Ik geef er niets om. Wat is je nummer?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:25 schreef MissSpain het volgende:
Hallo FOK!kers,
Vanwege mijn buitenlandse afkomst heb ik allemaal donkere haartjes op mijn buik/rug/borsten. Het zijn geen zwarte haren, maar vanwege mijn erg blanke huid valt het erg op. Dit is erg irritant, en bijna niemand van de vrouwen hebben het. Ik schaam me er erg voor.
Dit was mijn mededeling en klacht.
Gr Gr.
0612345678quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef Krabs het volgende:
[..]
Ik geef er niets om. Wat is je nummer?
Hee, dit klopt niet, ik krijg een dronken kerel aan de lijnquote:
De TS is vast een behaarde spanjaard.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hee, dit klopt niet, ik krijg een dronken kerel aan de lijn
Dat is geen kerel maar een harige vrouwquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hee, dit klopt niet, ik krijg een dronken kerel aan de lijn
Orang-oetan is het. En vertederend.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef Woelwater het volgende:
Ach sommige orang-oetangs kunnen best verterderend zijn hoor
Ik verwachte een licht onzekere dame die er stiekem best goed uit ziet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
De TS is vast een behaarde spanjaard.
Nee, die heb ik al verwijderd. Hou alles netjes bij, (benen, bikinilijn, snor etc) maar mijn buik en rug zijn gewoon een probleemquote:
Het is niet goed zichtbaar, alleen als je met je ogen vanaf 1 mm kijkt ofzo..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef pussycatdoll het volgende:
Vrouwen met borsthaar(zichtbare)
Daar hoef je je toch alleen in de zomer zorgen over te maken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al verwijderd. Hou alles netjes bij, (benen, bikinilijn, snor etc) maar mijn buik en rug zijn gewoon een probleem
Waar maak je je dan druk om?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Het is niet goed zichtbaar, alleen als je met je ogen vanaf 1 mm kijkt ofzo..
Bij mannen is het niet erg. Heb er zelf ook last van maar bij vrouwen is het ranzig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef koelkastkaasje het volgende:
mijn broer heeft daar ook last van :p
Gelukkig komt dat nooit voor he meid.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Omdat dit is wat we er ons bij voorstellen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:35 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Zoals de mening die ik hier zie, vinden mannen het nogal erg vies..
mijn broer vindt het wel erg geen wonder dat hij vaak gay wordt genoemdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:34 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Bij mannen is het niet erg. Heb er zelf ook last van maar bij vrouwen is het ranzig.
quote:
Ik wax mijn armen, haha. Die zijn nu gewoon kaalquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Omdat dit is wat we er ons bij voorstellen.
[ afbeelding ]
Maar als ik jou begrijp is het minder ernstig?
Hier meld ik een klacht, dat andere topic was voor adviesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:37 schreef Lollertrolle het volgende:
Dit is al je tweede topic hierover
Awwwquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:25 schreef MissSpain het volgende:
Hallo FOK!kers,
Vanwege mijn buitenlandse afkomst heb ik allemaal donkere haartjes op mijn buik/rug/borsten. Het zijn geen zwarte haren, maar vanwege mijn erg blanke huid valt het erg op. Dit is erg irritant, en bijna niemand van de vrouwen hebben het. Ik schaam me er erg voor.
Gr Gr.
Ik vind jou echt de leukste FOK!er,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
AwwwArme ziel!!! Maak je geen zorgen lieffie
Het gaat erom wie je bent
Die paar schattige donshaartjes zijn echt niet erg
*hugggg*
Dat ziet er ook niet uit. Bij blonde Nederlandse chicks zie je ook bakkebaarden tot zelfs haren op de kin en bovenlip aan toe als ze in de zon staanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef wenfer2 het volgende:
Heb wel eens ergens gelezen dat dames uit Latijns-Amerika (inb4:) die te schijterig zijn om hun hele lichaam te harsen, hun lichaamshaar op ongewenste plekjes blonderen.
Misschien wat voor jou TS?
Sja, als je er verder goed verzocht uit ziet, en het is slechts een klein beetje en niet goed zichtbaar..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:38 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik wax mijn armen, haha. Die zijn nu gewoon kaalHet zijn trouwens ook gewoon donzige haartjes, alleen zie je het best wel erg op mijn buik. (door buiksnor)
Echt? :0 Coooowl!!! Dankjewellllllquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik vind jou echt de leukste FOK!er,
begrijp niet al die haat tegen jou...
Het is het geslijm en het overdreven gedoe dat de haat veroorzaakt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik vind jou echt de leukste FOK!er,
begrijp niet al die haat tegen jou...
Weet je dan wiens kloon dit is?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Echt? :0 Coooowl!!! Dankjewellllll![]()
![]()
Jij bent ook een leuke FOK!er
quote:geregistreerd op: woensdag 16 oktober 2013 @ 12:58
Ik dacht ook al jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Weet je dan wiens kloon dit is?
Anders een wat vroege conclusie:
[..]
Ja, ik heb wel een ideequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Weet je dan wiens kloon dit is?
Anders een wat vroege conclusie:
[..]
Alsof gays geen haar hebben?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:36 schreef koelkastkaasje het volgende:
[..]
mijn broer vindt het wel erg geen wonder dat hij vaak gay wordt genoemd
Dat was weer dat slijmerige van die nikon.quote:
Dat doe je goed.quote:
En het klopt ook nogquote:
Jammer dat jij dit dan uitvindt, en ik weer met vraagtekens zit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En het klopt ook nog
*geeft TS een dikke knuffel*
I guess ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef SchoneZoon het volgende:
Veel vrouwelijke FOK!sters zien in Nikonlover hun 'best gay friend'
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:25 schreef MissSpain het volgende:
Hallo FOK!kers,
Vanwege mijn buitenlandse afkomst heb ik allemaal donkere haartjes op mijn buik/rug/borsten. Het zijn geen zwarte haren, maar vanwege mijn erg blanke huid valt het erg op. Dit is erg irritant, en bijna niemand van de vrouwen hebben heeft het. Ik schaam me er erg voor.
Gr Gr.
Hoe is je lichaam?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Heb geen lelijk gezicht, al zeg ik het zelf
Argh, wie ben je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Sorry, mijn Nederlands is nog niet heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Het is in ieder geval beter dan dat van de gemiddelde FOK!ker, waarvoor hulde.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Sorry, mijn Nederlands is nog niet heel goed
Wel redelijk, ben alleen laatste tijd erg veel afgevallen en wil mijn rondingen terug.. (lees, vrouwlijke vormen en geen vet lichaam)quote:
Ik dacht dat je altijd zo onzeker wasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Would not hitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Wel redelijk, ben alleen laatste tijd erg veel afgevallen en wil mijn rondingen terug.. (lees, vrouwlijke vormen en geen vet lichaam)
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Argh, wie ben je?Kan spoiler niet openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ik me altijd afvraag, zouden de meesten dit nu expres doen, of kunnen ze er echt niks van?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan dat van de gemiddelde FOK!ker, waarvoor hulde.
Soms wel jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd zo onzeker was
hihiquote:
Nog steeds dusquote:
Misschien ben ik wel helemaal geen kloonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nog steeds dus*hugggggggggggg*
Wanneer gaan we weer wappen?
Godverdomme, wat ben je toch ook een kneus. Bok eens op naar je dinnetje/dinnie, aandachtsgeile downie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nog steeds dus*hugggggggggggg*
Wanneer gaan we weer wappen?
Niks aan de hand dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Had mijn dinnie maar donshaartjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef MissSpain het volgende:
[..]het zijn alleen maar donshaartjes he, geen zwarte dikke haren
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Had mijn dinnie maar donshaartjesIs zo lekker zacht
Lees mijn topic eens godquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben je toch ook een kneus. Bok eens op naar je dinnetje/dinnie, aandachtsgeile downie.
Die wordt nu lekker uitgewoond door andere mannen hihiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lees mijn topic eens godMijn dinnie komt morgen pas
*snik*
Ja dan zeik niet als het niet zo erg isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef MissSpain het volgende:
[..]het zijn alleen maar donshaartjes he, geen zwarte dikke haren
We kunnen beter niet knuffieknuffie doenquote:
GGGquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:02 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Die wordt nu lekker uitgewoond door andere mannen hihi
GGG?quote:
Alleen Nikonlover en H.FR zijn aardig hierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja dan zeik niet als het niet zo erg is
Neem een nekschot, voor je eigen bestwil. Nu!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
We kunnen beter niet knuffieknuffie doenIk zou je nooit meer loslaten denk ik
Zachte donshaartjesssssss
![]()
![]()
![]()
Nikonlover is alleen maar aardig en lief tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neem een nekschot, voor je eigen bestwil. Nu!
Dankjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Alleen Nikonlover en H.FR zijn aardig hier
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ligt zoiets dadelijk met Kerst weer onder de kerstboom voor je?
[ afbeelding ]
Awwwwquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Wees eens aardig en lief.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:06 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
AwwwwKomt denk ik omdat de meeste FOK!ers nog nooit een meisje hebben gezien
Nee hoor. Je weet het misschien nog niet, maar hij is een 12-jarig knulletje in het lichaam van een dikke, vettige, 40-jarige pad. Letterlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:05 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Nikonlover is alleen maar aardig en lief toch
Doe eens lief tegen Nikonloverquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor. Je weet het misschien nog niet, maar hij is een 12-jarig knulletje in het lichaam van een dikke, vettige, 40-jarige pad. Letterlijk.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor. Je weet het misschien nog niet, maar hij is een 12-jarig knulletje in het lichaam van een dikke, vettige, 40-jarige pad. Letterlijk.
je bent een kloon oftewel een nepuser, die krijgen geen respect hierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik ben geen nepuser?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
je bent een kloon oftewel een nepuser, die krijgen geen respect hier
Ik leg je net uit waarom hij tegen zichzelf beschermd moet worden en je neemt het voor hem op?quote:
Ik vind Nikonlover wel een toffe user.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik leg je net uit waarom hij tegen zichzelf beschermd moet worden en je neemt het voor hem op?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
je bent een kloon oftewel een nepuser, die krijgen geen respect hier
Hoe lang ken je hem al? Precies!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:13 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik vind Nikonlover wel een toffe user.
Uhmm........... Al meer dan een paar maandenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoe lang ken je hem al? Precies!
Dacht ik al.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:15 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Uhmm........... Al meer dan een paar maanden
Ja, trollen als een debieltje.quote:
Dat doe je wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:16 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik trol niet, 14 jarig kleutertje van me
Moet je echt geen zorgen over maken, dit is nou eenmaal wie je bent, en Nederlanders vallen daarop op haarloos. In elke cultuur is dat anders. Don't worry babequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al verwijderd. Hou alles netjes bij, (benen, bikinilijn, snor etc) maar mijn buik en rug zijn gewoon een probleem
Ze wil haar 'problemen' blijkbaar liever niet met haar normale account bespreken.quote:
Dan had "ze" het wel bij het LIF topic gehouden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze wil haar 'problemen' blijkbaar liever niet met haar normale account bespreken.
Kan ik me wat bij voorstellen.
LIF? Welke 's dat?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan had "ze" het wel bij het LIF topic gehouden.
Jij houdt ook niet op hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was om advies te vragen.. Dit is meer om de mening te weten te krijgen van de FOK!kers hierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
LIF / Haar op rug, buik, borst, overal...
Blijkbaar vond ze het nodig erover te klagen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar maak je je echt druk alleen om wat haar?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:20 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Dat was om advies te vragen.. Dit is meer om de mening te weten te krijgen van de FOK!kers hier
Jup... durf me niet goed te vertonen in bikini etc..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:21 schreef SaxKlaas het volgende:
[..]
Maar maak je je echt druk alleen om wat haar?
Kijk iedereen ook wanhopig doen in de hoop dat het echt een meisje is hè.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ok, ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:21 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Jup... durf me niet goed te vertonen in bikini etc..
Kuttopics worden soms half aanbeden, en iemand met een serieuze klacht wordt afgezaagd.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk iedereen ook wanhopig doen in de hoop dat het echt een meisje is hè.
Ik ben inderdaad een vrouw, ja. Mogen vrouwen niet op FOK! zitten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kijk iedereen ook wanhopig doen in de hoop dat het echt een meisje is hè.
Jij en Nikon zijn tenminste aardig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kuttopics worden soms half aanbeden, en iemand met een serieuze klacht wordt afgezaagd.
Waarom is dit?
Je bent net een dag lid en spreekt over altijd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:23 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Pfff.. altijd deze opmerkingen hier
IK BEN GEEN 'KUTKLOON' JA?!
Er zitten geen vrouwen op FOK!. Dat zijn allemaal kloons.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:25 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een vrouw, ja. Mogen vrouwen niet op FOK! zitten?
Ik lees misschien mee?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent net een dag lid en spreekt over altijd.
Rara, wat klopt hier niet?
Dat jij niet snapt dat ze bedoelt dat ze een gewone kloon is en geen kutkloonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je bent net een dag lid en spreekt over altijd.
Rara, wat klopt hier niet?
Omdat dit een kloon is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kuttopics worden soms half aanbeden, en iemand met een serieuze klacht wordt afgezaagd.
Waarom is dit?
Dan ben je dus een kloonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:26 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik lees misschien mee?
Heb wel meerdere accounts gehad, ja.Maar niet in bedoeling om te trollen..
Ja, wel een kutkloon. Een kloon is per definitie kut. En ja, ook een man. Er zijn immers geen vrouwen op FOK!.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:27 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Geen 'kutkloon', een nee, geen man.
Als er een kwaliteitstopic (niet zeggende dat dit er 1 is) wordt aangemaakt door een kloon is het dus meteen een slecht/onterecht/enz. topic?quote:
Jaaaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:15 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Uhmm........... Al meer dan een paar maanden
Ik vind een beetje haar niet erg hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:18 schreef SaxKlaas het volgende:
[..]
Moet je echt geen zorgen over maken, dit is nou eenmaal wie je bent, en Nederlanders vallen daarop op haarloos. In elke cultuur is dat anders. Don't worry babe
Nee. Je kent waarschijnlijk ook mijn orginele account niet, omdat ik nooit in klaagbaak kom hahaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ja, wel een kutkloon. Een kloon is per definitie kut. En ja, ook een man. Er zijn immers geen vrouwen op FOK!.
Ik kom ook zelden in KLB, vaker in KPD.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Nee. Je kent waarschijnlijk ook mijn orginele account niet, omdat ik nooit in klaagbaak kom haha
En in KPD kom ik ook zeldenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik kom ook zelden in KLB, vaker in KPD.
Slechte vraag, kloons kunnen geen kwaliteitstopics openen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als er een kwaliteitstopic (niet zeggende dat dit er 1 is) wordt aangemaakt door een kloon is het dus meteen een slecht/onterecht/enz. topic?
Wie ben jij? Ik wil het serieus weten wat voor een persoon er achter jouw account post.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jaaa![]()
Je bent nog steeds een lieverdje
[..]
Ik vind een beetje haar niet erg hoor
Ah, dan betwijfel ik ook of ik je kenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:30 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Nee. Je kent waarschijnlijk ook mijn orginele account niet, omdat ik nooit in klaagbaak kom haha
Heeeeel soms in ONZ, wel in NWSquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ah, dan betwijfel ik ook of ik je ken
Tenzij je veel in ONZ of NWS komt.
Als ze bij mij is wel hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je komt sowieso niet vaak he?
Als iemand kwaliteitstopics kan maken en hij kan een kloon maken. Dan kan hij met die kloon ook gewoon kwaliteitstopics maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Slechte vraag, kloons kunnen geen kwaliteitstopics openen.
Ik ben Nikonloverquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:32 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wie ben jij? Ik wil het serieus weten wat voor een persoon er achter jouw account post.
Ikke nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:35 schreef MissSpain het volgende:
Gaan jullie nu het spelletje 'Raad de kloon doen'?
Ik stel me altijd zoiets bij hem voor:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:32 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wie ben jij? Ik wil het serieus weten wat voor een persoon er achter jouw account post.
Nee dit is: laat je tieten zien.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:35 schreef MissSpain het volgende:
Ik ben wel benieuwd jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:35 schreef MissSpain het volgende:
Schatjequote:
Nee, die bewaar ik voor iemand andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee dit is: laat je tieten zien.
Lief van jequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Nee, die bewaar ik voor iemand anders
Eerder zoiets:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik stel me altijd zoiets bij hem voor:
[ afbeelding ]
Ik nog erger. Een beetje de menselijke gestalte van Tinky Winky.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik stel me altijd zoiets bij hem voor:
[ afbeelding ]
Nee, jongens, ze heeft het tegen haar grote Russische vriendquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Gniffelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:36 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ze is geen kloon van mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Leuken kloon Nikon, maar stop maar weer.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eerder zoiets:
[ afbeelding ]
Turkse kapper?quote:
Thank you babequote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef MissSpain het volgende:
Fuck, ik moet gaan. Even mijn sociale leven onderhouden
voor Nikonlover, SaxKlaas en H.FR
Jammer harige tiet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef MissSpain het volgende:
Ik ga ook zoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef MissSpain het volgende:
Likjes over je klitje en achter het randje van je poepgaatje voor jouquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef MissSpain het volgende:
Slaap lekkerrrrrrrquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ga ook zoSlapieslapie doen
Kussssssssss!!!!!!![]()
![]()
![]()
Doei, lieverd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:41 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Geen haar op mijn borsten, maar zeg maar tussen mijn borstkas
Ook niet onbelangrijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:39 schreef MissSpain het volgende:
Het syndroom van baviaan? Daar gaat geen piemel van staan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:41 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Geen haar op mijn borsten, maar zeg maar tussen mijn borstkas
je leest m'n gedachtenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:43 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Het syndroom van baviaan? Daar gaat geen piemel van staan.
het zijn kleine haartjes, niet zoals bij een man zeg maar.. Die zie je ook bijna niet die van mij, dus die zijn niet het probleemquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:43 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Het syndroom van baviaan? Daar gaat geen piemel van staan.
Meldt je aan bij stichting aap, voor een dierwaardig bestaan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:53 schreef MissSpain het volgende:
[..]
het zijn kleine haartjes, niet zoals bij een man zeg maar.. Die zie je ook bijna niet die van mij, dus die zijn niet het probleem
tssssquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:56 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Meldt je aan bij stichting aap, voor een dierwaardig bestaan.
Ik dacht dat jij weg zou gaan.quote:
Gewoon uitloggen en nooit meer terugkomen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:04 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Dacht ik zelf ook ja. Tot die tropizania er weer tussen kwam
Wees eens lief.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon uitloggen en nooit meer terugkomen.
ja hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:06 schreef Beebiel het volgende:
Wel props dat je je eigen zo durft bloot te geven. Vergt veel moed.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:06 schreef Beebiel het volgende:
Heeft ook wel iets moois, vind ik hoor. Als ze niet volledig plat isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:19 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Asians hebben daarentegen wel een lelijk plat lichaam en spleetogen
Ok, op dat punt heb je gelijk. Had vroeger wel een mooi zuid-europees lichaamquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:19 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Asians hebben daarentegen wel een lelijk plat lichaam en spleetogen
Je gaat niet in hun broekje komen met je geslijm hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef SaxKlaas het volgende:
[..]
Heeft ook wel iets moois, vind ik hoor. Als ze niet volledig plat is
Met of zonder haar?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ok, op dat punt heb je gelijk. Had vroeger wel een mooi zuid-europees lichaam
Ik vraag me af of jij weleens in hun broekje bent geweest. Ik denk het nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je gaat niet in hun broekje komen met je geslijm hoor.
ik heb FOK! niet nodig om chimeids te ballenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:22 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij weleens in hun broekje bent geweest. Ik denk het niet
Je bent nog maar 14?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb FOK! niet nodig om chimeids te ballen
Nee.quote:
Ach ja, ik heb tenminste geen haar op mijn rug.quote:
Vroeger? Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:20 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ok, op dat punt heb je gelijk. Had vroeger wel een mooi zuid-europees lichaam
Pest me niet zoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb tenminste geen haar op mijn rug.
Ja, dacht al dat je zoiets bedoelde.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:33 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Nog niet zo oud hoor, haha.
Met vroeger bedoelde ik eigenlijk iets van 1 jaar geleden
ach, je kon het proberenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dacht al dat je zoiets bedoelde.
Je doorziet mijn poging je leeftijd te achterhalen, jammer
Ik weet hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef Copthorne het volgende:
Op je armen, oké. Maar een meisje met haar op haar rug, buik en borsten?
Wat is je afkomst? Toch niet Spaans?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:35 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik weet hetVandaar deze klacht..
Zeker, jammer dat het mislukte.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ben Spaansquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:36 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Wat is je afkomst? Toch niet Spaans?
Niet racistisch bedoeld, maar ik kende een Syrisch meisje dat haar op haar rug had.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker, jammer dat het mislukte.
Ben benieuwd of over anderhalf uur het leeftijdsverschil tussen ons groter, of kleiner is geworden.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He, nog steeds geen krimpquote:
Ik heb vriend google even gevraagd wat je zei, de meesten van ons kunnen namelijk geen Spaans:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Qué guay! Puedo hablar en español. De dónde eres?
Jawel, mijn bikinilijn, bovenlip, oksels, benen , armen, alleen niet mijn rug en buik omdat het een groot oppervlakte is en toch vrij pijnlijk...quote:
Aha, lastig. Het ligt er een beetje aan hoeveel het is, of het echt een probleem is.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:03 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Jawel, mijn bikinilijn, bovenlip, oksels, benen , armen, alleen niet mijn rug en buik omdat het een groot oppervlakte is en toch vrij pijnlijk...
White knight spelen in de hoop voor een pitty fuck is zoooooooo 2009quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ze wil haar 'problemen' blijkbaar liever niet met haar normale account bespreken.
Kan ik me wat bij voorstellen.
Daarnaast pityfuckt TS nikon al. Ik ben er namelijk achter van wie het de kloon is (ben alleen de naam van haar originele account vergeten).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
White knight spelen in de hoop voor een pitty fuck is zoooooooo 2009
Hoeveel lettergrepen? Begint met? S?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarnaast pityfuckt TS nikon al. Ik ben er namelijk achter van wie het de kloon is (ben alleen de naam van haar originele account vergeten).
Ik ben de naam vergeten, maar begon niet met een S volgens mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoeveel lettergrepen? Begint met? S?
oh okequote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Daarnaast pityfuckt TS nikon al. Ik ben er namelijk achter van wie het de kloon is (ben alleen de naam van haar originele account vergeten).
Hahaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:06 schreef Beebiel het volgende:
Ik vind het gewoon jammer/bijzonder dat mensen met serieuze klachten afgezaagd worden, terwijl veel users bij de braddies van deze wereld in de kont kruipen, terwijl die nog nooit ook maar 1 kwaliteitstopic heeft gemaakt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
White knight spelen in de hoop voor een pitty fuck is zoooooooo 2009
ontelbaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 04:21 schreef rumiii het volgende:
als je goeie latina ben maak nie uit
je hep vast wel lekkere lichaam als je jezelf misspain noemt
Gelukkig, dus als ik met mn oren eraan ruik zie ik het niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Hier had ik pas door dat je een chick wasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:35 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Zoals de mening die ik hier zie, vinden mannen het nogal erg vies..
Dat probleem teistert de kongingshuizen van Europa al eeuwen:quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Spaanse vrouwen zijn sowieso harig.
Je moet nog veel leren als je naar KLB gaat voor meningen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:20 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Dat was om advies te vragen.. Dit is meer om de mening te weten te krijgen van de FOK!kers hier
Wie ben ik dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:31 schreef SchoneZoon het volgende:
Hahaha MissSpain ik weet wie je bent
Nooit verwacht dat jij zo behaard zou zijn
Valt er niet iets op aan mijn username?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hier had ik pas door dat je een chick was
Ik las alleen de OP, kutkloon.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:37 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Valt er niet iets op aan mijn username?of kun je geen Engels?
Niet dat ik weet. Ben Spaans, dus Zuid-Europees (Ken wel meer mensen daar met het zelfde probleem maar geen Nederlandersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:26 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig Arabisch bloed of iets in die richting?
Ik durfde het niet te zeggen op mijn originele accountquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
Even een account aanmaken hoor om dit te melden
Onzeker mormelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:47 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen op mijn originele account
Nederlandse vrouwen hebben het ook, maar door hun lichtere haar valt het minder op. Zoals iemand in dit topic al opmerkte, zie je als ze in de zon staan soms ook opeens flinke beharing.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:40 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ben Spaans, dus Zuid-Europees (Ken wel meer mensen daar met het zelfde probleem maar geen Nederlanders) en Nederlandse vrouwen hebben het niet..
Schrijnend dat je dat af laat hangen van wat gebruikers van een online forum.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:49 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Komt deels door jullie in KLB hier
Ja ,eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schrijnend dat je dat af laat hangen van wat gebruikers van een online forum.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |