maar wat heb je aan dat signaal als datzelfde signaal je ook zo erg verlamt?
Wellicht geeft het middels die verlamming juist de rust die je geest even nodig heeft. Bovendien kan het een sombere schil zijn die bescherming biedt tegen de ergste pijn, zo is mijn ervaring.

Maar ik begrijp je wil te kunnen toveren. Je herkent jezelf in anderen en wil hen niet zien lijden zoals je zelf ooit deed. Je wil ze zien stralen, zoals je zelf ook bent gaan doen. Men zegt wel eens dat leed besmettelijk is; ik hoop maar dat het evenzo is voor geluk. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')