En Nee was het antwoord van vakantie Ibiza 2013?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:09 schreef Ang3l het volgende:
"Haaaaaaaaaaaaaai pop, wil je verkering?"
DE uitspraak van vakantie ibiza 2013
Ibiza, dat lijkt me zo'n drama oord, chersonnisos voor mensen met iets meer geldquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:09 schreef Ang3l het volgende:
"Haaaaaaaaaaaaaai pop, wil je verkering?"
DE uitspraak van vakantie ibiza 2013
Nou, eentje had wel gewild hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
En Nee was het antwoord van vakantie Ibiza 2013?
Jep. True.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ibiza, dat lijkt me zo'n drama oord, chersonnisos voor mensen met iets meer geld.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed! Ze is nog steeds lief, vrolijk en leuk.
Bestaat e rook al een hamster opvang?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel nog één nijntje?
Ik heb ook weer een monster, uit de opvang
[ link | afbeelding ]
Ja, het kan wel hoor ik, gewoon een rustig deel opzoeken. Maar wat ik van dat partydeel zie af en toe, het lijkt me zo enorm gemaakt, zo fake "leuk" en wild.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jep. True.
Al heb je er ook veel hippies, meditatie en een mooie oude stad.
En ach, laten we eerlijk zijn, elke toeristenstad in de Middelandse Zee is als Chersonnisos. Oh, en op de Canarische Weilanden ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ibiza, dat lijkt me zo'n drama oord, chersonnisos voor mensen met iets meer geld.
Dan staat iemand hem misschien op te vangen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestaat e rook al een hamster opvang?Ik dacht dat je die dingen gewoon in de kliko gooide...
Ja ok, maar ik gebruikte dat als voorbeeld, had ook Salou kunnen zijn, van die jongerenoorden (waar niets mis mee is als je jong bent) maar dan voor mensen met een "volwassen" inkomen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ach, laten we eerlijk zijn, elke toeristenstad in de Middelandse Zee is als Chersonnisos. Oh, en op de Canarische Weilanden ook.
In de magnetron.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bestaat e rook al een hamster opvang?Ik dacht dat je die dingen gewoon in de kliko gooide...
Misschien wat later. Nu nog even niet. Het is wel de wens. Misschien als ze volgend jaar naar buiten gaat. Maar wil dr eigenlijk ook niet naar buiten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel nog één nijntje?
[ link | afbeelding ]
Ja ok, het verschilt nog wel hoeveel geld je wil uitgeven. Maar goed, Marmaris is ook al flink duur. Tenminste, ik vind 9 euro voor een flesje bier duur.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik gebruikte dat als voorbeeld, had ook Salou kunnen zijn, van die jongerenoorden (waar niets mis mee is als je jong bent) maar dan voor mensen met een "volwassen" inkomen.
Awwwquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de magnetron.
3.. 2.. 1.. *POEF* *SPLURT* Hamster-soep
yep, is het ook.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, het verschilt nog wel hoeveel geld je wil uitgeven. Maar goed, Marmaris is ook al flink duur. Tenminste, ik vind 9 euro voor een flesje bier duur.
Ik vond een week ook te lang. Niet mijn ding.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het kan wel hoor ik, gewoon een rustig deel opzoeken. Maar wat ik van dat partydeel zie af en toe, het lijkt me zo enorm gemaakt, zo fake "leuk" en wild.
Ibiza.... 10 eur voor water en 13 voor bierquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ok, het verschilt nog wel hoeveel geld je wil uitgeven. Maar goed, Marmaris is ook al flink duur. Tenminste, ik vind 9 euro voor een flesje bier duur.
Ja, voor de mooie mannen hoef je niet richting oostblokquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yep, is het ook.
Ik zou Oekraine aanraden, spotgoedkoop, mooie vrouwen (sorry angel) en nog niet zo erorm overspoeld met toeristen, al begint het wel te komen inmiddels.
godallejezusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ibiza.... 10 eur voor water en 13 voor bier15 voor een mix.
Scandinaviëquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, voor de mooie mannen hoef je niet richting oostblok
Tenminste, die lompe vierkante koppen zijn niet echt mijn ding.
Nee, en dat is voor "ons" een bijkomend voordeel, die meiden willen ook wel eens een normale ventquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, voor de mooie mannen hoef je niet richting oostblok
Tenminste, die lompe vierkante koppen zijn niet echt mijn ding.
We gingen toch al naar Japan engeltje?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Nou ga ik niet op vakantie voor de mooie mannen, dus dat scheelt
Maar Oekraine trekt me niet zo (alhoewel, na het lezen van Everything is illuminated...).
Wilde graag eens Moskou zien, maar laat dat nu maar ff zittenThanks Poetin!
O, vergat ik de 80 eur entree te melden?quote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We gingen toch al naar Japan engeltje?
Over een maand naar disneyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:26 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben echt totaal niet bezig met de vakantie van volgend jaar zomer.
Begin februari naar Tirol![]()
![]()
Is Ibiza dicht in de winter?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:26 schreef stbabylon het volgende:
![]()
Ik ben nog niet eens echt bezig met de vakantie van Dec 213quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:26 schreef stbabylon het volgende:
![]()
neuh, ik ben een lomp type op filmgebied, ik kijk dat soort dingen eigenlijk nooitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over mooi en Japan gesproken.... Heb je ooit de film Kirschbluten gezien?
Gata over een vrouw die heel graag naar Japan gaat, maar het niet haalt. En haar norse man die nooit wilde gaat dan alsnog, om haar te eren en te zien wat er dan zo mooi aan is.![]()
![]()
Jaquote:
Weet ik het. Lijkt mij niet warm genoeg. Dan lig ik liever boven op een berg in de zon met een skiwasser.quote:
Slot er op en afzinken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaOf nou ja, iig bijna een spookstad werd me verteld.
Ik ook. Ik ga alleen niet dit jaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik het. Lijkt mij niet warm genoeg. Dan lig ik liever boven op een berg in de zon met een skiwasser.
Tirol = Kretaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
Maar Tirol, dat is toch ook wel een beetje het chersonissos van de wintersport eigenlijk?
Pennyquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel nog één nijntje?
[ link | afbeelding ]
Ik heb er sinds een week weer enorm zin in, heb de winterjas weer aanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga alleen niet dit jaar.
Ik denk bij Tirol alleen aan SAT1 en RTL+ van vroegerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tirol = Kreta
Kirchbergen = Chersonissos
Ik ga niet naar Kirchbergen.
Mwah, waar ik heen ga zijn eigenlijk alleen buitenlanders. Nauwelijks Oostenrijkers, en die er zijn, hebben moderne kleding aan. Is wel een heel sportief gedoe. Wel gezellig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk bij Tirol alleen aan SAT1 en RTL+ van vroeger
Met van die diktietige jolige vrouwen en zuipende mannen met blosjes die ze dan vanachter grijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |