En jij klikte..... What did you see while staring into the abyss?quote:
Ik weiger te doneren als het op deze manier moet!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het onderzoek naar het nog steeds ongeneesbare oogbalkanker weer op de agenda zetten.
Een pistool. Tegen mijn hoofd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij klikte..... What did you see while staring into the abyss?
Loaded with full metal jacket typo's zeker.quote:
Ik kreeg ook zin om een bepaalde scene uit American History X na te spelen. Alleen dan met een neger-vervanger.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Loaded with full metal jacket typo's zeker.
Dat zou gewoon regeringsbeleid moeten worden natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kreeg ook zin om een bepaalde scene uit American History X na te spelen. Alleen dan met een neger-vervanger.
Bron?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:22 schreef Q. het volgende:
Gelukkig gaan we toch allemaal dood als het mis gaat in Fukushima.
heb jij iets tegen vissen ofzo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:06 schreef stbabylon het volgende:
Daar hebben toch alleen vissen last van.
Ja, dodelijk saaie 'sport'quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb jij iets tegen vissen ofzo?
ja, dat kan dus niet icm jouw uitspraak he? "daar hebben alleen vissen last van"quote:
I jumped subjectquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat kan dus niet icm jouw uitspraak he? "daar hebben alleen vissen last van".
Ik weet niet wat een 'kan' is, maar blijkbaar dus niet iets wat 1 euro waard is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo heb ik gisteren geleerd dat 3,40 en 1,60 kan geen 5 euro is.
Dat is autocorrectiaans voor 'lang'quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een 'kan' is, maar blijkbaar dus niet iets wat 1 euro waard is.
*proest*quote:
Ah zo, en wie heeft jou deze wijsheid geleerd?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat is autocorrectiaans voor 'lang'
whutquote:Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Technisch geneuzel. Komt er op neer dat niemand een vast vast ipadres heeft. Zo goed als niemand voor nerds.quote:
ofwel je hebt deze computer ergens anders ingelogd, ofwel je modem/router is even uit geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |