Je weet niet wat je mistquote:
Ik ben zo oud, ik doe niet meer aan seksquote:
Meestal ben ik dan al afgeschrikt door het korte pittige kapsel. Of de vagijngeur.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:26 schreef Seikcid het volgende:
Normaal zijn is maar saai.
Maar zodra vrouwen zeggen dat ze 'prettig gestoord' of 'lekker gek' moet je rennen voor je leven.
En 'ik ben een halve mongool'?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:26 schreef Seikcid het volgende:
Normaal zijn is maar saai.
Maar zodra vrouwen zeggen dat ze 'prettig gestoord' of 'lekker gek' moet je rennen voor je leven.
Dan zouden we samen een hele mongool zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En 'ik ben een halve mongool'?
quote:What did Albert Einstein, Steve Jobs and Mark Twain have in common? Messy desks!
9gag.com
Click to see the pic and write a comment...
Share · 7 hours ago ·
XXXXX XXXXXX what's a desk?
6 hours ago
YYYYYY YYYYYY birou
23 minutes ago
ZZZZZ ZZZZ bureau
Samen dat ene extra chromosoompje om te delenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dan zouden we samen een hele mongool zijn.
Pure liefde toch.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samen dat ene extra chromosoompje om te delen
Als dàt geen batsen gaat wordenquote:
Beter wel veilig dan.quote:
Ik heb een schoonzus die ik wel tot zoiets in staat acht. D'r tweelingzus is ook maar zwanger geworden toen d'r relatie bijna stuk was en ze financieel aan de afgrond zaten. Ik heb nu al medelijden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hoef je bij mij niet bang voor te zijn
Ja, natuurlijk, met een kind er bij krijg je de relatie wel weer goed.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:18 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb een schoonzus die ik wel tot zoiets in staat acht. D'r tweelingzus is ook maar zwanger geworden toen d'r relatie bijna stuk was en ze financieel aan de afgrond zaten. Ik heb nu al medelijden.
De tyfus.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:21 schreef Q. het volgende:
Please tell me this is a troll:
https://twitter.com/mellie99xxx
Hoe de SOA neuk vind jij dit, Q?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:21 schreef Q. het volgende:
Please tell me this is a troll:
https://twitter.com/mellie99xxx
Zo'n kind erbij zou een goede relatie juist verklotenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, met een kind er bij krijg je de relatie wel weer goed.
En wat is de toegevoegde culturele waarde van een oogbalkanker veroorzakende twitteraccount denk je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:14 schreef Seikcid het volgende:
Ik neig ernaar dat het fake is. Ze schrijft vrijwel alles fout maar d'r woordenschat lijkt te groot voor zo'n doos.
Stond ergens anders op FOK!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe de SOA neuk vind jij dit, Q?
Het onderzoek naar het nog steeds ongeneesbare oogbalkanker weer op de agenda zetten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En wat is de toegevoegde culturele waarde van een oogbalkanker veroorzakende twitteraccount denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |