Dat is wel heel erg selectief quoten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was meer omdat ik niks anders meer had wat er nog een beetje toonbaar uitzag
Dat was: onderwerp afgeslotenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg selectief quoten.
Maar ik ben ook niet altijd vrolijk hoor, heb ook wel zwarte periodes gekend zeg maar.
Dan is het niet 'na de regen', dan is diezelfde nog steeds bezig, maar dan harder.quote:
Bijdehand.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is het niet 'na de regen', dan is diezelfde nog steeds bezig, maar dan harder.
Voor meer wijsheden mag je me altijd Dm-en.
Dat kan ik zelfs met mijn Nokia 6600 schat.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
hm fuck ik kan wel een foto maken met me telefoon
[ afbeelding ]
Hij doet het nog prima hoor. Al is hij 8 jaar oud.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar stoer met je zooi uit de oorlog.
Ok.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was: onderwerp afgeslotenWas niet de bedoeling er verder op in te gaan. Het ging ook meer om het 'vrolijk doen' dan om het 'vrolijk zijn'.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is het niet 'na de regen', dan is diezelfde nog steeds bezig, maar dan harder.
Voor meer wijsheden mag je me altijd Dm-en.
Net goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef arjan1112 het volgende:
whatsapp ligt plat volgens iemand op twitter
WAquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef arjan1112 het volgende:
whatsapp ligt plat volgens iemand op twitter
Yep, alleen geen zin in de herfst met al die regen. Zit je nog op school of ben je klaar inmiddels. Het is al 5 jaar geleden ofzo dat we elkaar zo veel sproken.quote:
Ja, de tijd gaat best hard.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, alleen geen zin in de herfst met al die regen. Zit je nog op school of ben je klaar inmiddels. Het is al 5 jaar geleden ofzo dat we elkaar zo veel sproken.
Nou he? We worden oud.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, de tijd gaat best hard.Ik zit nog wel op school, ja.
Ben nu met stage bezig t/m december en ben dan in januari klaar. Eindelijk.
Haha ik wou net zeggen. Ik werk me kapot voor niks momenteelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou he? We worden oud.Of ik, jij bent nog steeds een broekie natuurlijk. Ik moest gniffelen want ik dacht aan het ABC en dat er een letter miste ofzo._O-
Ah, bijna klaar dus, dan kan het werken beginnen. Geniet er nog maar even van dus.
Alhoewel stage is al soort van werken maar daarna krijg je er voor betaald.
Ja nog steeds veel plezier in mijn werk. Ik weet niet wanneer we voor het laatst bij hebben gepraat maar ik werk nu op de NSO, met een speciale functie, iets meer sturing geven aan het team enzo. Door die interne opleiding. Maar gewoon werken met de kinderen vind ik nog steeds het leukste, vanmiddag kastanjes gezocht en daarna bezig geweest met een legpuzzel van 1000 stukjes. Betaald.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ik wou net zeggen. Ik werk me kapot voor niks momenteelMaar gelukkig bijna over. Vind het wel leuk werk om te doen, maar ik ben er inmiddels wel aan toe om weer wat geld te verdienen.
Hoe gaat het jouw werk?
Volgens mij was daar destijds sprake van, maar ik weet het niet meer zeker. Maar tof dat je dat er bij doet. Wel een relaxe baan heb je sowieso jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nog steeds veel plezier in mijn werk. Ik weet niet wanneer we voor het laatst bij hebben gepraat maar ik werk nu op de NSO, met een speciale functie, iets meer sturing geven aan het team enzo. Door die interne opleiding. Maar gewoon werken met de kinderen vind ik nog steeds het leukste, vanmiddag kastanjes gezocht en daarna bezig geweest met een legpuzzel van 1000 stukjes. Betaald.
Nee, Karina slaapt hier vannacht, ik zit nu even achter de computer terwijl zij de Rijdende Rechter kijkt.quote:
Jij wordt ook oud!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij was daar destijds sprake van, maar ik weet het niet meer zeker. Maar tof dat je dat er bij doet. Wel een relaxe baan heb je sowieso ja
Gezellig!quote:Nee, Karina slaapt hier vannacht, ik zit nu even achter de computer terwijl zij de Rijdende Rechter kijkt.
Breng je zo wat te drinken schat?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
Nee, Karina slaapt hier vannacht, ik zit nu even achter de computer terwijl zij de Rijdende Rechter kijkt.
Die was echt heel zwart inderdaad.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
Zwart als Zwarte Piet zometeen bij P&W.
Nee maar wel kinderachtig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voel je je nu een vuige racist, Corrie?
Voel je je toch weer even jong.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |