Met een opgerolde krant!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef Pino112 het volgende:
Professioneel en netjes geslagen.
Rusland.
Hee.. En Barry Hay...Hee...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Alleen P. Faberge mag met een zonnebril op in de studio zitten.
Gewoon dronken ouders, net als bij Taeke Taekemaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Sjoerd Sjoerdsma? Zit er weer iemand te grollen op de redactie?
Hij lijkt wel 55 ineens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef JimboSlice het volgende:
Jelle ziet er wel een beetje sloeberig uit vandaag
Wesley Sneijder ook in combinatie met zijn snorkel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Alleen P. Faberge mag met een zonnebril op in de studio zitten.
Nee dan is het onnO.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:41 schreef marcodej het volgende:
Als je Onno omdraait, krijg je weer Onno. Dat is wel grappig.
Zometeen een item met Tjibbe Tjibsma en Koos Korswagen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Sjoerd Sjoerdsma? Zit er weer iemand te grollen op de redactie?
De hoer spelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat doet Haline in de compilatie...
Hilarisch.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:41 schreef marcodej het volgende:
Parterretrap.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:41 schreef marcodej het volgende:
Want tetten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat doet Haline in de compilatie...
Jij moet cabaretier worden.quote:
Niet te vergeten Heere Heeresmaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zometeen een item met Tjibbe Tjibsma en Koos Korswagen.
Claudiad3j dames en heren!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:41 schreef marcodej het volgende:
Cabaretier worden in Katwijk lijkt me een ongelofelijk makkelijk beroep.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:41 schreef marcodej het volgende:
quote:
Om het begrip afgang een nieuwe dimensie te geven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij moet cabaretier worden.
Wat willen ze doen dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:43 schreef NotGuilty het volgende:
Als je voorstelt om dat feestjaar af te schaffen krijg je helemaal stront aan de knikker met de Russen. Alsof wij iets tegen de Russen kunnen beginnen.
Dat noemen we bij ons een dominee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cabaretier worden in Katwijk lijkt me een ongelofelijk makkelijk beroep.
Weet jij hoe dat liedje van die trailer/reclame op RTL 7 heet?quote:
Tot nu toe was Genee het dieptepunt toen hij een poging waagde.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om het begrip afgang een nieuwe dimensie te geven.
Die zou Poetin wel een lesje geleerd hebben!quote:
Dus de preek noem jij een grap.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat noemen we bij ons een dominee.
Draaien we de gaskraan dicht toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:43 schreef NotGuilty het volgende:
Als je voorstelt om dat feestjaar af te schaffen krijg je helemaal stront aan de knikker met de Russen. Alsof wij iets tegen de Russen kunnen beginnen.
Excommunicatie kennen wij niet, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus de preek noem jij een grap.
Excommunicatie zal je deel zijn.
Aaf is toch best ok?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Jelle is een baas, hoe is het mogelijk dat Aaf zijn zus is?
Hun vader had een mindere dag.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Jelle is misschien wel de broer van de Mol.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Het lijkt de broer van Joost Eerdmans wel.quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die Aaf heten kan ik niet zo serieus nemen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hun vader had een mindere dag.
Hmja, ik ken alleen die columns uit de nrc een beetje, die vond ik nooit zo leuk.quote:
Draken zitten niet op het jaar van de Draak te wachten, maar wat doen ze er aan he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Die Russen zaten helemaal niet op dat Ruslandjaar te wachten.
Ze zit bij de volkskrant al een aantal jaren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, ik ken alleen die columns uit de nrc een beetje, die vond ik nooit zo leuk.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:47 schreef marcodej het volgende:
Die Russen zaten helemaal niet op dat Ruslandjaar te wachten.
Weet ik, maar daarvoor schreef ze altijd de column op de 1e pagina van de nrc. Toen las ik nog Nederlandse kranten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze zit bij de volkskrant al een aantal jaren.
Ach je kan zijn ogen zien dus boeiend.quote:
Ik dacht ook al wtfquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hun optreden wordt iets met van die gasten, weet je wel.
Nee.
Wat een ranzige inteelt is die grachtengordel ookquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Haar schoonmoeder is Hanneke Groenteman.
Ja ik ging over mijn nek.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Claudia en The Kik samen.
Corrie heeft zojuist de kamer blank gezet.
Nrc-next. En toen was jij nog zes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarvoor schreef ze altijd de column op de 1e pagina van de nrc. Toen las ik nog Nederlandse kranten.
Het lijkt wel of haar ogen ondersteboven in haar hoofd staan.quote:
Kees Gelukquote:
Het is de vrouwelijke Anton Geesink!quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Ah nu komt het bekende Beatlesfragmentje zeker?
Ze vonden het kut. Die hele Beatles.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Beatles.
Je verwacht het niet.
Top!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
The Kik: Top of Flop.
Zeg het maar.
Apenaids.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
The Kik: Top of Flop.
Zeg het maar.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:52 schreef NotGuilty het volgende:
Wat praat die gast irritant Rotterdams
kutje irritantquote:
Rotterdam is een prima stad.quote:
Toen heette dat een hippiebril.quote:
toen het plat lagquote:
Ja die is leuk en warm.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee die badjas van jou is leuk.
Ook niks mis mee. Beter dan dat Amsterdams, wat door merg en been gaat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar hadden we het niet over. Het ging om het accent.
Ik zou dat wel doen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Waarom laat nou nooit iemand iets zien van de Spice Girls ofzo.
Zeg wil je klappies Marco?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ook niks mis mee. Beter dan dat Amsterdams, wat door merg en been gaat.
jeugdzorg komt straks controleren of de balletjes zijn ingezaktquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
Deze jongen heeft niet eens baardgroei.
Stjaarl.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Matthijs krijgt nu een stijfje, Charles Aznavour.
Ook nog geen haar op zijn ballen schat ik in.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
Deze jongen heeft niet eens baardgroei.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Matthijs krijgt nu een stijfje, Charles Aznavour.
Niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee. Dat accent van die Kikgozer is vele malen erger.
Nee Amsjjjjterdamsjjjjjjjj is lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan zijn accent maar wel aan hoe hij praatquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar hadden we het niet over. Het ging om het accent.
Leuk toch johquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ria Valk, de jonge Rob de Nijs, de Heikrekels en als hoogtepunt Jan Boezeroen.quote:
Nou, eerder een dwerg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Charles Aznavour is wel een baas.
Testamentquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een meisje van zestien moet toch wel mijn favoriet van Boudewijn zijn.
Tomorrow Never Knows A day in the live Taxman etc hoor je ze nooit zingen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
I want to hold your hand is ook niet echt het beste Beatlenummer.
Corrie Gaaikema.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Armand is wel een baas![]()
En ik kan nu relateren aan de tekst, ben ik te min?
Jij wilde ook met de dochter van van Doorne?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
Armand is wel een baas![]()
En ik kan nu relateren aan de tekst, ben ik te min?
Nee ik ben te min omdat ik uit Amsterdam kom blijkbaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wilde ook met de dochter van van Doorne?
Komende zaterdag weer de nacht van de popmuziek.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:58 schreef Snowballed het volgende:
Lullen over muziek, is net als lullen over voetbal...
muziek tips delenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:58 schreef Snowballed het volgende:
Lullen over muziek, is net als lullen over voetbal...
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komende zaterdag weer de nacht van de popmuziek.
Ik zou ook voor muziek uit 87-94 kiezen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp het niet: het zijn vrij jonge gozers en ze kiezen allemaal oude meuk.
Eddy Wally?quote:
Maar toch ook wel iets nieuwers? Al is 94 vergeleken met wat zij kozen nieuw...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zou ook voor muziek uit 87-94 kiezen.
Nee muziek onderga je... naar muziek luisteren en zelf een mening vormen..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
muziek tips delenzo kom je vaak bij de beste bands uit
Iedereen wil overkomen als een doorgewinterde kenner.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp het niet: het zijn vrij jonge gozers en ze kiezen allemaal oude meuk.
Mijn favoriete albums komen, op Turn on the Bright Lights na, vrijwel zonder uitzondering van voor mijn geboorte.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar toch ook wel iets nieuwers? Al is 94 vergeleken met wat zij kozen nieuw...
Ja dat zei hij er gelijk achteraan, maar is gekniptquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:02 schreef Marcoss het volgende:
Hansie Hansie bedoelde gewoon de blessure van van Persie, denk ik?
als iemand zegt 'deze band is ook goed' kan je toch ook je eigen mening vormenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nee muziek onderga je... naar muziek luisteren en zelf een mening vormen..
En bij de tijd..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel een god, de Voice of Europe.
jij houdt van melkspuitende vrouwen?quote:
Die kan snel pissen!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:03 schreef Zaktabak het volgende:
Vriendin moest naar de wc en nu loopt hij een minuut achter. Ik doe FOK! ff weg.
Hu?quote:
Jij kijkt nooit?quote:
Al die slechte grappen, waar hebben we dat toch aan verdiend?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel erg. Nog erger dan sjamouw.
Een kanon heeft ook gevoel he.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:05 schreef Specularium het volgende:
Brit en Ymke zouden ze met hun kut over een kanon moeten trekken.
Omdat we Sinterklaas en Zwarte piet leuk vinden denk ik.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al die slechte grappen, waar hebben we dat toch aan verdiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |