Ongetwijfeld.. maar de grachtengordel zo iets meer humor wel kunnen gebruiken. Er zijn schrijvers die hun vak serieus nemen en gewoon een mooie boek willen schrijven.. daar is meestal niet zo'n grote markt voor. Je hebt ook boeken die puur commercieel zijn en gericht op de grote massa. En aangezien het een publieksprijs is, is het dan heel erg logisch dat zo'n boek wint. Niks mis mee.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
En dan zijn er weer van die pseudo-intellectuelen uit de Grachtengordel die menen vanuit hun ivoren torens het gewone volk vermanend toe te moeten spreken....
...is de zin die vrijdag gaat vallen.
Wilfried heet die jongeman, toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:29 schreef habitue het volgende:
Ik vind dat ook altijd vreselijk irritant. Vooral die, hoe heet die? Die Wilfred, die neemt zichzelf altijd zo serieus. Daar word ik altijd zo moe van weet je niet.
Genee heeft in 1989 hoge ogen gegooid op het Groninger Studenten Cabaret Festival. Hij is net niet met de prijs naar huis gegaan, jammer genoeg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Genee heeft dan ook nog nooit in zijn leven iets gewonnen, behalve de Mart Smeets award.
Johan daarentegen heeft de kutscheet weer op de kaart gezet, maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook heeft hij de Purmerendse gehaktbal weer op de kaart gezet.
Dat was waarschijnlijk omdat mevrouw Derksen ook allemaal kleine kutscheetjes laat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:53 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Johan daarentegen heeft de kutscheet weer op de kaart gezet, maar dat is een ander verhaal.
Hij was ooit genomineerd voor de Plakhaar Award, maar Jan Kooijemans ging er met die prijs vandoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Genee heeft dan ook nog nooit in zijn leven iets gewonnen, behalve de Mart Smeets award.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In wezen vind ik de beginfase van dit topic niet onaardig. Maar wat je heel vaak ziet, ook op internationale fora, is dat na een goed begin, het niveau een beetje wegzakt. Noem het gebrek aan concentratie, noem het wat je wil. Maar dan komt op een geven moment Adolf Hitler weer ter sprake, of er komt iemand aanzetten met obligate gifjes uit het jaar nul die we allemaal al honderd keer gezien hebben. Eigenlijk is dat zo jammer, als je er over nadenkt. Als liefhebber stoor ik me daaraan.
Allemaal leuk en aardig maar wie zit op deze onzin te wachten?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In wezen vind ik de beginfase van dit topic niet onaardig. Maar wat je heel vaak ziet, ook op internationale fora, is dat na een goed begin, het niveau een beetje wegzakt. Noem het gebrek aan concentratie, noem het wat je wil. Maar dan komt op een geven moment Adolf Hitler weer ter sprake, of er komt iemand aanzetten met obligate gifjes uit het jaar nul die we allemaal al honderd keer gezien hebben. Eigenlijk is dat zo jammer, als je er over nadenkt. Als liefhebber stoor ik me daaraan.
De cliches komen er makkelijk uit vandaag of niet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die mevrouw met dat bord kan wel weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De cliches komen er makkelijk uit vandaag of niet?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef satecl het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar wie zit op deze onzin te wachten?
Ik zou niet misstaan aan tafel bij Toine van Peperstraaten en die kale badmuts.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk man, laat lekker gaan joh. Er is nu toch geen uitzendinkje of wel? Laat me dan lekker schrijven wat ik wil joh. Maakt het uit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Ondanks al zijn beperkingen houd ik wel van Lokale_Notabele. He pik?
Dat zei Zipportal laatst ook al tegen mij.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind het ook wel grappig. Doet me soms denken aan Nico Dijkshoorn die het taalgebruik van Mart Smeets goed na kan doen.. Dit talent zou je te gelde moeten maken en niet te grabbel gooien op een doelloos forumpje
Schrijf een boekje zou ik zeggen, dan bezorgen wij je de NS publieksprijs volgend jaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat zei Zipportal laatst ook al tegen mij.
Daar valt toch geen droog brood mee te verdienen, met dat hele boeken gebeuren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Schrijf een boekje zou ik zeggen, dan bezorgen wij je de NS publieksprijs volgend jaar.
7,5 ton Jort. De man.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Daar valt toch geen droog brood mee te verdienen, met dat hele boeken gebeuren.
Gijp is helaas de uitzondering. De beste man heeft zich een paar keer laten interviewen boven een uitsmijter en een glas melk en heeft er verder geen reet voor hoeven doen.. leuk maar wel een uitzondering dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Daar valt toch geen droog brood mee te verdienen, met dat hele boeken gebeuren.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar dan komt op een geven moment Adolf Hitler weer ter sprake, of er komt iemand aanzetten met obligate gifjes uit het jaar nul die we allemaal al honderd keer gezien hebben.
Ze zijn bij het RIAGG nog steeds bezig om die man enigszins op de rails te krijgen HAHAHA!quote:
Gelukkig blijf ik door posten om dit topic nog enig niveau te geven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:45 schreef XSbig het volgende:
Ik vind dat dit topic met de minuut zijn rullevantie verliest. Allemaal non-pursenalities bah. Jullie zouden is wat meer strietwais moeten worden.
Die mevrouw met dat bord kan weg nu jongensquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Die mevrouw met dat bord kan wel weg.
Die constructieve bijdrages altijd van jou Ties, je schudt ze zo uit de mouw!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die mevrouw met dat bord kan weg nu jongens
Dat zou zomaar kunnen want Cor is Cor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:24 schreef Evertjan het volgende:
Cor Pot na twee maanden alweer weg bij Sparta
zou die meegaan met Dickie naar Alkmaar?
Ik neem ze meestal mee op een briefje in m'n binnenzakquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Die constructieve bijdrages altijd van jou Ties, je schudt ze zo uit de mouw!
Haalt ie gewoon zijn broer Willem Cornelis erbij, of zijn andere broer Jackquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Zouden ze Cor wel verteld hebben dat Dickie maar een half jaartje blijft?
Kijk uit dat ze niet door dat konijn worden opgegeten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik neem ze meestal mee op een briefje in m'n binnenzak
Cookie en Cock Jol is een droomduo voor elke begeleidingsstaf.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef Evertjan het volgende:
Zou Cookie niet aan de slag kunnen bij AZ?
Dickie rondrijden in zon trapwagentje HAHAHA.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:29 schreef Evertjan het volgende:
Zou Cookie niet aan de slag kunnen bij AZ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |