Ongetwijfeld.. maar de grachtengordel zo iets meer humor wel kunnen gebruiken. Er zijn schrijvers die hun vak serieus nemen en gewoon een mooie boek willen schrijven.. daar is meestal niet zo'n grote markt voor. Je hebt ook boeken die puur commercieel zijn en gericht op de grote massa. En aangezien het een publieksprijs is, is het dan heel erg logisch dat zo'n boek wint. Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En dan zijn er weer van die pseudo-intellectuelen uit de Grachtengordel die menen vanuit hun ivoren torens het gewone volk vermanend toe te moeten spreken....
...is de zin die vrijdag gaat vallen.
Wilfried heet die jongeman, toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:29 schreef habitue het volgende:
Ik vind dat ook altijd vreselijk irritant. Vooral die, hoe heet die? Die Wilfred, die neemt zichzelf altijd zo serieus. Daar word ik altijd zo moe van weet je niet.
Genee heeft in 1989 hoge ogen gegooid op het Groninger Studenten Cabaret Festival. Hij is net niet met de prijs naar huis gegaan, jammer genoeg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Genee heeft dan ook nog nooit in zijn leven iets gewonnen, behalve de Mart Smeets award.
Johan daarentegen heeft de kutscheet weer op de kaart gezet, maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook heeft hij de Purmerendse gehaktbal weer op de kaart gezet.
Dat was waarschijnlijk omdat mevrouw Derksen ook allemaal kleine kutscheetjes laat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Johan daarentegen heeft de kutscheet weer op de kaart gezet, maar dat is een ander verhaal.
Hij was ooit genomineerd voor de Plakhaar Award, maar Jan Kooijemans ging er met die prijs vandoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Genee heeft dan ook nog nooit in zijn leven iets gewonnen, behalve de Mart Smeets award.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In wezen vind ik de beginfase van dit topic niet onaardig. Maar wat je heel vaak ziet, ook op internationale fora, is dat na een goed begin, het niveau een beetje wegzakt. Noem het gebrek aan concentratie, noem het wat je wil. Maar dan komt op een geven moment Adolf Hitler weer ter sprake, of er komt iemand aanzetten met obligate gifjes uit het jaar nul die we allemaal al honderd keer gezien hebben. Eigenlijk is dat zo jammer, als je er over nadenkt. Als liefhebber stoor ik me daaraan.
Allemaal leuk en aardig maar wie zit op deze onzin te wachten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In wezen vind ik de beginfase van dit topic niet onaardig. Maar wat je heel vaak ziet, ook op internationale fora, is dat na een goed begin, het niveau een beetje wegzakt. Noem het gebrek aan concentratie, noem het wat je wil. Maar dan komt op een geven moment Adolf Hitler weer ter sprake, of er komt iemand aanzetten met obligate gifjes uit het jaar nul die we allemaal al honderd keer gezien hebben. Eigenlijk is dat zo jammer, als je er over nadenkt. Als liefhebber stoor ik me daaraan.
De cliches komen er makkelijk uit vandaag of niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die mevrouw met dat bord kan wel weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De cliches komen er makkelijk uit vandaag of niet?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar wie zit op deze onzin te wachten?
Ik zou niet misstaan aan tafel bij Toine van Peperstraaten en die kale badmuts.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk man, laat lekker gaan joh. Er is nu toch geen uitzendinkje of wel? Laat me dan lekker schrijven wat ik wil joh. Maakt het uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Ondanks al zijn beperkingen houd ik wel van Lokale_Notabele. He pik?
Dat zei Zipportal laatst ook al tegen mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het ook wel grappig. Doet me soms denken aan Nico Dijkshoorn die het taalgebruik van Mart Smeets goed na kan doen.. Dit talent zou je te gelde moeten maken en niet te grabbel gooien op een doelloos forumpje
Schrijf een boekje zou ik zeggen, dan bezorgen wij je de NS publieksprijs volgend jaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat zei Zipportal laatst ook al tegen mij.
Daar valt toch geen droog brood mee te verdienen, met dat hele boeken gebeuren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Schrijf een boekje zou ik zeggen, dan bezorgen wij je de NS publieksprijs volgend jaar.
7,5 ton Jort. De man.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Daar valt toch geen droog brood mee te verdienen, met dat hele boeken gebeuren.
Gijp is helaas de uitzondering. De beste man heeft zich een paar keer laten interviewen boven een uitsmijter en een glas melk en heeft er verder geen reet voor hoeven doen.. leuk maar wel een uitzondering dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Daar valt toch geen droog brood mee te verdienen, met dat hele boeken gebeuren.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar dan komt op een geven moment Adolf Hitler weer ter sprake, of er komt iemand aanzetten met obligate gifjes uit het jaar nul die we allemaal al honderd keer gezien hebben.
Ze zijn bij het RIAGG nog steeds bezig om die man enigszins op de rails te krijgen HAHAHA!quote:
Gelukkig blijf ik door posten om dit topic nog enig niveau te geven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:45 schreef XSbig het volgende:
Ik vind dat dit topic met de minuut zijn rullevantie verliest. Allemaal non-pursenalities bah. Jullie zouden is wat meer strietwais moeten worden.
Die mevrouw met dat bord kan weg nu jongensquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Die mevrouw met dat bord kan wel weg.
Die constructieve bijdrages altijd van jou Ties, je schudt ze zo uit de mouw!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die mevrouw met dat bord kan weg nu jongens
Dat zou zomaar kunnen want Cor is Cor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:24 schreef Evertjan het volgende:
Cor Pot na twee maanden alweer weg bij Sparta
zou die meegaan met Dickie naar Alkmaar?
Ik neem ze meestal mee op een briefje in m'n binnenzakquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Die constructieve bijdrages altijd van jou Ties, je schudt ze zo uit de mouw!
Haalt ie gewoon zijn broer Willem Cornelis erbij, of zijn andere broer Jackquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Zouden ze Cor wel verteld hebben dat Dickie maar een half jaartje blijft?
Kijk uit dat ze niet door dat konijn worden opgegeten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik neem ze meestal mee op een briefje in m'n binnenzak
Cookie en Cock Jol is een droomduo voor elke begeleidingsstaf.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef Evertjan het volgende:
Zou Cookie niet aan de slag kunnen bij AZ?
Dickie rondrijden in zon trapwagentje HAHAHA.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef Evertjan het volgende:
Zou Cookie niet aan de slag kunnen bij AZ?
En toeteren als zn portemone'tje vol zit he bquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dickie rondrijden in zon trapwagentje HAHAHA.
Als je krediet wil ga je maar naar de Rabobank. Mensen die jou een compliment geven, zijn allemaal van die slaafse holkruipers.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat zei Zipportal laatst ook al tegen mij.
Je bent deze keer vergeten om een smiley toe te voegen toen je je berichtje editte, maar dit geheel terzijde natuurlijk. Dat gezegd hebbende begin ik zo zoetjes aan wel een beetje moe te worden van dat onsamenhangende negatieve gebral van jou. Maar goed, vermoedelijk zal dit op initiatief van je psycholoog zijn, want wanneer je wartaal in je toetsenbordje aan het kloppen bent heb je tenminste geen tijd om in je polsen te snijden. Daarbij sluit ik ook niet uit dat dit de enigste contactmomenten zijn die jij op een dag hebt met andere mensen. Ik zou alleen wel voor willen stellen om op te flikkeren naar een ander subforum, want ik heb nou niet de indruk dat de mensen hier op jou prietpraat zitten te wachten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je krediet wil ga je maar naar de Rabobank. Mensen die jou een compliment geven, zijn allemaal van die slaafse holkruipers.
Ga lekker buiten spelen en Grove Street nadoen, in het GTA V topic.
Maar goed, als je alle aandacht wil daar is Camera 1.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als je krediet wil ga je maar naar de Rabobank. Mensen die jou een compliment geven, zijn allemaal van die slaafse holkruipers.
Ga lekker buiten spelen en Grove Street nadoen, in het GTA V topic.
Maar goed, als je alle aandacht wil daar is Camera 1.
Oh ik wil best wel opflikkeren hoor. Maar eerst werk ik jou er uit. Je denkt zeker dat je de wijsheid in pacht hebt. Door een beetje de clown uit te gaan hangen, en leuke verhaaltjes op dit forum te spugen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je bent deze keer vergeten om een smiley toe te voegen toen je je berichtje editte, maar dit geheel terzijde natuurlijk. Dat gezegd hebbende begin ik zo zoetjes aan wel een beetje moe te worden van dat onsamenhangende negatieve gebral van jou. Maar goed, vermoedelijk zal dit op initiatief van je psycholoog zijn, want wanneer je wartaal in je toetsenbordje aan het kloppen bent heb je tenminste geen tijd om in je polsen te snijden. Daarbij sluit ik ook niet uit dat dit de enigste contactmomenten zijn die jij op een dag hebt met andere mensen. Ik zou alleen wel voor willen stellen om op te flikkeren naar een ander subforum, want ik heb nou niet de indruk dat de mensen hier op jou prietpraat zitten te wachten.
Doe maar niet. Volgens Lokale zijn dat plaatjes uit het jaar nul.quote:
Ik geef je op een briefje, dat doe je wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had de opstelling van PSV in mijn binnenzak, die krijgen jullie mooi niet meer.
Ja, ik kan hier weinig chocola van maken hoor. Je springt van de hak op de tak. Geen idee waarom meneer Jambers er aan zijn haren bijgesleept wordt of wat een registratiedatum (?) te maken heeft met het feit dat jij een negatieve antisociale paardenlul bent. In plaats van hier de wijsneus uit te gaan zitten hangen kun je beter wat online autisme testjes invullen, wie weet kan je met die kennis nog wat maken van je leven. Zoek het lekker uit met je hele handel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oh ik wil best wel opflikkeren hoor. Maar eerst werk ik jou er uit. Je denkt zeker dat je de wijsheid in pacht hebt. Door een beetje de clown uit te gaan hangen, en leuke verhaaltjes op dit forum te spugen.
Daarbij staat mij jouw taalgebruik absoluut niet aan. Met je "enigste" Je bent al de enige. Hoe kun je dan in godsnaam de overtreffende trap zijn?
Ja, ik hang nu een Grammar Nazi uit. Ik was toch een één of andere Duitse politicus volgens jou?
Ik geef je nog een kijktip mee. Kijk eens naar Jambers. Gewoon figuren zoals jij.
"Overdag is hij een gewone jonge. Maar thuis loopt hij in vrouwen kleren rond en heet hij Melissa."
Ga eerst maar eens andere mensen, te kakken zetten die meer in de buurt komen van jouw registratiedatum.
[..]
Doe maar niet. Volgens Lokale zijn dat plaatjes uit het jaar nul.
Ah, het heeft even geduurd maar toch een reactie ondanks dat je de hele tijd online was. Valt niet mee he, om al die VI filmpjes op YouTube te kijken en daar weer een verhaaltje van te maken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:49 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja, ik kan hier weinig chocola van maken hoor. Je springt van de hak op de tak. Geen idee waarom meneer Jambers er aan zijn haren bijgesleept wordt of wat een registratiedatum (?) te maken heeft met het feit dat jij een negatieve antisociale paardenlul bent. In plaats van hier de wijsneus uit te gaan zitten hangen kun je beter wat online autisme testjes invullen, wie weet kan je met die kennis nog wat maken van je leven. Zoek het lekker uit met je hele handel.
Doe deze ruzie even over de DM anders, doe ik ook altijd met Johannes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah, het heeft even geduurd maar toch een reactie ondanks dat je de hele tijd online was. Valt niet mee he, om al die VI filmpjes op YouTube te kijken en daar weer een verhaaltje van te maken.
Dat is ellebogen werk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe deze ruzie even over de DM anders, doe ik ook altijd met Johannes.
Ik vertel Johannes per DM altijd welke voorzetten hij moet geven zodat ik weer een schijtlollige opmerking kan plaatsen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Doe deze ruzie even over de DM anders, doe ik ook altijd met Johannes.
Kijk uit, straks schreeuwt hij niet meer tegen mij maar tegen jou!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij wil zeker dat ik nu nog ever over de zus van Zipportal begin?
Nou doe maar dan. Ondertussen ontrafel ik het enigma dat Slobeend heet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik vertel Johannes per DM altijd welke voorzetten hij moet geven zodat ik weer een schijtlollige opmerking kan plaatsen.
Okee danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:36 schreef Ties02 het volgende:
Laten we maar snel naar de reclame gaan
Zolang hij er zelf maar lol om heeft.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:45 schreef Ties02 het volgende:
Wilfred in die dug-outman man man
Wat is ie toch ver gekomen sindsdat ie de parkeerproblemen opnoemde bij OOG tv
Ja hoe moet ik dat nou weten joh! Eikel *pats*quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ps. *Quiz vraag: Uit welk filmpje komt bovenstaande gif?
Dit is volgens mij de reactie van Wilfred na de volgende opmerking van Johan:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang hij er zelf maar lol om heeft.
[ afbeelding ]
Bovendien had hij dat Gamma item zelf bedacht.
ps. *Quiz vraag: Uit welk filmpje komt bovenstaande gif?
Even de echte hooligans testen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat nou weten joh! Eikel *pats*
Denk maar niet dat ik meteen opgeef!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even de echte hooligans testen.
Kopsterk heeft tenminste al een hele theorie ontwikkeld. Die wel volledig fout is.
Volgens mij gaat het om een naam uit de mailquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even de echte hooligans testen.
Kopsterk heeft tenminste al een hele theorie ontwikkeld. Die wel volledig fout is.
Het heeft iets te maken met R.R.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om een naam uit de mail
Die wilt de zwembaden op zondag dicht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben niet zo blij met Slobeend trouwens, maar dat geheel terzijde.
Gaat het erover dat Wilfred een snurkprobleem heeft?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het heeft iets te maken met R.R.
Die mislukte RUG student speelt met mijn privé en dat vind ik not dun.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die wilt de zwembaden op zondag dicht.
R.R. staat voor Royston Ricky he?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gaat het erover dat Wilfred een snurkprobleem heeft?
Ja ik probeer nu elk fragment voor me te krijgen dat Wilfred om zichzelf lacht, maar dan ben ik nog wel even bezig
Je zit in de goede richting!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:12 schreef Kopsterk het volgende:
Zo lacht Wilfred altijd als hij net een grap van Johan over zich heen heeft gekregen.
He bah wat een eng gezelschap, laten we ermee kappenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke vrijdag bij mij in de collegezaal zelfs.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die mislukte RUG student speelt met mijn privé en dat vind ik not dun.
[..]
R.R. staat voor Royston Ricky he?
[..]
Je zit in de goede richting!
Ja mensen, we hebben een winnaar!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
'Kijk Johan Derksen dat ziet u het hoofdje al.. dan zie ik nog liever Wilfred Genee!'
Eens. Wat heb ik gewonnen, trouwens?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja mensen, we hebben een winnaar!
Hilarisch fragment
Een koek!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eens. Wat heb ik gewonnen, trouwens?
Een filmpje over mijzelfquote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eens. Wat heb ik gewonnen, trouwens?
Ik vind het fragment geniaal dat (volgens mij zit dat alleen nog ergens in de Gouden Koppel filmpjes) Hans op een gegeven moment zegt: "Wat zit jou nou te lachen?" en dat Johan dan superdroog zegt: "Ja, nu doe je het weer.. Wat zit jij nou te lachen?!"quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:43 schreef Kopsterk het volgende:
Nu we toch random filmpjes aan het posten zijn:
Dit is één van mijn favoriete VI-momenten. Hoe Johan eerst heel cynisch zegt dat Hans een leuk verhaal heeft verteld en dan keihard in de lach schiet. Ik kwam niet meer bij.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alle aandacht voor Ties, wat vind jij een leuk filmpje!?
*tromgeroffel*
...en niet te vergeten: Hans met het geheim van Heracles Almelo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het fragment geniaal dat (volgens mij zit dat alleen nog ergens in de Gouden Koppel filmpjes) Hans op een gegeven moment zegt: "Wat zit jou nou te lachen?" en dat Johan dan superdroog zegt: "Ja, nu doe je het weer.. Wat zit jij nou te lachen?!"
En dat Hansie dat doelpunt van Ibrahimovic nadoet en dat Johan blij is dat hij niet aan dat toneelstukje mee hoefde te doen, en dat hij er dan mee geconfronteerd wordt dat hij al die tijd de doelpaal speelde.
Ja dat zijn goede memories.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:58 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
...en niet te vergeten: Hans met het geheim van Heracles Almelo.
Eigenlijk gewoon alles uit de Gouden Koppel filmpjes. Die heb ik ook gedownload zodat ik ze ten allen tijde kan bekijken.quote:
In de Jupiler Liek heb je wat gekken rondlopen:quote:
http://cult.thepostonline(...)n-vs-engnek-wierengaquote:Haatsnor Derksen vs. Engnek Wieringa
Johan Derksen is stoer. Met zijn lange, wilde haardos en onophoudelijk dansende snor zet hij zich al sinds de jaren zestig af tegen de elite. Of die nu werkelijk bestaat of alleen in zijn fantasie. Voor een eenvoudig publiek kan zo iemand al snel een held worden, maar ik zie vooral een vergrijsde ex-semiprof die zich nog in in Provo-tijden waant.
Als Johan Derksen uitspraken doet over de literaire wereld, is dat op zich genomen niet interessant. Je weet bij voorbaat dat ze zwartgallig zullen zijn en geenszins hout snijden. Maar als Tommy Wieringa bij DWDD zo duidelijk laat merken geïrriteerd te zijn, spits ik mijn oren. De haatsnor versus de engnek, een boeiend schouwspel.
Een beetje Wilderiaans
Jammer dat Wieringa geraakt leek te zijn door de onzin die Derksen uitkraamde in het programma VI, maar wel sterk dat Wierenga het als zodanig omschreef: populistische prietpraat. En dat is het natuurlijk ook, populistische prietpraat. Schoppen om te kunnen schoppen, om de lachers gemakkelijk op je hand te krijgen en tegelijk wat aandacht te genereren voor het boek dat je uitgeeft. Goedkoop en platvloers, een beetje Wilderiaans eigenlijk, maar zo kennen we Derksen.
Zo lang het niet over de ‘inhoudelijke’ kant van voetbal gaat, moet ik wel eens lachen om Van der Gijp en de haatsnor. Zoals je ook om de grappen van Geer en Goor lacht, met een mengeling van vluchtig plezier en plaatsvervangende schaamte.
Engnekken
Als liefhebber van literatuur en als veelbelovend, ongepubliceerd schrijver zal ik de ideeën van Derksen dan ook niet als leidraad nemen. Sterker nog, niemand die enig verstand heeft van literatuur is nu met de door Derksen behaalde winst op zijn nummer gezet. Het is immers het publiek dat kiest en vooral behoefte heeft aan boeken die lekker makkelijk weg lezen.
Door de boekenwereld te reduceren tot een stelletje engnekken die zich uitsluitend ophouden in de Amsterdamse grachtengordel, doet Derksen een makkelijke poging gal te spuwen. Maar de trots die tegelijk van zijn gezicht af te lezen is, wanneer hij zich in VI uitspreekt over het feit dat Gijp! zal winnen, is aandoenlijk.
Haatsnor
Derksen heeft naar zijn idee de macht getrotseerd en al die engnekken het nakijken gegeven. En hoe? Middels het zorgvuldig vermijden van enige diepere betekenis en een groter promotiebudget. De literaire elite wint ditmaal niet de 7500 euro, maar op inhoud, zoals altijd.
Dan verkies ik toch de engnekken boven de Wilderiaanse haatsnor en Van der Gijp’s en Van Egmond’s flutboek.
Maar verder kijkt de literaire wereld op niemand neer, uiteraard.quote:Voor een eenvoudig publiek kan zo iemand al snel een held worden
Je knipt precies de zin eruit die mij opviel en mij deed grijpen naar een kotszakje (altijd handig om binnen handbereik te hebben)quote:
Tamelijk tendentieuze kopquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Daphne Bunskoek haalt uit naar Hansie Hansie
Daphne Bunskoek is BACK. Aanstaande zaterdag begint het door haar gepresenteerde RTL 4 program Volgende Week en gisteren werd bekend dat ze mee gaat doen aan Wie Is De Mol. Toch haast Daphne zich overal te zeggen dat ze sowieso niet is weggeweest. En dat ze ook niet echt terug bij RTL4 is, maar als freelancer gewoon de krenten uit de pap uitkiest
Zo ook in een interview met het AD vandaag. Daphne wil zich blijven doorontwikkelen. In de praktijk betekent dat Daphne fröbelt aan een boekje over vrouwelijke ontdekkingsreizigers, ze een cursus stillevens kliederen volgt en bij een eetclubje zit. Klinkt meer als hobby's misschien? Daph is ook bezig aan een scenario voor een spannende tv-serie. 'Gewoon kijken of ik het kan. De weg naartoe is belangrijker. Zo ben ik dan ook wel weer. Als het op niets uitdraait, heb ik er leerzame en gezellige avonden aan overgehouden.' Nu gaan we niet oordelen en roepen dat andere mensen zich niet zo'n luxe freelancerbestaan kunnen permitteren.
Dat wij ook wel verkering met Wessel van Diepen zouden willen. Maar dat zou flauw zijn. Alleen de volgende uitspraak steekt een beetje. 'Ik ben een freelancer en vind het fijn om heel bewuste keuzes te maken. Ik hoef daarbij helemaal niet in het centrum van het universum te staan. Bij een vast contract loop je trouwens ook het risico ineens iets als Funniest Home Video's te moeten doen.' Waarom nou zo uit de hoogte Bunskoek? Begin jij nou ook al? Weet je hoeveel alimentatie Hansie Hansie moet betalen? Die man heeft al zo weinig.
http://glamora.ma/2013/10/daphne_bunskoek_haalt_uit_naar.html
![]()
Quivraag: Wie was die VI-aflevering jarig?quote:
Johan Johan Johanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Quivraag: Wie was die VI-aflevering jarig?
We hebben een winnaar!!! Als prijs krijg je mijn favoriete VI-moment:quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:49 schreef satecl het volgende:
[..]
We hebben een winnaar!!! Als prijs krijg je mijn favoriete VI-moment:
En het snurkmoment wat daarna kwam was ook erg tof. Maar deze opmerking van Johan is geniaal!!
Ach, ik vind dat ze het wat serieus opvatten maar in wezen heeft de columnist wel een punt. Met kwaliteit heeft Gijp namelijk totaal niks te maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Column in het NRC vandaag.
Diep triest.
Maar al die pseudo-intellectuelen vergeten dat het een publieksprijs is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat ze het wat serieus opvatten maar in wezen heeft de columnist wel een punt. Met kwaliteit heeft Gijp namelijk totaal niks te maken.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach, ik vind dat ze het wat serieus opvatten maar in wezen heeft de columnist wel een punt. Met kwaliteit heeft Gijp namelijk totaal niks te maken.
Dat is wel zo, maar Gijp heeft een zeer goed bekeken en populair tv-programma achter zich dus een vorm van oneerlijke concurrentie is het wel. Waarschijnlijk had een boek over kutscheten ook gewonnen als Derksen & co het hadden gepromoot.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Maar al die pseudo-intellectuelen vergeten dat het een publieksprijs is.
Dat Gijp geen Nobelprijsmateriaal is kan een kleuter begrijpen.
Het was ook gewoon het meest gelezen boek, zonder die promotie hadden ze ook wel gewonnen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar Gijp heeft een zeer goed bekeken en populair tv-programma achter zich dus een vorm van oneerlijke concurrentie is het wel. Waarschijnlijk had een boek over kutscheten ook gewonnen als Derksen & co het hadden gepromoot.
Ja klopt.. maar het is het meestgelezen doordat VI erachter zit.. net als met dat boek over Boskamp. Ik heb er geen problemen mee, vind het zelfs wel geinig. Maar omdat ik meer heb gelezen in mijn leventje dan alleen Gijp vind ik het wel een beetje treurig dat het zo'n flutboekje is geworden.. Gijp had een beter boek verdiend. Dat zal ik Johan nog eens laten weten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het was ook gewoon het meest gelezen boek, zonder die promotie hadden ze ook wel gewonnen.
We hebben de eu in de maandquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Deze is leuk vanwege het melige sfeertje.
Hans maakte die opmerking en het valt weer helemaal stilquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:52 schreef satecl het volgende:
[..]
We hebben de eu in de maand
Slaat echt helemaal nergens op
Het is dan ook een publieksprijs hè?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die lacht hem gewoon uitquote:
Mooi fragment.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:59 schreef Ties02 het volgende:
Trouwens hier was Wilfred echt geniaal op het eind:
Johan is groot fan van Katie Melua.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:41 schreef IbanMayo het volgende:
Welke VI hooligan kent Elske de Wall nog? Dadelijk bij DWDD! Johan is daar erg gevoelig voor.
Ik hap meteen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk uit, straks schreeuwt hij niet meer tegen mij maar tegen jou!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:15 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Column in het NRC vandaag.
Diep triest.
twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 17-10-2013 om 17:15:58Aan de 300.000 lezers van GIJP: u bent gefopt door mij, BMW en McDonalds en heeft rotzooi gekocht. Lees column C. Weijts in NRC next. #humor reageer retweet
Ik heb wel eens griep gehad, maar Griep moet dan nog erger zijn begrijp ik?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef Oliver23 het volgende:
Potverdikkie, bijna twee weken lang ziek op bed gelegen met Griep.
Wil ik mijn taakjes op SigaarSnor hervatten, lees ik van die HuilieHuilie berichtjes, waarom ik het bericht over Gijp en de NS Publieksprijs niet heb geplaatst ... ... ...
Zucht, SV Hooligans
twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 17-10-2013 om 19:51:26Zo, NRC Next uit. Nu even eten. Koekoek! # thuisbijdeprijswinnaar # plop! # sushietjeniksmismee http://t.co/Xy71E7l0K4 reageer retweet
Ach joh, je moet je alleen wat van ons aantrekken ouwe pikquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef Oliver23 het volgende:
Potverdikkie, bijna twee weken lang ziek op bed gelegen met Griep.
Wil ik mijn taakjes op SigaarSnor hervatten, lees ik van die HuilieHuilie berichtjes, waarom ik het bericht over Gijp en de NS Publieksprijs niet heb geplaatst ... ... ...
Zucht, SV Hooligans
moët en sushi. hoe standaard wil je het hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:VanEgmond1968 twitterde op donderdag 17-10-2013 om 19:51:26Zo, NRC Next uit. Nu even eten. Koekoek! # thuisbijdeprijswinnaar # plop! # sushietjeniksmismee http://t.co/Xy71E7l0K4 reageer retweet
Als Gijp griep heeft, is het Griep.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens griep gehad, maar Griep moet dan nog erger zijn begrijp ik?
Er worden ook vaak genoeg boekjes gepromoot bij DWDD en die komen ook niet hoog in de lijsten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar Gijp heeft een zeer goed bekeken en populair tv-programma achter zich dus een vorm van oneerlijke concurrentie is het wel. Waarschijnlijk had een boek over kutscheten ook gewonnen als Derksen & co het hadden gepromoot.
Dit is een flinke klap voor Hansie want hij geilt enorm op Daphnequote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Daphne Bunskoek haalt uit naar Hansie Hansie
Daphne Bunskoek is BACK. Aanstaande zaterdag begint het door haar gepresenteerde RTL 4 program Volgende Week en gisteren werd bekend dat ze mee gaat doen aan Wie Is De Mol. Toch haast Daphne zich overal te zeggen dat ze sowieso niet is weggeweest. En dat ze ook niet echt terug bij RTL4 is, maar als freelancer gewoon de krenten uit de pap uitkiest
Zo ook in een interview met het AD vandaag. Daphne wil zich blijven doorontwikkelen. In de praktijk betekent dat Daphne fröbelt aan een boekje over vrouwelijke ontdekkingsreizigers, ze een cursus stillevens kliederen volgt en bij een eetclubje zit. Klinkt meer als hobby's misschien? Daph is ook bezig aan een scenario voor een spannende tv-serie. 'Gewoon kijken of ik het kan. De weg naartoe is belangrijker. Zo ben ik dan ook wel weer. Als het op niets uitdraait, heb ik er leerzame en gezellige avonden aan overgehouden.' Nu gaan we niet oordelen en roepen dat andere mensen zich niet zo'n luxe freelancerbestaan kunnen permitteren.
Dat wij ook wel verkering met Wessel van Diepen zouden willen. Maar dat zou flauw zijn. Alleen de volgende uitspraak steekt een beetje. 'Ik ben een freelancer en vind het fijn om heel bewuste keuzes te maken. Ik hoef daarbij helemaal niet in het centrum van het universum te staan. Bij een vast contract loop je trouwens ook het risico ineens iets als Funniest Home Video's te moeten doen.' Waarom nou zo uit de hoogte Bunskoek? Begin jij nou ook al? Weet je hoeveel alimentatie Hansie Hansie moet betalen? Die man heeft al zo weinig.
http://glamora.ma/2013/10/daphne_bunskoek_haalt_uit_naar.html
![]()
quote:Hans Kraay Jr. besloot om ook zijn eigen vrouw te nomineren. Hij zette zijn Sofie op de derde plaats in zijn persoonlijke top 3. Nicolette Kluijver, waar Johan Derksen ook fan van is, staat bij hem op de tweede plaats. Kraay Jr.: "Ik vind haar een brutale meid, en dat vind ik spannend". Daphne Bunskoek is echter de favoriet van Kraay Jr.: "Zij heeft zowel een goed stel hersens als een fantastisch uiterlijk".
Ik zou nog rechten kunnen gaan studeren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:12 schreef Ties02 het volgende:
Tjonge wat een geheugen heeft die johannes ook, daar zou je iets mee moeten doen
Ik zou eerder denken aan geschiedenisquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou nog rechten kunnen gaan studeren.
Als je mij al kwalijk neemt dat ik enig historisch besef heb kan je hier beter een kleuter neerzetten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken aan geschiedenis
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er worden ook vaak genoeg boekjes gepromoot bij DWDD en die komen ook niet hoog in de lijsten.
Om nog maar niet te beginnen over het fantastische boek van Willem Vissers wat hij in het populaire SV aan mocht prijzen.
Dat item vind ik eigenlijk het minste van VI maar zal er nu eens voor gaan zitten.. welke club is het eigenlijk?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef MaxC het volgende:
Morgen een goede bekende van mij kantineheldinvan de mooiste amateurclub van Nederland
en ze heeft dikke tieten
Ga je dan mee naar de opnames?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef MaxC het volgende:
Morgen een goede bekende van mij kantineheldinvan de mooiste amateurclub van Nederland
en ze heeft dikke tieten
Studenten voetbal vereniging toch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:25 schreef MaxC het volgende:
The Knickerbockers (uit Groningen) waar je 15 bier krijgt voor 10 euro
Johan vindt haar ook een schatjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
En Nicolette Kluijver vind ik niks maar mijn mening is niet relevant.. alleen die van Hansie
Johan heeft een rare smaak.. hij vindt die nieuwe van het journaal ook aantrekkelijk.. een vrouw met kort haar en een zware stem, weet even haar naam niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan vindt haar ook een schatje
http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/fragment/33216
Ze heet Annechien Steenhuizen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Johan heeft een rare smaak.. hij vindt die nieuwe van het journaal ook aantrekkelijk.. een vrouw met kort haar en een zware stem, weet even haar naam niet.
Dat ziet er wel beter uit ja.. ik hou niet van keurig nette types.. maar ja mijn mening is niet relevantquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze heet Annechien Steenhuizen.
In Polen pakken ze gewoon uit.
[ afbeelding ]
Geniaal. Die gozer vroeg er een beetje om om een koek te krijgenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:04 schreef marcodej het volgende:
Jan was bij De Slimste vanavond:
http://www.vier.be/deslimstemensterwereld/videos
Johan rondt het af met een geniale monoloog om de puntjes mee naar huis te nemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:56 schreef Ties02 het volgende:
Deze is trouwens ook onbedoeld hilarisch van Genee
Leuk fragment.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 02:11 schreef Ties02 het volgende:
Deze gaat ook weer helemaal nergens over
Het zijn Belgen hè, die zetten zelfs ondertiteling onder Baantjer.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel raar dat ze doen alsof Jan zo onverstaanbaar is, want ik vind dat wel meevallen.
Klopt helemaal. Prachtige clubquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Studenten voetbal vereniging toch?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat item vind ik eigenlijk het minste van VI.
Vanwege de uiers HAHAquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
Deze dame vanavond? Wel een beetje een boerin hoor...
[ afbeelding ]
Ze heet Anja, Ingrid of Trudy. Dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
Deze dame vanavond? Wel een beetje een boerin hoor...
[ afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ze het Anja, Ingrid of Trudy. Dat kan niet anders.
Maria Elisabethquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hoeveel grappen over de 'grote pluspunten' van deze kantineheldin zullen er komen vanavond? Ze heeft trouwens een mooie katholieke naam die je eerder beneden de grote rivieren zou verwachten
Oh, gaan ze het over jouw posts hier hebben?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:51 schreef Iwanius het volgende:
en alles wat verder belachelijk valt te maken.
Nu breng je de meester detective van zijn à propos.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Oh, gaan ze het over jouw posts hier hebben?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:47 schreef Gramulanion het volgende:
Zeg het maar, jongens.twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 14:34:17Vraag over Candy Crush. Heb al twee keer zelfde level succesvol afgesloten maar moet weer zelfde level spelen. Hoe los ik dit op ? reageer retweet
Word jij nooit moe van jezelf? Wanneer is die knullige act over? Als je alleen maar kunt janken over hoe triest of corrupt VI zou zijn, rot dan lekker op. Je staat helemaal alleen in je mening, misschien een verdwaalde ezel in de Joenaaitet steets of Amerrieka. Wat leidt jou nog om hier te posten? Ga lekker naar de SV-stamkroeg, lekker huilen met Toine. Of ben jij net als Clarence Seedorf die 2 uur vol kan lullen als een minister BuZa?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:51 schreef Iwanius het volgende:
De tafel zal het vanavond alleen maar over de prijs die die clown van der Gijp heeft behaalt hebben en natuurlijk Louis van Gaal en alles wat verder belachelijk valt te maken.
behaaldquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:51 schreef Iwanius het volgende:
De tafel zal het vanavond alleen maar over de prijs die die clown van der Gijp heeft behaalt hebben en natuurlijk Louis van Gaal en alles wat verder belachelijk valt te maken.
5 seconden google:quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:53 schreef satecl het volgende:
Hoe kan ik vragen stellen...? Ik kan de link niet meer vinden terwijl ik geniale vragen heb voor de heren.
Toppertje ben je ook evengoed! 4 vragen verzonden, onder een leuke naamquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
5 seconden google:
http://www.vi.nl/tv/vraag.htm
waarom Jack Spijkerman een geen Koert Westerman??quote:Het nieuwe programma dat Jack Spijkerman gaat presenteren voor RTL, is de quiz Koning Voetbal op RTL 7. De teamcaptains in de show zijn Johnny de Mol en Viggo Waas. Dat heeft het tv-station laten weten. Koning Voetbal is vanaf 18 november elke maandag te zien na Voetbal International. “Voor een mannenzender als RTL 7 is dit wel een jongensdroom die uitkomt: één tv-show met daarin voetbal, kennis, competitie en zeker ook humor”, zegt zenderbaas Marco Louwerens.
Beide teamcaptains stellen elke week een bekende profvoetballer en een BN’er met een bovengemiddelde voorliefde voor het voetbal op. Aan het eind van elke uitzending wordt duidelijk welk team het grootste voetbalhart heeft.
Elke aflevering duurt een uur. “Maar mocht men daar niet genoeg aan hebben, dan komt er ook een app om de eigen voetbalkennis te testen én op peil te houden.”
Koning Voetbal wordt geproduceerd door Infostrada Sports, tevens producent van Voetbal International.
Benieuwd wat Iwanius hier van vindt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:40 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=161619
[..]
waarom Jack Spijkerman een geen Koert Westerman??
Lekker man!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond weer heerlijk VI'tje. Niks mis mee man. Is toch heerlijk.
Als jij hier stopt met posten, dan ben ik een poster die gaat JUICHEN!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:51 schreef Iwanius het volgende:
Zuidgrensie ouwe pikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Lekker man!
[..]
Als jij hier stopt met posten, dan ben ik een poster die gaat JUICHEN!
Voetbalquizquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:40 schreef Evertjan het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=161619
[..]
waarom Jack Spijkerman een geen Koert Westerman??
Dit topic he, dat is toch wel een warm bad! Of niet ouwe reus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Lekker man!
[..]
Als jij hier stopt met posten, dan ben ik een poster die gaat JUICHEN!
Ik ken heel veel users die het met jou eens zijn Stijn. Zo heeft Slobeend mij in vertrouwen verteld dat hij Iwanius het liefst een poffert op de neus zou geven.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van jezelf? Wanneer is die knullige act over? Als je alleen maar kunt janken over hoe triest of corrupt VI zou zijn, rot dan lekker op. Je staat helemaal alleen in je mening, misschien een verdwaalde ezel in de Joenaaitet steets of Amerrieka. Wat leidt jou nog om hier te posten? Ga lekker naar de SV-stamkroeg, lekker huilen met Toine. Of ben jij net als Clarence Seedorf die 2 uur vol kan lullen als een minister BuZa?
Stop hier gaarne mee.
Dat zou op zich heel verstandig van 'm zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie dat je je heil maar hier hebt gezocht.
Geen beter begin van het weekend denkbaar.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond weer heerlijk VI'tje. Niks mis mee man. Is toch heerlijk.
Lavenderrquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen beter begin van het weekend denkbaar.
Kapi
Regilio Vrede.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:07 schreef regiliopeace het volgende:
Ik ga even bamihappen kopen bij het dichtstbijzijnde tankstation
Mooi voor die kerel.quote:
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus wat is dat voor iets eigengeils/narcistisch, op een verjaardag komen en dan een boek over jezelf geven!
Ja he? Hij komt als hij zo iets vertelt echt heel aardig en sympathiek over. Zonder het gegrap en gegrol.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begin Gijp steeds sympathieker te vinden. En ik vónd hem al zo'n topgozer.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Wieringa hoerenjong!
100% Anti Wieringa!
Wieringa vuile teringlijer!
nou nou nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Wieringa hoerenjong!
100% Anti Wieringa!
Wieringa vuile teringlijer!
Ja dat. Hij krijgt niet ineens een heel hoge dunk van zichzelf. En komt ook niet met een tweede boek.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Hij komt als hij zo iets vertelt echt heel aardig en sympathiek over. Zonder het gegrap en gegrol.
Leuke kloon Stijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / WIE IS TE GAST BIJ VOETBAL INTERNATIONAL OVER 8 MINUTEN?
Laten we deze jongen even helpen
nou nou nouquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ouders waren fout in de oorlog!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |