En jij klikte..... What did you see while staring into the abyss?quote:
Ik weiger te doneren als het op deze manier moet!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het onderzoek naar het nog steeds ongeneesbare oogbalkanker weer op de agenda zetten.
Een pistool. Tegen mijn hoofd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En jij klikte..... What did you see while staring into the abyss?
Loaded with full metal jacket typo's zeker.quote:
Ik kreeg ook zin om een bepaalde scene uit American History X na te spelen. Alleen dan met een neger-vervanger.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Loaded with full metal jacket typo's zeker.
Dat zou gewoon regeringsbeleid moeten worden natuurlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kreeg ook zin om een bepaalde scene uit American History X na te spelen. Alleen dan met een neger-vervanger.
Bron?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:22 schreef Q. het volgende:
Gelukkig gaan we toch allemaal dood als het mis gaat in Fukushima.
heb jij iets tegen vissen ofzo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:06 schreef stbabylon het volgende:
Daar hebben toch alleen vissen last van.
Ja, dodelijk saaie 'sport'quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
heb jij iets tegen vissen ofzo?
ja, dat kan dus niet icm jouw uitspraak he? "daar hebben alleen vissen last van"quote:
I jumped subjectquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat kan dus niet icm jouw uitspraak he? "daar hebben alleen vissen last van".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |