LOLquote:Op zaterdag 11 april 2015 17:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die staat al zo erg lang op mijn verlanglijstje maar ik vrees dat ik er echt heel weinig uit zal koken en ik wil nog zoveel andere boeken van welke ik weet dat ik er ook echt uit zal koken.
Keuzes, keuzes.....
Waar is die geldboom als je 'm nodig hebt
Vandaag weer de spinaziepizza met ei, pecorino, sumak en zatar gemaakt uit Plenty. Aanrader!quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:14 schreef Susi het volgende:
Kick. Ik ben Plenty van Ottolenghi eindelijk aan het ontdekken, heerlijk
Haha, ik zie het nu pas... Mooi kookboek is het hé? Ondanks dat je - enigszins denigrerend te interpreteren mening van 5 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 april 2015 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze al een tijdje terug gekocht, erg goed boek, niet alleen recepten maar ook veel achtergrondinformatie.
Had hem dus al gepost
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Recepten voor varkenshaas in champigonroomsaus zal je daar iig niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:03 schreef Susi het volgende:
Ik ben impulsief geweest en heb net het boek van Julia Child (en co.) gekocht
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd. Dat is de beste investering van je leven.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:03 schreef Susi het volgende:
[ afbeelding ]
Fok, waar alle enablers rond hangenquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:14 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Dat is de beste investering van je leven.
Ik hou van dat boekquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:03 schreef Susi het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat was een grapje.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:58 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Haha, ik zie het nu pas... Mooi kookboek is het hé? Ondanks dat je - enigszins denigrerend te interpreteren mening van 5 jaar geleden.
[..]
Ik vind dat nog steeds het beste kookboek wat ik hebquote:Op donderdag 4 juni 2015 22:03 schreef Susi het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, serieus, als ik maar 1 kookboek mocht houden, dan zou Julia Child samen met The New York Times Cookbook op de shortlist staan.quote:
Oe, die eerste kende ik wel, tweede niet, wat is er zo tof aan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:55 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Oh, serieus, als ik maar 1 kookboek mocht houden, dan zou Julia Child samen met The New York Times Cookbook op de shortlist staan.
Bij die tweede heeft een journaliste in 6 jaar tijd de recepten nagekookt die de afgelopen 150 jaar in de New York Times gepubliceerd waren. Dat heeft vervolgens geresulteerd in een nogal serieus boekwerk met de selectie van de 1400 beste recepten. Net zoals bij Julia Child bijna alleen maar tekst en meestal een korte toelichting en achtergrond bij elk recept.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Oe, die eerste kende ik wel, tweede niet, wat is er zo tof aan?
Nicequote:Op donderdag 4 juni 2015 22:03 schreef Susi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 06:45 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Bij die tweede heeft een journaliste in 6 jaar tijd de recepten nagekookt die de afgelopen 150 jaar in de New York Times gepubliceerd waren. Dat heeft vervolgens geresulteerd in een nogal serieus boekwerk met de selectie van de 1400 beste recepten. Net zoals bij Julia Child bijna alleen maar tekst en meestal een korte toelichting en achtergrond bij elk recept.
Het leuke is vooral dat je ook de modegrillen in de keuken tegenkomt. In de 19de eeuw ingemaakte spullen, begin 20ste eeuw allemaal hippe nieuwe producten zoals bananen, in de jaren '70 de meest wanstaltige combinaties en in de jaren 90 moest alles light
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook ooit mee begonnen! Mooi en duidelijk basiskookboek.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:00 schreef Bramito het volgende:
Dit vind ik ook een heel goed boek voor mensen die beginnen. Daar staat ook gewoon in hoe je aardappels moet koken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |