Ik geef er niets om. Wat is je nummer?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:25 schreef MissSpain het volgende:
Hallo FOK!kers,
Vanwege mijn buitenlandse afkomst heb ik allemaal donkere haartjes op mijn buik/rug/borsten. Het zijn geen zwarte haren, maar vanwege mijn erg blanke huid valt het erg op. Dit is erg irritant, en bijna niemand van de vrouwen hebben het. Ik schaam me er erg voor.
Dit was mijn mededeling en klacht.
Gr Gr.
0612345678quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:27 schreef Krabs het volgende:
[..]
Ik geef er niets om. Wat is je nummer?
Hee, dit klopt niet, ik krijg een dronken kerel aan de lijnquote:
De TS is vast een behaarde spanjaard.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hee, dit klopt niet, ik krijg een dronken kerel aan de lijn
Dat is geen kerel maar een harige vrouwquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hee, dit klopt niet, ik krijg een dronken kerel aan de lijn
Orang-oetan is het. En vertederend.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:29 schreef Woelwater het volgende:
Ach sommige orang-oetangs kunnen best verterderend zijn hoor
Ik verwachte een licht onzekere dame die er stiekem best goed uit ziet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
De TS is vast een behaarde spanjaard.
Nee, die heb ik al verwijderd. Hou alles netjes bij, (benen, bikinilijn, snor etc) maar mijn buik en rug zijn gewoon een probleemquote:
Het is niet goed zichtbaar, alleen als je met je ogen vanaf 1 mm kijkt ofzo..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef pussycatdoll het volgende:
Vrouwen met borsthaar(zichtbare)
Daar hoef je je toch alleen in de zomer zorgen over te maken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:32 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al verwijderd. Hou alles netjes bij, (benen, bikinilijn, snor etc) maar mijn buik en rug zijn gewoon een probleem
Waar maak je je dan druk om?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Het is niet goed zichtbaar, alleen als je met je ogen vanaf 1 mm kijkt ofzo..
Bij mannen is het niet erg. Heb er zelf ook last van maar bij vrouwen is het ranzig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef koelkastkaasje het volgende:
mijn broer heeft daar ook last van :p
Gelukkig komt dat nooit voor he meid.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:33 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Het is niet goed zichtbaar, alleen als je met je ogen vanaf 1 mm kijkt ofzo..
Omdat dit is wat we er ons bij voorstellen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:35 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Zoals de mening die ik hier zie, vinden mannen het nogal erg vies..
mijn broer vindt het wel erg geen wonder dat hij vaak gay wordt genoemdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:34 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Bij mannen is het niet erg. Heb er zelf ook last van maar bij vrouwen is het ranzig.
quote:
Ik wax mijn armen, haha. Die zijn nu gewoon kaalquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Omdat dit is wat we er ons bij voorstellen.
[ afbeelding ]
Maar als ik jou begrijp is het minder ernstig?
Hier meld ik een klacht, dat andere topic was voor adviesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:37 schreef Lollertrolle het volgende:
Dit is al je tweede topic hierover
Awwwquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:25 schreef MissSpain het volgende:
Hallo FOK!kers,
Vanwege mijn buitenlandse afkomst heb ik allemaal donkere haartjes op mijn buik/rug/borsten. Het zijn geen zwarte haren, maar vanwege mijn erg blanke huid valt het erg op. Dit is erg irritant, en bijna niemand van de vrouwen hebben het. Ik schaam me er erg voor.
Gr Gr.
Ik vind jou echt de leukste FOK!er,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
AwwwArme ziel!!! Maak je geen zorgen lieffie
Het gaat erom wie je bent
Die paar schattige donshaartjes zijn echt niet erg
*hugggg*
Dat ziet er ook niet uit. Bij blonde Nederlandse chicks zie je ook bakkebaarden tot zelfs haren op de kin en bovenlip aan toe als ze in de zon staanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef wenfer2 het volgende:
Heb wel eens ergens gelezen dat dames uit Latijns-Amerika (inb4:) die te schijterig zijn om hun hele lichaam te harsen, hun lichaamshaar op ongewenste plekjes blonderen.
Misschien wat voor jou TS?
Sja, als je er verder goed verzocht uit ziet, en het is slechts een klein beetje en niet goed zichtbaar..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:38 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik wax mijn armen, haha. Die zijn nu gewoon kaalHet zijn trouwens ook gewoon donzige haartjes, alleen zie je het best wel erg op mijn buik. (door buiksnor)
Echt? :0 Coooowl!!! Dankjewellllllquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik vind jou echt de leukste FOK!er,
begrijp niet al die haat tegen jou...
Het is het geslijm en het overdreven gedoe dat de haat veroorzaakt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:40 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Ik vind jou echt de leukste FOK!er,
begrijp niet al die haat tegen jou...
Weet je dan wiens kloon dit is?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Echt? :0 Coooowl!!! Dankjewellllll![]()
![]()
Jij bent ook een leuke FOK!er
quote:geregistreerd op: woensdag 16 oktober 2013 @ 12:58
Ik dacht ook al jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Weet je dan wiens kloon dit is?
Anders een wat vroege conclusie:
[..]
Ja, ik heb wel een ideequote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Weet je dan wiens kloon dit is?
Anders een wat vroege conclusie:
[..]
Alsof gays geen haar hebben?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:36 schreef koelkastkaasje het volgende:
[..]
mijn broer vindt het wel erg geen wonder dat hij vaak gay wordt genoemd
Dat was weer dat slijmerige van die nikon.quote:
Dat doe je goed.quote:
En het klopt ook nogquote:
Jammer dat jij dit dan uitvindt, en ik weer met vraagtekens zit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
En het klopt ook nog
*geeft TS een dikke knuffel*
I guess ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:50 schreef SchoneZoon het volgende:
Veel vrouwelijke FOK!sters zien in Nikonlover hun 'best gay friend'
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:25 schreef MissSpain het volgende:
Hallo FOK!kers,
Vanwege mijn buitenlandse afkomst heb ik allemaal donkere haartjes op mijn buik/rug/borsten. Het zijn geen zwarte haren, maar vanwege mijn erg blanke huid valt het erg op. Dit is erg irritant, en bijna niemand van de vrouwen hebben heeft het. Ik schaam me er erg voor.
Gr Gr.
Hoe is je lichaam?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Heb geen lelijk gezicht, al zeg ik het zelf
Argh, wie ben je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Sorry, mijn Nederlands is nog niet heel goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Het is in ieder geval beter dan dat van de gemiddelde FOK!ker, waarvoor hulde.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:56 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Sorry, mijn Nederlands is nog niet heel goed
Wel redelijk, ben alleen laatste tijd erg veel afgevallen en wil mijn rondingen terug.. (lees, vrouwlijke vormen en geen vet lichaam)quote:
Ik dacht dat je altijd zo onzeker wasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Would not hitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Wel redelijk, ben alleen laatste tijd erg veel afgevallen en wil mijn rondingen terug.. (lees, vrouwlijke vormen en geen vet lichaam)
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Argh, wie ben je?Kan spoiler niet openenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ik me altijd afvraag, zouden de meesten dit nu expres doen, of kunnen ze er echt niks van?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is in ieder geval beter dan dat van de gemiddelde FOK!ker, waarvoor hulde.
Soms wel jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik dacht dat je altijd zo onzeker was
hihiquote:
Nog steeds dusquote:
Misschien ben ik wel helemaal geen kloonquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nog steeds dus*hugggggggggggg*
Wanneer gaan we weer wappen?
Godverdomme, wat ben je toch ook een kneus. Bok eens op naar je dinnetje/dinnie, aandachtsgeile downie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nog steeds dus*hugggggggggggg*
Wanneer gaan we weer wappen?
Niks aan de hand dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:54 schreef MissSpain het volgende:
[..]
Had mijn dinnie maar donshaartjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef MissSpain het volgende:
[..]het zijn alleen maar donshaartjes he, geen zwarte dikke haren
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Had mijn dinnie maar donshaartjesIs zo lekker zacht
Lees mijn topic eens godquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Godverdomme, wat ben je toch ook een kneus. Bok eens op naar je dinnetje/dinnie, aandachtsgeile downie.
Die wordt nu lekker uitgewoond door andere mannen hihiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:02 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lees mijn topic eens godMijn dinnie komt morgen pas
*snik*
Ja dan zeik niet als het niet zo erg isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:00 schreef MissSpain het volgende:
[..]het zijn alleen maar donshaartjes he, geen zwarte dikke haren
We kunnen beter niet knuffieknuffie doenquote:
GGGquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:02 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Die wordt nu lekker uitgewoond door andere mannen hihi
GGG?quote:
Alleen Nikonlover en H.FR zijn aardig hierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja dan zeik niet als het niet zo erg is
Neem een nekschot, voor je eigen bestwil. Nu!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
We kunnen beter niet knuffieknuffie doenIk zou je nooit meer loslaten denk ik
Zachte donshaartjesssssss
![]()
![]()
![]()
Nikonlover is alleen maar aardig en lief tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Neem een nekschot, voor je eigen bestwil. Nu!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |