abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132383355
Hey..nieuw hier. Ik ben best moe dus even geen zin om m'n hele levensverhaal neer te plempen. Wou gewoon even kwijt dat ik verdrietig ben en nu al spijt dat ik hier een account heb aangemaakt. Kan sommige dagen de ongezoute mening van een ander niet verdragen.. :'( Sorry als ik er tussen kom walsen. Mag 29 okt weer naar de psycholoog, kijk er nu al naar uit.
pi_132383411
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:59 schreef -Bushok het volgende:
Hey..nieuw hier. Ik ben best moe dus even geen zin om m'n hele levensverhaal neer te plempen. Wou gewoon even kwijt dat ik verdrietig ben en nu al spijt dat ik hier een account heb aangemaakt. Kan sommige dagen de ongezoute mening van een ander niet verdragen.. :'( Sorry als ik er tussen kom walsen. Mag 29 okt weer naar de psycholoog, kijk er nu al naar uit.
Wees welkom! :W
Ach, dat levensverhaal kan altijd nog, toch? :+

Ik ga maar eens naar bed :z
  maandag 21 oktober 2013 @ 07:30:42 #228
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_132384183
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:59 schreef -Bushok het volgende:
Op sommige plekken op fok kan je redelijk veilig posten zonder meteen feedback te krijgen hoor, zeker als je bijv aangeeft dat je alleen wilt spuien en even geen zin hebt in confrontatie. Komt wel goed :*
Sterkte
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_132388315
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:05 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je kan er ook chatten he ;) Ik denk dat dat een andere groep vrijwilligers is.
Ja, heb ik gelezen dat ze ook chatten doen, dat is waar ik nog het meest naartoe trek.
Ik heb er even een nachtje over geslapen, maar ik weet niet of ik daar al aan toe ben. Het is allemaal een stuk serieuzer dan bijvoorbeeld hier op fok. Hier kan ik gewoon mezelf zijn en een professioneel keurslijf is me niet op het lijf geschreven, dan voel ik me al snel gevangen, belemmerd en gehandicapt omdat ik het gevoel dan krijg dat ik zo erg op mijn tellen moet passen.
Het moet dan allemaal volgens een vast stramien en daar ben ik nogal allergisch voor.

Voorlopig houd ik het denk ik gewoon bij fok! :)
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:11:25 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132392759
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 01:04 schreef kuolema het volgende:

Zuiplap! Oeh nu heb ik zin in een biertje.
Pff best wel. Was weer een zeer latertje :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:44:49 #231
47102 Elvi
miemkwien
pi_132402764
Vandaag keihard zitten huilen bij de psych omdat ze vanaf december daar niet meer werkt. Tussen mn tranen door" "ik *snik* weet ook niet *huuuuu* waarom ik nou huil *snuf* :'( " Ik wist het ook echt niet :')

Ze had het al verteld toen ik de behandeling bij haar startte maar nu kwam het wel heel dichtbij. En ik vind het ook wel eng om weeeeer te moeten wennen aan een nieuwe psychologe. Wat als het niet klikt, wat als zij een hele andere kant op gaat in de therapie...Ik moet het vertrouwen weer opnieuw opbouwen en ik vind het echt eng. Ik kan zo weer gaan janken als ik er aan denk en ik weet niet waarom ik het nou zo'n drama vind :@ -O-
pi_132403547
Waarom je zo emotioneel investeren in je psych, terwijl je die bedoekt om te investeren in je eigen emoties?
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:49:15 #233
47102 Elvi
miemkwien
pi_132405315
quote:
5s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:07 schreef Gray het volgende:
Waarom je zo emotioneel investeren in je psych, terwijl je die bedoekt om te investeren in je eigen emoties?
Ik denk dat je je altijd wel emotioneel investeert in een psych. Je legt je diepste gedachtes daar op tafel. Je moet je kwetsbaar opstellen en dan moet je de ander wel kunnen vertrouwen. Dat kan ik niet bij elke willekeurige therapeut.
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:45:42 #234
399061 kuolema
vermaledijd
pi_132411439
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Pff best wel. Was weer een zeer latertje :')
Haha als het maar gezellig was :P

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:44 schreef Elvi het volgende:
Vandaag keihard zitten huilen bij de psych omdat ze vanaf december daar niet meer werkt. Tussen mn tranen door" "ik *snik* weet ook niet *huuuuu* waarom ik nou huil *snuf* :'( " Ik wist het ook echt niet :')

Ze had het al verteld toen ik de behandeling bij haar startte maar nu kwam het wel heel dichtbij. En ik vind het ook wel eng om weeeeer te moeten wennen aan een nieuwe psychologe. Wat als het niet klikt, wat als zij een hele andere kant op gaat in de therapie...Ik moet het vertrouwen weer opnieuw opbouwen en ik vind het echt eng. Ik kan zo weer gaan janken als ik er aan denk en ik weet niet waarom ik het nou zo'n drama vind :@ -O-
Ik kan me heel goed voorstellen dat het verdrietig is dat zij stopt terwijl je een band en vertrouwen met haar hebt opgebouwd. Het is een soort van relatiebreuk, dat is altijd heftig. Nu het dichterbij komt ga je er pas over nadenken. Gelukkig heb je nog even de tijd.
Waarom stopt je psych ermee eigenlijk? En hoe lang ben je bij haar in therapie geweest?

Is het mogelijk om nu alvast te kijken naar wie je volgende behandelaar wordt en daar alvast kennis mee te maken? Dan overlapt het elkaar een beetje, dan gaat het wat geleidelijker en is de stap minder groot.
Misschien kun je bedenken/opschrijven wat je fijn vond aan deze psych(oloog?) en wat je bij een ander graag hetzelfde zou willen, of juist anders.

Sterkte meid!
Why are you wearing that stupid man suit?
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:01:32 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132412407
Zo.. even een update van mijn kant. Na een week erg gezond te zijn geweest op de bootcamp heb ik dat allemaal laten varen weer dit weekend. Flink in de kroeg geweest en ook de mannen niet me rust gelaten :+

Vandaag gesprek gehad met de psych met m'n brakke hoofd. Maar wel goed gesprek gehad. Mijn humeur is de laatste weken een stuk beter dan voordat ik naar de psych ging, dus volgens mij gaat het labeltje depressief binnenkort van mij af. En richten we ons vooral op het eetgedrag van mij.
pi_132413486
quote:
5s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:07 schreef Gray het volgende:
Beetje laat, maar voor mij is het belangrijk een soort vertrouwensband te hebben met mijn behandelaar(s). Dat kan alleen maar als je niet steeds van behandelaar wisselt.
pi_132413970
Gaat weer hard achteruit hier de laatste dagen. Voel me zo enorm kut.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_132414053
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:24 schreef Miniem het volgende:
Gaat weer hard achteruit hier de laatste dagen. Voel me zo enorm kut.
Heb je al professionele hulp trouwens?
pi_132414089
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je al professionele hulp trouwens?
Wacht nog steeds
pi_132414121
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:27 schreef Miniem het volgende:

[..]

Wacht nog steeds
Jaaaa okee....en hoe lang moet je dan nog wachten?
pi_132414146
Begin november intake
pi_132414297
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:28 schreef Miniem het volgende:
Begin november intake
Over 2 a 3 weekjes dus. Lastig lastig.

Erg spraakzaam ben je vanavond niet he? :P
pi_132414420
Mobiel en heb er echt geen meer in
pi_132414503
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:32 schreef Miniem het volgende:
Mobiel en heb er echt geen meer in
Okee, mobiel lijkt me wel kut ja.
Als je je verhaal kwijt wilt, kun je dat altijd in dit topic kwijt he? ;)

Sterkte verder :)
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:51:24 #245
47102 Elvi
miemkwien
pi_132418376
quote:
7s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:45 schreef kuolema het volgende:

Ik kan me heel goed voorstellen dat het verdrietig is dat zij stopt terwijl je een band en vertrouwen met haar hebt opgebouwd. Het is een soort van relatiebreuk, dat is altijd heftig. Nu het dichterbij komt ga je er pas over nadenken. Gelukkig heb je nog even de tijd.
Waarom stopt je psych ermee eigenlijk? En hoe lang ben je bij haar in therapie geweest?

Is het mogelijk om nu alvast te kijken naar wie je volgende behandelaar wordt en daar alvast kennis mee te maken? Dan overlapt het elkaar een beetje, dan gaat het wat geleidelijker en is de stap minder groot.
Misschien kun je bedenken/opschrijven wat je fijn vond aan deze psych(oloog?) en wat je bij een ander graag hetzelfde zou willen, of juist anders.

Sterkte meid!
Ze gaat bij een afdeling werken en geen van haar huidige clienten heeft de indicatie om met haar mee te gaan. Nu was het ook wel een aparte constructie hoor... Zij is van Altrecht maar zat 1 keer in de week bij een vrijgevestigde psychologenpraktijk. Ze was daar ook maar een jaar dus dat was erg kort. Ik ben zelf sinds april bij haar in behandeling, daarvoor had ik 2 maanden een eerstelijns psycholoog.

Ik kan bij de praktijk blijven en we gaan ook kijken naar wat een goeie overgang is. Ik dacht zelf misschien een keer met zn 3-en, en dan half uur de 1 en half uur de ander. Een beetje opbouwen.

Het blijft lastig. We begonnen elkaar net een beetje te leren kennen. Het duur al zo lang voor ik iemand vertrouw :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:58:27 #246
47102 Elvi
miemkwien
pi_132418710
Shit. Iemand van een lotgenotenforum heeft zelfmoord gepleegd :{
pi_132419590
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:51 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ze gaat bij een afdeling werken en geen van haar huidige clienten heeft de indicatie om met haar mee te gaan. Nu was het ook wel een aparte constructie hoor... Zij is van Altrecht maar zat 1 keer in de week bij een vrijgevestigde psychologenpraktijk. Ze was daar ook maar een jaar dus dat was erg kort. Ik ben zelf sinds april bij haar in behandeling, daarvoor had ik 2 maanden een eerstelijns psycholoog.

Ik kan bij de praktijk blijven en we gaan ook kijken naar wat een goeie overgang is. Ik dacht zelf misschien een keer met zn 3-en, en dan half uur de 1 en half uur de ander. Een beetje opbouwen.

Het blijft lastig. We begonnen elkaar net een beetje te leren kennen. Het duur al zo lang voor ik iemand vertrouw :')
Ik heb al aardig wat behandelaars versleten ondertussen. Elke keer ging het vertrouwen van de opvolger steeds weer een stuk sneller dan de vorige.
pi_132420826
Zus: ''word je niet vet depressief van deze muziek? *insert depressief stom gelul*''
Ik: Fuck christus tief eens op doe eens niet zo schijtirritant.

Ik kan daar zo slecht tegen, van die mensen met A kut commentaar, B vervelend zijn (wie gaat voor zijn lol muziek luisteren die hij/zij niet mooi vindt immers?) C depressie nog eens ridiculiseren, tief toch op.

Ook die caberatiere met dat stuk:

Ik snap echt gewoon niet wat daar grappig aan is, wat een triest kut stuk, maargoed, dat mag nog. Ik begrijp alleen oprecht niet wat er grappig aan is en dat is nog het erge. Een stuk wat behoorlijk denigrerend is naar mensen zonder enige clou die grappig is. Dat maakt het net alsof het uitlach gedrag is. |:(

Zal wel aan mijn perceptie liggen uiteraard. :+
Rustig aan.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 01:27:07 #249
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_132421021
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:15 schreef kingtoppie het volgende:
Zus: ''word je niet vet depressief van deze muziek? *insert depressief stom gelul*''
Ik: Fuck christus tief eens op doe eens niet zo schijtirritant.

Ik kan daar zo slecht tegen, van die mensen met A kut commentaar, B vervelend zijn (wie gaat voor zijn lol muziek luisteren die hij/zij niet mooi vindt immers?) C depressie nog eens ridiculiseren, tief toch op.

Ook die caberatiere met dat stuk:

Ik snap echt gewoon niet wat daar grappig aan is, wat een triest kut stuk, maargoed, dat mag nog. Ik begrijp alleen oprecht niet wat er grappig aan is en dat is nog het erge. Een stuk wat behoorlijk denigrerend is naar mensen zonder enige clou die grappig is. Dat maakt het net alsof het uitlach gedrag is. |:(

Zal wel aan mijn perceptie liggen uiteraard. :+
Na 50sec weggeklikt. Sloeg nergens op en was niet grappig
  Redactie Sport dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:24:36 #250
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132423661
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 07:30 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Op sommige plekken op fok kan je redelijk veilig posten zonder meteen feedback te krijgen hoor, zeker als je bijv aangeeft dat je alleen wilt spuien en even geen zin hebt in confrontatie. Komt wel goed :*
Sterkte
R&P is daar wel de ideale plek voor (hoewel ik nog wel eens graag mijn mening wil verkondigen ;) :* )
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')